Havok byl odložen na neurčito

49

V komentářích pod článkem na svém blogu dnes Storm oznámil, že problémy s implementací systému Havok jsou tak zásadní, že bude celý systém třeba přepracovat. Díky tomu se jeho implementace posouvá do “velmi vzdálené budoucnosti”. Ačkoli byl systém ohlášen už v roce 2013, přičemž práce na něm začaly ještě o rok dříve, nebyl hotov ani do konce roku 2014, kdy mělo k jeho implementaci dojít a nebude hotov možná ani v roce 2015.

Příspěvek, pod kterým se v diskuzi o odhadované časové náročnosti Storm vyjádřil, je zde.

Důvodem pro odložení implementace systému, který měl graficky upravovat rozpad jednotlivých částí prostředí, například budov, je fakt, že se vývojovému týmu nepodařilo systém odladit tak, aby zajedno fungoval a zadruhé aby nebyl tak náročný, že negativně postihne hru samotnou.

Přesné Stormovo vyjádření zní takto:
Je to vzdálená budoucnost. Musíme kompletně přepracovat úplně všechno a to kvůli nedostatečnému výkonu.

Jestli se tedy dočkáme podpory více jader procesoru a tím snad zvýšení výkonu hry, alespoň jiným způsobem, to je ve hvězdách. Každopádně jde o další polínko pod kotel nespokojenosti hráčů.

Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2015/01/21/havok-eta/

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekSupertest: Nová mapa Smolensk
Další článek21. 1. 2015
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

49 KOMENTÁŘŮ

  1. ale hlavne ze nam davaju patch za patchom.WG proste banda totalnych …..

  2. No za chvíľu nám príde AW, ktorý beží na nejakom podobnom engine. WG by sa mal snažiť lebo ak im ujde vlak a stratia dominantné postavenie tak už len ťažko presvedčia hráčov aby sa vrátili späť.

    • Ono to nebude tak horké, a pokud někomu ujel vlak tak jsou to všichni výrobci PC her, kteří neobjevili potenciál jako WG, už budou jen druzí a jestli lepší? No moc tomu nevěřím, WT je stále ve vývoji a už velmi výrazně kopíruje prvky z WoT, a AW slibuje vydání již také delší dobu a zatím, skutek utek….

      • AW slibuje vydání už delší dobu? 😀 😀 vždyť ještě před 14 dny nebylo vůbec jasné kdy začne alfa test a nikdo z vedení AW nic nesliboval 😀

        • Je vidět, že moc často na tyto stránky nechodíš, o AW se opravdu píše již delší dobu a ne jak ty píšeš 14 dní 🙂 Já osobně jsem zaregistrován pro betu již pár měsíců….

          • ano o AW se píše dlouhou dobu – já sám mám registraci do bety něco přes 4 měsíce, ale za tu dobu NIKDY nebylo nikde psaný nějaké konkrétní datum vydání

      • očividne nevieš nič o podnikány a o vývoji technologii.Velice rýchlo im može ujet vlak!A WT idú rýchlo ku predu!Skúsil si to hrat?Ako tu jeden písal tanky majú až moc velkú pohyblivosť ale ked sa naučíš ideš!A lietadlá sú premakané oproti WG!

        • Ano, zkusil a občas zkusím, abych viděl co je nového. A taky vidím, jaký udělali pokrok (WT) a jak čím dál tím víc kopírují herní prvky z WoT 🙂 Ale oni stejně nikdy nebudou to co WG, a aby jsi to pochopil proč ne, musel by jsi vědět něco o marketingu.. Ono to není jen o technologii víme? Příklad: Aple – používá zastaralé technologie ve svých výrobcích, ale má to dokonale zvládnuté co se marketingu týká a tím si drží své uživatele. Má jich dost, ale nikdy jich nebude tolik jako těch s Androidem …

        • WT je zaměřený více na reálnost bitev, kdy ti stačí jedna rána a jdeš si pro další tank. Takže je jasné, že armáda rajčat, pro kterou je WoT vytvářeno, se tam asi jen těžko přesune. Tudíž nemám vůbec strach o budoucnost téhle hry.
          Druhá věc je, že i kdyby se mi na krásně WT líbilo. Nemám chuť expit od nuly tanky, když jsem na WoT strávil dva roky a mám narvanou garáž. A takových lidí bude taky velká skupina.
          WT jsem chvíli hrál a velmi mě znechutilo, že na Respawnu ti čeká parta nepřátel, která tě tam seká. To bych řekl, že je totální fail! To na zábavě moc nepřidá, když se bitva nakonec zvrhne na totální Rape respawnu.

  3. no aby to nebylo jako wartander tam se s tankama nejde ani trefit ani jezdit místo jízdy tanky driftujou jak prase aw zkusim ale jak mi to nebude stíhat komp tak odinstaluju a zustanu u wg a rád si předplatím i premiak na měsíc

    • Osobně si myslím že většina hráčů zůstane u WoT mě osobně by bylo líto těch 18k bitev 😛

  4. Škoda. Nicméně WG si to “může” dovolit, protože cca 99% hráčů nechodí na fóra, nezajímá se o své statistiky, XVM a spousty dalších “hovadin” kolem. Oni prostě jen hrají, hrají a platí, a jsou nadšeni tím, jak se o ně WG stará. Mají rádi své WoT takové jaké je, milují to, že zhruba každého 1,5 měsíce přijde nový patch a WG jim zase něco přidá. Ano dámy a pánové, tohle žádná jiná hra nenabízí a chtě nechtě je to velká výhoda WoT – proto to také dělají. Už jsem to tu psal, oni, tedy WG, mají perfektně zvládnutý marketing a strategii a proto jsou ve světě online her takový fenomén. Většina hráčů WoT, o kterých píši, v neustálých aktualizacích vidí to, že se WG o ně stará, hru neustále vyvíjí a vylepšuje, a na rozdíl od nás oni to chtějí a WG jim to dává. Když totiž projdete fóra, jsou si dost podobná, tak zjistíte, že třeba z celé české komunity, a že není malá, se na fóru objevují stále stejné nicky, občas někdo nový, ale podle mých odhadů to nebude ani 1%, spíš promile z komunity – zoufale málo na to, aby muselo WG reagovat. Oni se řídí tím, co si žádá většina, ne minorita, kterou jsou hráči hlídající si své staty …. Pro ně, totiž ani hra není určena, viz. několikero vajádření představitelů WG.

  5. Pracuje tam přes 800 programátorů a nejsou schopný nic pořádnýho udělat prostě rusi……..

  6. No tak se nebudou domečky tak hezky prozpadat a pojezdová kola na tancích tak hezky vyklat. Já v tom nevidím žádnou tragédii. Kvůli grafické stránce hry to nehraju.

    • No ono to hlavně mělo přinést podporu více jader, od čehož jsem si třeba já sliboval vyšší FPS. Ovšem s tímhle to padá.

      • Ja s tim pocital jak se smrti a taky si postavyl nove PC…a co ted mam hrat piskvorky bo co sou to kokoti at to neslibujou!!

      • Havok sám o sobě samozřejmě podporu víc jader nepřináší. Havok je maximálně schopnej jen jet na svým vlastním jádře. Takže všechny blbostičky s rozpadem by se jen počítali na svém. Hru by to nijak neovlivnilo. Ta by dál byla jen jednovláknová. Takže by se výkonově nic nezměnilo.
        A kdo si kvůli tomu stavěl nové PC je hlupák, protože by to pomohlo hlavně těm se staršíma PC, protože by se konečně využilo i starých vícejader. Dobře vám tak. Nejdřív si něco zjistím a pak kupuju.

  7. Než havok tak radši novou fyziku pohybu. To věčné zasekávání na okrajích nebo pohled někam do nebe při přechodem ze sniper módu.
    Havok mněl být jen okrasa navíc. nemyslím si, že by mohl nějak razantně zvýšit fps.

  8. Mě je to jedno jesly bude havok stejně mam jen 2 jára takže jsem happy že mi to jede jen tak tak 😀 ale chci aby byl ten český strom to jsem si přál už od doby co jsem začal hrát wot.( no přál jsem si spíš alespon pár tanků 😀 kromě pz-38 atd. který jsou v německý větvy

  9. Nevíte náhodou, jestli už bude v únoru Na vrcholku stromu… popř. co bude?

  10. Nieje pravda Buldozer.Ten kto si kupuje časoips o hrách Level tak dostal pem tier a čo si.V sútažiach na randomke može vyhráť goldy a prem.tier a td takže War Thunder robí isté akcie a iné výhodi oproti WG a výkon hry je parádní.

    • Nepochopil jsi o čem píši. Ale díky, že potvrzuješ to co tvrdím – WT kopíruje WG a bere si z něj to nejlepší 🙂

  11. War thunder aktualizuje dle potřeby a komunikace mezi vývojáři a hráči je úplně na jiné úrovni ne jako tady ve wotku.Warthunder wotko předčí a nikdy tomu již nebude jinak stejně jako AW bude vždy dál než zakladatel a průkopnik tohohle herního žanru.Prostě už se můžou učit z chyb.Warthunder měl vánoční slevy které šly v peněžence cítit wotko nabízelo předražené blbosti které 80% hráču zavrhlo a to je kámen urazu.Jiank souhlasím s buličkem že mi 1%hráči kteří si stěžuji že něco není v pohodě tak s tím nic neuděláme 99% hráču je rádo že zase něco přibude a je jím jedno že to stojí za h…o

    • Až bude WT či AW takový fenomén jako WG s jeho WoTkem, tak se vám všem za své názory omluvím. Říkáš předražené? Ano, z našeho pohledu možná jo, ale když se přepočítali goldy v balíčcích, nebylo to tak strašné. Jinak nevím, zdražil zatím jen WT. Předražené se to možná zdá nám (a hráčům ze zemí nám ekonomicky podobných), ale pro jiné hráče z Evropy je to levné. Bohužel platíme za to, že jsme ve stejném spotřebním koši jako západní Evropa. Bohužel je to naše daň za to, že jsme součástí EU, chcete-li, o ničem jiném to není. Řešení problému existuje, stačí si nechat přenést účet na jiný server a pak máš jejich ceny. Takže kdo chce, může se proti tomu bránit tímto způsobem a věřte, jde to bez ztráty odezvy připojení na servery. A těch 80% hráčů co údajně zavrhlo nákup jsou oficiální statistiky nebo “kvalifikovaný” odhad?

      • 80% je oficiální udaj jelikož všude se chválí kolik nemají ZAREGISTROVANÝCH

        • nikoliv aktivních hráčů to už neřeknou kolik lidi má méně než 1000 bitev ne li jen do 500.A na goldy háže bobek bíly tesák chtěl jsem tank a né to co si můžem kupit přes celý rok normálně kalendář i Fury NO Comment.A to když dokáže udělat gajin cenu pro normálního pracujícího člověk tak WArsramings By mohl taky.Jsem rád že česi maji rozum a nenechaly se koupit

  12. Až to bude, tak to bude… Nějaký Havoc? Ano, hezky a efektivně se rozpadající budova po zásahu z tankového kanónu, jako třeba v BF3, proč ne. I mě by se to líbilo. Ale kam spěchat, já si počkám. Hra tak jak vypadá mi zatím stačí. Byl bych radši kdyby se nejprve opravily chyby, které vadí většině hráčů a pak si hrajte s vizuální stránkou hry.

  13. přesně tak docela mi vadí mm protože většinu hry mám v týmu rajčata a nebo polský nooby kteří to neumí hrát a většinou prohráváme jako to je ubohý aby lehkej tank II tieru jel proti VI nebo dokonce VII taky už se mi stalo to že jsem jel s týrem VII a jel jsem proti X to jako je uhozený

        • to co tvrdíš není možné. Jenom ve dvou případecj ano: a) buď jsi měl scouta ( pak to je normální ) b) jel jsi v četě s někým kdo měl VIII a vytáhnul Tě ( potom to je Vaše volba a zbytečně tím riskujete, že jen budeš potrava pro IX )

  14. koukám, že Buldozer je vášnivej zastánce WG a radši se schovává za nick pod kterým nehraje 🙂 …. jo prosím tě můžeš definovat toto? “WT je stále ve vývoji a už velmi výrazně kopíruje prvky z WoT” nějak jsem mimo obraz …. díky

    WG uvedlo novou fyziku s velikým haló a musím uznat, že to byl obrovský pokrok, když nám milostivě umožnili s tankem sjet třeba z kopce nemluvě o zastavení mouse třeba loltraktorem, ale to že se v plný rychlosti pořád můžu zaseknout o malej kamínek, nebo o pozvolnej přechod nějakýho kopce po těch dvou letech nějak už nechápu. S havokem strašej taky pěkně dlouho a to že ten jejich slavnej bigworld je s tím nekompatibilní už taky dávno mohli zjistit. Podle mě kdyby vzali stařičkej source engine tak ten s havokem problém nemá (a síťová vrstva tam je taky). A vzhledem k tomu, že v nějakých odpovědích vývojářů se někdo holedbal že můžou klidně použít modely tanků z WT (BigWorld by to stejně nerozhejbal), tak nechápu proč nevezmou svoje modely (stejně to je většinou 3dsmax) a nehoděj je do enginu, kterej má fyziku už implementovanou…. WG radši napíná svoje zdroje na věci o který je měnšinovej zájem (u lidí co to pravidelně a dlouhodobě hrajou) a na ty důležitý vyčlení pár chudáků, který si s tím neporaděj, ale nám můžou tvrdit, že na tom tvrdě makaj …. hlavně že je plno map, který nikdo pořádně nezná a stejně jsou plný bugů jako ten novej slavnej stalingrad, kterej je obvzláště vypečenej co se týče různejch zasekávacích míst a navíc je ta mapa nesmyslně velká pro 30 tanků. Skoro bych řekl, že se snažej víc o kvantitu než o kvalitu ve stylu ruskýho hesla “nás mnogo”, ale stejně se to míjí učinkem když maj nějakej balík map, který pak rotujou dokola. Na podzim se šuškalo, ze WG chce koupit Cryengine, osobně jsem rád že se tak nestalo, ale licenci by si pořídit sakra mohli …. howgh

  15. Zdravím všechny tankisty a -tky. Vidím na všech fórech velmi podobné příspěvky a nelibost hráčů vůči WG. Ale vzpomínejte, vy co jste začínali od raných verzí WoT (já od 8.1) jaká byla hraní zábava. Kolik bezesných nocí strávených u PC abych si vyjezdil první HT KV-1
    a to byl můj první HT. Jinak jsem jezdil němce a jezdím je do dnes. Expení posádky, těšení se na další tank a koukat závistivě na lidi co hrají už X tier Ta doba kdy byl dobře pancéřovaný HT opravdu HT a postrachem MT. Dobře zakempené málo opancéřované neviditelné TD s přesným a DMG nadupaným dělem co dalo řádně zahulit nejednomu HT. Šikovného SPG se opravdu báli skoro všichni je už v nenávratnu. Začalo to zásobníky a skončí to asi až si vyrazíte s MAUSEM proti deseti keramikou opancéřovaným ruským T-800 z roku 2100, které vás plasmovým dělem prostřelí z úhlu 130 stupňů do předního plátu. Nastává doba kdy se rád vracím k nižším tierům kde si kompenzuji nechuť hrát pomalé těžké tanky z roku 1944 proti smečkám tomato MT a LT rychlopalek a nabijáků, které během několika sekund objedou třikrát do kola i tu největší mapu a prostělí vše co jim přijde do cesty. Nebojí se ani HT, pomalých TD natož ARTY které jsou pro ně jen třešnička na dortu. Rád jsem hrál hru kdy každý tank odváděl práci pro kterou byl určen, ale jak říkám ta hra kterou jsme všichni tak milovali je dávno pryč. Pokud se opravdu něco nestane zůstane jen u těch vzpomínek. AŤ UŽ NÁS WG DLOUHO NESERE NEBO VEZMEME TANKY A UDĚLÁME TO CO SE MĚLO UDĚLAT V RUSKU UŽ V ROCE 1941. S pozdravem AJA

Comments are closed.