DelhRoh informuje o hodnotených bitkách

    34

    DelhRoh odpovedal na niekoľko otázok týkajúcich sa najmä súčasnosti a budúcnosti nových hodnotených bitiek.

    Ak by boli hodnotené bitky dostatočne úspešné, zvažujete ich pridať aj pre iné tiery (napríklad VIII a VI)?

    • Vždy je priestor pre úpravy, toto je pre nás len beta. Po sezóne na základe získaných dát urobíme potrebné vylepšenia. Zatiaľ ale nemáme v pláne pridávať nové tiery.

    Myslíte si, že vylepšené vybavenie ešte viac zvýši rozdiely medzi hráčmi?

    • Na takéto konštatovanie je ešte príliš skoro. Podľa získaných informácií budeme analyzovať, či nemá negatívny vplyv na balans hry.

    Len tí najlepší hráči získajú dosť dlhopisov, aby si mohli dovoliť vylepšené vybavenie. To znamená, že úspešní hráči získajú voči zvyšku veľkú výhodu, nepokazí to balans hry?

    • Práve preto sa zameriavame aj na dlhopisy získané v náhodných bitkách. Chceme dať všetkých hráčom možnosť ich získania. Získať ich bude možné v rôznych misiách a špeciáloch. Teraz sledujeme ich počty v hre, aby sme vedeli správne nastaviť podmienky.

    Za splnenie niektorých misií môže hráč získať vybavenie či spotrebné doplnky. Bolo by možné niečo podobné vymyslieť aj s vylepšeným vybavením a smernicami?

    • Zatiaľ sme sa v tomto ohľade ešte nerozhodli.

    Niekoľko hráčov z NA serveru má stále problémy so zoznamom kontaktov. Pracujete na oprave tohto problému?

    • Pokiaľ viem, je to problém so serverom len na NA. Nemám k dispozícií žiadne ďalšie informácie.

    Aký je váš názor na vylepšené vybavenie?

    • Je to niečo podobné, ako prémiové spotrebné doplnky. V bitke sa cítim lepšie, keď ich mám k dispozícií, na druhej strane si ale myslím, že nie sú potrebné pre to, aby som zostal konkurencieschopný.

    Aký je celkový stav hodnotených bitiek a nového vylepšeného vybavenia spolu so smernicami?

    • Mód samotný má od hráčov pozitívnu spätnú väzbu, určité vylepšenia sú však potrebné. Toto je len beta sezóna, ktorá nám ukáže ako ďalej. Najväčším problémom sú v súčasnosti odmeny. Na začiatku sme totiž neuviedli jasne, že dlhopisy nie sú len pre hodnotené bitky.

    WittmanSVK: Vylepšené vybavenie je naozaj silná zbraň a spolu s ďalšími prvkami dokáže razantne zvýšiť výkon vozidla. Je ale otázne, aké budú možnosti získania dlhopisov v náhodných bitkách a podľa mňa čoskoro aj v prémiovom obchode. Lákavé odmeny rozhodne zvýšili obľúbenosť tohto módu, kto by predsa nechcel ešte viac vylepšiť svoj stroj? 🙂

    DelhRoh informuje o hodnotených bitkách
    Ohodnoťte tento článek!
    4 (80%) 7 hlas/ů

    34 KOMENTÁŘŮ

    1. No mne osobne to za to nestoji. Nehravam to casto a ani nemienim. X mi moc nejdu a neviem podat ani zdaleka taky vykon ako na osmickach alebo deviatkach. Ale najviac ma odradzuje ta tazka demencia. je to tam 2x horsie ako na randome a na 3 ranku sa nachadzaju totalne lamy. plus goldi sa casto a vo velkom. A hodnotenie za ziskane XP je ta najvetsia hovadina. Klasicke WG dobry napad totalne skurvia.

    2. …popravde mam pocit ze je zabavnejsie i ekonomickejsie hrat nahodne bitky nez hodnotene…odmeny v hodnotenych nie su nic extra aby som to hral koli tomu…hram ich aktualne vylozene len koli dlhopisom ale tempo ich ziskavania je biedne a dopracovat sa k vylepsenemu vybaveniu bude asi beh na dlhe trate…je pravda ze mi to v nich tiez nejde nijak extra co ale nic nemeni na tom ze system postupu v hodnotenych bitkach nie je prioritne viazany na osobny vykon hraca…stale je tam vacsi vplyv toho ci je clovek vo vitaznom time nez osobny vykon…je to beta je tam este vela nedostatkov a tak nejak z povinosti skusim dohrat tuto prvu sezonu a uvidim co pride potom…ak by to nebola jedina moznost ako ziskavat dlhopisy tak ich ani nehram…popravde radsej budem zbierat dlhopisy v nahodnych bitkach ked pridaju taku moznost. Myslienka hodnotenych bitiek nie je na zahodenie ale tato beta je zatial taky vykrik do prazdna.

