Chování zákaznické podpory WG
i Zdroj: WoT.cz
Článek Chování zákaznické podpory WG

Chování zákaznické podpory WG

lord_of_lemra_CZ

lord_of_lemra_CZ

15. 5. 2017 09:08
Reklama

V tomto článku budu pojednávat o divném chování podpory. Pokud máte také problémy s podporou a máte nějaké screenshoty, které chcete zveřejnit, tak je posílejte na e-mailovou adresu lordoflemracz@gmail.com . Určitě si vše projdu.

Tato kauza je docela stará (cca měsíc), ale je zde krásně vidět, jak podpora nesnáší lidi, kteří mají hodně otázek (píši v množném čísle, ale všichni víme, že to dělá jen jeden „příjemný“ člověk, nebudu ho jmenovat kvůli ochraně osobních údajů).

Teď k věci – jestli si pamatujete, po updatu z verze hry 9.17.1 na 9.18 se vám přesunula AMX 13 90 z VIII tieru na IX tier. Jelikož jsem měl na již zmiňovaném tanku 90 000 zkušeností, které jsem mohl konvertovat, po patchi mi všechny zkušenosti zůstaly na VIII tieru neboli se přesunuly z AMX 13 90 na tank B-C 12 t, který po patchi nemám v elitním stavu a tak nemohu tyto zkušenosti konvertovat.

Ihned po tomto zjištění jsem kontaktoval podporu a požadoval jsem tyto zkušenosti převést na jiný tank.

Po dlouhém dohadování a řešení mého problému jsem s podporou nedošel k žádnému závěru. Podpora můj problém konstatovala to, že jsem si měl přečíst na webu změny v patchi 9.18 a že to je můj problém. Přesně mě odkázala na tento článek, konkrétně na odstavec: “Co se stane s moduly, ZK, posádkou, emblémy a kamuflážemi, které máte na lehkých tancích?”.

V tomto odstavci se nepíše nic o tom, že nebudu moci konvertovat své zkušenosti, které jsem měl na tanku, který byl v elitním stavu (viz obrázek níže).

Chování zákaznické podpory WG
i Zdroj: WoT.cz

Z mé strany mi tento přesun tieru tanku přijde nedomyšlený.

V dalším příkladě se podíváme jak podpora lže (nebo zatajuje) příčinu problému. Konkrétně, když jsem reportoval tento bug.

Hned co jsem dostal první odpověď, mě dostalo to, že mi ani nepoděkují za nahlášení chyby (např. jak to dělá riot games, ubisoft, origin, atd.). Psali mi něco v tom smyslu, že o této chybě vědí a pracují na jejím řešení.

Dále jsem se ptal dvakrát jestli tyto hodnoty si vygeneroval server nebo jsem viděl stav účtu někoho jiného. Poprvé jsem dostal odpověď, že informace o účtu jsou nekorektní. Podruhé jsem dostal odpověď, že jsem neviděl stav účtu někoho jiného. Jednoduše nechápu, jak si server může vygenerovat své vlastní hodnoty.

Napište do komentářů jaký máte názor/vztah s podporou.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama