Nový Charkov ve finální podobě

2

Již několikrát Wargaming testoval různé verze městské mapy Charkov. Nyní zde máme závěrečné testy poslední verze. Wargaming se rozhodl použít jeden z představených prototypů, který bude pravděpodobně uveden taky do hry. 

Tato zvětšená verze mapy (1000 na 1000 m) vyniká silně přepracovanou otevřenou částí. Kromě toho, byla mapa otočena o 45 stupňů ve srovnání se starou verzí, díky čemuž rozložení ulic více připomínající klasickou mřížku, nyní jsou zde vytvořeny jasné boky budov, které mohou být využity různými typy vozidel.

post-527655019-0-81332600-1552411627_thumb

 

Bloky a centrální náměstí: WG se snažilo zachovat styl hry v této části mapy. Tato zóna je určena pro střety silně obrněných tanků, dokáže být ale užitečná i pro rychlé vozy, aby zaujali nejlepší možnou pozici na náměstí. WG zde přidalo některé nové prvky, jako jsou například střechy, barikády nebo rampy, dostupné pouze z jedné strany atd.

Centrální část mapy je zcela nová zóna. Skládá se z protitankového příkopu na okraji města, rozkládá se na místě po bombardování. Výkop je možné efektivně bránit, zároveň se budete moci dostat rychle do městské části a zpět.

Zároveň můžete použít tento příkop k přístupu do soupeřovy základny a překvapit nepřátele, nicméně je to samozřejmě nebezpečná cesta, na které můžete potkat nepřítele a hru velice lehce prodat. Tuto centrální zónu upřednostňují rychlá a agilní vozidla, která mohou využít terén a kamufláž ve svůj prospěch.

Západní část mapy je hornatá, s několika pozicemi, jejichž kryty mohou být zničeny. Dobře se hodí mobilním vozidlům a odstřelovačům. Získání této zóny znamená ovládání téměř celé mapy a nabízí možnost vstupu do soupeřových zad.

Nový Charkov ve finální podobě
Ohodnoťte tento článek!
4.69 (93.75%) 16 hlas/ů

2 KOMENTÁŘŮ

  1. Hadam bude lepsia ako stara verzia a nie ako novy erlenberg 🙂 . Na starom charkove som dal prvy krat s 8ickou 4k+ dmg . Bola to super mapa kazdy typ tanku mal viacero moznosti kam ist a bitky boli tiez rozmanite .

Comments are closed.