Frontline, otázky na vývojáře

34

Jak jistě všichni víte, Wargaming testuje nový herní masakr zvaný Přední linie (Frontline). Test na Sandboxu skončil 21.dubna, vyvojáři nicméně začali odpovídat na spoustu otázek týkajících se tohoto herního režimu.

Odpovídal Kirill, Game Designer pro Frontline Mod. Omluvte občas kostrbatost překladu, zdroj nebyl úplně anglicky zdatný. Proto jsem otázky a odpovědi zjednodušil a upravil pro naši potřebu.


Q: Jakým způsobem reagujete na mentalitu hráčů a jejich chování na randomu? Když brání, tak kempí, a pokud útočí, jedou jen tupě vpřed.

A: Dobře že se ptáte, přivádíme do hry nový herní režim, kde si budou hráči moci odpočinout od random bitev. (jen aby se jim chtělo odpočívat)

Q: Není zde nijak určené, kde se hráči objeví, plánujete nějaké vylepšení v této oblasti?

A: Ohledně koordinace, pokusíme se ji vylepšit a pomocí UI a rank systému.

Q: Random bitvy trvají v průměru 7 minut, v tomto režimu se zaseknu na 25minut, pokud chci ven, dostanu varovaní za opuštění bitvy, plánujete s tím něco udělat?

A: Počítáme s tím, že hráči, kteří chtějí hrát Frontline, se připraví na 25–30 minutovou bitvu, takže to jako problém nevidíme, ale zkusíme se nad tím zamyslet.

Q: Servisní střediska nedoplňují munici, je to takhle v pořádku?

A: Pravděpodobně myslíte Gold munici, ta je doplňována pouze pokud ji máte ve skladišti.

Q: Máte nějaké plány na využití Pillboxu? Například podpora artilerie každých pár minut na předdefinovanou oblast?

A: Ohledně pillboxu, plánujeme větší množství využití!

Q: Pokud se rozhodnete dát Frontline na live server, plánujete přidání i dalších map?

A: Ohledně jiných map je zatím moc brzo na to se o tom bavit. Nicméně doufám že ano.

Q: Na jakých tierech se bude hrát Frontline?

A: Momentálně jen tier X a to z několika důvodů.

  • Vybalancovat Frontline není vůbec jednoduché, nicméně nikdy neříkej nikdy.
  • Chceme odměňovat hráče, kteří strávili hodně času na expení desítkových tanků a to novým zajímavých gameplayem.

world-of-tanks-frontline-1

Q: Bude probíhat test s implementovanou 9.18 aktualizací? T10 Light tanky, spotřebáky, prémiové doplňky.

A: Ano s tímto byl technický problém, ale bude/byl vyřešen.

Q: Přibudou do Frontlinu taky nové grafické prvky, na kterých WG pracuje? To by bylo úžasné!

A: Budeme používat stejné prvky pro random bitvy i pro Frontline.

Q: Jsou zde nějaké možnosti přidat do hry další válečné stroje, jako kanóny, válečná vozidla a podobně?

A: Přemýšlíme o tom, někteří zaměstnanci se snaží něco konkrétního zrealizovat.

Q: Když Frontline přijde do hry, budou k dispozici všechny X stroje? Nebo půjde nějaké stroje třeba pronajmout?

A: Momentálně je možnost jezdit jen s vlastními tier X tanky.

Q: Frontline je opravdu skvělý. Nicméně máme kapku obavy o ekonomiku, jak stříbrňáků, tak zkušeností. Když odměna za bitvu bude malá, stane se to, že ji hráči nebudou chtít hrát. (podobně jako předešlé nárazové akce)

A: Jeden z hlavních cílů testování je vybalancování ekonomiky.

Q: Jak to vidíte s dalšími cíli bitvy, jako zničení všech vozidel nebo bránění nějakých objektů?

A: Ano! Máme taky nějaké nápady, co všechno můžeme implementovat.

Q: Dobrá práce. Přemýšlíte o přidání více vozidel do hry? Možná 40 vs 40?

A: Ano, již jsme zkoušeli 50 vs 50, nicméně to bylo příliš mnoho cílů, krok za krokem jsme došli až k současné podobě.

Q: Proč se nezapočítává poškození cílů? Prostě jsem udělil kolem 5400 hp poškození do 2 cílů pomocí B-C a nedostal jsem za to žádné kredity . Proč to tak je?

A: Promiňte, tohle je bug.

Q: Reportovací systém je vyplý, nebo je to bug? V každé bitvě je kolem 5 až 6 botů, takže by bylo fajn se jich zbavit.

A: Jsou nějaké problémy s připojováním, nicméně pracujeme s každým reportem!

Q: Ohledně pillboxů – víte o tom, že jsou velice lehce zničitelné prémiovou municí, nebo artileriemi?

A: Tohle je bug.

Q: Role scoutů je dost nepotřebná díky zabezpečené oblasti. Nemohou lovit artilerie, pokud jsou schované za překážkami. Skauti by měli mít možnost do těchto oblastí proniknout. Například: můj tým útočí na bod A, oblast s bodem D je červená, takže nepřístupná. Všechny artilerie bránící bod A se schovávají v oblasti D, takže scouti by měli mít možnost proniknout do oblasti D a mít tak možnost vyřadit artilerie.

A: Tento problém vyřešíme v budoucnu.

Q: Co budete dělat s hráči, kteří střílí po vlastních v Sandboxu? Měl jsem hry, kdy hráči měli 11k poškození do vlastních a 5 killů. Nepřípustné!

A: Banumeme je a odebereme jím možnost účastnit se dalších Sandbox testů.

Q: Jak často přijímáte nové hráče do Sandboxu?

A: Každý den.

Q. Bude více míst na oživení po smrti v jednom sektoru? Některé spawny jsou blízko bojových linií, takže se pak stávalo, že po oživení jste hned umřeli.

A: Ano! Mechaniky na oživování jsou pro nás nové a budeme se snažit vyladit je tak, aby byly pro hráče bezpečné a pohodlné.

Q. Budete upravovat červené zóny, aby nemohly tanky flankovat do zad po zabrání jednotlivých bodů?

A: To je jeden z problémů, který potřebujeme vyřešit a my to vyřešíme!

Q. Bude se testovat více map pro Frontline?

A: Ano, do Frontlinu budeme přidávat i další mapy, nyní je tento mod ve stádiu testování. Sandbox v tomto ohledu velice pomáhá.

Q. Vím, že to bylo řešeno v jiné otázce, nicméně zajímá mne, jestli budete řešit problém, že ne všichni hráči mají větší počet desítkových tanků. Nebyla by možnost nastoupit do bitvy s jedním desítkovým tankem s tím, že ostatní by se doplnily nižším tierem, nebo že by se dalo jet v jednom tanku více kol.

A: Přemýšlíme nad tímto problémem, nicméně momentálně vám k tomu nemůžeme nic říci.

Q. Potom co je tank zničen a čekáme na vstup do bitvy s dalším strojem, nešlo by mít možnost upravit setup a vybavení na dalším stroji, který se chystáme použít?

A: To je opravdu dobrý nápad!

Q: 3 bitvy, dva útoky jedna obrana. Vždy vyhrál tým, který útočí. Problém byl hlavně v objevování tanků, kdy tanky po znovuzrození opět umíraly, aniž by byly schopny něco udělat.

A: Jsme si toho vědomi, použijeme data ze Sandboxu abychom to vyřešili!

Q. Šlo by trošku vyladit opravářské stanice, zpravidla jsou k dispozici hlavně pro útočníky, obránci se k nim většinou nedostanou.

A: Možná bychom se na to mohli podívat.

Q. Bude zde nějaká možnost, jak kontrolovat, kolik lidí se bude pohybovat na západě, uprostřed a na východě?

A: Myslím že v další fázi!

Q. Díky tomu, že je mapa ve Frontline daleko větší, plánujete nějaké úpravy dohledu, maskování a jiných specifikací?

A: Všechny vlastnosti tanků budou identické v random bitvách i ve frontlinu.

Frontline, otázky na vývojáře
Ohodnoťte tento článek!
4.47 (89.41%) 17 hlas/ů

34 KOMENTÁŘŮ

  1. přátelé 🙂 … frontline už youtubeři projeli dávno, ale mám pro Vás novinku … včera vyšel patch … brutálně kontroverzní a zásadní … možná by jste se na to mohli mrknout 🙂 … ale možná, možná už ani ne … od včerejška tím komunita žije …. už existují i pohledy wotlebrit (Marty), na fb jsou stovky příspěvků, zájmem o to vyzkoušet si to, včera padly i servery a kupodivu začíná jasně převažovat, že ten patch se povedl … možná ne na 100% ale na 80% určitě …. takže už by jste se mohli též přidat … no ale možná už ani ne 🙂 trochu by jste se ztrapnili … jo a 9.19 … přátelé supertest 🙂 … co vy na to? … každopádně přeji fajn prodloužený wot víkend 🙂

