Budúcnosť streľby do spojencov

81

Možnosť poškodiť či zničiť spojencov je v hre World of Tanks jedným zo základných prvkov, ktoré sú s hrou už od začiatku. Možno si pamätáte na odpovede vývojárov, kde jeho odstránenie kategoricky odmietali a považovali ho za súčasť hry.

Nedávno sa však objavili informácie o tom, že sa plánuje testovanie odstránenia možnosti poškodiť spojenca (v náhodných bitkách). Naskytá sa tu ale hneď niekoľko otázok, ako riešiť možné problémy. A ako by potom fungovali hráči označení modrou ikonou?

Napríklad vo WoT Blitz nie je takéto poškodenie možné: „Mali sme veľa dôvodov, prečo neumožniť hráčom poškodiť ich spojencov. V hre je veľa nováčikov a ich streľba nie je často kontrolovaná, majú tendenciu poškodiť spoluhráčov. V bitkách, kde proti sebe bojuje len 7 hráčov v každom tíme je takéto správanie často fatálne.”

WittmanSVK: Toto je veľmi zaujímavá téma. Možnosť poškodiť spojencov už za tie roky beriem ako samozrejmosť a neviem si predstaviť, že by len tak zmizla. Myslím si však, že by implementácia modu safe shot do hry mohla byť vhodným riešením. Tak, aby si hráči mohli vybrať ochranu. Napríklad, že do spojenca tank vystrelí až po mojom súhlase (keď je to oprávnené a som si toho vedomý). Niekedy je to jediný spôsob ako prinútiť spojenca do akcie. Bežne sa stáva, že počas tunelového videnia v odstreľovacom režime jednoducho nevidieť blížiaceho sa spojenca, ktorý takto často dostane zbytočný zásah. Jednoducho vie, kedy sa má postaviť pred delo. V takomto prípade je to ale zbytočné pre oboch. Aký je váš názor na túto hernú mechaniku? 🙂

Budúcnosť streľby do spojencov
Ohodnoťte tento článek!
4.24 (84.8%) 25 hlas/ů

81 KOMENTÁŘŮ

  1. Osobne si myslim, ze by to malo zostat tak, ako to je… Ide o sucast hernej mechaniky a povedzme si na rovinu, nepotesi nic viac, ako ked nenazrana nepriatelska arty hitne vlastneho spoluhraca 🙂 Ak vypnu team damage, je vysoka pravdepodobnost, ze sa zvysi pocet trollov blokujucich, alebo vytlacajucich spojenecke tanky. Podla mna je to dobre tak, ako to je.

    • To aby si si daval pozor na kazdy tank co stoji za tebou, ci ho pripadne odtlacis alebo nie :/
      Mechanika moze byt ale nech potom upravia mechaniky kolizie so spojencom tak aby ho nebolo mozne odtlacit pokial je na oboch pasoch…

  2. Tak z jedné strany jsem pro odstranění (třeba u arty bych to chápal protože při tom jak dlouho letí střela se může stát, že spoluhráč udělá něco jiného než artynář předpokládal a schytá tak splash který dostat neměl, to stejné platí u zmiňované střelby při sniper modu kdy nemá hráč dostatečný přehled o nejbližším okolí).
    Na druhou stranu ovšem bych to raději nechal jak to je a to ne jen pro upozornění spoluhráčů, že se mají hnout ze startu, ale i na to kdy vás nějaký hráč vyloženě opruzuje (stoupání před tank, vytlačování, atd…) tedy jedná neférově a varovný výstřel je velice často to jediné co funguje (a když nefunguje varovný tak ho sejmout i za cenu trestu)…

    • Nikdy jsem nezažil že by varovný výstřel něco řešil . Naopak to většinou vyústilo v rebélii v řadách stoupenců Impéria

      • jak říkáš, spíš by to chtělo, aby WG zapracovalo ne trestání trolů, co si za cíl hry zvolí opruzovat spojence. Když Tě jeden blbec drká celou bitku, ikdyž změníš pozici, stejně do tebe najíždí, vytlačuje a jediná možnost je report – nefunkční – nebo ho prostě střelit a tahle varianta funguje dost často…

  3. Moj nazor je ze to patri ku hre takze nechat. Som pocul ze nie je v hre nic krajsie ako hned po odcitavani zabit vlastnu arty……..

      • Dají se sejmout i 2, ale 3 se mi ještě nepovedlo. Idealní stroj je T57HT, nabije rychle, než se rakoviny rozprchnou a taky střílí rychle, tým tě nestihne ustřílet. RNG mi ale většinou dá podroll, takže na jednu z nich musím použít 2 rány a na tu třetí už pak s nehybným tankem nestřelím.
        A ano, je to výborný pocit, hlavně taky to vědomí, že hodinu nemusím hrát tanky…

        • +1 (Jen doplním, že nejlépe založit pro obranu proti banu vícero účtů a střídat je, zábava se stupňuje :D)

          • Další dva idioti, doufám, že vás nepotkám. A to arty hraju jen kvůli misím. Ale pokud ano, tak vás rád zabiju i za cenu banu. Hezkou hru, chudáci.

          • Taky tě miluju a ano, dal jsem si tě do blacklistu, doufám v brzké shledání. Nicméně výraz “vás rád zabiju” mi přijde poněkud úchylný, vidím v tobě nebezpečí pro naši společnost, dneska zabíjí spoluhráče, zítra podpálí kostel, co bude dál??
            Mise jsou hodně chabá výmluva, mám 8 tankistek a ani jednou jsem k tomu nepotřeboval jezdit artyny.

        • Díky za vyjádření citů, bohužel nemůžu je opětovat. Slovíčkaření si nech na jinou diskuzi. To, že máš 8 tankistek je hezké, prostě někdo jezdí ligty a někdo arty. Máš trochu krátkozraké myšlení. A ujišťiji Tě, že Mě jen tak nepotkáš, arty hraju opravdu jen občas. Klidně si Mě prolustruj. Ale to nic nemění na tvém přístupu ke hře a tvém chování tupce. A mimochodem, ti chlapci, co zapálili kostel, jsou mladší jak můj syn. Užívej si hru, podle tvého pokřiveného myšlení.

    • Není potřeba po nich střílet. Já jim pomáhám jak dobrotivy druhý motor. Po letech hraní už mi je jasné, že většina clickerů má levou ruku na klávesnici pouze první minutu hry. Pak jim nejspíš sama zaleze do spoďár a po zbytek bitvy nevyleze. V těchto případech se rozhodnu dostát svým povinnostem dobrého samaritána a takto imobilizovanym hráčům vypomoci lehkým potlačením. Bohužel není vždy jednoduché mít úplnou kontrolu nad nákladem a tak se občas stane, že svého nového pasažéra odvezu (samozřejmě nechtěně) přímo před nepřátele tanky. Občas se taky stane, že mi zmíněný autis… chci říct artynář chce poděkovat, ale kvůli absenci levém ruky muže použít pouze tlačítko na myši. Takovouto slabinu ve vyjadřování však naprosto chápu s nic si s tim nedělám.

  4. No, po včerejší zkušenosti s trojicí chrochňátek z Polska, se domnívám, že střelba do spojenců je někdy nezbytná a stojí i za tu hodinovou dovolenou.
    Na druhou stranu, pokud kolega nepřemýšlí a najede vám z mrtvého úhlu, tak to docela naštve. Bohužel, to je riziko podnikání.