    3. líbí se mi možnost získání dalšího vybavení, určitě bych přepracoval možnost jak prýmek získat, jelikož team nikdo sám nepotahá a výsledky 15:2 o tom svědčí. Jinak nápad jako takový vítám.

    4. Do Aplikovaní nižších tierů hodnocených bitev se WG určitě hrnout nebude. Připravili by se sami o peníze. Jak je všeobecně známo, desítkové tiery jsou bez prémiového účtu potažmo prémiových tanků velmi prodělečné. Tudíž všichni co budou chtít hrát hodnocené bitvy budou buďto muset kupovat prémiové účty nebo tanky se které jim budou vydělávat. A to nemluvím o tom, že golfovou munici se tam rozhodně nešetří. Btw v budoucnu očekávám, že se nová měna objeví i v obchodě….

          • 440 průměrná alfa x 4 výstřely je furt 1760, ne 2000:) LOL, navíc s AP prostě někdy prostřelit nejde, když máš pene pod 250 a přesnost děla toho tanku, to je věc:):) nevím jestli soudíš podle jedné bitvy kdy vyděláš 5k kreditů a při dalších 10ti proděláš gatě:):) myslím tím teď tvých 471 bitev a průměrně 1681 dmg/bitva :):) se 121

      • Samozřejmě jsem měl na mysli prémiové tanky nižších tierů a vydělávání s nimi na publicu. Defacto vydělat se dá i s desítkou,ale to musíte být stále ve vítězném týmu a max do 10.pozice v hodnoceních bitvy. Případně v proherním týmu, ale vždy jen na první pozici a to ještě s dostatečnou úspěšností. Ve výsledku je ta šance na dlouhodobé vydělávání v desítkách na publicu velmi mizivá….

    5. Zkusil jsem​ hodnocené bitvy v naději, že hry budou vyrovnanější a hráči se budou snažit minimálně aspoň jezdit na optimální pozice. No, prvních cca pět her tomu tak i bylo, bohužel, pak k tomu opět sedlo tradičnch 70% lobotomiku a bylo po zábavě. Po tom, co po zahájení hry zůstalo stát 8 desítek na naší základně jsem to už nevydržel a hru vypl. Je mi to opravdu líto, ale hodnocené bitvy se absolutně v ničem neliší od náhodných bitev. Je to jen opět další pokus WG z nás dělat blbce. Ale já už jim to nezeru

    6. Nie WG robí z hráčov blbcov ale hráči samotný sú z veľkej časti blbci a po druhé ak niečo treba zmeniť tak sú to dve veci:
      Prvá po tier V robiť MM podľa skillov na posádke inak povedané aby fialový hráči nechodili znechucovat hru hráčom čo sa trápia na expeni bez žiaroviek a podobne.
      Druhá vec zmeniť systém vyhodnotenia bitiek aby nebolo možné že debilko čo má Scorpion a stojí na mieste aj keď nastrieľal 3000 dostal viac ako hráč s Heavy čo sa snaží bojovať aj keď a trebárs 1500 dmg viac skúseností musí mať ten čo hrá nie ten čo stojí a sem tam stlačí ľavé tlačítko na myši.

      • Ano, dle tvé pochybné logiky je týmu užitečnější trouba v desítkoném těžkém tanku který nastřílí 600 dmg, neodrazí jedinou ránu a naspotuje 1200 dmg, než papírové tédéčko které rozhodně není stavěné na blízký boj a nastřílí 3800 dmg.
        Takhle totiž funguje rozdělování expů nyní. Blb v těžkém tanku po lobotomii poloviny mozku dostane víc zkušeností než někdo kdo hraje přesně podle toho jaký má stroj a pro tým udělá mnohem víc. Jenže WG se řídí tím , že kečupákům je potřeba pomáhat aby se dostali na vyšší tiery, protože kečupák na vysokých tierech nic bez goldů nenastřílí —> utratí více kreditů za gold munici —> utratí více peněz za prémium účet a balíčky s kredity.

    7. Nevim co se divite zpusobu boje v hodnocenych bitvach na vyssich rancich…Celou dobu tu byl brekot at se vymysli MM podle toho jake ma hrac hodnoceni.A ted kdyz neco takoveto je tak rikate ze ty bitvy stoji za hovno.A ze ti top hraci sou po lobotomii…Cele je to jen o tom ze horsi hrac zahraje nechtene pro ty dobre hrace na publicu.odhali pozice najede na jistou smrt ale tim zjisti kolik je tam nepratel a pak toho tihle dobri hraci vyuzivaji.Na hodnocenych bitvach ale nikdo takovy na vysokem ranku neni a nechce ani nidko umrit aby nahodou neztratil „prymku“tim ze skonci v porazenem tymu bez expu.Proto ty hry tam sou dlouhe jen se kempi a cele je to utahane a nebo naopak se jede rush a je hotovo za 5 minut…Cele toto pocinani sleduju na twitchi a musim se tomu jen smat jak nekteri ti fialovi hraci si nevi rady najednou.NIkdo nechtel hrat s rajcaky a kecupaky jak tu horsi hrace nazyvate a ted kdyz se na zaklade vykonu dosunete nahoru a hrajete se „sobe rovnyma“ tak je plno narku a brekotu a soli.Celou dobu sem vedel jak tohle dopadne a jsem velmi rad ze jsem se nemylil.Zmenil bych jeste system hodnoceni a postupu na dalsi urovne ale jinak za me dobry.A nesnizoval bych rozhodne tier hodonocenych bitev zas by to bylo jen vic hracu…Fura hracu na X tier nikdy nedosahne koupi jen VIII tier premiak odjedou par bitev a vetsinou se na to vyprdnou…A to by podle me uplne uskodilo vzhledem k tomu jake premiove tanky na VIII tieru ted vydali.

      • Jenže ono to není tak jak si myslíš. Na vyšší ranky (myslím 3 a 4) se dostanou i špatní hráči s kapkou štěstí, protože dementní hodnocení dle získaných expů a hlavně vítězství je prostě špatné. Takže minimálně do ranku 3 je pořád dost vysoká šance že v jednom týmu budou výrazně lepší hráči a ve druhém kečupáci. Kdyby se vůbec nezohledňovalo vítězství a další prýmek by získalo 5 nejlepších hráčů z obou týmů, 5 dalších by zůstávalo a 5 nejhorších by o prýmek (rank) přišlo, bylo by to objektivní. Navíc přidělování expů je obecně špatné viz. můj předchozí příspěvek.

        • Hm…. Lukas nepopisuje to co si myslí, ale to co skutečně se děje…:-) (oproti Tvým pseudozávěrům) I když vlastní hodnocení je podle expů, tak pokud se podíváš na sestavy xvm v levelech od 1 -5, tak vidíš jak „kečupáci a barvičky nám podobným“ s vyšším levelem řídnou a jak v týmech převažují „wn8“ zdatní jedinci v barvičkách zelených a výše – a jak jde hra do kopru ne kvůli WG, ale těmto hráčům, kteří se chovají jak popsal Lukas…..

          • Jenže to nejsou pseudozávěry ale čisté sledování toho co se děje. Minulý týden jsem se dostal na rank 4 a to si myslím že bych vůbec neměl se svým skillem (také jsem hned přestal hrát abych neklesl). Se svým skillem bych se měl (jakožto průměrný hráč) dostat bez problémů na 2 a s trochou štěstíčka na 3 jako první týden. Ale za před včerejšek a hlavně včerejšek jsem stále po odehrání osmi bitev 1 bez prýmku. Že bych najednou hrál jinak než minulý týden? Ne, měl jsem smůlu na týmy a při prohře jsem obvykle byl 4tý nebo 5tý na expy.
            btw. na publicu jsem včera měl krásnou řadu devíti proher v řadě než jsem odjed dvojnásobek na devítkovém střevu. A trvalo mi i se zapnutými zálohami 13 her získat 10k zkušeností na zisk osobních záloh, to při průměrném WN8 přes 2k, takže si myslím že to nebylo vyloženě mojí neschopností. Zkrátka smůla na spoluhráče díky neexistenci skillového vyvažování týmů.

        • Já bych například rozděloval zkušenosti tak, aby každý hráč dělal v bitvě to co má s daným typem tanku:
          Těžké tanky by dostaly expy za nastřílenou a naspotovanou dmg na vzdálenost menší než 300m a 0,5x postih zkušeností ze vzdálenosti větší než 300m. Střední tanky nastřílená a naspotvaná dmg na vzdálenost menší než 300m bonus 1,1x, na větší vzdálenost postih 0,4x. Lehké tanky zkušenosti za spot, za střelbu 1/2 zk na jakoukoliv vzdálenost. TD zkušenosti stejné při střelbě na jakoukoliv vzdálenost, za spot postih 0,4x. Artyny zk za dmg pod stunem (žádný postih za vzdálenost), za vlastní nastřílenou dmg postih 0,5x (u artyn se stunem samozřejmě, u těch bez stunu jen za nastřílenou bez postihu za vzdálenost).
          Dále bych zavedl že 5 nejhorších hráčů ve vítězném týmu dostane zk jako za prohru a naopak 5 nejlepších v prohraném týmu jako za výhru.
          A po každém patchi bych nechal na hráče vyskočit okno stejné jako EULA, kde by to bylo přesně popsané a hráč by musel odsouhlasit že chápe za co dostane zkušenosti s různými typy tanků.

          • Technicky vzato, mluvíš jenom o „jiném měřítku hodnocení“, které stejně prověří jen případná realita. Otázkou ale zůstává, jestliže v případě tím, že proti sobě postavíš dvě typově shodná stáda (se s podobným chováním a úspěšností), jestli opravdu bude hra zábavná.

            • Mluvím o spravedlivém rozdělování expů které by SNAD donutilo hráče hráč alespoň přibližně tak jak mají a o vyrovnaných týmech. Klidně se podívej na mé staty za včerejšek a uvidíš že si nevymýšlím, viz. můj příspěvek výše. A je opravdu zábavné prohrávat jako se to stalo včera mně. Když budou týmy vyrovnané a prohraji 9x za sebou, budu přemýšlet jak zlepšit svou hru a co dělám špatně. Takhle jsem jen nas***ý a jediné co mě může utěšovat je že třeba mi dnes opička bude přidělovat lepší týmy.

        • …no myslim ze teraz si mierne vedle jak sa vravi…aby sa slaby hrac dostal na 3 – 4 tak nepotrebuje trocha stastia ale vela stastia a navyse to aj musi dost vela hrat…ja osobne sa mam za priemerneho hraca, hodnotene hram dost malo (2-4 bitky za den) a som rad ked sa dostanem na 3 hviezdy. postup je stale z podstatnej casti zavisly na tom ci si vo vyhernom teame takze frustracia z prehry je podobna publiku ba az vacsia kedze tu dost pravdepodobne pri prehere rovno stracas prymek leby byt v top 3 nie je zrovna len tak samozrejme. Lukas to poisal celkom dobre a system hodnotenia ako je mi nepride vobec ze OK. Ak to ma byt tento mod uspesny tak a tom budu musiet este poriadne zapracovat. V sucasnej podobe je tento mod dobry asi fakt len pre tych najlepsich. Az by obmedzili hranie hodnotenych bitiek len pre hrasov s osobnym hodnotenim 10000 a vyssie verte zeby si zacali stazovat aj tito aktualne celkom vyteseni hraci 😉

          • Tak jo, já se pletu a vymýšlím si nesmysly. Tady máš důkaz jak funguje MM a štěstí na týmy na publicu:
            https://wot-life.com/eu/player/bykop/
            Nevím jak sem dát své výsledky z hodnocených bitev, ale jistě se to dá někde najít a můžeš si ověřit že jsem předminulý týden byl na 3 a minulý téměř bez námahy na 4 (to jsem průměrný, možná lehce nadprůměrný hráč). A tento týden jsem se nedostal z jedničky a public je katastrofa. Jistě je to mnou a ne tím co jsem psal.

        • Za 2 týždne hrania hodnotených bitiek som skonštatoval , že za 1: stále je to ako na publiku a RNG a trolling sú aj na tomto type…za 2: bez goldov to nejde v hodnotených bitkách aby si aspoň s trochou štastia bol v top trojke looser tímu a tým pádom prerábaš na strieborných…vlastná skúsennosť za 10 bitiek -450k ale som dostal odmenu !!! za vernosť odohratých bitiek a klesol som naspäť na rank1…dotiahol som to doteraz vždy len na rank3 a snažiť sa dať aj štvorku je na nervy…narozdiel od publiku kde i keď sem tam zagoldím, tak to nie je tak neúnodné na kredity… a v konečnom dôsledku sú mi i tie dlhopisy k ničomu, lebo je to na publik iba plýtvanie a akosi nehráme SH a odrady v našom klane…tento bonus mali urobiť už pred dvomi rokmi pomocou nápisov a emblémov kúpených za goldy a zkurvysyni z WG sa na to úplne vyjebali a v predposlednom update to potajomky nakoniec prepatchovali na pôvodný stav…skutočne by ma zaujímalo, že tí, čo sa zamestancov WG pýtajú na opakujúce sa kraviny a veci často krát nezaujímavých noviniek nie sú len bratríčkovia z WG a kamuflujú kokotizmus WG .

      • Lukas: promiň, ale tvůj postřeh je už v základu mylný, protože žádný skill MM v hodnocených bitvách neexistuje. To se jen WG opět snaží z nás udělat trouby a bohužel se mu to evidentně celkem daří.

    8. Za lehce nadprůměrných 3000 dmg bez spotu jsem se nedostal do top 12:D. To je problém Grilla. Byl jsem i za hráčem co měl s arty jednu ránu za 178 a frag.
      Expy jako výkonnostní index stojí za prd..

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID