WoTmaniaxxl: Replay WZ-111

    33

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekWoWs: 10. 3. 2016
    Další článekGottwy CZ: Replay Škoda T 50
    Šéfredaktor bývalého webu WoT.cz a nyní magazínu Excalibur.cz. Jsem dlouholetý hráč World of Tanks, beta tester World of Warships, beta tester War Thunder: Ground Forces a alpha tester hry Armored Warfare.

    33 KOMENTÁŘŮ

    1. podívejte se! podívejte se!! podívejte se!!! To přidali do 9.14 ne? 😀

    2. ja to neviem povdat ci je to cheat alebo neni ja iba QB modpack pouzivam

      • V 9.14 se daji v nastaveni hry zapnout jak vykreslovany dohledy na minimape, tak i posledni spotnuty pozice tanku. S timhle uz moc addony nepotrebuju.

    3. To je na ban jak vyšitej, pak ta hra vypadá, jak vypadá, když se používají takový prasárny. Já osobně nepoužívám žádnej mod a myslim, že by to tak mělo bejt.

    4. Ja pouzivam jen xvm a tady evidente je videt jak zameroval ten kulomet te t32.Ti co pouzivaji takove prasarny jsou ubozaci me by to nebavilo a WG by se tim melo opravdu zabyvat protoze tohle opravdu kazi hru.

      • A ve WoT nějaká je? Že o ní nevím 🙂 Byla zrušena a to dost dávno, jestli jsi to nezaznamenal. Máme tu už jen základní a pak tu „lepší – někdy průbojnější, někdy s větším DMG“. A v AW máš daleko více druhů munice včetně té s větší průbojností – a říká jí někdo „prémiová“? Tak ze sebe nedělej ……., už je to trapné.
        Co se týká módů, tady naprosto souhlasím, v AW to zatím nepovolili, ale je otázkou času, pokud tu hru bude někdy hrát takové množství hráčů jako WoT, tak to stejně budou muset nějak řešit – komunita je k tomu dotlačí. Bohužel tak to ve většině masově hraných her chodí. AW má zatím výhodu, že se ještě nejedná o masově hranou hru 🙁

        • Nie nezaznamenál. Pre porovnanie: V AW na tanku T-54 má munícia najvedčšiu prebojnosť AP 186 mm. V WOT ma T-54 na AP max 219 mm a „lepšia“ munícia 330 mm. Rozdiel penetrácie 111 mm je moc. Potom taka E-100 v ka je smiechu. A to mi vadí. Medko má napadať tanky z boku alebo zo zálohy a nie čelne s drahú municiu. Ale ak tám je tak prečo ju nestrieľať to je vedčiny ľudí argument. Až dovtedy nech ích vypne artyna s goldom. 🙂

          • Souhlas s příliš vysokou penetrací tanků – úplně by to stačilo takto:
            LT 8 (tier) – 160-190 (základní) 210-240 (gold)
            MT 10 – 215-235 (základní) 265-285 (tzv. gold)
            HT 10 – 250-270 (základní) 280-320 (gold)
            TD 10 – 280-310 (základní) 330-360 (gold)

            Samozřejmě vše by se snižovalo úměrně k tierům tanků, a je v tom započítána role tanků – LT mají být scouti, ne damage dealeři jako dnes, HT má mít větší alfu i penetraci než MT. MT má zase mít větší
            rychlost střelby, rychlejší zaměřování, přesnost za pohybu atd… Králem bojiště, co se alfy a penetrace týče mají být TD. No a artinky, ty bych nechal jak jsou, ale omezil bych to na 1, ano pouze 1, na bitvu. Kdo je chce klikat, ač si hezky počká ve frontě a problém by byl vyřešený. Jen by se pozvolna zase museli vrátit i k tomu přizpůsobené mapy, vlastně by stačilo vrátit zpět ty původní, nepředělané na koridory. Role pancíře by stoupla, role tanků by se vrátily do původních kolejí a hra by byla opět zábavnější. A možná bych o 50% zdražil tzv. GOLDY, nebo bych jim snížil alfu o 30% proti základní munici. Střelbu s nimi každý rozmyslel a rajčátka by se tak rychle nedostala do X tieru (dnes k tomu stačí cca 1500 – 2000 bitev)
            Bohužel tohle cestou se asi nevydáme.
            PS: Srovnávat pene tanků ve WoT a AW nelze – jsou to sice stejné tanky, ale pouze dle názvu, nikoliv podle parametrů. Zrovna tak obě hry jsou si hodně podobné, ale vnitřní parametry mají nastaveny jinak.

            • Hale jestli to takhle chces tak si budes muset udelat svoji hru od wf se toho NIKDY nedockas …. protoze nektri to proste zas vidi uplne jinak …. 😀

            • To by nefungovalo, to by pak bylo bojiště plné heavyn. Koho bude bavit jezdit scouta, když bude muset dřepět celou hru v křoví bez šance, že by si efektivně na něco vystřelil, když nejsou kolová vozidla a pěchota. Takto je to nastaveno schválně, aby si každý něco našel a co nejvíce lidí to bavilo a přitom si to zachovalo nějakou pestrost, jedině tak to ponese prachy. Každá akce vyvolá reakci a nemyslím si, že to je tak prosté, aby to mělo takto jednoduchá řešení.

            • Ale fungovalo, ono to tu kdysi takto podobně bylo. Bohužel hru naprosto rozbily LT, které se změnily na damage dealery – to dřív nebylo možné, a také MT s naprosto „brutální“ penetrací, a samozřejmě koridorové mapy – to byl největší kámen úrazu pro hru! Na kritiku hráčů (a oprávněnou), že v koridoru MT nemůže soupeřit s HT to se zvyšovala penetrace MT a vytvořil se začarovaný kruh, jehož výsledkem je dnešní kočkopes.
              PS: Dříve jsi si se scoutem vydělal aktivním i pasivním „svícením“ (chtělo to znalost map), bohužel koridory to zabily.

        • Já tleskám, jsem nadšený že konečně někdo přesně pojmenoval problém tzv.GOLD munice. Všichni používají takovou munici kterou potřebují v daný okamžik hry. A když Vás potom náhodou trefí tzv gold municí, hned se křičí GOLD NOOB. Je to opravdu trapné.

    5. Musím říct, že obdivujem toho, kdo tohle dokáže naprogramovat a uvést do reálného života. Je to prasárna, o tom žádná, ale musí být šikovný programátor, hb

    6. Není možné vytvořit aimbot mod..

      Rád bych aby by mi někdo ze zdejších „chytráků“ vysvětlil jak jde udělat 100% aimbot pokud je celá hra založená na RNG :DDD

      Podle mě to kluk jen umí , nic víc.

      • Tak ty si to vůbec nepochopil, chytráku. Aimbot ti zaměřuje na slabá místa v pancíři a tím pádem výrazně roste pravděpodobnost, že prorazíš pancíř. Nebo podle tebe je jedno, kam míříš protože RNG?

    7. Určitě se každý z vás někdy setkal tváří v tvář hráči s aimbotem.Není to ojedinělá věc a je to prasárna.Bohužel wg tyto nerové módy neřeší tak se s tím budeme muset smířit.

      • Hmm zvlastni nikdy jsem nikoho s aimbotem nepotkal a jako problem to nevidim.

    8. Sam jsem byl nekolikrat obvinen z aimbotstvi s T67, nechapes, nema to kdejak presny delo, jen vymakanou 5x skills posadku, holt lidi co si koupi premiak tier V, HT a ani jednou se netrefi a T67 je trefi kazdou ranou neznamena, ze pouzivam aimbot, jenze tyhle lidi o tom nepresvedcis a reportnou te tak jako tak.

    9. Tvl já včera,
      sem potkal nějakýho borce v indiánovy z půlky hotovýho a já byl plnej superpepa,
      tak jsem na něj najel a systém ťuk ťuk sme se přestřelovali.
      Pak koukám jsem prakticky mrtvej. Tak sem si oddálil kameru a vidím jak mám jak řešeto všechny weakspoty. Mamrd jeden. Já dvakrát dingnul a on mě přesně rozbíjel.
      Rudá špína k tomu.
      Pochopím ještě ty hitlogy, lepší zvuk a lepší zoom.
      Ale tohle je fakt moc. Jenom opičák drží tlačitko a vše ostatní za něj dělá technika.
      Co je sranda, je to, že takhle dneska ty tanky opravdu fungují.

      • To ze hrajes spatne neznamena ze ma nekdo aimbot, kdy si na to tyhle troubove zvyknou??

    10. Musím uznat že to je jeho druhé video co jsem zhlédl. Ano, má ve skoro všem pravdu, je to tak jak říká. Ale dovolím si nesouhlasit s in-game aimbotem. Aimbot se dá použít hodně efektivně při přestřelování s použitím nějakého tvrdého krytu.

      mě se nestalo že by mě někdo s autoaimem někdo porazil (myšleno někdo kdo to hrát neumí a jen do mě střílí bez žádného skillu). Nemíří to na podvozek, míří to na střed masy, většinou to podvozek je protože podvozek je větší jak věž ale kdyby věž byla uprostřed tak by to střílelo do věže (viz TD, která když k tobě stojí napřímo, tak autoaim ti míří do mantletu).

      Autoaim není čít, aimbot ano.

      • Beroun, tak to sa sakra pleties… autoaim je jeden z najvacsich chetov v hre a to priamo od WG. Pred tym bol OK, lebo mieril na stred veze, ale teraz mieri na 2/3 vysku podvozku od zeme! …jase, ze ti ten rozdiel nic nehovori….tak vysvetlim – pasy su na zemi, hull zacina cca od 1/3 do 3/3 od zeme (teda presne do stredu podvozku) – problem je, ze nie na stred cela podvozku je mierene, ale na OS tanku. Co to znamena? …skuseny hrac sa uhluje jak debil, aj tak to dostane na predne koleso, perma dtrack z jazdy z IS3 od 48% hracov a arta dokonci svoje. Skill ide do uzadia, WoT je cim dalej tym viacej casual arkadicka. Ja pouzijem ikonky, kde je napisany pancier tanku a deticky mi nadavaju do cheaterov a toto je …ako pises, NORMALKA. Som tu jediny, komu do nelezie do palice????

    11. Řekl bych, že solidní sbírka těch sraček je na goxwot, odposlechnul jsem z rozhovoru o modech, tak jsem tam hodil oko a je tam toho asi dost. Dokud nebudou bany, tak s tím holt musíme žít. Mně to zase tak hru nekazí, když jsem vůl, tak mě vždycky někdo rozstřílí, s modem nebo bez modu.

      • DDD….nemuzu si pomoct,ale jsem přesvědčen,ze nervy z trhani kamerou mají jen priznivcij jiného youtubera,který zde není uvaden)).
        Pokud se zaměřilm na to,co chcu vidět a slyšet,tak mne to určitě nevyrusuje natolik,abych na to reagoval))…mysleno trhani kamerou.
        Už jste mu to jednou psali,tak si myslím,ze to bude odbouravat postupem casu sám,ale psát to sem furt dokola…to už je cilene))…i kdyby to dotycnym nevadilo,musí to ale napsat,protože musí vypadat dobre v očích jiného potencionala)))…

    Comments are closed.