Čo nás čaká v roku 2017?

42

WG vydal krátky zostrih z akcie WG Fest, v ktorom sú zhrnuté podstatné informácie týkajúce sa nového obsahu a zmien v roku 2017.

WittmanSVK – Ak ste nezachytili dianie okolo WG Festu, toto video ponúka najdôležitejšie novinky. Hlavnou prioritou WG pre nasledujúci rok je nový MM a prepracovanie delostrelectva. Toto sú naozaj dlhotrvajúce problémy hry, ktoré Wargaming už dlho ignoruje a venuje sa namiesto toho menej podstatným detailom. Významnou zmenou je pridanie ľahkých tankov tieru X a úpravy ich stromov, ako aj zmeny nemeckého technologického stromu a pridanie nového ťažkého tanku tieru X: VK 72.01(K).

Ďalej nás čaká kompletné prepracovanie máp do HD kvality a dokonca už toľkokrát sľúbený Havok. Pri slove Havok som už naozaj stratil nádej, že by sa mohol v hre objaviť. Nechám sa ale prekvapiť.

 

Ohodnoťte tento článek!

42 KOMENTÁŘŮ

  1. tak já si myslím, že je zbytečné dělat celý havock akorát to bude zatěžovat hru stačilo by vše ostatní dát do HD, ale celozničitelné budovy mi nepřijdou zase tak důležité aby hráčum se slabšímy PC zamezily ve hře

    • A snad si nemyslíš že ho nasadí ? O havoc se WG zminovalo 2 roky zpátky jako o super novince, pak že udělají aspoň padající předměty z tanků. Pak z toho úplně sešlo a v letošním roce slibovali přepracování MM a přepracování arty. Krom pár HD modelů a hromadu premiáku se na herní mechanice nezměnilo VŮBEC nic. WG ze svých slibů na nový rok nikdy nic nesplnilo a neočekávám že by se to v roce 2017 změnilo, to může věřit už opravdu jen naivní pakoň 😀

  2. Zajímalo by mě, jak to udělají s německou heavy větví- mám Mause (tudiž i vekuB). Takže maus se mi změní na tierX veku a nebo budu mít stále mause+ tier 9 vkB vyzkoumanou? Toť otázka 😀

  3. Zahlédl jsem ve videu asi jeden z členů osádky švédských tanků bude Dolph Lundgren 😀

  4. Trochu sa bojím že s havokom príde velké množstvo bugov, samozrejme ak to niesú dalšie plané sluby.
    Nechajme sa prekvapit 🙂

  5. HAVOK – zbytocnost, nepotrebnost, ktora akurat este viac zatazi systemy hracov a servery…
    MM – No.1 priorita
    Arty – No.2 priorita

  6. K cemu niceni objektu? To tem koko.. serverum moc nepomuze, kdyz nestihaji uz ted..

      • LOL ty IT techniku.

        Jasně že se to bude počítat na serveru. Jak jinak chceš zajistit, že všichni hráči budou hrát mapu ve stejném stavu…

      • lebo ty si ten najväčší IT technik tu 😀 A WT si myslíš, že to má ako? Časť počíta klient a výsledky posiela na server ktorý to celé overí, a potom prenáša zvyšku hráčom. A odkedy je fyzika o grafike? To mi vysvetli 😀 Pretože grafika a fyzika sú dva odlišné pojmy ty tragéd 😀

        • fyzika stylu rozbijanie budoov, voda atd sa riesi casto na grafikach, kedze je to presne ten druh vypoctu na kt su grafiky urcene, vid napr nvidia physx

          • To plati pre single player. Aby to mohlo byt aplikovane pre multi player, musi to bud pocitat server (co je lepsie, a zaroven je nizsia odozva) alebo to pocita klient s tym ze bud cast dopocita server alebo to cele overi server (to zvysuje odozvu v hre a je to viacmenej neprijatelne, pretoze vznikaju zadrhely v hre). Co sa tyka toho havoku co malo WoT implementovat riesili to tou druhou cestou ale to mnozstvo nezvladali servery. Prva neprichadza do uvahy, koli oneskoreniu zobrazovania v hre pre druhych, obzvlast pri vyssom pingu.

          • Na straně klienta se počítá všechno co není součástí kolizního modelu. Protože budovy, jakkoliv zničené jsou součástí kolizního modelu, musí jejich ničení počítat server aby bylo zajištěno, že všichni hráči budou hrát ve stejný čas mapu v konkrétním stavu. Je blbost cokoliv počítat na klientovi a nechávat to ověřit serverem, protože to ověření vyžaduje úplně stejné prostředky a navíc ti vzniká povinnost řešit synchronizaci atd. Proto se to počítá na serveru a výsledky jsou distribuovány klientům. Krásným příkladem jsou odlétávající věže – jsou řízeny serverem a pokud máš debilní net a máš lagy + třeba 200ms odezvu tak je z toho efektu krásný slideshow. Bigworld engine je takhle udělaný, bohužel pro Wargaming. Ale chuj s něma.

    • ANo a nebude ani MM ani přepracované artyny, tyhle palčivé problémy se přemítají na každém konci roku a velkohubé sliby jak vše bude příští rok vyřešeno… kde nic tu nic 😀

  7. vsechno co rekli si napiste na papirek at vite co vsechno z toho co rekli splni!!!

  8. Mě zajímá hlavně, CO je ta mechanika pro těžký tanky jako…. Jediný co mě napadá, tak je „tankování“ -tedy využití pancíře, protože nechápu, co jinýho by HT mohl mít.

  9. Me se libi jak tu vsichni picovali ze mel Havok bejt a neni a ted kdyz reknou ze bude tak vsichni picujou ze ma bejt 😀
    Stejne pro slabsi pc to pujde logicky nastavit ve hre.

  10. Hlavne by mohli zapracovať na stabilite celej hry pod W10, pretože tam je to úplne tragické. Hra kompletne bez MODov, a náhodne padá, nanovo som ju aj stiahol a stáleto isté. Dokonca niektoré verzie hry mi nešli ani spustiť a okamžite po štarte vypisovala chyby a prišiel som o veľkú časť prémiového účtu. Stabilite ani nepomohlo preinštalovanie systému, proste vôbec nič. Ak to nespravia tak do hry už nedám ani korunu, ak bude aj naďalej pre mňa takýmto spôsobom nehrateľná. Preletel som množstvo fór ohľadom tejto chyby a má to extrémne veľa ľudí, návodov je len pár no mne nepomohol ani jeden.

      • Chyba u mňa určite nebude. Pretože ostatné veci mi idú stabilne. PC nemám ani nataktované. Všetky ovládače aktuálne. Počítam, že problém bude u WG, asi niekde zádrhel v kóde. Prečo mi dokonca niektoré aktualizácie (konkrétne 9.14 a 9.15) nešli ani spustiť?

    • Mam win10 a hra me uz nekolik patchu jede ok win10 jsem instaloval nekdy z kraje 2016. Ano mel jsem problemy,ze me spadnul ovladac grafiky a musel jsem kompanotocit, ale nebylo to hrou, ale vadnou gtx770. Po vymene to slape jako hodinky. Doporucuju treba otestovat ramky memtestem pripadne docela dost ukaze treba occt, jestli se neco neprehriva

      • System si udrzujem cisty, bez bordelu, RAM vsetko ok. Testami to preslo, taky mormon nie som aby som mal vadny pc a hadzal spinu na druhych. A neprehrieva sa nic, pretoze na nicom nie je orig. chladic. Procak ma v zatahi cca 40 stupnov, grafika sa drzi na cca 76-78 stupnov, prietok v bedni zabezpeceny. Najprv si preverim ci je chyba u mna a az potom vyvodzujem zavery 😉

  11. V minulém roce slibovali v letošním roce slibovali a v dalším zase budou slibovat a co se stalo…. Prd Velebnosti. :@ , že mně to už ani nepřekvapuje, že rozumný MM a arty „Ban“ se opět nekonají. Ale alespoň dík, za to že si mohu denně hoďku v klidu zanadávat při téhle hře 🙂

  12. Zřejmě ještě jo, osobně jsem začal hrát Battlefield 1 a nelituju. :-).

Comments are closed.