Druhá iterace testu 9.15: Buff Type 4 a Type 5

    76

    Na testu 9.15, jak správně většina z vás zjistila a psala do komentářů pod články, dostaly japonské těžké tanky poměrně výrazné nerfy, tedy alespoň většina z nich. Dva, Type 4 Heavy a Type 5 Heavy však dostávají ve druhé iteraci otevřeného testu 9.15 naopak buff. Přesná změna charakteristik v článku.

    Změněné charakteristiky (původní hodnota v závorce):

    Type 4 Heavy
    Rychlost vpřed: 25 (20)
    odpor terénu: 1.1/1.2/1.8 (1.3/1.4/2)
    Čas přebití: 19.8 (20.8)
    ROF: 3.03 (2.88)

    Type 5 Heavy
    Rychlost zpět: 11 (10)
    HP: 2900 (2800)
    Rychlost otáčení věže: 20 (18)
    HP věže: 580 (560)

    Přesnost za jízdy: 0.18 (0.24)
    Přesnost při otáčení podvozku: 0.2 (0.24)
    Přesnost při otáčení věže: 0.12 (0.14)
    čas přebití: 17.1 (17.7)
    ROF: 3.51 (3.39)

    Sdílejte
    Předchozí článekRuská vojenská přehlídka ve 360°
    Další článekWar Thunder: Raketometný tank IT-1
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    76 KOMENTÁŘŮ

    1. Nemyslím si, že je to adekvátní změna. Pořád je to špatný tank. Oba dva.

    2. Mam type 5. Pocitovo to ma horší armor ako ktorákoľvek heavy. Na toto automaticky každý nabíja golda.

      • Jo je to magnet jako Maus a E100… Rozteklej pancíř na nich vidim pořád. Třeba jednou ten rebalanc něco změní. Pancíř by tenhle tank měl mít dostatečnej, ale často tyhle tanky jsou první ze hry…

        • Teď jezdím ST-I a je to nemlich to samý … kdekterý jouda si na mne nabije gold a prorve mi neprůstřelnou věž.

        • Pancier to ma príliš silný na AP a príliš slabý na HEAT. Keď rebalancuju arty a gold tak môže byť celkom použiteľný.

    3. Kdyby měl každý střílet AP tak to neprorve nikdo, protože skoro nikdo nevím kam to střílet. Proto každý střílí goldama no …

      • A přesně tohle mě štve skoro každej než aby trošičku zapojil mozek nebo si o tanku něco zjistil tak nabije goldy a střílí si kam se mu chce.

        • Sry kluci, zbytecne téma. Mnohi totiž strielaju „goldy“‚po vyjeti z garáže uplne na vsetko. Je to pre japoncov škoda ale to by som prave pochopil. Co si myslel WG keď to vydával? Ze ich budeme nekonecne dingat? To uz ani ja zaryty kritik prem.municie ochotny nie som.

        • ani geckem nemuzes strilet kamkoliv, to je bohuzel rozsirena fama u slabsich hracu.

            • No to je sice pravda a i to pochopim když mám 10 tier heavy a střílí na mě 8 ale když mám 8 tier heavy a střílí mě desítka? Jednu ránu budiž zrovna měl nabito ale non stop Gold nechápu a žeru klávesnici.

            • presne tak. vsak to je jeho picov*na. kdyz mu nevadi vitr v kreditech at goldi 10 na 8. Ikdyz gecka bych zrusil tak v soucasnem balancu tanku a MM + 2 jsou gecka proste nutnost. Porad je potreba tu hru umet. Ani full gold, ani aim bot, ani padajici stromy… Pokud to neumite hrat tak fialky fakt nebudete.

            • souhlas, že do mě v Tigrovi II pere M6 s 75mm dělěm APRG, tak to mě nechá klidným, ale takovej Obj 140 (samozdřejmě reroll) full HEAT…

            • No vidíš a já jel včera se škodou T-40 a použil jsem golda na is6. Ten klučina mi začal nadávat do gold noobů. Oni si prostě ty rajčátka myslí, že do nich budu solit se 130 pene, když to nejsem schopen penetrovat ani z boku. Takovej jantárek se prostě postaví někde do koridoru a běda jak se opovážíš do něj střelit golda, tak to děcko s wn8 500 začne naříkat. Předpokládám, že ani netuší kolik má ta škodovka pene na AP.

