Kolová vozidla bez zrychlovacího režimu?

11

Vývojáři Wargamingu vypnuli režim zrychlení, údajně není efektivní a využívaný hráči. Jestli se dostane do hry se ještě neví.

taptaptap

Zdroj WG:

  1. Mechanika zrychlení se ukázala jako příliš obtížná na použití. Občas nebylo jasné, kdy se mají vteřiny navíc využít, aby se z mechaniky vytěžila maximální výhoda. Během těchto drahocenných okamžiků se mohla situace v boji změnit a využití zrychlení ztratilo svou hodnostu.
  2. Během používání zrychlení existovalo velké riziku ztráty kontroly. To bylo zásadní zejména na svazích a v omezeném prostoru, kde se nedalo předvídat, jak přesně aktivace mechaniky ovlivní ovladatelnost.
  3. S ohledem na stávající nastavení neposkytuje mechanika zrychlení žádné podstatné „zrychlení“ dynamice vozidel nízkých úrovní. Hráči se raději přepínali do rychlého režimu, aby dosáhli podobného efektu navýšení rychlosti.

 

Kolová vozidla bez zrychlovacího režimu?
Ohodnoťte tento článek!
3.8 (76%) 10 hlas/ů

11 KOMENTÁŘŮ

  1. Za mě dva jízdní režimy trochu zbytečný, udělal bych kompromis z obou dvou. Něco na půl cesty.

  2. Při vysoké rychlosti dělají vozítka dlouhé skoky pře horizonty a to bez jakéhokoliv postihu na podvozku což považuji za nefér.

    • Osobně se mi to nelíbí vůbec… , přidání kolových vozidel, je dost risk, bud to lidi vice nasere nebo možna naláka, ale spise to prvni

      • B) je správně, stále zapomínáme na to, že mladé generaci tanky až tak moc neříkají a hru chtějí prostě zábavnou, jezdit po mapě a střílet si, hrát ji třeba půl roku, rok, neřeší nějaké xvm, oni, až na pár výjimek, prostě jen hrají. A neváhají utrácet, byť hru po krátkém čase zase třeba opustí. Bohužel to do hry přináší i negativní věci, se kterými se denně setkáváme na randomu.

        • Třeba že lehké tanky se stanou pomalýma křápama bez šance dostat se do slušné pozice ma začátku hry protože tyhle kolové šílenosti se dostanou kamkoliv během prvních 30 vteřin hry a nasvítí úplně všechno.

  3. Já myslím že to zrychlení by mělo být možné využívat jak repair kit, vždy po určitém cooldownu. A mělo by trvat třeba 30 vteřin nebo minutu a pak zas aspoň 90 vteřin cooldown.

    • To už je ale zase jiná hra a to NEED FOR SPEED… Neslyšel jsem o tom, že by obrněná vozidla používali za války NITRO…
      Kolová vozidla oživí hru, i když v něčem určitě pokazí, ale aspoň to nebude takový stereotyp. Budou nové boosty… nové strategie…
      Hráčům, kterým se to nelíbí si budou stěžovat do chatů a pak to vypadá, že kolová vozidla nejsou vůbec žádaná. Většina hráčů to ale uvítá, ti už vám se ale psát nebudou…

      • Na te hre neni realneho naprosto nic, takze nejake obcasne nitro by to nezabilo. Lepsi nez mit ho k dispozici porad.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID