IM: Čtyři průsery, které zabíjejí super nápad

57

Autor: Tyraforce

Pro začátek budiž jasně řešeno, že si nemyslím, že by WG dělal špatnou práci, pokud jde o vývoj hry. Ano, jsou tu bugy, stále změny tanků, ale ve srovnání s jinými onlajnovkami je to stále dobré. Proto je těžké pochopit, proč WG zkurvil prakticky vše, co se týká individuálních misí. Debatovány a testovány jsou dlouhé měsíce, aktivovány až několik týdnů poté, co vyšla poslední aktualizace, bohužel však ale stále vypadají, jako kdyby je dohromady zplácaly školní děti během tří přestávek na oběd. Čili ještě jednou – myšlenka individuálních misí je podle mě správná, ale zpracování, to je vážně šokující.

Průser č. 1: Název módu
Osobní mise jsou pojmenovány osobní proto, že je musíte celé splnit osobně.” Zajímalo by mě, jestli si je WG jisto, že to celé budete muset dělat sami, osobně. Vždyť osobně kupujete i tokeny na misi na WZ-111, ne?
No ale moment, co ty čety v podmínkách? “V podmínkách jsou mise v četách, nicméně ty jsou také osobní, protože každý člen čety má v četě svou osobitou roli.” No jasně. A proto třeba i fotbal je “osobní” hra, nikoli kolektivní, protože i v něm má každý hráč svou osobitou roli.
Nejvtipnější na tom je, že v menu se to jmenuje “Kampaň”, což skoro vypadá, jako něco společného se společným cílem. Proč se to tak tedy nejmenuje od začátku?

Průser č. 2: Vliv na hru
Přestože WG vyslyšelo prosby hráčů a odstranilo několik opravdu největších zvěrstev, pokud jde o mise, jako bylo counterování většího počtu nenaspotovaných artyn, což by zcela rozvrátilo public, většina misí stále působí na kvalitu hraní na randomu jednoznačně negativně. Lidé se nezajímají o výsledek a pouze plní mise: Splníte misi? Jdete se utopit? Nevadí. Splněno s vyznamenáním, zůstali jste nenaspotování. Velký to úspěch…

Můj oblíbený fuck up je dvanáctá mise se středním tankem, která se jmenuje Týmová Hra (přestože jsou to osobní mise, lol):
Primární cíl: V četě zničte tři nepřátelská vozidla
Sekundární cíl: Každý člen čety musí vozidlu, zničenému četou, dát nějakou DMG

Jak to vypadá v reálu?
– dva frajeři schválně nestřílejí a schytávají DMG, zatímco ten třetí čeká na přebití, aby měl kill; protože mu padne špatné RNG, celá četa čeká na jeho kill dalších dvacet vteřin
– pokud najdete tank, který je na ránu, tu ránu mu nedáte, protože byste nesplnili sekundární misi; když jsem jel v arty, přijela tři nepřátelská medka, zjistila, že mých 500HP jim neumožňuje splnit tuto podmínku, takže do mě jednou vystřelili a odjeli; sice kvůli tomu prohráli, ale počítám, že misi splnili
– pokud hrajete v roli podporovatele někoho, kdo zrovna plní misi, nezajímáte se o to, abyste vyhráli, ale hlavně o to, abyste nikoho nezničili
– další hovadina – capování; někdo se snaží sbírat kvůli misím killy, zatímco četa těžkých tanků, plnících sedmou misi pro těžké tanky, se snaží všechny přemlouvat, aby nikoho nezabíjeli, protože oni to potřebují capnout
– aby to bylo ještě horší, klany, které hrají Stronghold, mají čas od času z budovy Ministerstvo války misi, která je nutí capovat; a pokud je cena 1000 goldů, celý klan capuje v dalších dvou hodinách jako o život

Úplně nejhorší to je, když lidi plní opravdu obtížnou misi na Objekt 260. Většina misí jde sice dohrát normálním hraním na výhru, ale v pozdějších fázích se dá čekat spousta blbostí, jenom aby to lidi splnili, například podvody, za které budou padat bany.

