9.17.1 – Změny v módu Opevnění (část 2)

    6

    Včera jsme tu psali o změnách v režimu opevnění a jelikož těch změn bude opravdu hodně, vydala se jen půlka. Dnes doplním informace s druhou várkou změn.
    Beroun – Bohužel v momentě, kdy jsem skončil překlad první půlky změn ze zahraničního zdroje (ne, nepřekládal jsem to z anglických oficiálních stránkách, zdroj máte vždy na konci článku), byly přesně tyto informace vydány v worldoftanks.eu.
    Protože se mi ale zdá, že informace v oficiálních stránkách se dají jen těžko pochopit a nejsou moc jasné, v tomto článku si představíme, co toto všechno ve skutečnosti bude znamenat.

    Ve včerejším článku bylo ve zkratce, že současné bitvy o opevnění budou nahrazené ofenzívami. Důvody byly jasné – bránit bylo třeba skoro neustále, i uprostřed noci, což dokázalo trochu pokazit zážitek ze hry a jelikož nebylo žádné omezení ve výběru protivníka, silné klany vždy útočili na ty, proti kterým nemohli prohrát. V ofenzívách naopak budou protivníci vybráni náhodně, samozřejmě s ohledem na to aby průměrný „skill“ hráčů byl v obou klanech podobný. Zároveň poražený klan neztratí žádné zdroje ani nebude mít své budovy vyrabovány.
    Na druhou stranu legionáři to budou mít mnohem lehčí – bude jim umožněno si najít odřad, tak jako nyní to mohou dělat hráči, kteří se chtějí účastnit týmových bitev, a to dokonce i když jsou již členy nějakého klanu.

    Beroun – Už se těším hlavně na tu poslední změnu. Můj klan nikdy nehrál odřady příliš často, teď budu moci získat bedničky pro můj klan díky tomu, že budu hrát jako legionář. Co se týká fronty pro ofenzívy, myslím si že je to krok dopředu. Není fér pro slabší klany aby si každý mohl vybrat svého protivníka i přes velký dovednostní rozdíl.

    Šarvátky se pro změnu nezmění skoro vůbec. Jediná malá změna je v osmičkových odřadech. Místo toho, aby to bylo 10 hráčů proti 10 jako doposud, bude to 7 proti 7, stejně jako na VI. tieru.

    U budov se naopak toho změní víc. Od teď nebude možné mít jednu nebo dvě budovy na vysoké úrovni a nemít zbytek budov ani postavených. Aby bylo možné zvýšit úroveň jakékoli budovy, bude nutné splnit jakýsi limit „celkové úrovně budov“. Zároveň budou přijata opatření, aby klany nemohli omylem zbourat nějakou budovu. V neposlední řadě taky zmizí limity pro vystavění zón. Od teď nebude nutné například mít 45 členů v klanu aby se mohla otevřít třetí zóna. Každá zóna bude otevřená od začátku a bude možné na ní stavět.

    Co se týče záloh, budou rozděleny na 3 skupiny:

    1. Zálohy které zvýší příjem zkušeností posádky a volných zkušeností.
    2. Zálohy které zvýší příjem kreditů a bojových zkušeností.
    3. Zálohy které zvyšují efektivitu bojových záloh (dělostřelecká palba a nálet) a množství získaných zdrojů (tuto poslední skupinu bude možné zapnout pouze před bojem v módu opevnění, ať už to je šarvátka nebo ofenzíva).

    Momentálně lze zapnout jen jednu zálohu, nyní však bude možné zapnout jednu zálohu 1. skupiny a další zálohu 2. skupiny současně.

    Beroun – Jedna z nejlepších věcí na klanech je, když si zapnete zvýšený počet kreditů. Teď bude možné dokonce zapnout i zvýšený počet zkušeností posádky nebo volných zkušeností ve stejný čas.

    Nejdůležitější změna však pro mě je rozhodně zavedení válečných her, které nahradí ministerstvo války. Kvůli tomu, že klany nebudou ztrácet zdroje po prohře ani nebudou mít vyrabované budovy, bylo by hodně lehké dosáhnout vysoké úrovni opevnění a ostatních budov. V tomto případě by velké množství klanů získávalo nejlepší odměny z Ministerstva války (zlaťáky, PÚ, atd.). Aby se této situaci zabránilo, byla tato budova odstraněna a nahrazena válečnými hrami. To bude takový žebříček (podobný jako když je událost v globální mapě), kde se budou počítat úspěchy v šarvátkách a ofenzívách. Odměny pak budou přiděleny klanům podle pořadí v žebříčku.

    Nakonec dodám, že spolu s 9.17.1 přijdou ofenzívy (náhrada za Bitvy o opevnění), zatímco válečné hry přijdou až později. Kompletní seznam změn najdete zde.

    Beroun – Doufám že s tímto článkem už budete chápat co doopravdy znamenají tyto změny. Zdá se mi, že ten kdo napsal články v oficiálních stránkách má před sebou seznam změn, ale neví co každá znamená. Kvůli tomu je pak článek těžko pochopitelný pro každého hráče, který není velitel klanu a nepracuje s opevněním denně. Jelikož se můj klan nezúčastní takovýchto bitev, nedostanu možnost zkusit válečné hry, ale i tak je s napětím očekávám. Myslím si, že to přinese velké oživení nepříliš populárního režimu kterého se doteď účastnilo hodně malé množství klanů.

    6 KOMENTÁŘŮ

    1. 7:7 na osmickach se bude hodne podobat tymovkam, ty jsem hraval rad a docela se nam i darilo. Mozna si obcas zaae zahraju, otazka co to udela se slozenim tymu

    2. Docela by mě zajímalo, co myslí autor tím, že je to oživení pro nepříliš oblíbený režim… Minulý měsíc se ho zúčastnilo 270 z 416 klanů na EU serveru, když odečteš nějaké to % těch, které jsou mrtvé nebo slouží jako „odkladiště“ veteránů, kteří to hrát nechtějí nebo nemají čas, tak si nemyslím, že by se jednalo o nepopulární mód… Dál si nemyslím, že je dobré hodnotit některé změny jako drobné, když pak druhým dechem autor dodává, že ten mód vlastně skoro nehraje… Berte to prosím jako konstruktivní kritiku a příště bych doporučil, než se článek vydá, aby jej konzultovalo víc lidí a to hlavně alespoň někdo, kdo má větší zkušenost s danou problematikou…

      • …ano odrady si zahra hociktoy klan ale udrizavanie opevneni nad urovnou IV a utoky na opevnenia uz aj podla mna nerealizuje ani zdaleka hociktory klan…tento mod bol fak pre klany na urcitej urovni a nie pre kazdeho…spominane zmeny urcite budu vist k tomu ze to zacne hrat ovela viac klanov ako doteraz…ja s autorom suhlasim ze sa nejedna o velmi popularny rezim v celkovom meritku hry…bola to zabavka pre lepsie klany a slabsie klany ci klany co maju tanky hlavne pre relax a nie ako zivotnu napln tiez urcite rychlo pochopili ze hrat tento rezim je strata casu ktory sa da vyuzit lepsie…to uz aj public je lepsie hrat nez ochranovat svoje opevnenia proti o x tried lepsim hracom…

    ZANECHAT ODPOVĚĎ

    Přihlášení pomocí Wargaming.net ID