Chování zákaznické podpory WG

    102

    V tomto článku budu pojednávat o divném chování podpory. Pokud máte také problémy s podporou a máte nějaké screenshoty, které chcete zveřejnit, tak je posílejte na e-mailovou adresu lordoflemracz@gmail.com . Určitě si vše projdu.

    Tato kauza je docela stará (cca měsíc), ale je zde krásně vidět, jak podpora nesnáší lidi, kteří mají hodně otázek (píši v množném čísle, ale všichni víme, že to dělá jen jeden „příjemný“ člověk, nebudu ho jmenovat kvůli ochraně osobních údajů).

    Teď k věci – jestli si pamatujete, po updatu z verze hry 9.17.1 na 9.18 se vám přesunula AMX 13 90 z VIII tieru na IX tier. Jelikož jsem měl na již zmiňovaném tanku 90 000 zkušeností, které jsem mohl konvertovat, po patchi mi všechny zkušenosti zůstaly na VIII tieru neboli se přesunuly z AMX 13 90 na tank B-C 12 t, který po patchi nemám v elitním stavu a tak nemohu tyto zkušenosti konvertovat.

    Ihned po tomto zjištění jsem kontaktoval podporu a požadoval jsem tyto zkušenosti převést na jiný tank.

    Po dlouhém dohadování a řešení mého problému jsem s podporou nedošel k žádnému závěru. Podpora můj problém konstatovala to, že jsem si měl přečíst na webu změny v patchi 9.18 a že to je můj problém. Přesně mě odkázala na tento článek, konkrétně na odstavec: “Co se stane s moduly, ZK, posádkou, emblémy a kamuflážemi, které máte na lehkých tancích?”.

    V tomto odstavci se nepíše nic o tom, že nebudu moci konvertovat své zkušenosti, které jsem měl na tanku, který byl v elitním stavu (viz obrázek níže).

    omg

    Z mé strany mi tento přesun tieru tanku přijde nedomyšlený.

    V dalším příkladě se podíváme jak podpora lže (nebo zatajuje) příčinu problému. Konkrétně, když jsem reportoval tento bug.

    Hned co jsem dostal první odpověď, mě dostalo to, že mi ani nepoděkují za nahlášení chyby (např. jak to dělá riot games, ubisoft, origin, atd.). Psali mi něco v tom smyslu, že o této chybě vědí a pracují na jejím řešení.

    Dále jsem se ptal dvakrát jestli tyto hodnoty si vygeneroval server nebo jsem viděl stav účtu někoho jiného. Poprvé jsem dostal odpověď, že informace o účtu jsou nekorektní. Podruhé jsem dostal odpověď, že jsem neviděl stav účtu někoho jiného. Jednoduše nechápu, jak si server může vygenerovat své vlastní hodnoty.

    Napište do komentářů jaký máte názor/vztah s podporou.

    Chování zákaznické podpory WG
    Ohodnoťte tento článek!
    3.02 (60.42%) 48 hlas/ů

    102 KOMENTÁŘŮ

    1. S podporou už válčím přes měsíc kdy mi za wargames bylo odečteno 10.000 goldů poctivě koupených. Dokonce teď jsem dostal odpověď až po 14 dnech. Uvidíme kdy odpoví na dnešní incident.

    2. Ja s podporou nemám zlé skúsenosti. Áno, majú nejaký manuál, z ktorého kopírujú odpovede, pretože to zvykne vyriešiť 90% problémov a odradí to tupcov, nech sa nemusia s nimi baviť. Ale keď som mal väčší problém, nešla hra, alebo dačo, myslím že to bolo WoWp, tak nebol problém sa normálne baviť, neboli to ctrl-c ctrl-v odpovede.

    3. Dalsi clanok o nicom…
      Autor sa postazoval, ako mu podpora skodi a ako nema rada, a teraz ho mame asi lutovat, alebo co??
      Podpora funguje, mal som 4 tickety zalozene a vsetko viac menej prebehlo korektne.
      Keby aj nie, urcite nebudem o tom pisat clanky..
      O tom, ako sa zachovaju skusenosti pri prechode na 9.18 sa pisalo, a to ze podpora neodpoveda na otazky???? podpora ma riesit problemy, nesluzi ako info centrum, alebo sa pletiem?
      Este by autor mohol vysvetil, naco mu je informacia, ci videl stav svojho alebo ineho uctu???

      Pred casom bol bug s War games, dostal som +500k goldov, preto este nebudem SPAMOVAT na podporu otazky typu, CO to je zachybu, preco je, ako je to mozne, vidim stav cudzeho uctu,…. OMG, zistujem ze kvalita autorov tu trosku stagnuje… DRZIM palce 😉

      • ja ti nevim, me teda zajima jak je mozne ze neco nefunguje … to je prace zak. podpory, ale mozna jsem zhyckany podporou od Blizzardu, ktera reaguje rychle, idividualne a vyresi vse

        • a co nefunguje?
          WG dopredu oznamil, ako to bude s free EXP v 9.18, a niekto potom pise na podporu??? No neviem, co ti mam k tomu povedat…

      • Milane,
        vis o tom ze mas jako hras povinost hlasit bug pokud ho naleznes?
        Zakaznicka podpora ma i odpovidat na dotazy, zejmena pokud je tam podezreni na chybu a pokud tam bug neni maji vysvetlit zakaznikovi proc to tak je.

        • Podpora nemusi odpovedat na trapne a zbytocne otazky.
          Nejdem sa ich zastavat, lebo funguju ako funguju. Ale nie je to tim, ze je to Bieloruska firma, ale tim ze WG Europe sidli vo franzuzku, a kazdy, kto spolupracuje s franc. firmov, vam potvrdi, ze funguju rovnako ako WG.

          • nesouhlasim i na trapny a zbytecny dotaz by meli odpoved, protoze to ze tobe dotaz prijde trapny a zbytecny tak to neznamena, ze ten co se pta opravdu nema problem.
            Nehodnotim zde zda je pozadavek uvedeny v clanku opravneny nebo ne.

            Osobne sem pracoval na technicke podpore a daval jsem support lidem z celeho sveta. Pravda bylo to B2B, ale pokud se nas nekdo na neco zeptal tak se mu dostalo odpovedi a pokud jsme mu posilali nejake How-To nebo standartizovanou odpoved muselo to mit hlavu a patu.
            Protoze zejmena pokud je odpoved pro tazatele negativni tak si musis byt v ramci moznosti jistej, ze pochopil proc je odpoved negativni.

          • Ja pro Francouzskou firmu delam, ale to co si dovoli WG k platicim zakaznikum, si u nas nikdo nemuze dovolit.

        • Já se nestačím divit. Já jako hráč mám nějakou povinnost? Mohu tě ubezpečit že žádnou povinnost nemám a mít nebudu.

            • Zase tu Eulu neber tak vážně. Nevím o nikom koho by trestali za nenahlášení bugu. Už jen z toho důvodu, že je to nezjistitelné. Dneska je u věšeho desetistránkový popis co smíš a co ne a hlavní je se z toho neposrat….

            • A jak mám vědět co je bug a co ne?
              V téhle hře je možné všechno, jak rozpoznám bug od WG záměru. Jistě, pokud se mi na účtě objeví 1 000 000 goldů, asi něco není v pořádku. Ale pokud je nezačnu jak magor utrácet, nevidím důvod proč by měla být moje povinnost to WG nahlásit. Já jsem si toho totiž třeba nemusel všimnout. Zkrátka já nejsem povinen řešit neumětelství programátorů WoT.

      • Milane, jestli nemáš co říct, tak radši drž hubu.

        Já jsem kontaktoval podporu 2x v poslední době. Poprvé mi řekli, že za dobu pádu serverů mi premium účet nenahradí a podruhé mi na upozornění bugu ve hře vůbec neodpověděli. Tak asi tak.

        • Odepsali ti ze ti nenahradi sluzbu kterou sis zaplatil a oni ti ji neposkytli, tak si to nechal byt a daroval jim sve penize i kdyz na nahradu mas narok To se pak nedovme ze si delaji co chteji

          • Musis sa na to pozriet z nadhladu.
            Pri prechode na 9.18 vsetci vlastnici PU dostali ako kompenzaciu 1 den PU. To nikto neriesil… Teraz laguje napr. server a 1 hodinu sa neda hrat… Huraaa, pome rychlo napisat clanok o WG.
            Pred casom som bol v skupine ludi, ktorym zamrazili ucet na 2 dni pre War Games… 2 dni v prdeli, ale dostal som kompenzaciu 32 dni PU, celkom fajn trade, nie? 😉
            ANo, maju tam lagy a bugy, no a? KTO ICH NEMA???
            Bavi ma to, tak to hram, nebavi ma to, nehram to a neprekrucam v clankoch a forach, mam predsa na vyber u skvelej kongurencie, takce mozem tankovat az do smrti. pekny den vsetkym 😉

            • pomerne necekany pristup v ramci kapitalisticke spolecnosti, me osobne vadi kdyz nefunguje neco co si platim a rozhodne se nic nezmeni kdyz nad tim kazdy mavne rukou

            • Tak to nehraj… alebo prejdi k inym kapitalistom, mas predsa na vyber.
              ALebo este lepsie, nepis o tom. Ked tu vytahujete fakty, tak piste o vsetkov v plnom kontexte, bez prikraslovania, prekrucania alebo zvelicovania faktov. Chyba vam nadhlad a objektivita, dohady a drby davate obcas za fakty, chybaju tu zdroje informacii, kontrast a porovnavanie, …
              Kritizujes WG, ako keby ty si nikdy nespravil chybu..
              Mam vlastny zoznam veci, co mi na WG vadi, len mam pocit ze je zbytocne to riesit napriklad tu.
              Vo WOtku nastali za posledny rok zmeny, ktore v globale povazujem za pozitivne, tak snad nastoleny trend zachovaju a budu sa spolu s hrou zlepsovat..