Další příklad: Tenhle chlápek se pokoušel naramovat BatChat, jak vysvětlil po bitvě; protože více co, individuální mise…

Průser č. 3: Uživatelské rozhraní
Uživatelské rozhraní individuálních misí je jeden velkej bordel. Už jen to, že musíte každou misi “vybrat”, abyste ji mohli plnit, je na hlavu. Vypadá to, že WG chtěl původně umožnit lidem, aby si vybrali jakou misi chtějí, kromě poslední, která se jim odemkne až poté, co splní čtrnáct předcházejících, minimálně v ruském videu, které mělo IM ohlásit, to tak tvrdili. Ale pak to zrušili a to aktivování misí už zůstalo.
Ještě srandovnější je, že rozhraní pro tak jednoduchou věc, je pojato tak složitě, že tomu spousta lidí nerozumí, nevědí, kolik misí mohou mít aktivních a jak v nich postupovat. Další velký úspěch.

Průser č. 4: Bugy
Jeden nebo dva bugy jsou v pohodě, ovšem v individuálních misích jich je kupa, počínaje chybnými popisky misí a konče jejich špatnými překlady. Je fakt nepochopitelné, jak tohle mohlo projít měsíci testování. Pokud by WG někdy v budoucnu (zdravíme SerBa – pozn. carramba66) hodlal na měsíci postavit lunární základnu a všechny přesvědčoval, že to testovali a že pobyt na té základně je naprosto bezpečný, já to radši nebudu riskovat.

Abychom nebyli jen čistě negativní, Tidal_Force vypočítal, kolik dělají příjmy ze všeho, co odehrajete během individuálních misí.

Pokud jste tedy naprostý nolifer, získáte zhruba následující:
– 41 100 000 kreditů
– 420 velkých opravárenských sad, 420 velkých lékárniček, 420 automatických hasičáků (hodnota cca 25 milionů kreditů)
– 150 000 free XP (pokud máte zapnuté zrychlené expení posádky)
– 10 garážových stání (hodnota 3000 goldů)
– 60 dní premium účtu (cena cca 5000 goldů)
– dvě skládané optiky, dva vertiální stabilizátory, dva nabijáky pro velkorážná děla, dvoje binokuláry, dva zrychlené zaměřovače
– 20 míst v kasárnách, 20 ženských členů posádek
– tanky StuG IV, T28 Concept, T-55A a Objekt 260

Tak si to užijte.

Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2015/01/19/more-thoughts-of-personal-missions-fail-by-tyraforce/

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekcarramba66: Replay StuG IV
Další článek20. 1. 2015
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

57 KOMENTÁŘŮ

  1. článek je přesný, taky mi v bitvách na začítku píšou heavyny, že “mají misi” a další frajeři prosí, abysme jim nechali medka, že musí zabít 2…
    na hru to má fatální dopad

    • Just im to netreba nechať. A keď budú v tiesni, nepomôcť im. Veď majú misiu, nie?

    • Primární problém je v tom, že hráči na randomu mají pocit, že mise zítra skončí. Ale přitom na ně bude určitě 6 měsíců a velice pravděpodobně spíš 1 rok. Jakmile to hráči pochopí, random se srovná.

  2. Dbře napsané.Nejlepší je na mise kašlat a hrát jen pro zábavu.Proč se stresovat ??????

  3. pre mňa je najväčšia ,,radosť” vplyv artín v tejto misii – v každej hre 3 až 4 kúsky okrem tých kde ich potrebujete nasvietiť alebo zabiť do misie 🙂 Osobne ma na tejto misii hodne vytáčajú práve spomínané vplyvy na random a prudko prevyšujú moju prípadnú vynútenú radosť s !!!nezárobkových!!! premiákov o ktoré by som si ináč ani hrdzavú kolobežku neoprel.

    http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/434482-moznost-volby-hry-v-rezime-s-artynami-alebo-bez-artyn/

  4. JH – no to je dobrý přístup, když by se dalších 10-14 idiotů nesnažilo ti tu zábavu kazit kvůli těmto zhovadilejm misím… Proč sakra se nemůže plnit na přeskáčku a bez aktivace, aby lidi prostě hráli a plnili a ne, že v jednu chvíli jezdí blb cap mode, nebo no spot… Pak to zákonitě kazí ostatním a kvůli čemu? První TD je plečka a na to další se podle mě 90% opic z randomu v životě nedostane a to nemluvím o T55 a obj. 260…

  5. Ja na to nemám čas a keby som mal tak by som na to nemal nervy a takisto ani nemám s kým hrať tie čaty, ale tá odmena v podobe ženských posádok je podľa mňa obrovská a strašne by som ju chcel. Mať posádku, ktorá má rovno 2 skilly a hneď môžeš expiť tretí avšak 2x rýchlejšie ako u mužskej posádky. Kto nevie o čom hovorím tak si pozrite Quickybabyho.

  6. Nie som si istý, či je to v súvislosti s týmito misiami, ale akosi často mávam za posledné dni v hre aj po 5 artilérii na každej strane.

    • veď práve o tom to je – misia s atrinami – hotová ,,radosť” pre hru na randome

  7. Ten klingon v tom videu je dokonalý… takhle dlouho jsem se vážně nenasmál 😀

    Já pochopil že idividuální mise jsou jen takové spestření, přidají navíc nějakou tu výzvu do hry a tak to beru, hraji jak hraji, když u toho splním nějakou tu část mise budu rád jinak to nemá význam… ještě že v bitvě funguje stručná připomínka co člověk má vůbec udělat 😀

    Po historických bitvách (bůh ví co se snimi stalo) to byla pro mě nejočekávanější “vylepšení hry”

    Lepší grafika mě nezajímá, (pokud to konečně nevyladí i pro slabší PC abych si to mohl rozjet na “notasu když budu čekat na vlak”), Když budu chtít grafické orgie pustím si hry k tomu určené, toto je MP a hra pro sportovní hraní… víte kam s tím mířím.

    Tanku je tu tolik že už nezvládám znát jejich parametry natož názvy a vybavit si jejich schopnosti…

    Závěrem, v mých očích je to hra která se od verze 0.6.7 pořádně ani nezměnila… a že jsem se na ty historické bitvy hodně těšil… jenom kvůli nim mám pořád v garáží ruskou T-34…

    • Škoda no na tyhle mise sem čekal s nadšením no ….. a mám s toho kulový……Souhlasím nechápu proč pořád zlepšují grafiku,mě je to vesměs total jedno esli se mi bude v bitce lesknout pancíř bo ne.
      Těch chybiček je u WoT ale více. Přidal bych to jejich vojebávání map!!!! Příklad ze hry-To nejde tohle se mi nelíbí tuhle se hráči za kopečkem málo likvidujou to musíme změnit-
      a rázem tu máme tu samou mapu ale bez kopečku….. Z 8 minutové bitky tu máme 4 minutovou hurááááá!!!
      Dále to vojebávání tanku. příklad ze hry- S tímhle tankem ať už to je premiak bo není jezdííí moooc hráču a s ostatníma tolik ne??? to je blbý to musíme změnit ….. tak mu vojebeme rychlost střelby,trochec paníř a je to.!! přece se hráči přizpusobí!!!!
      Škoda je že oddělali tu mapu co přidávaly s čínskýma větvema.-Myslím dračí řeka bo tak se jmenovala byla gustovní.
      Mohly by přidat více map a nevojebávat ty co už tu máme.

  8. Dikes ze si spocital co sa da zarobit v IM.Inac clanok pre male deti co ich bavi viac nadavat ako hrat WoT.A nutit hracov capovat za 1000 g to je taka strasna trapnost v hre?A nie je lepsie zakazat chat v strongholdoch?A preco si to vlastne capoval ked sa ti to nepaci.Mne ked sa nieco nepaci nehram.A to ze ma IM sem tam bug tak nad tim sa len pousmejem.Vsak je to hra zadarmo.

    Tak vela stastia v IM.

  9. me nejvíc štve to že abych dojel na V stuga … tak na většinu misí potřebuju X tier :/ zkuste s 8 tierem odrazit 8000 HP poškození

    • Já to udělal s VK 45 02 B 😛 (T9) – 8K dmg klidně nadingáš 😀

    • Ladasi, taková podmínka ale v misi na StuGa není!! Jasně že je to sprasené a zabugované, ale hodně problémů si dělají hráči sami tím, že neumí číst a ten kdo to náhodou umí, tak zase neumí porozumnět psanému textu. Toto je na ofiko fóru vidět dnes a denně a za tohle WG vážně nemůže…

  10. Vzhledem k tomu že už 150 bitev plním misi zapalte kokota je to dost nahovno

    • Zkus si najít t29 a napal jí to z boku do zadní části 😉 máš tak 50 % šanci, že chytne- vlastní zkušenost. Dál docela dost hoří t-34-1 do předku. A ze začátku jsem často hořel z boku do zadní části do fv215b – a určitě je takových tanků ve hře víc 🙂

      • Do FVbéčka spíš ze předu a z boku. Zadek si musíš plést s Conquerorem. Jinak zkuste to 140cítce na vanu, tam má převodovku.

        • všera jsem zapálil AFK E 50 M – do zadečku – (1. AP – nic, 2. AP – nic, 3. HEAT – začal hořet) Měl jsem T-54.

    • Taky se s tou misí teď seru už tři dny a pořád nic.
      Podobně na nic je mise LT, jak musíš nacapovat základnu. To abych skoro celou bitvu někde odkempil. To akorát zbytku týmu zkazím hru, protože nic nenasvítím. Kdo tohle vymyslel…

      • Ale predsa nikto nikoho tie misie plniť nenúti. Všetci tí, ktorí tak činia, to robia úplne dobrovoľne. Iba malá časť ľudí na tie misie kašle a hrá si tak, ako keby ani neexistovali.

    • Ideální jsou tiery V-VII – všechny ruské KV, IS – náboj HE – mířit z boku na prdelku, kde mají nádrže.

    • Jo to byla komedie splnil jsem tak ze jsem se snazil s 62a ukroutit leoparda, abych mu to moh sypat heckama do zadku na motor a treti zahorel.

  11. Já vím že to tu nepatří,ale poradil by mi někdo,jak poznat kdy někdo střílí prémiovou municí (soupeř)??

    • Stáhni si nějaký damage panel. Já používám Damage Panel GambitER. Pokud nemáš rád XVM, tak ho k tomu nepotřebuješ. Nebo využij služeb strýčka GOOGLa

  12. Ahoj carrambo, ten název osobní mise. Chápu, že je sporný. Srovnáváš četu k týmové hře, rozumím. Myslím si však, že každá jedna bitva je však o týmové hře, protože i když hraješ sám jsi v týmu A nebo B. Z významu vize, mise a cíle tedy lze říct, že osobní mise se jmenuje osobní, jelikož máš osobní motiv něčeho dosáhnout. Může totiž být, že přestože jsi v četě, její další členové nemusí nutně osobní misi plnit. Jinak chyby v misích. Hm, stále jsou to jen lidi a stále jsou to jen zaměstnanci.

  13. Docela koukám, že se tu objevil smysluplný článek napsaný slušným a zajímavým způsobem. Chválím autora. Musím s ním sz 80% souhlasit.

    Osobně se mi mise vcelku zamlouvají (zbylých 20%). Je to docela změna snažit se i o něco jiného, než doposud. Samozřejmě musí se to brát rozumě, ne že za cenu splnění mise zkazím hru všem okolo a udělám z toho frašku. Na druhou stranu je vcelku někdy i zábava vidět nepřátelský team dělající blbosti a hádající se mezi sebou 😀
    Já si to jedu tak, že si všude aktivuju mise a když ji pak ve hře splním (většinou nevědomky), tak mám radost z bonusu za hru 🙂

    Každopádně za 14 dní už ten blázinec po misísch bude minimální. Lidi se toho přejí, hodně jich to vzdá, až se dostanou na těžší a bude se hrát zase jako předtím.

  14. K bodu 1 pouze tolik: Kdyby jste si našli význam slova osobní (bohužel chápete jej „(ne)úmyslně“ jen v jedné rovině), zjistíte, že to lze chápat i tak, že osobní je to v tom, že vás do toho nikdo nenutí a je POUZE NA VAŠEM OSOBNÍM rozhodnutí, zda tuto výzvu přijmete. Navíc máte možnost plnit si ji dle svého – OSOBNÍHO rozhodnutí, tedy si ji personifikovat (odtud je ten ne úplně šťastný překlad ruského „personalnyj“) – přizpůsobit, přesně dle svých možností. Aby jste misi splnili, musíte splnit pouze 4 z pěti misí a je pouze na každém, které to budou.
    PS: Bohužel špatný překlad toho co Serb nazývá slovem “perzonalnyj” je převzat i našimi moderátory na oficiálních fórech. Bohužel chyba se asi stala při překladu z angličtiny, kde je k ruskému “perzonalnyj” přiřazen překlad -personal, což není to pravé ořechové. Pro anglické personal, a české osobní – je v ruštině adekvátní překlad “líčnyj” PAKA, PAKA Buldozer

  15. Mě by zajímalo, jaký by byly vaše ksichty, kdyby těm co tady sprostě urážíte Wargaming dali minimálně na 2 měsíce ban.

  16. Proto nehraju ani mise, ani WoT a čekám, až se prvotní šílenství přežene, abych se mohl vrátit v klidu na random. Problém mají závisláci, kteří nevydrží bez WoT ani den a musí se trápit na nehratelném randomu.

  17. Já za sebe můžu říct, že mise plním aktivně, ale nestavim je nad touhu vyhrát a bitvu co nejvíc ovlivnit. Stejně ani nikdy tank nedostanu, protože nejezdím ani artyny, ani TD. Dost mi ale vadí, že teď už opravdu skoro není hra bez dělostřelectva a potkávám často i 4 ve hře na každý straně. Hraju prakticky jenom medka, ale i tak se občas trefí a naprostá pecka jsou 3 v četě. Bohužel, hraju to 7. měsíc a na hratelnosti apod. nevidím zlepšení, spíš naopak.

  18. článok je dokonale presný… tak dlho som sa tešil na tieto misie a teraz mi to len kazí dojem z hry… sú chvíle, kedy si vravím, že ak s tým v najbližšej dobe niečo neurobia, tak to asi aj prestanem hrávať…

  19. Mise si muzes vybirat jaky chces, ale az T28C….proto musis u Stuga klikat.

  20. Přesně hrajou to někteří víc než hru samou. Dnes jako scaut jsem se musel nechat zmastit heavynou, protože kolega td zřejmně plní misi kde nesmí být naspotován a tak nevyjíždí a čeká jestli tigra dám.:/:/:/

  21. Stug IV doma, i bez dementnich klikacek. Je to shit, ale holky za to stojej. A v tech misich na t28c uz jsou zajimavejsi odmeny a je to furt stejne easy az na par vyjimek ktery proste potrebujou jenom cas a brzo to padne, treba 3 medka sejmout

    • Já nedám tu misi s lehkejma a artyny nemam, takže jsem v řiťce. Nevim, jak mam nasvitit 4k dmg, je ted tolik lehkejch, ze si kazdej uzobne něco a ja nemam nic. 🙁 zatim mam nadhernou posadku na 12t (ženskou) která dojde az k BC – to bude posádečka… Škoda těch lehkejch.

      • No idealni je na ty mise mit nejakej t8 light a proste si pockat na prochorovku, malinovku, nebo tak neco, stoupnout do krovi a svitit a ver tomu ze to jednou das. A i se sestkou to pujde. Nebo jednu misi nakou takovouhle spotovaci jsem splnil tak, ze jsem jezdil s heavynama., pockal az na nekoho najedou najel jsem taky a jenom jsem trackoval a heavyny strileli, staci si takhle vyhlidnout 2 tanky za bitvu a mas to. I kdyz to krovi je jednodusi, ale je na to malo map.

        • Mno to by si tie mapy najprv musel dostat….ja som za 130 hier s lightom dostal malinovku 1x a prochorovku ani raz! …..takze GZ wg s tou romzanitostou davania map…. je az do oci bijuce, ze ked zoberiem light, tak mapy vhodne na spotovanie skoro nedostavam, zoberiem stredak na misiu znicenie artiny a ejhle…. zo 6 hier dokopy az 1 artina…. kdezto ked ich nepotrebujem, tak ich je nonstop 4-5 v hre….atd atd…. cize to (ne)umyselne podsuvanie debilneho MM a este debilnejsieho losu map mi zacina liezt krkom jak je to okate

  22. Ohledně spouštění každého úkolu zvlášť. Myslím si, že je to kvůli tomu, že můžeš v případě, že nesplníš misi i se sekundárním úkolem misi opakovat. proto asi je nutný aktivovat misi, kterou chceš jet. Ale se článkem souhlasím.

    • ale to opakování musíš taky aktivovat takže tohle důvod nebude 🙂

  23. Subjetkvině mi přijde, že mise zcela rozvracejí public. Všichni hrajou nějak nesmyslně… divné. Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly.

Comments are closed.