Denník vývojárov: Vylepšená grafika na Sandboxe

46

Po niekoľkých videách z prostredia nových HD máp sa k tejto téme vo videu vyjadrili priamo vývojári hry, ktorí sa na úpravách podieľali. My si ich najprv budeme môcť vyskúšať na Sandboxe.

Engine BigWorld bol v roku 2008, keď naň získal WG licenciu vhodným kandidátom. Samozrejme, postupom času sa stal zastaraný a grafika hry už strácala dych. V roku 2014 sa začalo s prerábaním vozidiel do HD kvality, už vtedy sa začali vynárať otázky na HD mapy. Po troch rokoch tu teda máme 12 prepracovaných máp, ktoré sú pripravené pre testovanie na Sandboxe. Každá jedna z nich by mala byť jedinečná a mala by mať vlastný príbeh.

Pribudli na nich aj unikátne objekty, ktoré pomáhajú dotvoriť atmosféru. Niektoré z nich dokonca ovplyvnia aj hrateľnosť na určitých bodoch máp. Prepracovanie sa dotklo aj terénu, osvetlenia, vegetácie a efektov na mapách. A samozrejme sa konečne dostalo aj na čiastočné pridanie deštrukcie pomocou Havok.

WittmanSVK: Popri počúvaní informácií od vývojárov si môžete vychutnávať zábery z krásneho prostredia nových máp. Nech už sa len podarí nové mapy čo najlepšie optimalizovať tak, aby sme sa po nich mohli čo najskôr voziť aj na live serveri. Užite si video. 🙂

Denník vývojárov: Vylepšená grafika na Sandboxe
Ohodnoťte tento článek!
4.67 (93.33%) 12 hlas/ů

46 KOMENTÁŘŮ

  1. Hmm a co zapracovat na optimalizaci co ? to jim nikdo neřek že tu mají na houby a že dnes už skorem nikdo nemá 1 procesor ale aspoň 4 a víc. tyto změny sou fajn ale moc nepodstatné.

        • jojo mne odisla graficka karta tak mam len 1gb shit na minimum zatial max fps ale na strednom uz je to zle…processor je ok prerobena 775 takze 4 jadro xeonka len vzdy je horuci teploty okolo 85 stupnov teraz musim ventilator kupit… a ramku aspon aby som mal 8gb ale za grafiku 500 euro nechcem dat…

    • No, já teda mám jen JEDEN procesor.
      Sice mám 6 jader, ale 1 procesor. Fakt nevím, a nechápu, co máš ty. 😀

    • no veru keby WG rozmyslalo ako Michal tak to by asi vela nezarobili ;)…WoT je pre siroku masu hracov takze Wg musi zvladnut velky rozsah hardverovej narocnosti…takze hra musi byt pre jednych graficky nadupane krasna a pre druhych zase sice obstarozne vyzerajuca ale hratelna na pre niekoho obstaroznych PC…lenze tu nejde len o obstarozne PC ale kludne aj o celkom nove len bohuzial menej nadupane PC zvycajne len s integrovanou intel grafikou a dost casto je to pripad pracovnych Pc a notebookov na ktorych si niektori hraci sprijemnuju ci pracovnu dobu alebo sluzobne cesty ci vylety alebo dovolenky. Skoro kazdy ma dnes jeden procesor len zvycajne aspon 2 a viac jadra a to este ci fyzicke alebo len hypetreading ale berem ze michal sa len zle vyjadril v principe ho chapem a to vyuzitie viac jadier by nebolo odveci aj ked dost casto je uzke hrdlo skor grafika. A urcite ta starsia klientela nema chut kzade 2-3 roky upgradovat pocitac na ktorom hra viac menej len tanky popri inej praci ci naplni ktora nevyzaduje graficky vykon. Michal to nie je v zlom to je len pre troska obsirnejsi pohlad na problematiku 😉

    • NTB nie je problem skor grafika a procesor na nom ;)…hram viac na PC a sem tam na NB ktory je ale znatelne vykonnejsi ako PC :)…uz som zvazoval kupit novu grafiku do PC tak uvidime ci az mapy pridu ci sa oplati trochu zainvestovat pre lepsi vizualny zazitok lebo vyzera to fakt pekne…

    • Taková už je doba. Není důležitý obsah ale forma. Efekty zaujmou a přitáhnou lidi jak rozpálená žárovka komáry. Běž se kouknmou do kina co za obsahově fekální filmy se super speciálníma efektama trhá prodejní rekordy.

        • Moja rec takisto do kina nechodim jednak skoro vzdy titulky ale hlavne to nema ani hlavu ani petu. Premna najlepsi priklad Avatar co bol hit ale premna totalna nuda bez inteligentneho pribehu.

      • Teď jsem si dal pár bitev, ale jako daleko věší problém než grafika map a tanků mi přijde následující:

        Tři bitvy po sobě jsem se dostal do situace, kdy proti mně stojí nepřítel v papírovém tanku (TD), pokaždé mu zbývá do 10 HP. Mám plně doměřeno, vystřelím a střela záhadně mizí. Říkám si OK, asi před ním něco je, přemířím výš, vystřelím a dvakrát po sobě rána na kraj kruhu (ding / netrefa). To je kurva tak strašně okaté, kdyby měl více HP tak by se to nestalo. Kdyby nebylo možné ho na jednu ráno dorazit, tak ho trefím, probiju a dám DMG.

        Ale protože má jen pár HP a mohl by nedej bože i umřít, tak musím vystřelit 4 rány, abych ho vůbec trefil. To je dnešní WoT. Opravdu si někdo myslí, že grafika tohle spasí? Ne! Jen zakryje na chvíli problémy, která tato hra má. Bohudík, jsme svéprávná osoba a nepovažuju tuto ještě docela zábavnou frašku za něco, za co bych byl ochoten platit. Zadarmo je to ještě dobrý (ikdyž, kdo ví jak dlouho s tím WG přístupem), ale platit za to, to opravdu ne 😀

        • Mě se tohle nestává.. nebo tak možná jednou za 1000 her? A že bych kvůli tomu musel plodit slohovky s konspiračními teoriemi? Fakt ne… 😀

          • Já kvůli tomu přeci neplodím žádnou konspirační teorii, jen jsem se vyjádřil, že je to DLE MÉHO NÁZORU strašně okaté, a že právě takové situace mě spolehlivě přesvědčují o tom, že pouze kosmetické úpravy – NOVÁ GRAFIKA MAP – to vážně nespasí. Hra – OPĚT DLE MÉHO NÁZORU – má daleko věší problémy než je grafika, kterou stejně pustí jen několik procent hráčů (ne nemám slabý stroj, ale i přesto raději hraji na nejnižší detaily, aby mě neotravovaly efekty ve hře, nezacláněly po výstřelu, při jízdě a podobně). Ale protože jsem si dovolil vyjádřit opačný názor založený na jiných zkušenostech ze hry, než máš ty, jsem já ten konspirátor. Čím máš podložen ty svůj názor. Že by také jen zkušeností ze hry? Tak vidíš. Jsme na tom stejně, jen zažíváme ve hře asi rozdílné situace z nichž pramení i náš pohled na ni.

          • to Hujer:
            Situace zažíváme všichni stejné. Jenže je to v tom, že každý si spíše všimne situace kdy mu padne low roll a nedorazí kvůli tomu tank na ránu, ale když padne vyšší roll třeba jen o 15 hp (při 390 alfa dmg) a tank zabijeme, bere to každý jako normální. To samé je že netrefíš tank s pár hp na velkou vzdálenost. Kdyby měl plná hp a ty si ho netrefil 3x za sebou na 500 m, ani se nad tím nepozastavíš.
            Jednou jsem si schválně dělal statistiku s T34. Zapsal jsem si dmg za 100 penetračních ran a dostal jsem se na průměr 364 dmg. Dalo by se z toho usuzovat že je něco špatně (mělo by to být 400). Jenže takhle funguje statistika, při 1000 ranách si myslím že bych se přiblížil ke 400 na jeden nebo dva body. Schválně se někdy zkus zaměřit na situace kdy potřebuješ high roll abys tank dal na ránu a uvidíš že se to také stává. Mně bohužel většinou z té druhé strany, nepřítel dává high rolly vcelku pravidelně. 🙂 😛

          • To: Bykop
            Ale jo, chápu, že to tak je. Jasně, že se to časem na velkém počtu bitev asi vyrovná, jen se mi poslední dobou stávají takové situace nějak moc často. Ty opačné, kdy se zadaří highroll se stávají mám ten pocit o poznání méně. Ale možná je to i tím, že to člověka tolik nenakrkne, tak to tolik nesleduje. Uznávám. Nicméně za tím, že nová grafika hru nespasí, si stojím. Měj pěkný den.

  2. Podla mna ta grafika aj ked vyzera super tak pri hre si to vobec nevsimam . Dokonca niektore efekty vypinam , lebo ma to pri hre rusi. Ale chapem ze ked chcu nabrat novych hracov tak to nemoze vyzerat ako z roku 2005

  3. az pridu nove mapy na live servre mali by pridat aj novy mod ze free ride kde by clovek mohol jazdit po mape aj sam kludne aj bez casoveho obmedzenia…

  4. Mám vcelku hodně nabušený počítač co se týče výkonu, kdy to teď běhá vše na max. s nejvyššími FPS…jsem zvědavý co s tím udělají ty HD mapy….už aby to bylo, jinak teď mě hra přestala bavit díky špatnému MM a dalším – podle mého – věcem, které tu hru kazí…
    Asi není termín, kdy to vyleze ?!

  5. Tak přece WG dodrželo slib po 5 letech přidalo něco málo z toho co slíbilo “aj na čiastočné pridanie deštrukcie pomocou Havok”
    Je čas otevřít to šampáno co jsem kvůli tomu před 5 lety koupil, větší příležitost už nebude.

  6. A jak rozeběhnu ten sandbox přihlášený jsem ale že by mi třeba přišlo něco na mail nebo ve hře mi taky nic nepřišlo. Jak to funguje?

  7. i7 6700k 3,3ghz gtx 960 2gb 16ram a docela bida. stabilne na 60fps to neustale nejede. jeste by to chtelo doladit jinak si to lidi s horsim pc nezahraji

  8. ahoj, všimli jste si ze na SB když kliknete do části s osobními misemi, tak je tam druhá kampaň s tankem T 22 ? 🙂

  9. No, hrál jsem asi 8, nebo 9 map, že z těch 12. Musím říct, že jsem docela spokojenej.
    FPS mám většinou stejné, jako předtím, (někdy horší, a někdy zase naopak mám více, než normál.. nechápu :D)

    Ale zklamaly mě asi 2-3 věci (Na 3. Věc si určitě nějak zvyknou) a to:
    1.) Osvětlení – Vše je tak nějak moc lesklé a moc jasné, a mám pocit, že až moc nepřirozené.
    2.) Vzhled některých šutrů, kamenů – Ty se mi prostě nelíbí. Ne všechny, ale nektere mi fakt připadají hodně hnusné a takové opět strašně nepřirozené
    3.) Vzhled bariérové čáry.

    Ps: To, že je na Sandboxu nějak pojebaná fyzika teď neřeším, prý že o tom WG ví, a někdy to spraví. Ale tak fyzika není teď priorita.

  10. Nové mapy som videl na streamoch a vypadajú úchvatne…otázne bude koľko FPS dolu ?…
    Čo som počul odhadmi tak -20/-30…takže uvidíme ako to opnu

    • Mě FPS neklesly prakticky skoro vůbec a grafika šla asi tak o 1000% nahoru. A to mám už poměrně hodně starej komp. 🙂

    • Při “maximálních detailech” i s pokročilou fyzikou objektů 55-60 FPS. Při “ultra detailech” – vše na největší úroveň 45-50 s AA 40-45 a to mám i3-6100 a GTX 750 Ti. (vše se zapnutou vertikalní synchronizací)

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID