Nový zvuk ve War Thunder

0

Jak asi víte, nedávno tvůrci pracovali na zavedení nového Enginu Fmod Studio do hry. Hra se stále vyvíjí a obsahuje nejen grafiku, ale i zvuky, které by také měly být vylepšeny. Před více než rokem změnili vývojáři zvuky leteckých motorů, a od té doby závisí zvuk taky na umístění kamery, motory znějí odlišně od přední i zadní části letadla. Objevila se také závislost zvuku střel tanků vzhledem prostředí.

Jedná se pouze o malé změny zavedené v posledních dvou letech, které hráči vřele přijali. Po celou dobu je sledováno fórum War Thunderu pro očekávané změny ve zvuku.

Zábavná skutečnost: nekomprimované zvukové zdroje obsahují více než 82 000 souborů a mají něco přes 20 GB!

Při práci na opravách tvůrci pochopili, že stará verze Fmod Ex již není podporována, engine je zastaralý a chybí mnoho nástrojů. Z tohoto důvodu přenesli veškerý zvuk do nového Fmod Studia, díky kterému se zbavili mnoha chyb, snížené spotřeby paměti a nestability. Přenos byl docela obtížný kvůli skutečnosti, že nekomprimované zdroje zvuku zabraly více než 20 GB. Ačkoli mohli importovat projekty ze starého enginu, všechny soubory musely být zkontrolovány ručně. Také se museli ujistit, že zvuková vazba funguje nejen na platformě PC.

Pro nadšence zvuku jsou tu dvě zprávy, dobrá a špatná. Špatnou zprávou je, že všechny zvuky z předchozích úprav nebudou fungovat ve verzi 1.91. Po vydání nové verze však budou zpřístupněné zdrojové soubory.

Nový engine otevírá dveře pro budoucí vylepšení. Budeme moci rozšířit funkčnost o současné standardy (HDRA, diferenciální rachot, okluze objektů atd.).

Zde jsou vylepšení oproti předchozí verzi:

  • Zvýšená přesnost původu zdrojů zvuku.
  • Zvýšený detail kombinovaných efektů. Pokud například dojde k výbuchu v okolí, ostatní zvuky budou úměrně sníženy.
  • Zvýšený okruh slyšitelnosti zvukových efektů díky pokročilým nástrojům.
  • Díky zpracování v reálném čase byla dynamika zvuku (rozsah, úhly, otáčky motoru atd.) Zvýšena.
  • Logika byla plně převedena na zvukový engine, který uvolnil herní engine a zvýšil jeho stabilitu.
  • Díky lepším kompresním a dekódovacím algoritmům byla snížena spotřeba RAM.
Ohodnoťte tento článek!