              Uznavam ale jednu vec.. “Ak nic nerobis, nic nepokazis”, ako vravi stara mudrost.. Drzim vam v relacii palce, je mi jasne ze nie ste profici a chce to asi aj cas a skusenosti a bude to lepsie. Nech sa dari..

        • …nevidim dovod byt nejak ofenzivny lebo co Milan chcel to napisal a ma to hlavu a a patu…tiez si myslim ze tento clanok je len nejake ze z nudze cnost lebo nebolo co zaujimavejsie napisat…stazovat sa a domahat nieco ho co bolo predom danne je teraz asi tak trochu neskoro ale inak drzim palce aby to dostiahol pre neho uspesneho konca len sa bojim ze bude sklamany…ak sa nemylim tak ti bc12t daroval co si povedzme mozno ani nemuseli lebo miesto jedneho tanku mas dve…proste dojazdi si ten motor a podvozokza cca 35000XP a ked sa ti tank nepaci tak ho predaj a dostanes zanho prachy naviac a mozes si konvertovat tych svojich 90000 nazbieranych XP ktore si si najazdil v domienke ze ti ich daju na IX tier…nieco cez milon snad za to stoji ci? Cela tato autorova staznost mi pride mierne nemiestna a neprofesionalna vzhladom ze je autorom pre webovy portal…nerad by som sa niekoho dotkol ale pride mi to tak trochu detinske (netusim ako su na tom jednotlivy autori s vekom)

    4. Psal jsem jim jen jednou – před lety o obnovení T1E6, který jsem si prodal. Obnovili ho. Jinak se domnívám, že nemá moc cenu řešit EU podporu, prostě je to na EU serveru, tak to stojí za *****. Jako eventy, cenu v obchodě atd. atd…

    5. Nevim na co si autor clanku stezuje jasne bylo receno jak to se zkusenostma bude a ze ty si to nepochopil je tvuj problem asi by to chtelo zanechat hrani kdyz ti dela takovy problem pochopit tak jednoduchou vec. Sice to nebylo vyreseno idealne ale zase sme vsichni dostali tank na 8 urovni zdarma ktery si mohl hned prodat a vydelat na tom 1,2 mega coz me neprijde jako podraz od wg ale naopak slusne se zachovani a nejaka kompenzace. Vedelo se o tom dlouho a ty s tim mohl udelat uz davno neco uz pred prichodem patche si mohl tyto zkusenosti prekonvertovat pokud si to mel v planu nevim na co si cekal tot jednoducha odpoved a snad to tentokrat pochopis

          • OK, ale to snad nikdo po běžných hráčích nemůže chtít, aby jako zdroj informací instalovali testserver.

            • Co je komu do toho, co ty víš nebo nevíš, co si umíš zjistit nebo ne..

              To je samej brekot, jak WG dalo tak málo za tohle a jak někdo nevěděl, že to bude taklhe, a proč třeba nedali Type 59 všem co hra chvilku laguje..

              Nechci se nijak WG a jejich podpory zastávat, jsou to dobrý vemena.. Ale většina ticketů bude ve smylsu: ” blbec se ptá blbce a blbec mu dodpovídá”

            • Nemůže, ale pak se spoléháš na info na stránkách či YT a tam není vše. Navíc si můžeš stroje vyzkoušet dřív než budou ve hře.

    6. Super clanek. Ale pouzil bych jiny nadpis: “Jsem retard a nebojim se to priznat!”

    7. Teď jsem se dohadoval s podporou o tom proč se mi hra spouští v okně i když pokaždé nastavím ve hře fullscreen. Jejich odpověď abych si na to zavolal IT technika mě dostala do kolen. Jinak na připsání 300 goldů za zmizelou kamufláž když padly servery mi goldy dorazili až za tři týdny. Jinak kdysi dávno jsme posílali na podporu replay s hráčem co celou dobu hry posílal do chatu nacistické pozdravy a urážky. Podpora odpověděla že nic závadného nevidí a od toho je systém reportů. Tak jsmense lidově nasrali, zjistli jsme že chlapeček je v německém klanu a tak jeden kluk z klanu co uměl velice dobře německy to poslal na německou podporu. No a tam už konali, v Německu je tohle totiž trestné. Toť moje zkušenost s podporou.

      • Jo tak tenhle bug se mi taky stává a to už asi 2-3 patche. Občas mi prostě hra naběhne v okně a musím to pak manualně opět nastavit v nastavení do fullscreen.

      • Něco podobného jsem nedávno zažil v bitvě (nacistická hesla, posílání do Osvětimi), tak jsem poslal re-play + jsem si v pravidlech našel za co by měl dostat ban a po 4 dnech zodpovězeno (posláno ve čtvrtek a v podnělí byla odpověď). Dostal ban, ale nedozvěděl jsem se na jak dlouho…

      • Mám stejný problém, hra nabíhá v okně. Upřímně si myslím že je to jejich problém a jak vidím nejsem sám. Co mi asi nějaký IT technik kde vyřeší?
        Zkrátka jejich hra neumí spolupracovat s nejnovějšími ovladači od Nvidie. Já určitě nebudu vracet staré ovladače aby to spolupracovalo s jejich špatně optimalizovanou hrou.
        Doufám že to chlapci z WG v dalším patchi opraví, myslím že jim to nahlásí hodně lidí.

        • No mě to dělá jen občas a většinou, když třeba spouštím hru a u toho koukám třeba na stream. Jelikož už znám okolnosti, kdy se to děje tak se tomu vyhýbám a hodím stream třeba na lištu, než se hra spustí, takže to není tak hrozný. Dříve se mi to stávalo libovolně při spuštění hry, ale to se s novým patchem neděje. Doufat, že to v dalším patchi odstraní je možná pošetilost, jelikož ten problém tu je asi 3 patche.

        • …ano stava sa to aj mne a na dvoch PC kde na oboch mam AMD grafiku a vobec nie najnovsie ovladace lebo ani grafiky nie su najnovsie 🙂 …ale ziadna katastrofa lebo staci stlacit Alt+Enter…dakedy mi to ale nerobilo tak by som tipol ze to nebude asi ovladacmi…

      • Tento bug s přepínáním hry do okna mám taky, ale rozhodně mě ani ve snu nenapadlo s takovou blbosti otravovat podporu… Pro všechny co to považují za tak závažný problém, že kvůli tomu tráví svůj čas dopisováním s podporou, mám jednoduché řešení: naučte se prosím klávesovou zkratku AltGr+Enter ….. Váš problém se vyřeší za cca 1 vteřinu… 😀

        • Právě tenhle bug mě potkal poprvé že by to nešlo ani po vymazání složky wargames.net a spouštět soubory hry jako správce. Ať jsem to ve hře nastavil jak chtěl stejně po dalším spuštění hra zase v okně. Tak jsem se chtěl zkrátka zeptat a poprosit o radu nebo rovnou potvrdit že je to bug. Ale poradil jsem si sám, hru teď spouštím přímo přes worldoftanks.exe a najednou to funguje. Nesmím to spustit přes Launcher, pak to takhle blbne.

        • Já také kvůli tomu nepíši na podporu, ale je to věc která dost snižuje komfort hraní. Doposud to šlo bez problémů a teď to blbne, zkrátka je to jejich chyba a tu by měli odstranit.

    8. Je fakt, že nějak nevím, co se autor snaží říct tou částí s žádostí o převedení XP? Před patchem se jasně řeklo (a dlouho předem) že expy zůstanou na VIII. tieru, takže nevidím důvod, proč je někomu individuálně převádět?

      -Měl autor před patchem AMX 13 90 elitní? Tím pádem stačí obětovat pár XP na výzkum případných neodemčených modulů na B-C 12t a zbytek převede v pohodě.

      -Neměl ho elitní? Proč tedy čeká že tomu tak najednou po patchi bude?

      • Měl jsem ho v elitním stavu před tím než se přidala linie AMX 30 + B a tak mi zůstal. Poté jsem si šetřil zkušenosti na konvertování. Opravdu jsem nevěděl, že ten tank (B-C 12t) nedostanu v elitní stavu.

        • Mě přijde logické, že tank, ze kterého “je kam jít” nebude elitní – jasně, po přidání nových strojů tak zůstává, právě aby člověk mohl konvertovat nahromaděné XP, popřípadě nechat zamknutou posádku na školení, ale jak je to dávno co přidali AMX 30? 2 roky?

          Spoooousta času na to ty XP buď vyměnit nebo doexpit AMX 30, nezlob se, ale v tomhle se podpoře moc nedivím, že se tím nechce zaobírat…

        • Osobně bych očekával trošku “profesionaliti a fundovanosti”, když píšeš články – tohle jsi mohl uvodit do názvu jako “brečík nad tím, jak to udělali” – bo v tomhle případě nic nepodělali – to, že jsi to myslel jinak…není až tak jejich problém no…

        • …proste povod clanku hladajte skor v emocionalnom zaklade autora nez v ozajstnom opodstatneni…sak kto dalsi si na nieco obdobne stazuje vo fore?asi nikto? Ludia riesia skor podporu ako taku nez tento konkretny akoze problem…to by autorovi malo snad stacit na to aby pochopil ze clanok je tak trochu zle podany a snad si v buducnosti lepsie premysli o com napise clanok lebo internet je k takymto preslapom dost neuprosny 😉

    9. nezlobte se na mě, ale to je další z total manipulativních až přiblblých článků … customer service WG je průměr .. ale funguje … před časem jsme vyřešili renonc v goldech a nyní mi vrátili dávno prodanýho bulldoga … pokud je člověk slušnej a tak i oni jsou v pohodě … opakovaně se mi nakonec omlouvali za dobu trvání řešení … to je asi největší problém … podle mne mají málo lidí …prostě pište o hře a nehledejte problémy

    10. Zakaznicka podpora je celkem vtipna parta, uz treti tyden s nima bojuji s reklamaci a zatim jedina nenakopirovana odpoved byla ze se mam obratit na jejich pravni oddeleni na kypru protoze oni nejsou opravneni resit reklamaci, s tim ze je to pravni otazka.

