Čo všetko dokáže RNG

18

World of Tanks je čistokrvná arkáda, o tom niet pochýb. Hra však od svojich počiatkov už urazila dlhú cestu smerom k väčšej reálnosti. O tom sa môžete presvedčiť v novom RNG videu od WG, teraz už pod číslom 74.

Fyzika, prevrátenie vozidiel, odlietavajúce veže od výbuchov munície, to všetko je teraz v hre častý jav. Jav, ktorý značne prispieva k jej zábavnosti. Je to jednoduché, keď sedíte v niekoľko desiatok či dokonca stoviek ton ťažkej beštií, prečo ju nepoužiť ako baranidlo? Ak nemáte dostatočné silné delo na to, aby bolo schopné preraziť nepriateľský pancier, potom prichádza na radu stratégia taran. Stačí sa poriadne rozbehnúť a prepočítať uhol letu.

Aj streľba je plná RNG. Náhodné zásahy v plnej rýchlosti absolútne bez domierenia, to je WoT ako ho poznáme. Občas to nahnevá, inokedy poteší. Magická húfnica na KV-2 je toho veľmi dobrým príkladom.

WittmanSVK: Tieto mechanizmy sa mi v hre veľmi páčia. Je to omnoho lepšie ako zostať visieť z kopca, tak ako tomu bolo kedysi. Skúsenejší snáď ešte pamätajú. Dobre som sa zasmial a verím, že si aj vy užijete video. 🙂 

Čo všetko dokáže RNG
Ohodnoťte tento článek!
4.88 (97.5%) 8 hlas/ů

18 KOMENTÁŘŮ

  1. Toto je pěkné ale RNG na Penetraci a DMG a míření atp by se měla omezit 🙂

  2. Potesi,ked vas nespotnuteho trafi za jazdy Sherman so 105kou a automaticky je vasa t67 len kus horiaceho plechu 😀

  3. RNG zrovna moc rad nemám. Hlavně na penetrace. Nedávno me v US scorpionu 2 krát za sebou dingnul Scorpion G. Nebo v listu jsem dingnul Jgpz e100. Jo, potěšilo mě to, ale je to kravina. Nedávno jsem naopak já s Hellcatem neprostřelil Skodu T25 (neprošla skrz pancíř z asi 15 metru). Čímž jsem přišel o velkou ráži, válečníka a obránce a prohráli jsme. Absolutně jsem nechápal. Vše to bylo RNG úplně mimo 25 %.

    • Kdyby ses podíval pořádně na vlastní replaye, tak zjistíš, že to bylo buď pohlceno pásy nebo externími moduly (včetně děla) a nepíšeš tady nesmysly. Takže RNG nebylo mimo, jen to chce rozumět té hře trochu víc, ale to se časem určitě poddá. 😉

  4. Tohle je přesně tím důkazem, který říká, že WoT je jen ruleta, jednoruký bandita. Na začátku padne RNG na vše. Na to koho budete mít v týmu, na to jestli budete nebo nebudete penetrovat, na to jestli zahoříte nebo ne, nakonec na dmg a přesnost. Tahle “hra” vážně není o skillu, jak si někteří myslí. RNG faktor je ve hře tak velký záměrně, aby se na něj dalo svalit vše co je ve hře špatně naprogramováno, nebo nefunguje. RNG zaklínadlem se ohání celý WG. 🙂

    Mimochodem, kdo hrál Master of Orion z dílny WG (ano myslím remake té skvělé hry od Microprose z roku 1996) ví o čem mluvím a musí se smát. Protože tam nějaké RNG využít nemohli, podle toho to také dopadlo. Master of Orion od Microprose je i po 21 letech zábavnější hra a to si WG dal jen jednoduchý cíl. Zkopírovat před 21 lety vymyšlené principy hry, nepřidat nic nového a naopak to ještě zjednodušit. 🙂

    • Třeba pro někoho, kdo nerozumí jak důležitá je minimapa nebo jak naprosto zásadní je pružně reagovat na vývoj bitvy je opravdu jednoduché prohlásit, že to “není o skillu, protože RNG”. 🙂 RNG občas potrollí – buď máš sakra štěstí nebo smůlu, ale pořád je rozdíl mezi rajčetem a fialkou v asi 100 dalších velmi snadno měřitelných věcech, kterým můžeme klidně “skill” říkat.

      Ještě bych po tobě mohl chtít příklady toho, co že je ve hře “špatně naprogramováno”, že se to záměrně schovává za RNG, ale mám obavy, jakých pohádek bych se dočkal… Aha… Koukám 46% WR a 530 WN8 za 18k bitev. Mno, tak to vysvětluje mnohé (bez urážky). 🙂

      • Ale nebud na nej prisny. Rika pravdu, obcas to dela uplny nesmysly. Viz neni potreba vice EU serveru a hle, spadlo jim to vcera – přetížení. Kdepak oni si nevidi na konec nosu, maji berlicky v podobě MM a RNG.

      • Aha, ty si myslíš, že to o čem píši se děje jen slabým hráčům. To bys mě rozesmál. Nikoli, děje se to samozřejmě všem. Nevypisuji zde žádnou konspiračku, jak sis asi špatně vyložil, ale jen popisuji to co se v této “pseudo hře” děje. Můžeš mi oponovat, zda na to mám jednoznačný důkaz, zda je to měřitelné. Ne nemám, WG tyto informace nepustí, byl by sám proti sobě. Nicméně hru hrají desetitisíce hráčů, kteří dnes a denně zažívají – řekněme exaktně – jak hra “skvěle” funguje a jak moc v ní lze uplatnit skill při ovlivnění bitvy, pokud MM a RNG nejsou na tvé straně.

        • Seš vtipnej, cucáš si tady z prstu plky jako “desetitisíce hráčů, kteří dnes a denně zažívají…”. Ty víš prd o tom, co zažívají desetitisíce hráčů, žádné takové statistiky nemáš a nemáš k nim ani přístup. Svoje tvrzení tedy dokládáš něčím, co sis prostě vymyslel, žádnými fakty. Mě se třeba nic z toho neděje… co by se mi vlastně mělo dít? Řekl jsi vlastně něco konkrétního? Ne, leda tady mlžíš rádoby konspiračními teoriemi o něčem, co sis vlastně ještě nestihl ani pořádně vymyslet (ale “WG o tom přece ví a neřekne to, bububu”). Jsi k smíchu.

          • Tahle hra přeci není o jenom o rajčatech a fialkách. Rajčata neumí hrát, kazí hru, fajn, a co? Fialky za se myslí pouze na svoje procenta, nehrají za tým, ale jen na sebe. Proč je nejvíc zbabělců ve hře fialových? Ale budiž, je to každého věc. Ne každý má ale čas a chuť trávit u hry veškeré volno jenom proto, aby měl největší skill. Radši si každý den udělám hezký večer s pěknou holkou, než až bych si tady vylepšoval statistiky a chlubil se… kde vlastně? Koho oni vůbec ty staty zajímají? 🙂 Podle mě si chceme všichni zahrát, odreagovat se, odpočinout, to je to hlavní. Proto by měla být každá hra vyrovnaná nejenom na tiery, ale i na strukturu tanků a schopnosti hráčů. Pak může být každému jedno, jestli má v týmu 5 rajčat, protože je soupeř bude mít taky a nebudou 3 z 5 bitev rozhodnuty za dvě minuty, jak je tomu bohužel na randomu zcela běžně. A co na tohle má RNG zcela zásadní vliv. Nebo vás opravdu baví se nechat porážet během pár minut, nebo i takto vítězit? Mě ne.

          • Bathorak: Tvrdím někde, že je hra jenom o fialkách a rajčatech? Ne. Dal jsi se taky na cucání výmyslů z prstu (“Proč je nejvíc zbabělců ve hře fialových”)? Ano. Vysvětlíš mi, jak “fialky nehrají za tým”, ale přitom se dopracují na 60%+ winrate? Nějak ti ty tvoje teorie nedávaj moc smysl.

            Vaše zcestné představy o tom, že někdo zfialověl zbabělým kempením někde za kopcem jsou úsměvné. To, že se pět rajčat krčí za rohem, zatímco pushnu a skoro ustřílím dva tanky a marně spoléhajíc aspoň na nějakou podporu u toho chcípnu, tak to už ani neřeším. Fialka ti to třeba buď nasvítí, aby sis mohl nastřílet, a nebo tě využije jako meatshield, což je ve výsledku výhodné i pro tebe, protože ti pak díky tomu často vyhraje bitvu a zvedne příjem kreditů a XP i tobě.

            To, že bitvy občas končí moc rychle mě žíly netrhá, ale příjemné to není. MM podle skillu a šablon? Nevím, ke štěstí to nepotřebuju.

            A u lidí, co si chtějí “odpočívat” u kompetitivních týmových realtime online her, si ťukám na čelo, to se nezlob…

          • Prosím, nejprve se nauč chápat psaný text, pak můžeme diskutovat. Děkuji a hezký den.

    • Pro mě Master of Orion skončil ve chvíli, kdy jsem zjistil, že se můžu pohybovat mezi systémy jen skrz červí díry nebo jak tomu říkají. Prostě to omezují.

  5. pan_smajl

    Byl jsi to ty, kdo psal o skillu, o rajčatech, fialkách, tak teď nechápu, že se k tomu neznáš. A chodit po fórech a lidi s menším WR, WN8, XR10, AR150, BR1000 adt., prudit a upírat jim jejich názor, protože na něj asi podle tebe nemají právo s tak nízkými staty, je pro tebe možná velká zábava, ale jak už jsem psal. Koho vlastně zajímá tvůj WR? Mě ne, tvýho učitele ve škole taky ne, v práci s tím už vůbec nikoho neohromíš a jednou, až pochopíš, že je to NIC, tak si třeba najdeš i holku a poznáš život i z jiný stránky, než jen machrovat ve WOT na jiný hráče, pro který to je zábava a skutečně u toho odpočívají a nějaký WR neřeší.

    A ještě k těm 5 rajčatům, krčících se za rohem, jak o nich píšeš. Ve hře by to nebyl problém, pokud by MM dal podobných 5 rajčat i soupeři, tím by se vyvážila hra a byla by zábavnější.

    Zkus si třeba představit, jak by to asi vypadalo ve WOT, kdyby se udělal mód, kam by směli pouze hráči třeba s WR53% a výše. Myslíš, že by tam byla nějaká zábava? Podle mě a mých zkušeností z randomu ani náhodou. Byl by to od začátku do konce jeden velkej kemp a 15 minutová otrava:-)

    • OMFG, v jaké souvislosti jsem o tom psal? V souvislosti s tím, že nějaký mamlas tu tvrdí něco o tom, že “this game is no skill, all RNG”. Já reagoval na něj, dokážeš to pochopit? Ty si z mojí reakce vypíchneš jednu větu a chytneš se jí jak hovno boty.

      Ano, všichni máme právo na názor, ale nechť se ty názory nesnaží dokládat vymyšlenýma pohádkama, co hraničí s diagnózou paranoidní demence. 😀 V životě jsem tu neviděl člověka (ale třeba tu byl), kterej by přišel a řekl “Ahoj, mě to nejde, poradíte dobré výukové zdroje a na co se mám zaměřit? Tady mám replay, řekne mi někdo, co dělám špatně?”.. Nee, vždycky přijde trotl po lobotomii a začně vykřikovat: “RNG! MM! CHEATY! FIALKY! WG! MANIPULACE!” Fascinující je, že ti co u toho tak hrozně chtějí “odpočívat”, tak pak chodí brečet všude kolem, jak pořád prohrávají a blablabla… Oni totiž chtějí hrozně odpočívat a vyhrávat, ale hovno pro to udělat (jakože se o té hře něco naučit).

      Přestaň už řešit barvičky, chytat mě za slovíčka a zaměř se na podstatné… A ano, asi máš holku, wow, jsi velkej pašák. 😀 Až budeš starší, tak tě to měření životního úspěchu v podobě “mít holku” přejde, neboj. 😉

      • pan_smajl

        Ano, vypíchl jsem to, co je pro tebe “velice” důležité, to, s čím ty a tobě podobní denně zasíráte diskusní fóra a neustále se navážíte do procentuelně horších hráčů. A protože random hraji několikrát do týdne, tak vím moc dobře, jak zbaběle se “spousta” 55% a výše hráčů na mapách chová, stejně jako, že sebelepší jednotlivec má malou šanci sám vyhrát bitvu, byť to někdy vyjde. Uhrát lepší WR tak lze “legálně” pouze pravidelným hraním s někým dobrým v četě, nejlépe ve třech, protože na to je MM moc dobře udělanej, aby dal někomu 60% sólo na randomu…

        A že si lidi nechodí na fóra pro rady snad nemyslíš vážně. Samozřejmě že chodí, ale jsou často napadáni osobami tvého ražení (jak mi potvrdil můj mladší syn s WR48%), kde si za každou odpovědí musí přečíst, jaký jsou to vlastně paka, když mají tak nízký WR, a že by na mapy vůbec neměli lézt. Přitom nebýt jich, tak se všichni “dle, tvé stupnice, dobří hráči” budou 15 minut v každé bitvě schovávat pod kopcem a okusovat si nehty ve strachu, že jim WR spadne o setinu dolů, když prohrají.

        A to, že jsi přišel o holku, zřejmě kvůli pilování svého 60% ega ve WOT, z toho si nic nedělej, věřím, že to vytáhneš i na 70%, či výše. Jen, víš, všem ostatním je to jaksi úplně, ale naprosto úplně jedno… bye

        • Vytáhni si laskavě konečně hlavu z prdele a přečti si znova velmi důkladně, co jsem psal. Ty máš buď fakt velkej mindrák a nebo trpíš halucinacema, jinak si nedovedu vysvětlit, proč mi neustále vkládáš do úst nějaké dementní nesmysly, co jsem nikdy neřekl. Jestli ti někdo šikanoval haranta na fóru, tak sorry, s tím nic společnýho nemám a je mi to šumák, mě se svěřovat nemusíš. Slušně položených a věcných otázek jsem už vysvětlil a odpověděl po různých diskusích nepočítaně. Až se tu nějaká objeví, nemám problém.

          60% WR jsem nahrál sólo, asi ti z toho praskne cévka, ale jde to. Kdybys každou bitvu neonanoval u sledování toho, jak “spousta hráčů nad 55% WR hraje zbaběle” a soustředil se radši na sebe, tak bys možná taky byl k něčemu platnej.

          A proč pořád řešíš kdo má nebo nemá holku? To je nějaká tvoje úchylka nebo co?

Comments are closed.