    • o patchi tu piseme uz od zacatku dubna, vcetne prvniho prekladu patchnotes do cestiny! to ze to ostatni portaly zaznamenaly az vcera je pro vas jiste matouci, ale chapu, jsme moc napred aby jste to stihal 🙂

      tyhle otazky a odpovedi vysly vcera vecer

    • No tak ty pozitivní reakce se zajišťují mazání příspěvků a banováním, třeba já ho dostal za následující sprosťárnu:

      To znám, je to asi takhle:

      “Náš drahý soudruh, kterého zde nemůžeme uvítat, neboť podstupuje léčebný pobyt v lázeňském zařízení NKVD na Sibiři, výtku rád a dobrovolně přijal a následně vyjádřil hlubokou lítost nad svým dočasným pomýlením.”

    • Sry, docela dění kolem patche sleduju a nevšiml jsem si pozotivních reakcí ani na foru ani jinde. Krom toho, že Marty řekl, že to není zase tak hrozný, ale desítky scouti jsou stejně k ničemu. To je ovšem názor jednoho člověka, který nejezdí skoro heavy tanky a netrpí tedy tolik artyspamem.

  2. Hodně lidí to hrat nebude protože i když bude nejlepší v nastřelu a vyhraje tak bude v mínusu třeba kolem 100 000 i s premiakem.Jinak za mě to špatné není

    • Ekonomiku musia doladit aby to pre vytazov nebolo stratove, ved to pisal v odpovedi vyssie

        • WG už několikrát ukázalo že plave prouti proudu a slibuje věci i několik let a pak je stejně zruší. To že tu nějaký čuryn z prdelákova kde se řežou klackama hýká že ekonomiku musí vyřešit, znamená že hra bude k*revsky drahá a když nebudeš na topu vítězů tak budeš v mínusu, protože čity z thajgy si myslí že jim budeme sypat prachy aby jsme si mohli zahrát fronline, už to zkoušeli u nadvlády a ten výborný mod kvůli tomu padl na hubu a stejně tak to dopadne s frontline, kdyby na to byly nějaké sázky, tak si na to hodím měsíční výplatu.

          To není o nepřečítání a kritice, to je o 6 letech zkušeností s WG, které se už prostě nezmění, má křišťálová koule je ohledne věštění WG stylu naprosto přesná, protože za posledních 6 let ničím nepřekvapily.

          • jaký myslíš, že by si dostal kurs? 1,05, aby si mohl zaplatit poplatek 🙂 a vrátil se ti vklad

            celkem nic si od WG neslibuju, HB

    • Výdělky jsou to co podle mě zabilo nadvládu, WG jaksi nechce pochopit že hráči prostě odmítají hrát půl hodiny proto aby nakonci byl účet za hru -100 000 protože jsem chytil monkey team, jinak za mě byla nadvláda super a nehrál jsem jí právě kvůli ekonomice a ze stejného důvodu nebude mít úspěch ani frontline i kdyby to byl nejlepší mod na světě, tak padne na držku kvůli ekonomice, protože WG jí nastaví tak aby hráči museli investovat reálně prachy a to prostě tolik lidí neudělá a pro mod nebude dost hráčů.

      Pokud ekonomiku nenastaví aby byla zisková při průměrně zahrané hře i při prohře tak můžou ten mod rovnou zrušit, WG ten mod zabilo ještě ho ani nevypustilo.

      • Kdyby WG nedokázalo vybalancovat ekonomiku, tak Wot stabilně nehraje tolik lidí a tolik let.
        Taky proto nezavedou spustu věcí, které by subjektivně hratelnosti výrazně pomohly, ale způsobili by silný ekonomický rozvrat.

        • Rozdíl je v tom že na randomu můžeš hrát nižší tiery, které nemusíš dotovat. Frontline bude ze začátku zcela evidentně hlavně doménou T10 a časem možná i T8 a T9…

      • Nadvládu v druhé řadě zabil amatérismus WG kdy nedokázali uhlídat vychcánky co riggovali mise na T-22 sr. Ta ekonomika tomu zvlášť napomohla ale když do toho poprvé vlezete a na obou stranách kamarádi ze stejného klanu a jedou si do rohu klikat mise.
        Tenhle nový mód nemá šanci na úspěch. Jako už takhle mi stačí, že na randomu po dvou minutách je prakticky z 90% rozhodnuto ale čekat 20-30 minut než konečně prohraješ, na to hodně lidí nebude mít trpělivost a raději odejde a už se nevrátí. Tady v tom vidím hlavní problém, bude se muset pořádně překopat ekonomika aby jste i při prohře netratili kalhoty, samozřejmě pokud se snažíš.
        Já si ale spíš myslím, že by se měli věnovat jiným věcem než novému módu, např. nové mapy (externí studio za krátkou dobu udělalo obrovskou a obstojně hratelnou mapu), vybalancování hry, opravy bugů apod a pak se pustit do nějakého nového módu.

      • Nadvlada bola super ale byt s premiovym ucto 100000 v minuse nikoho nebavi

    • Ta jsi nikdy ani 200 tisíc neměl !!!! nedokázal by jsi to vystřílet !!!

    • Chlape (nebo spíš dítě) 200k v mínusu se mi nikdy nepovedlo ani když sem hrál full gold 🙂

  3. Omlouvám se. Tohle je mimo. Ráno se mi při přihlašování na účet objevila tabulka o výměně či prodeji mých starých prém. tanků za zlaťáky, s odkazem na ofic stránky WG. Tam jsem se však k ničemu nedopídil. Byl to BUG?.
    Vím ,že se o tom již mluvilo a že to proběhlo na ruském serveru.

  4. Jo už tomu rozumím. Dají se vyměnit za prém. tanky ze hry ve stromu. Takže brak za brak.

  5. Takže si třeba koupím super tank 112 a vrátím IS -6, něco připlatím, aby WG. nepřišlo o nějaký ty drobný. Slavnostně s ním vyjedu a Defendry mně budou zase párat na počkání. To bych byl radši za polovinu z ceny ve zlaťácícha tu dal na posádku nebo účet když je,, super”počasí. Klidně dám dva i tři tanky za jeden (IS-6,,mod 1, panter M10) za třeba novýho Lorraine a začnu expit další národ abych měl nějakou inspiraci.
    To nad tím měsíce dumali ,aby vytvořili toto? Vždy jsem byl ochotný do WG vrazit nějakou tu kačku, protože si to rád zahraji, doba se změnila předešlé tanky ze začátku už nestíhají konkurovat těm nově přidaným.,, A oni chtějí pořád prodávat uhlí.”

  6. Vážně nechápu tohle kňučení. Já to naopak oceňuji, pokud se rozhodnu mohu (bohužel jen po omezenou dobu) vyměnit T34 která už mě nebaví (mám s ní 3,2k bitev) za např. STA-2. Rozhodně lepší než jen koupit STA-2 za plnou cenu a mít v garáži T34 na kterou se bude prášit.

    • Navíc díky novému MM dostali omezenci v podstatě mírný buff.
      Nejhorší co můžeš s např. IS-6 potkat je 5 devítek a zbytek 8my, navíc jen každou druhou bitvu. Doteď si klidně mohl být jediná osma v devítkové bitvě.

      • Kolik jsi ISšestek poslední dobou potkal v randomu. A co teprve 112tek. To o něčem hovoří a myslím si, že zrovna těchto tanků je statisíce. Jistě vyměním a připlatím, ale ne za něco co nechci, když je možnost jiné nabídky. A že ji je dost.

        • IS-6tek potkávám dost, 112ky jsem nepotkával skoro nikdy od doby co jsou ve hře, ale to si myslím že je důsledek maratonu na WZ-111 a faktu že čínské tanky jsou obecně neoblíbené.
          Navíc si myslím že když hafo lidí vymění nějaký tank tak za čas dostane buff, protože WG bude přesně vědět které tanky jsou neoblíbené.

  7. No právě jsi potvrdil o co jim tu jde. Jistě o prachy. Proto taky nejde vyměnit nijak jinak než aby tě to něco stálo. Výše jsem tu psal, že bych ocenil třeba i zlaťáky. Ta možnost tu není. Zase bych je vrazil do hry, to je jasný, ale měl bych možnost si vybrat.

  8. ma niekto skusenosti s 112 ? T34 a T-34-3 ma nebavi su to shity 2 za 1 oplati sa ? kto ma 112 a aky je to tank oproti T34 a T-34-3 ? diky.

  9. Promiň na to ti nemohu odpovědět. Jen si nemysli, že se můžeš zbavit dvou tanků za jeden. To by WG nevydělalo. Pěkně jeden za jeden a pořádný doplatek. Radši se na to pořádně podívej než uděláš nerozvážnou botu.

Comments are closed.