Průstřel pancíře a několik informací z WoT

26

Jak funguje mechanika průstřelů pancíře? Jaký je rozdíl mezi typy munice? Který typ munice byste měli používat v závislosti na okolnostech? Kdy uslyšíte “Kritický zásah!” bez poškození? To vše nám poradí Wargaming ve svém videu.

Dále zde máme několik informací z fóra.

  • Wargaming se vyjádřil, že plánuje přehrát hlasy japonských posádek.
  • Pracuje se taky na zavedení některých užitečných modů přímo do hry.
  • Neplánuje se změna matchmakingu, jako je tomu u WoT Blitz ± 1.
  • Wargaming se dále vyjádřil, že není možné zrušit team kill mechaniku.
  • Japonské TD by možná mohly do hry přijít příští rok. Letos se do hry dostanou italské a polské tanky.
  • Tento rok budou upraveny klanové války a také celý eSport.
  • Množí se dotazy na změny počasí v bitvách, jako je tomu na PS4.

Proměnné počasí je zajímavý krok, nicméně by to mohlo zvýšit nároky na HW. Pravdou je, že by se tato funkce mohla dát vypínat, tím pádem by ale nesměla mít dopad na hru. (například snížená viditelnost, nebo mobilita)

Průstřel pancíře a několik informací z WoT
Ohodnoťte tento článek!
4.46 (89.23%) 13 hlas/ů

26 KOMENTÁŘŮ

  1. neni nekde video kde by do tech uhlu a presnych cisel dopadlo RNG a zobrazilo se to pekne na videu kolik dela nejaky uhel nakloneni a hned na to kolik k tomu jeste muze udelat los WG opicky ? to by bylo teprve zajimave 🙂

  2. Mě skoro vše funguje, akorát zvuk mi dost blbne,to by mohli opravit.

  3. To snad ani Google translator nemohl vyplivnout ani ten není tak hloupej.

  4. Nechápu proč to sem dávají, když stejně všechno záleží na RNG a distribuci střel. Pokud vystřelím na cíl, díky RNG probiju o 25% míň a díky disribuci střel trefím pancíř o 50cm jinde než jsem chtěl, tak to člověk nemusí ani hrát. Výsledek je že když proti sobě stojí stejné tanky jeden má RNG a distribuci střel na své straně a druhý to má naopak, tak je úplně jedno jací jsou hráči. Jeden penetruje každou střelou a druhý neprotřelí ani jednou. Tohle je podle WG systém fair play. Když jsem se pídil po tom, jak RNG funguje – to znamená proč někomu pořád pomáhá a někomu škodí, nikdy mě nikdo neodpověděl.
    Takže už žádně platby pro WG…….

    • Jarnotrulli, to jsou kecy. Podle tebe je celkový úspěch ve hře závislý jen na RNG, tedy dobří hráči neexistují? Stačí když si vezmu 257, kdo zná mechaniky a hodnoty pancíře a průbojnosti (od zelených hráčů výše) probije mě 9x z deseti. Kdo ne, promění z desítky ran tak 2.
      Teď se vrátím k tvé otázce “proč to sem dávají, když stejně všechno záleží na RNG a distribuci střel” Odpověď: Nemáš pravdu, RNG má jen částečný vliv, zbytek je na hráči a proto tady to video je.
      Pokud se cítíš systematicky poškozován, zaveď si statistiku. Dlouhodobou a přesnou, jinak to nemá cenu. Zjistíš, že jsi plačka a vlastní neschopnost a nedostatek skillu připisuješ za použití konspirační teorie producentovi hry. Doporučuji ti podívat se na stream dobrých hráčů a uvidíš, že jsou na tom s RNG jako my, jen ten zbytek dělají lépe.

    • Nekomu RNG porad pomaha a nekomu porad ne 😀 nejvetsi kravina, kterou jsem slysel. Kvalitni hrac si na RNG obcas postezuje, ale tohle by fakt dobry hrac nenapsal.

      • Mám dva účty, na jednom mám po cca 12tisících bitvách wr 54%
        Na druhým cca 48%.
        Na prvním účtu mám 79% průstřelů, na druhém cca 46%
        Oba účty se chovají jako úplně jiná hra……

        • A teď ještě tu o Karkulce prosím. 🙂
          Taková věc je možná jedině pokud ten účet s horšíma statama byl tvůj 1.

          • Ne ten s těma horšíma je můj třetí. první jsem kdysi dávno prodal, druhý a třetí mám dál.

    • Karel i Peschoss to napsali naprosto přesně..!!:) jsem rád, že i tady se najde někdo, kdo má všech pohromadě:)

      • Ale neco na tom bude…..neni mozne abych behem jednoho dne a pouze v tymovkach dopoledne prostreloval a večer ani tuk.. podotykam stejna mapa,stejné tanky…..

        • “Panta rei”, aneb “vše (čas) plyne” či “nelze vstoupit dvakrát do téže řeky” – tohle platí i pro WoT. Nikdy nemáš, a ani nemůžeš mít, proti sobě stejné tanky, stejné mapy, myšleno v širším smyslu. Jak jsi psal rozdíl již je třeba v době, kdy hraješ dopoledne – večer, rozdílní jsou hráči, RNG, kvalita připojení k serverům, kvalita tvého připojení, a tak bych mohl pokračovat. A hlavně odpoledne a večer zpravidla hraje více kvalitních hráčů. 🙂

    • Ono jeden z nějvětších problému na rng je to, že dokud nezačneš střílet tak nevíš, jak to je, takže buď seš opatrnej a nezastřílíš si, nebo někam vjedeš a ono tě to podělá. A o tom jak moc to komu nadržuje nebo naopak se lze jen hádat, jistě tam na to maj nějakou mechaniku, určitě to není tak že to někomu pouze nadržuje a druhého potápí, ale přinejmenším alespoň ty výrazné rozdíly mezi dvěma účty téhož člověka jsou podezřelé.

  5. No ze se RNG nejak meni mi nikdo nevyvrati. Mam dny kdy jsem “dobry jak Marty” a trefim a prostrelim vsechno vcetne pixelshotu tak, ze si rikam ze neni lepsiho hrace. No a pak prijdou dny, kdy s 268 dingnu Bataka do zadku z padesati metru. Nekdy vsechno strilim na autoaim za jizdy a jindy netrefim veci z plneho domireni i kdyz stoji a jsou to tanky pres cely zamerovac. Takze rozhodne verim, ze se to meni. Jestli to ale nekomu nadrzuje? To tvrdit nechci…

    • RNG se mění a není pravidelné, pohybuje se +/- 25% a je náhodně generováno, proto se děje to co popisuješ. Pokud se ti zdá, že ti zrovna nepřeje, je dobré hru přehodit na druhý server a chvilku nehrát, pokud se to nezmění, osobně hru vypínám. 🙂

      • Pochopil bych to treba v pulce jedne bitvy a nebo i cele. Me se to ale deje cele dny. Je jedno s cim jezdim. Klidne delam i “M” na LT se kteryma jsem jinak desne spatny… Prochazi mi rany, ktere za jinych okolnosti ani nezkousim. To co muzu penetrovat jen kdyz mi RNG preje a prida mi milimetry penetrace strilim s klidem, jak kdyz jsem hacknul celou hru. No a pak se to zmeni, a kdybych udelal cokoli tak se mi nedari. Fakt dingam Bataka s Obj.268 i ze zadu.

        • Takhle to máme všichni, dokonce i slavný Quickybaby, a ostatní top hráči. Stačí se občas delší dobu podívat na jejich streamy a uvidíš, že se to děje i jim. K této hře to patří a jiné to nebude, ono by to pak nebylo ono. 🙂

        • Můžu Tě uklidnit, včera jsme si ten den vyžral aj já. 🙂 Měkké tanky pořád dingali z boku, zezadu. Jen sme s kolegou kroutili hlavou.

  6. Sem sestřelila i vzducholoď,ale jen jednou,přesně jsou dny,kdy trefíf vše a dny,kdy neprobiju nic

  7. vy ste plackovia, vela zalezi aj od municie, ja som raz v CW siel s E100 a s HEATOM som dal iba pasy T1cunnighamovi, je to hra, lebo keby to bolo v reale tak ten tank odleti na par desiatok metrov. Inak vela hracom by som odporucil si nastudovat pouzivanie municie a hlavne to ze cim je kolmejsi pancier tym vacsia %alna sanca na penetraciu.

    • :-DDD ted sem se malem pochcal , ty jsi genius od lopaty co ? :-DDD nebyt tebe tak by jsme to video ani nepochopili , a tvoje zazitky s tyr 10 vs tyr 1 si v CW tezko zopakujeme, ikdyz uznavame ze pasy zerou heaty 🙂 a v realu ten tank nikam neodleti , jenom ho energie usmerneneho vybuchu prorazi , neni to hecko od arcky 🙂 ale jak rikas je to hra a hodne toho co se ve hre deje ma na svedomi oplakavane RNG a bez nej by to byla predem odhadnutelna a tim padem nudna hra

Comments are closed.