      Taky mi zaviraji tickety hned po jejich odpovedi, abych nemohl odepsat.

      • Presne s tymto jednanim mam aj ja skusenosti. Napisem na podporu otazku, odpoved je uplne ina typu CTRL+C a +V to znamena ze s mojou otazkou nema nic spolocne, a ZAVRU MI TICKET ABY SOM IM TO NEVEDEL ANI NAPISAT ZE MI VLASTNE NEOPDOVEDALI NA OTAZKU. V ohodnoteni podpori som im to do poznamky aj napisal, ze mi poslali na moju otazku uplne inu odpoved…

      • Me vetsinou odpovi ve stylu, ze si za to muzu sama a ze kdyz me nekdo z tymu zacne vytlacovat a strilet, tak to, ze mu to vrátím neni reseni. Minule me jeden od zacatku hry blokoval. Nenechal me nikam poradne jet a vjizdel mi pred tank. Pak do me pri strelbe narazel, takze 0dmg.
        Tak jsem ho vytlacila ze skaly a on se rozdrtil. Ja dostala ban. Poslu to na podporu, a tam me setreli, ze to nebylo reseni. Tak nevim. Ja mela TD a on byl jedine LT v tymu. On nic nesvitil a misto toho otravoval me. A tym to prohral.
        Priste asi rovnou dezertuju. Kdyz se branit nema cenu.

    11. Nemam vela skusenosti s podporov ale je to aj o tom na koho clovek narazi. Ak je to dakto co to ma na haku odbyje vas a dalej neriesi ale najdu sa ludia co sa aj trosku snazia ale tych bude menej. Vetsinu problemov som sa snazil poriesit na forach a td nez cakat nez sa mi ozvu co by mohlo trvat ovela dlhsie nez troska googlovania. Ale za tie roky viem ako sa WG chova tak by som ani od zakaznickej podpory ziadne zazraky neocakaval.

    12. Odpověď na můj požadavek trvala 9 dní. Incident byl k moji spokojenosti vyřešen. Přesto mi přijde 9 dní docela dost, když vezmu v potaz, že před nepovedeným patchem 9.18 to trvalo vždy do tří dnů. Pokud mám nějaký zbytečný dotaz, tak mě asi 9 dní nezabije, ale pokud se incident týká například věci, která mi znemožnuje hrát, tak mi to přijde hodně. Na obranu podpory musím říct, že se mi za prodlouženou čekací dobu omluvili a nepřišel alespoň ten hloupej dotazník, jak jsem s podporou spokojen, který jinak chodí. Tím jaksi projevili dostatek soudnosti.

    13. Mňa by zaujímal nejaký kontakt na podporu okrem možnosti vytvorenia ticketu. Reportoval som tri incidenty v súvislosti s nenávistnými výrokmi:

      1. zničil ma spojenec pretože na základe XVM zistil, že jazyk klienta je CZ a ja som Čech – odôvodnenie bolo, že CZ, PL a RU komunita sú špiny, čo by mali skončiť v plyne. Podotýkam, že týpek bol Nemec. Písal som o tom na podporu a odpovedali mi, že od toho existuje ingame systém reportov, ktorý však nefunguje, tým pádom sa tým nemienia zaoberať. Poslal som screenshoty aj replay. Nebolo to ničím vyprovokované z mojej strany.

      2. Jeden hráč vypisoval do chatu nezmysli o tom, ako treba celú východnú Európu na čele s hráčmi WoT z CZ, SK a PL komunity. Po bitke mi písal, že som ,,podčlovek,, a kombinácie vulgárností od výmyslu sveta. Popravde ma to dosť rozhodilo. Odpoveď od podpory prišla po niekoľkých dňoch a bola podobná ako v prvom prípade. Máme tu mechaniku priamo v hre týmto sa zaoberať nejdeme pretože máme napísané podmienky v ktorých prípade sa nebudeme ticketom zaoberať.

      3. Vulgárnosti, kde nechýbalo posielanie CZ a PL komunity do plynu podpora opäť odignorovala s tým, že to mám nahlásiť v hre po bitke.

      Osobne si myslím, že ich systém reportov vôbec nefunguje. Nemusím zdôrazňovať, že na odpovede v každom jednom prípade, keď som vytvoril ticket ohľadom sťažnosti na nevhodné správanie, vulgarizmy a šírenie nenávistnej ideológie prišli až po niekoľkých dňoch a sprvu mi to pripadalo ako automatizovaná odpoveď a preto to dopisovanie s podporou trvalo trošku dlhšie.

      Vytvoril som teda ďalší ticket, kde som už naštvaný na toto všetko neriešenie takýchto závažných vecí stratil chuť zaplatiť za prémiový účet a míňať nejaké peniaze za hru. (Hra samotná ma stále baví, ale neuvidia už odo mňa ani euro a zahrám si, chat som si kompletne vypol) Poprosil som ich o zrušenie poslednej transakcie a odobratí prémiového tanku, čo som si kúpil. Čuduj sa svete odpoveď prišla do 2 hodín, slovom dvoch. Ilustruje to skutočnosť, že pokiaľ im ide o peniaze vedia veci riešiť rýchlo.

      Suma sumárum som z prístupu podpory WG nesmierne sklamaný. Ak mi niekto bude vedieť napísať kontakt na napr. nemeckú podporu budem vám vďačný. Rád by som docielil aby tí traja hráči za svoje výroky niesli zodpovednosť aspon v podobe mesačného banu v hre.

        • Prosím, zdrž se napříště právních komentářů! Jaké trestní oznámení v rámci EU? Nic takového neexistuje. Nicméně, pokud má dotyčný, nebo kdokoliv, jakékoliv podklady nebo přesvědčení pro to, že byl ve hře (nebo kdekoliv jinde, třeba na “face”) urážen, bylo mu vyhrožováno, může se obrátit na místně příslušné oddělení policie kde bydlí. Policie je povinna ve věci dále konat, neboť takovým to jednáním mohl být spáchán přestupek proti občanskému soužití ve smyslu § 49 zák. číslo 200/1990 Sb., to v případě “pouhých” urážek či vyhrožování. V případě urážek, vyhrožování hanobících národ, rasu, etnikum by mohl dotyčný spáchat i některý z trestných činů uvedených zejména v Hlavě X, díl 5, kde jsou uvedeny trestné činy narušující soužití lidí:
          § 352 – Násilí proti skupině obyvatelů a proti jednotlivci
          § 353 – Nebezpečné vyhrožování
          § 354 – Nebezpečné pronásledování
          § 355 – Hanobení národa, rasy, etnické nebo jiné skupiny osob
          § 356 – Podněcování k nenávisti vůči skupině osob nebo k omezování jejich práv a svobod
          Místem spáchání je tzv. “kyberprostor”, nebo-li internet a policie je povinna konat, neboť zjednodušeně řečeno, dle trestního práva se má za to, že trestný čin byl spáchán na území ČR. Takže se nenechte vyhodit, zákon je na vaší straně. Jen počítejte s tím, že budou chtít nějaké důkazy – printscreeny, e-maily a jiné věci, které lze zajistit jen ve vašem PC, aby následně mohli dále konat. Opět vše zjednodušeně napsáno, takže prosím, nechytejte za slovo, právní kvalifikace jsem uvedl namátkou, dle konkrétního případu může být právní kvalifikace zcela jiná. 🙂

      • Měl jsem něco podobného a s podporou jsem neuspěl !!! taky to byl Němec. Štvalo mě to a tak jsem napsal veli jeho klanu (pomocí translátoru + kopie textů od toho idiota). Asi se něco stalo – z klanu byl okamžitě vyhozen (byl to fialka) a na wotlife jsem víc jak měsíc neviděl žádnou aktivitu toho blba. Pak jsem to už nesledoval. Jen jsem chtěl říct, že když nezafunguje podpora, někdy pomůže i jiná cesta.

        • Prišiel som z práce tak idem nejak zosmoliť mojou chabou nemčinou správu pre ich veliteľa – našťastie je v klane ten exot a uvidím ako sa to pohne.

    14. Co clanek od Lemry, to perla. Jen tak dal. 🙂 Pulitzerova cena uz na tebe ceka.

    15. Tak články o WoT totálny odpad, kto to píše deti? Jebte na túto hru na novinára, nejde Vám to.
      Dám Vám radu, proste len prekladajte články z daily bounce, od Rity a pod. kvalitných portálov a bude to mať oveľa väčšiu kvalitu.

    16. Je vidět, že ti co tady brečíte tak jste asi nikdy nedělali na žádné podpoře.
      Operátor je vázaný časem kdy musí vyřešit tiket. A řeší primárně důležité problémy s účtem atd. jinak na blbosti ctrl+c/v. Nejsou povinni Vám psát proč došlo k nějaké chybě jen zařídit vyřešení následků a omluvit se. Reportovací systém ve hře nefunguje, protože stejně jako v každé jiné hře kde ta možnost je tam mraky lidí dávají reporty jen protože je někdo zrovna nasral. atd.

      • zajímavé, že to jiné (větší i menší) firmy bez problémů zvládají a o zákazníka se starají

        • Protože jsi totál úchylný blb s malým pinďourem. Tak se musíš nějak odreagovat!!! Odinstaluj tu hru a jdi hrát kuličky na písek.

          • Nižší inteligence ti nedovolila rozpoznat ironického trolla.. Zřejmě budeš spadat do kategorie zkurvený artynáři a rajcata, popřípade kombinace obojího..

    17. Ja s podporou WG nemám skúsenosti,možno jeden krát som im písal,ale to už bolo velmi dávno,ale za to mám skúsenosti s podporou na STEAME,kde musím uznať,že vedia konkrétne odpovedať a snažia sa problém vyrišiť čo najlepšie a najrýchlejšie bez zbytočných kecí a otázok.

    18. Podpora je spatna vzdy ich bodujem 0 bodou odpisat niesu schopny len o 4-5 dni+ problemy neriesia iba vyhovorky a hovadiny pisu,nove info nemaju iba to ked bude nieco nove to bude na na sej stranke takze nespokojnost!

    19. Tak já mám teď jednu pochvalu. 12.5.2017 jsem zažádal na podporu o navrácení prémiového tanku
      KV – 5, který jsem prodal za stříbrné asi tak před třemi lety. Dnes už ho mám zpět v garáži asi tak za 1.650.000 stříbrných. Tak že pochvala a to jak za vyřízení, tak za rychlost.

    20. Já to na random vyřešil tak ze jsem si vyp komunikaci v bitvě stejně se tam jen urážejí a dávají si tam naborari nabídky 🙂

    21. Pod nesmyslným článkem a plakáním nad WG je celkem už (doteď) 64 příspěvků 😀 Není lepší se na to vykašlat a každý za sebe se rozhodnout jestli je to pro vás dobrý nebo nedobrý produkt vč. podpory a dle toho upravit svůj přístup k WG? Vždyť je ta volba tak jednoduchá.

      1) Nevadí mi / líbi se mi současný stav / chci platit z jakéhokoli důvodu = paltím.
      2) Vadí mi / nelíbí se mi současný stav / nechci za to platit z jakéhokoli důvodu = neplatím.

    22. raz som písal o bugu, ktorý mi nedovoľoval sa pohnúť s delostrelectvom a poslal som im aj replay a oni: zaznamenajte to prohramom: (nejaka hovadina nestahoval som. alebo co mi raz doslova vytrhli z ruk krasnu bitku s cometou 2000 dmg 6 killov a este mali niekolko enemakov a bola sanca na prvu radley-waltersku a oni mi ani tu bitku nezaznamenali nieto kompenzacia … somari jedni sprosti …

      • Trochu nerozumím jazyku tvého kmene. Pokud jsi takhle psal na podporu, nemůžeš se divit, že ti nerozuměli. Můžeš vysvětlit jak ti cituji:” … mi raz doslova vytrhli z ruk krasnu bitku s cometou 2000 dmg 6 killov a este mali niekolko enemakov a bola sanca na prvu radley-waltersku a oni mi ani tu bitku nezaznamenali nieto kompenzacia … somari jedni sprosti …”
        PS: Záznam z bitvy si můžeš ukládat sám, mimo to, o tomhle rozhoduje server (medaile, fragy atd.), takže tomu co tvrdíš nějak nevěřím. Stát se to teoreticky může, ale…

    23. V 99,9% se nemá na podporu cenu vůbec obracet (absolutní ztráta času) … jelikož Vám naše slavně-neslavná podpora a lidi co v ní figurují a to i v manažerských pozicích – “NIKDY NEPOMŮŽOU A NEVYJDOU VSTŘÍC (i když je vše oprávněné a vy máte pravdu) … je to hanba a morální úpadek lidské blbosti !!! 🙁

    24. Již samotná skutečnost, že autor článku – zdejší redaktor “lemra” nevěděl, že zkušenosti zůstanou na tieru VIII o něčem svědčí… A není to náhodou ten redaktor, co zde občasně píše, údajně prý ironické, články o tancích, o kterých ví úplné hovno? Takže “milej, zlatej redaktorskej” tímto jsi jasně prokázal, že se u tvých článků nejedná o ironii, jak ses nám snažíš namluvit, mnozí z nás tomu stejně nevěřili, ale o katastrofální neznalost a mezery o tom, co a jak ve světě wot chodí.
      PS: Vymlouvat se můžeš pouze na svoji hloupost, protože o tom, co se zkušenostmi bude, jste tady, sice se zpožděním, psali dávno před vydáním 9.18. A skutečnost, že redaktor není seznámen s tím, co je na webu, pro který píše, uvedeno je poměrně dost absurdní. Pardon, ještě absurdnější je ten hloupý dotaz a žádost ohledně zkušeností na podporu. 🙂 🙂 🙂

      • LoL, nemá smysl se tady dohadovat. Zbytečně ztracený čas nad něčím co nemá cenu ani řešit a každý nad tím mávne rukou. A tím ironickým článkem myslíš ten můj komentář ke článku? Tak ten fungoval jako sociální experiment zdejších čtenářů (chtěl jsem si jen zjistit co se stane, když udělám chybu). 🙂 🙂 🙂

        • Nema smysl se tu dohadovat, tohle proste neukecas, takhle si sam pod sebou podriznout vetev, to je na Darwinovu cenu.

        • Jak říká klasik, v tomto případě víc než kdy jindy platí: “Cuiusvis hominis est errare, nulliius nisi insapientis in errore perseverare.”. Přeložit si to můžeš jak chceš, vykládá se to v tomto významu: “Každý člověk chybuje, ale jen hloupý na svých chybách (omylech) setrvává.”. Někdy je lepší uznat chybu, než válčit s větrnými mlýny. Ostatně to už dávno před námi věděl Miguel de Servantes Saavedra a jeho románový hrdina rytíř Don Quijote de la Mancha. Je vidět že si toto nádherné dílo nečetl. Vřele doporučuji, kniha se jmenuje Důmyslný rytíř Don Quijote de la Mancha.

      • Nemusíš nikam psát, změň si to rovnou v nastavení na webu. Klikni na záložku správa účtu a máš to za 1 minutu hotové. 🙂

    25. Osobně mám s podporou dobré zkušenosti. Nějaký polák mi ukradl účet ke kterému jsem si dal tel. číslo, které jsem si vymyslel. Celé se to vyřešilo do týdne.

      • Prepáč, ale ako ti niekto mohol ukradnúť účet? Mne jeden napísal, či mu nedovolím na mojom účte vyskúšať moje prémiové tanky, ale to je tak okaté… 😀

    26. …asi zbytocne uz riesit ze autor zvolil zly priklad pre vykreslenie ako na to WG podpora je…ja by som mozno upriamil smer inam…v dnesnom svete uz nie je nezvycajne ze ak mate niekde na webw nwjaku podporu ci uz formou tiketov alebo kludne aj chatu na druhej strane prvotnu komunikaciu zachytava automat ktory dokonca na zaklade obsahu na otazky samostatne reaguje…mozno ani netusite do akej miery komunikujete so strojom a od kedy uz s clovekom…nehovoriac ze takyto automat moze robit filter co sa vobec dostane k zivemu cloveku. To by mozno vysvetlovalo aj odpovede CTRL+C a CTRL+V (pricom nikto ziadne klavesy nestlaca lebo to vygeneruje automat) a automaticke zatvaranie ticketu. Nevravim ze to musi byt takto aj u WG ale v dnesnom sveto to takto uz realne funguje. Vitajte v 21 storoci. Takze boty nemame len v hre ale aj na nie jednej podpore 😉

    27. Ano zákaznická podpora u WG je na tom šíleně , ale tenhle článek se jí svojí blbostí skoro vyrovnal.

    28. Ja s WG supportem mam taky negativni zkusenosti.
      Pred cca 14 dny byl vypadek serveru EU1 a to takovy, ze 2 hodiny jsem byl na EU1 v rezimu cekani na bitvu. Klikl jsem na “Bitva” a od te doby to jen cekalo a do bitvy nevstoupilo jen odpocitavalo cas. Kdyz jsem killnul hru a znovu spustil, tak pri pokusu prihlasit na EU2 mi vybehla hlaska ze nemam dokoncenou session na druhem serveru a automaticky me to prihlasilo na EU1, jenze jsem stal na pocitani casu do bitvy.
      Celkove tato situace ok, spadlo to, nemohl jsem hrat. Jenze ja si asi 5sec pred kliknutim na bitvu aktivoval 300% zalohy na skusenosti posadky na 2hod a 200% na dalsi zkusenosti z bitvy taky na 2hod. Techto zaloh je jako safranu.

      Takze jsem nelenil, zalozil ticket na supportu WG. Velmi slusne je pozadal, aby mi provedli navraceni nevycerpanych zaloh, z duvodu, ze nefungoval server.

      A ted to prijde: dostal jsem odpoved typu CTRL+C a CTRL+V:
      Mrzí mne, co se Vám přihodilo a jako hráč rozumím, jak nepříjemné to muže být :/
      Rád bych se omluvil a informoval Vás, že v tu dobu jsme se opravdu potýkali s problémem, každopádně pracujeme na nápravě.
      Pokud dojde k nějaké kompenzaci, tak se bude týkat všech zasažených hráčů a bude přidělena globálně.
      Ještě jednou se omlouvám a děkuji za pochopení.
      V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás neváhejte znovu zkontaktovat!
      S pozdravem
      MN

      Nacez jsem odepsal (zase hodne slusne) ze nesouhlasim s odpovedi. Ze mi zalohy byly odecteny aniz bych mel sanci z nich byt jednu bitvu vycerpat. A ze trvam na kompenzaci v podobe tech dvou zaloh.

      Opet CTRL+C CTRL+V to same co v prvni odpovedi.

      Nacez jsem se nastval, ticket zavrel a dal nejhorsi hodnoceni pracovnikovi MN.
      Zalohy mi dodnes nevratili.

      Za me: zm*di na podpore, co se snazi honem honem vse uzavrit a mit tak vatu z uzavrenych -> vyresenych ticketu.

    Comments are closed.