  5. Nemal som nikdy potrebu strielať do vlastných a aj keď ma niekto strelil nechtiac či schválne tak som mu to neoplácal pokiaľ nezmodral a nezačal strielať po celom týme ale teraz, keď som po 20k hier začal hrať prvý krát TD a dostanem sa do pozície a dementi len tak prídu a postavia sa predo mňa alebo ma začnú vytláčať, že to je ich pozícia kde chodievajú a po upozornení v tom pokračujú tak mi už rupnú nervy a strelím ich. Niekedy sa uvedomí ale zvyčajne aj tak v tom pokračuje ešte naschvál alebo strelu opláca. Z toho že mu dám report za nešportovné chovanie nemám pocit, že by dostal niaky postih. Najlepšie by bolo keby sa niekde dal poslať replay a WG by potrestalo takéhoto hráča a vysvetlilo mu aby sa to neopakovalo, pretože môže dostať ešte horší trest.

    • no to by nedelali nic jineho a stejne by je ti hraci meli u zadku protoze jsou to povetsinou idioti 🙂

    • Nejhorší je, že když máš TD bez věže, tak někde není skoro rozumná pozice a když si jí konečně najdeš, tak se ti tam začnou vyjíždět lehký tanky, který mají být na druhé straně mapy.

      Nedávno se mi to stalo, že jsem už už mačkal střelbu a několikrát mi tam spoluhráč vjel. Zároveň mi tím soupeře zaháněl. Tak jsem mu nakonec vjel na místo, kam couval, mezi skály. No a on do mě začal tlačit tak šikovně, že mě zvednul předek o skálu, pak pode mně vjel a já se přitom nemohl hnout 🙂
      Takže jsem ho zničil, i když jsem nechtěl 🙂

  6. Mam 1/2 roční ban právě za teamkill. Přesto bych ho ve hře nechal. Nekdy prostě blba musíte poslat do garáže i za takovou cenu…

    • 1/2 roku to som nevidel…a to som videl dva ucty mojho 7 rocneho chlapce (teda vtedy mal asi o rok ci dva menej) kde na oboch mal ban na 3 mesiace ale to za opakovane poskodzovanie spojencov a dostal aj opakovane ale nie viac ako tie tri mesiace. Takze ten pol rok je pre mna fakt zaujimava hodnota ze ako si sa k tomu dopracoval. To vyzera na exemplarny trest by som povedal 😉

  7. To nemůžou odstranit… např. Když mě vytlačuje z místa jiný těžší tank, tak jediná možnost, jak mu to vrátit je střílet do něj 😀

  8. Konečne že ich to napadlo. Už ma serú troll hráči ktorí iba strieľajú blokujú… . Pre tieto troll účty by bolo jedno že sú si toho vedomí. !Ale zase by som to povolil na CW SH ESL! dačo ako na CS tam tiež na randome nemôžete po sebe strieľať ale na MM alebo ESL sa to dá.

  9. Kdyby se v té hře všichni chovali rozumně, byl bych pro zrušení střelby do vlastních. Např tento týden, jedu s RHM..mám derpa, od startu mně blokovalo šestkový medko…po chvíli došla trpělivost a týpek šel do garáže. Nedovedu si představit, kolik těch opruzujících debilů by přibylo, kdyby tahle možnost pominula)).

  10. Dát Všem těmhle “podělanejm/machrujícím mamrdům po tlamě a to lopatkou-uhelkou” … přímou do ksichtu a pak je minimálně na tejden pověsit za “koule či kozenky nad WOT konzoli – než by dozráli ke slušnosti a správnému chování” (až by jim ty údy a jiná ústrojí nádherně zmodrali/vybarvili se – to by byla ta /reálná/pravá/poctivá a pro každého jedinečně viditelná barvička) !!! !!! 😮

    • No nevím komu odpovídáš, ale jakmile mně bude zase takovej degen blokovat tak, že ani nemohu vyjet víceméně z respu, tak to do takovýho idiota našiju zase. Tedy když budu ve hře s něčím obdobným, nějakým ukusovátkem nemá cenu reagovat, takhle šel ze hry jednou ranou a ani jsem nezmodral. A ani chvíli jsem neměl pocit, že bych tým oslabil, protože to byl kretén, co měl od začátku bitvy určenou svou roli-škodit.

  11. No tak WOT Blitz tam se nedivím, pamatuji si že jsem dal pár bitev a hned v týmu blbec co do mě začal střílet. Bylo to v té době kdy to tam ještě šlo, od té doby jsem to nehrál. Tam to hrajou děcka ve škole pod lavicí a nudí se. Jenže ono je to i fatální i v normálním WOT. Pokud začne střílet nějaký lobotom hned na začátku, tak je to minimálně o dva tanky hned méně, normálně klidně i 4. Agresor dostane autoban, ten do kterého střílel a odpoví mu stejnou notou, který pak zmodrá a pak se najde nějaký hovado co celou situaci nesledoval a sejme modráska, no a pak se může stát, že od modráska dostane taky pár ran, no a někdo vidí co se tam děje a jde se utopit protože už je to předem prohraná bitva atd… Zkrátka super.
    No za chvíli tu stejně budeme mít stejná vemena jako v Blitzu, takže bych se nedivil kdyby se to zavedlo.
    Minimálně bych navrhoval v prvních 30 vteřinách bitvy nebude možnost team dmg nebo do prvního spotu nepřítele kdo střelí do spojence automaticky modrásek.
    Osobně bych zase vrátil do hry beztrestnost střílet do hráčů v čete. Občas to byla i sranda, nepamatuji si že by v minulosti někdo schválně poslal do garáže svého kolegu. No přiznám se že jsem v minulosti poslal svého kolegu do garáže ale omylem, já s prasetem ve snipu a kamarád v četě mi tam vjel s IS-7 a já to poslal no a dal jsem mu ammorack. Nakonec jsme tu bitvu dali ale dodnes mi to vyčítá. Stane se no 🙂

  12. Stačil by přidat do hry již existující mód (nevzpomenu si na jméno), který dovolí střílet do spojence pouze když spojence máte zaměřeného a držíte tlačítko střelby 2 vteřiny.
    Zabránilo by to opravdu nechtěné střelbě do projíždějících spojenců a možnost umravnit idioty by zůstala.
    A hlavně by měla být možnost poslat WG replay s napsaným časem incidentu a pověřený WG pracovník by zabanoval retarda co blokuje, vytlačuje, převrací spojence alespoň na týden (spíš na měsíc). Ze začátku by to byl nejzaměstnanější člověk ve WG, ale časem by se to vytřídilo a toxicita randomu by byla nižší. Není totiž nic horšího než zamindrákovaný idiot, který střílí nebo blokuje vlastní spojence.

    • A ještě by hráč co takového retarda nahlásí měl od WG dostat 100 goldů za snahu o zlepšení jejich produktu.

      • To je ta verze pro toho, kdo nechce omylem trefit spojence. Pak je jiný mód, u kterého nelze vystřelit do spojence pokud se nezmáčkne Alt.
        Stačilo by aby jeden z nich WG implementovalo do hry. Jelikož už dlouho hraji bez módů, zapomněl jsem kde jsem to tenkrát našel. Nejspíš Aslain, ale kdo chce, může je používat už nyní, určitě to není zakázaný mód.

  13. Je to blbost, uz sa nikdy nebudem moct skryt za nepriatela tak ako predtym. Bez hrozby ze poskodim spojenca mozem palit ako sa mi len zachce aj ked sa za nim niekto skryva. Je to iba dalsie ulahcenie. Som zvedavy kedy bude aim bot sucastou hry, Stavim sa ze komunita si to po case vyplace a presadi.

    • Výhody budou převažovat. Je jistě víc případů kdy někdo prasí. Na těch pár soubojů na těsnou se mužem vysrat. Nebo ti dělá dobře když tě spojenec vyjebe?

    • sakra jak funguje ten Aim bot ? týpek chtěl po mně abych mu poslal replay bitvy kde jsem s Typem 64 nakopal prdel VIII lehkým tanků. byl jsem velice poctěn když mne podezíral že používam Aim bot 😀 ale vůbec nevím co to je

  14. já se hodně setkávám stím, že většinou do mně střílí češi ( červení hráči ) a nebo hráči co si zvedají EGO tím , že radí kam bych měl jet s LT i když vůbec neví jak třeba takového bulldoga hrát ! špatné statistiky nemám a vážně většinou LAMY si hrajou na frajery co střílá, blokují a topí spojence . !

    • Střílet do LT aby ti spotil je královská hovadina. Nedovedu si představit lepší motivaci k výletu do nepřátelské zóny než mít půlku hp v tahu.

  15. Jo jo, taky jsem měl něco podobného. O víkendu s WZ-132 do mě střelilo naše Strv 103-0 že nejedu spotit (rozuměj zabít se). WZ s tou úžasnou dobou nabíjení zkrátka light není, jen rychlejší papírové medko s dobrým dohledem. Jo takovým “generálům” bych nejraději hodil do poklopu granát. Ale co máš dělat, vrátit mu to nemůžeš, protože by to bylo na tvoje triko. No co prohráli jsme, to je celkem jasný, ke konci mi ty HP chyběla.

    • jasně, pojedeš zozsvítit 5 tanků a spojenci 1 vystřelí … to má tak cenu jít spotit… už si tu hru hraju podle sebe. nehraju pro tým ! ˇharju LT stejným stylem jako Medka .

  16. lol tak som debil nech vas vidim v randome okamzity Tk wot ma uz nezaujima aspon budem mat radost napriklad v erlenbergu niekoho zjebnut z mosta do vody hmm.

  17. Je na odpovědnosti každého hráče jak bude střílet. Pokud je hráč taková lama, že každou chvíli někoho poškodí, tak by to měl přestat hrát.

  18. Celé to nefunguje opakovaně stále a stále z jednoho prostého důvodu. WG uvede pravidla, která vyšpekulovali testeři někde ve svých kumbálech. OK, nebudu je hodnotit. Podstatné je, co se s těmi pravidly stává potom. Potom ta pravidla přijdou mezi hráče a ti se rozdělí do několika skupin – troubové (co se jimi řídí), raplové (občas je poruší v zájmu zachování svojí duševní rovnováhy – sem řadím i sebe) a xindlové (kteří pravidla porušují radostně a testují kam až mohou jít). Problém nastává ve chvíli, kdy WG není schopen uplatňovat svoje pravidla efektivně a v reálném čase (popřípadě s malou prodlevou). Prostě na věc hodí widle – supportu (EU) stejně platí minimum, takže za málo peněz nedostanou víc koláčů.

    Výsledky politiky WG jsou – více xindlů (hele, vono mi to prošlo, budu ještě větší svině a udělám jim to a to a ještě tamto), více raplů (se vzrůstající agresivitou xindlů roste i jejich frustrace z xindlů) a odrazení troubů (chovají se ke mně hnusně = půjdu jinam).

    Jen připomínám, že totální ban dostanete jen za cheaty, ne za teamkilling. Přitom by měli být vyhozeni i xindlové, kteří hru hrají v rozporu s pravidly. Opakovaně, vědomě a s cílem ublížit jiným.

    • -Dokončení-

      Nejde tedy jen pravidla nastavit, ale tvrdě vyžadovat jejich splnění. Banování zpětně (dni i týdny) nemá žádný vliv na chování hráčů. Support nestíhá nebo je neschopný. Tedy vina WG.

  19. Jasné že to treba blokovat aby nebolo možné strieľať na vlastný Team.Je nieco iné keď TD strieľa na 300 metrov a medko mu vybehne do strely ale v hre je plno Idiotov čo bežne strieľajú do vlastných a nejaký sa ukázali už v diskusii hore vraj jediný spôsob ako niekoho poslať do akcie.Nezmysel každý hrá ako hra a pre debilov to treba jednoznačne zaviesť do hry aby nebolo možné strieľať do vlastných.

    • A osobne by som riešil aj Aimboterov ak niekto použije aimbot hneď trvalé zrušenie konta a tak isto by som okamžite zakázal XVM ktoré je choroba hry a tak isto ako je na lodiach by som dal.moznost skryť svoje herné údaje a hra by bola o 100% zabavnejsia.

      • kamo ty by si bol prvy ktoreho by som team killoval proste 300 wn8 pre tym nepomoze max 1 vystreal a cus takze teoreticky ziadnu stratu nespravim+ naopak zlepsujem si svoj naladu 🙂

        • jasné, právě kvůli takových telatům o tom WG přemýšlí OMG tak hlavně že se tím ještě chlubíš, si opravdu tragický případ teamovýho NEhráče

          • ja nejsem teamovy hrac kaslem na tym hlavne ked su cervene a oranzove kreteni

        • S Icemannem nejsme zrovna kamarádi, ale aspoň se snaží hrát. Ty můžeš mít wn třeba fialovofialový, ale pořád, podle tvých příspěvků v tomhle vláknu, zůstaneš tupcem, kterého baví ostatním kazit hru. Ale proč ne, idiocie se projevuje různě……

          • alespoň že s tou diagnózou idiocie musí žít , to spraví náladu mě 🙂

        • Tvoje IQ je tak na úrovni jedného výstrelu na Tier II-III niekde úroveň 50.Ake mám ja WN ty nemáš ani predstavu.A práve kvôli debilom ako si ty sa hodí aby si mohol strieľať po vlastných ale nijako im neublizis.Nie si nič len chorý človek daj sa liečiť.

          • niekdoo sem dal tvoj herny link si mylsim naozaj si bot s 300 wn8 a wg mi dovoljue team killi vela som nakupoval v e-shope maximum co som dostal bann za tk bol tyzden a kamarat ktory si nekupi nic od wg raz niekoho zabil a 3 mesiace takze tak.

          • Tybor Môj herný nick nikto nepozna a ty si úbohý človek daj sa liečiť.

        • Další ubožák. Já bych zavedl pravidlo že kdo nemá IQ aspoň jak houpací kůň, tak by WOTko prostě nesměl hrát….hned by to bylo zábavnější…

  20. A WG si konečně začal uvědomovat, že střelba do spojenců je problém a rozmáhá se 😀 ě o implementaci WG už jen uvažuje je ne klamný signál, že komunita vot není tak “zdravá” jak nám léta tvrdí. Zatím platí, ale všeho dočasu 😀 Teď očekávám, že tuto “novou” vlastnost marketing WG správně prodá starým i novým hráčům jako něco, co vše vyřeší. Ostatně stejně prodali i vypnutí chatu, také se přeci vše vyřešilo.

    • Zrušení střelby do spojenců vyřeší blokování, vytlačování a převracení spojenců? Naopak to zamindrákovaným blbům typu Tibor pomůže škodit víc, protože takového kreténa spojenci nebudou mít možnost poslat do garáže.
      Jediná možnost by byla kdyby šlo poslat záznam bitvy s časem incidentu a zodpovědný pracovník by po shlédnutí zabanoval dotyčného mentála poprvé na týden, podruhé na měsíc a potřetí navždy. Samořejmě ve druhém případě bych jako bonus dotyčnému smazal tank se kterým přestupek spáchal (celou linii, aby musel expit znovu), prémiák ať si klidně koupí znovu.

  21. Když změnu tak jedině tak, že co nasypu do spoluhráče, to se neodečte tomu spoluhráči, ale odečte se to tomu, kdo vystřelil. Tak že jako by jsi střílel sám do sebe. Když se to stane omylem, tak se HP odečtou mě a ne tomu koho jsem omylem trefil. O úmyslu ani nemluvě. Tak že sám sebe klidně pošleš do garáže. A bylo by po problému jednou pro vždy. Navíc by zůstala zachována i ta “součást hry”.

      • Ale dá sa s tým robiť ak bude mať WG záujem stačil by záznam a hneď banovat najskôr týždeň druhý krát mesiac a tretí krát trvalo a koniec dementoval v hre.

          • Stačilo by keby hráč pošle záznam kde iný hráč niekoho vytlačí alebo úmyselne blokuje a je to nemusí nikto pozerať všetky hry.

          • Jistě že ne, ale když se rozkřikne že to opravdu dělají a opravdu mažou účty, mnoho retardů se zklidní. Nikdy to nepůjde odstranit úplně, ale prudce omezit by se to dalo.
            Klidně ať mě WG tuhle práci přihraje. Dá se to dělat v klidu i z domova a docela by mě to bavilo.

  22. Pouze zvýšit postihy, nic víc. 2X více kreditů za poškození spojence a pevnou sazbu 100 000 kreditů, když clicker spáchá sebevraždu.

      • Tak ale potom pokuta 100 000 kreditov aj pre tých čo sa utopia na základe XVM často sa to deje čiže v tom potom súhlasím ale pokuta každému kto sa utopi.

        • Spíš než podle XVM bych sel globalne s pravidlem 2x a dost. Nějaký uklouznutí se stát může, stejně tak muže s mostu poslat blbě jedoucí heavy, ale ve chvíli kdy takhle hráč odpadne 10x za měsíc, tak je to celkem jasné. Tudíž bych zavedl limit max. 2 sebevraždy s resetem 3-6 měsíců od poslední sebevraždy. Cokoliv nad limit by bylo za pokutu.

          • Ja by som zrušil XVM dal možnosť skryť štáty a čísla a bude pokoj.

          • V tom případě chci vrátit Fyziku do doby kdy nešlo převrátit tank, spadnout z útesu a podobně. Nechápu co máte proti sebevraždám (klidně i u artyn. Dotyčný platí opravy a speciálně arty je mají dost mastné. Aha, jde o číslíčka, uteče Vám 500 dmg. Zkuste hrát bez XVM, hra je pak mnohem zábavnější. Já se například s artynou utopím pouze v případě, když je veliká mapa (např. Kempingovka), poslední spojenec zdechne u nepřátelské základny a nepříteli zbude plná T95 a GWE100. Nebudu zbytečně čekat než se T95 dovalí ke mně, zabije mě nebo nasvítí pro GW. Je to ztráta času pro všechny zúčastněné. Ale z případě geniálního řešení s banováním za sebevraždu nebo platby 100k budu jezdit po mapě jako zběsilý a bitva bude trvat o 5 minut déle. Alespoň WG bude mít možnost tvrdit že krátké bitvy nejsou, statisticky jim to bude vycházet.

  23. Viem, že kopu ľudí proti tomu bojkotuje ale malo by to ostať v hre. Je to tu od počiatku, taka nostalgia. Keď tak nech pridajú nejaký mód alebo poličko na zaškrtnutie a hráč nech si určí či áno či nie.
    PS: Rozhodne ale team damage je smiešne pokutovaný

  24. Toť otázka, na konzolích to funguje léta (možná od začátku) a nikdo se tam s nikým nehádá. Na PC – nevím, asi nechat, ale zapracovat na postihu… ale jak? Jasně, občas se stane, že v zápalu boje mi tam někdo vjede..občas vyjedu před vlastního i já.. no tak se mu omluvím a vše je ok. Kolikrát za sto bitev se mi to ale stane? Hoooodně málokrát. Ten kdo střílí do vlastních záměrně musí být leda tak zamindrákovanec nebo někdo, kdo má problém se sebekontrolou. Bohužel ve hře reportovat je ztráta času, posílat záznam jakbysmet. Bylo by hezké zavést postih jedno odebrané HP = 100 stříbrných ztráta. Jenže jak zamezit debilovi, co schválně najíždí před dělo? Ono by bylo lepší to asi fakt prostě vypnout jako na konzolích.. a byl by klid.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID