Mapy do WoT, které možná nikdy neuvidíte

    22

    Na ruském webu wotexpress před pár dny vytvořili velice zajímavou kolekci informací o mapách, o kterých se psalo a ze kterých dokonce unikly screenshoty, ale které se do hry nikdy nedostaly. A třeba už ani nedostanou, i když některé možná ano. Jsou mezi nimi mapy, o kterých jste určitě nikdy neslyšeli (protože info o nich uniklo před vznikem WoT.cz), některé už jste ale asi viděli. Rozhodně vám ale doporučujeme se podívat!

    Ruskí súdruhovia z WoTExpress vytvorili zaujímavý zoznam máp, na ktorých sa pracovalo no boli zamietnuté, alebo sa na nich ešte stále pracuje. Sú usporiadané v podľa času vytvorenia:

    Texas (nebo Mexiko)
    – od roku 2011
    – zamítnuto

    Arizona
    – od roku 2011
    – zamítnuto

    Savana
    – od roku 2012
    – naplánovaná pro patch 0.7.3
    – zamítnutá, protože byla příliš otevřená

    Říční město
    – od roku 2013
    – plánovaná pro patch 0.8.9
    – objevila se jen minimapa
    – zamítnuto

    Incká cesta
    – od roku 2014
    – narychlo zamítnutá, ale zůstala na supertestu

    Velký Ensk
    – od roku 2014
    – rozšířený Ensk, připravovaný pro test PvE

    Smolensk
    – od roku 2015
    – zatím se neví, co s mapou bude

    Vítěz soutěže
    – mapa patří WG, ale navrhl ji v rámci soutěže hráč
    – má 1,2 x 1,2km

    Minsk
    – informace se poprvé objevily roce 2015
    – měla by do hry přijít, zatím ale nejsou obrázky
    – vývoj ještě nemá dostatek leteckých snímků z doby druhé světové války

    Moskva
    – od roku 2015
    – informace se objevily na svém Instagramu na možnost mapy Moskva hráčů; poté bylo smazáno s tím, že vývojář byl zřejmě opilý a šlo o fake

    Detroit
    – od roku 2015
    – na mapu se rychle zapomnělo a její osud je neznámý
    – je hodně podobná mapě Himmelsdorf

    Studyanki
    – poprvé v roce 2015
    – bylo více variant, poslední je pár dní stará
    – plánována pro rok 2016

    Neznámá

    22 KOMENTÁŘŮ

    1. Takže prostě si nikdy nezahrajeme dobré mapy … Jo skvělej tah od WG, jejich politice opravdu rozumím a příjde mi naprosto logická …

    2. Inca si postavil ale moc krásnej hrad na kopci jen co je pravda 😀

    3. Nové mapy nebo ne, to je fuk, stejně jsou v losu jen některé mapy a za celej den není možnost si všechny zahrát, pořád to samé dokola a dokola … 🙁

      • Odpojit chvilku počkat, případně změnit server a zase připojit.

    4. spodní část té incké mapy je podstatná část jedné z plánovaných map 🙂

    5. Wargamingu, proč musíme hrát mapy jako Stalingrad?
      A tyhle hezký mapy nám nedaj.

    6. Kdo se to má pořád učit hrát 🙂
      možná se nakonec ukázalo, že mají vážné nedostatky třeba ve vyvážení stran, možností pro jednotlivé třídy atd…
      Navíc, spoustu z těch prvků je užito v jiných mapách.

    7. Texas a Arizona vypadají dobře, hlavně proto, že by k těm pár přibyli konečně nějaké co jsou dobré pro lighty. Ale musíme se smířit s tím, že WG asi lighty nemá rádo a bude tvořit dále mapy jako Stalingrad, Charkov …. atd. aby jsme si s lightama v MM +3 krásně hru užili 😀

    8. Sahara je moc rovná mapa… a u El Alameinu si taky stěžovali briti a němci na přílišnou rovnost bojiště??

    9. Pamatujete jak tu psali že vyhodili člověka co vytvářel první mapy ? Tak tenhle člověk nejpíš vytvořil jednu z nejlepších map co jsem kdy viděl, je to hned první Texas a já nechápu proč to v té hře není už do toho roku 2011 FailFish. Místo toho nám dávají Charkovy, opatství a další nehratelné koridorové obludy

    10. Texas vypadá luxusně.. škoda, že se neví proč byly ty mapy zamítnuty

    11. první 3 vypadají vážně moc pěkně, i ten velký ensk vypadá celkem dobře a dokonce ty mapy vypadají celkem i realisticky. Kdyby nebyly artyny byly by fajn, ale s arty by to byla přeci jen otrava.

    12. To není možné – WOT Vám všem přeci přeje to NEJlepší a tak Vám Všem Všechno přeci musí dopřát v plné a nezdolné míře ! 🙂 🙂 🙂

    Comments are closed.