        • Proč bych měl hodinu mířit když stačí nabít goldy ? Taky s HEATama nesouhlasím ale dokud v é hře ta možnost je tak ji budu využívat a nebudu jézdit německé heavyny. Za mě to není tak strašné jako artyny, určitě to není priorita č.1 ale v top 5 asi jo.

      • Proto jsou taky bitvy 3 minutový hlavně. Protože role pancíře NEexistuje

    4. Mam otazku, mne sa na CT neda pripojit uz asi 3 dni, skusam to na dvoch PC a nic, stale mi pise iba „Connecting“… co robim zle?

      • Mám to samé. Minulý čtvrtek test fungoval v pohodě, pak přišel update a od té doby jen ‚connecting‘ a nic. A kamarádovi to dělá taky

        • Wotik: vdaka za odpoved, takze chyba nebude v mojom (nasom) „prijimaci“

    5. No tak teď bude tier IX a X téměř totožný. Včera jsem konečně doexpil tier IX a X kupovat asi nebudu. Ten tank má hlavně naprd i jiné věci než které dostanou buff. Třeba dělo má nic moc penetraci na goldu. Plno medek je na tom o hodně líp a to nemají primárně bojovat čelně s Hevynou. E5 je úplně někde jinde a to se nebavím o té rychlosti střelby. Běžně padne dmg 500 a to je dost bída na tu dobu nabíjení

    6. Osobne si myslim ze Type 5 buff nepotrebuje uz ted je lepsi nez Maus. Type ma lepsi pancir a dpm. Rychlost 25km/h, proc kdyz ma horsi pomer vykon/vaha, Type 5 ma 1200hp/160t a Maus ma 1750hp/192t, jeste bych pochopil o 2km/h, ale o 5 to uz je docela dost.

        • Ano Type 5 ma horsi boky, ale vzhledem k celnimu pancir to neni problem.

          • Ty horší boky Type 5 hodně přitahují nepřátelská medka … oni nemusí nabíjet HEATy a i 20 stupňový úhel znamená jistotu probití s APCR.

      • ano Maus potřebuje buff – nabíjení se 100% 10s a s vybavením, BIA a čokoládou tak 9,5s. Jinak Maus má výhodu jak v silnějších bocích, tak ve sidescrapu – Type 5 má tu plošku na korbě (jako Ferda či Tiger P) a má myslím 6tiúhelníkovou věž

        • Problem Mause je ze do nej v sidescrapu nikdo nestrili, chcipne mu tym a pak ho rozjedou nasracku.

    7. Buff je to pěkný, ale strojům to moc nepomůže, dokud budou lítat heaty 330.

      Ale počítám s tím, že goldy předělají a tyto stroje budou mít co nabídnout.

      Já jsem zatím u Oniho a musím uznat, že tam armor docela funguje na rozdíl od retardovaného ojka kde funguje jen proti jupíkům. Až to nerfnou tak to bude nehratelný fakt jsem se toho rád zbavil.

      • Myslím ze HP modulu takže když ti t, hp toho modulu vezmou tak ti ho poškodí nebo zniči

      • To jsou HP modulu. Tank má nějaké HP a když klesnou na 0, tak je zničen. Ale kromě toho mají ještě HP všechny moduly (motor, munice, věž, atd.). Čili když tě někdo trefí, tak kromě toho, že ti může sebrat HP tanku, ti může sebrat i HP modulu, pokud ho projektil zasáhe. Když má modul 0 HP, přestane fungovat, resp. munice vybouchne.

        • Snížení HP modulu věž (vinou průniku granátu) na 0 znamená přesně co? Ammorack? Zničení otáčení věže?

    8. Jediné řešení všech buffů, nerfů, rebalanců, atd. je úplné odstranění Goldové munice. Ano, některé tanky by proti jiným zepředu neměli šanci, apod. Ale tak to bylo i na skutečných bojištích. Pak by to bylo skutečně o šikovnosti hráčů a pancíři (což je u tanků z podstaty hlavní).
      K čemu je mi tank nebo TD s perfektním pancířem, se kterým umím hrát, umím se s ním správně postavit, když pak každej jouda i s nižším tierem nabije goldy a na 5 ran mě pošle do garáže.
      Pak už to není hra o tancích, ale o penězích.

      • -1 to wg nikdy neudělába je to hloupost s -+2 MM jak by jsi chtěl hrát například s 5 proti 7 prostě blbost …

        • Ale v reálu to tak bylo, takové tanky proti sobě stály, apod. A v reálu taky neexistovala žádná goldová munice. Ano, bylo druhů munice mnohem víc, ale žádný sherman neprorval žádnou municí ani Tigera I, natož II.
          Co WG udělá nebo neudělá asi nezávisí na mě nebo na této diskusi, prostě jen píši svůj názor, celou hru kazí prémiová munice. Ve Wows nic takového není a v tomto smyslu se to hraje daleko lépe a daleko víc závisí na schopnostech hráčů.

            • ale koho zajímá realita je to hra a goldová munice není až takový problém jako artilerie, mody (aimboty, …) nevavážený MM, ale pokud by to bylo tak jak to píšeš tak by všichni hráli ocelové tanky nadávali by že neprobíjí a tanky bez průbojnosti bys nepotkával … opravdu by to bylo lepší než přežít to že tě někdo střílí goldovou municí ??

            • Nesouhlasim.Sherman firefly s 76,2 mm gun nemel problemy s temi nemeckymi shity.Po nabiti apcr tiger 2 koupacka

            • hmm to urcite. sherman byl proti tigrovi uplna sracka. jenomze USA jich dolazala vyrobit 100 na 1 tigra.

          • Nesmysl,blbost…tohle proste nejde.Prestalo by se to hrat.To by musel byt MM stejnych trid a odstranit lehjy tanky,ale to se proste nestane…uz vidim co by si delal bez goldu s 3.medkem proti KV 1…reknu ti co,poslal by te ihned do garaze bez ztraty hp…

          • Táto hra je určená zábave a nie realite. A goldy neexistujú ani v tejto hre mimochodom.

      • a dopadne to jako v AW kde po sobě dvě neprůstřelný obludy střílí HE aby byla aspoň nějaká dmg.

    9. celá tato serie tanků totálním způsobem kazí hru a to hlavně o-i tank který zničil 6 tkové odřady
      A tier 7+ magnet na goldy ale co jiného chcete dělat když to apčkem ze předu neprorazíte (mluvím o tancích s nižší průbojností) měly by dostat celkový rebalanc …

      • ano O-I zbržďují SH, ale my v BORE (průměrná wn8 – 1375) si je dokážeme povodit a to nejsme kdo ví jací profíci.

        • Ano většinou si je člověk dokáže povodit, ale za cenu že ta bitva trvá 12 minut a nevyděláš skoro nic protože musíš střílet goldy, pokud se taková rajčatová O-I brigáda zakempí. 🙂
          Jenže normální klan, když si zapne bonusy na výdělky, tak chce rychlý bitvy, kde jeden nebo druhý vyhraje za pár minut a nemusí střílet všechno goldama.

      • co to tu píšete za blbosti že O-I kazí 6.SH jako vážně? Jak z pohledu bojového velitele tak z pohledu hráče nesouhlasím 😉 O-I je tak pomalé máš cca dvě mapy kde to můžeš opravdu smysluplně zakempit Himlzdorf a Ruinberk na ostatních mapách je to totální šrot. A další věc je rld. jako 20s. co nabíjí se ti zdá málo na to aby ho zbylých šest tanku sundala? Vždy je to o taktice pokud nejsi blbej tak ta bitva trvá déle ale určitě to nekazí hru tím že by byl moc OP.A pokud nejste Mongolové máte lehké tanky a obrovskou výhodu proti těžákum jako O-I jak v rychlosti dohledu tak v nabíjení. A pokud se dobře pamatuji tak jsme na O-I gold nabídl jednou za celou dobu co jsem je potkával v SH. Takže buď jezdíte špatnou sestavu a nebo jste hodně špatný hráči.

        • jen 2 mapy ? vážně 90% mam ve wot je korydorových a když potkáš tyto šašky tak mají většinou 1 lighta / medko který jim spotí a ty se knim defakto nedostaneš … tady jde o to že tier VI odřad byl for fun ale už není když ti polovina klanů kempí s o-i … a co mapy jako (lekevile, horský průšvih, …) tak jestli na těchto mapách s lehkou sestavou porazíš můj klan s o-i a např type-64 tak smeknu 😉

          • díky za poklonu. zkus to hrát na T37 op stroj co střílí z dálky a prvně vyřadit jejich oči pak už je to jen o tom vystřelit ty slepé hlavy co nikoho nevadí a ty je dáváš z více směru. stále je to for fun. a zrovna ta sestava co jsi popsal tak to je největší pitomost co může být. 😉 To je jako kdyby jsi si vzal do 8koveho SH jedno RU a k tomu 9x O-Ho 🙂 tak op sestava.

            • nesouhlesím type-64 stojící v křoví nasvítíš tak na 50-100 m dřív ne a o-i těchto dvou mapách tě ubijou … stačí když se přiblíží a tu tvou T-37 to pošle z fleku do garáže 🙂

    10. ingmagor: suhlas… doplnim nielen SH ale aj T6 CW… Hocijaky cerveny, ci dokonca cierny hrac s O-I je v takychto bitkach lepsi ako fialka s Type 64, ci inym LT/MT… Da ta na jednu ranu bez mierenia a bez toho, aby vobec tusil, kam to vlastne namieril…

    11. typr64 je nejhorší co můžeš vzít na SH co se týče dmg nemá pene a šikovná T37 jí v pohodě sunkdala a zůstane mu ještě půl HP. A jak jsem psal jsou dvě mapy kde se z O-I dá zakempit a vyhtrát.Horský průser taky není špatnej ale dá se to.! A co se týče toho že mně naspotuje tank co po mně nemůže vystřelit protože buch ho rozsvítil.Jednoduše se stáhnu a prostě budu čekat na chybu soupeře a nechám si rozmístit tanky do pozic aby ty tvoje O-I pak nevěděli kam mají koukat dřív nehledě se bavíme o střelbě z dálky kde O-I opravdu nevyniká.Ale jak říkám prostě není to problém kromě dvou tři map kde nemáš.. Zbytek je to tom u té hry přemýšlet.

    12. chce to u té hry trochu přemýšlet když máš zakempené rajčata. Neříkám že vždy to vyjde ale rozhodně nejezdit z hlavy tanky 6.SH to je hovadina. Max se mi ještě líbili Rudy který má rychlost a DPM. ale tak max dva kusy.

    13. heavy * jo a inagmagor proč tě nemůžu nikde najít pot tímto menem ve wot?

      • asi záleží na tom jaký kdo preferuje styl boje. Já osobně jsem vždy jezdil full light a občas jsem bral ty Rudy mají super dohled a dávají DMG.Heavy se už dlouho nejezdí. Dnes v klanu co jsme už nevelim a také se jezdí pouze light. Nevím dnes si neumím představit sestavu z heavy co by to na 6kach dávala proti 7x light pokud se nebavilo o tom že stojí za barákem na Himlzdorfu nebo Ruinberku ale ten Ruinberk z vrchní strany se dá taky dobýt celkem v pohodě. Ensk a Horský průser z jedné strany těžší ale ne nereálné.

    14. No se slepým O-I nesouhlasím – já tam mám skilly (jen radisté) na dohled a ventilaču a dohled mám 390m

      • a máš odhad na kolik metrů spotnes light za křovin?A další věc kolik z těch rajčat má 3-4 prekovou posádku?

      • Rozumíš spotovacímu systému? Už jen medko stojící ve středním křoví, s vidlema, camosítí, ventilací, posádkou s příslušnými skily (maskování, situační přehled, BIA) Tě spotne na 420-430 metrů a ty jeho možná na 200 metrů (protože jeho efektivní celkové camo bude někde nad 50% = dohled Tvého O-I bude sotva poloviční). Lajta neuvidíš dokud do něj nenarazíš nebo nepřijedeš dost blízko (proximity spot), protože ti mají klidně i 80% efektivního camo.

    Comments are closed.