26. 9. 2014

    0

    – ztráta penetrace vlivem délky letu střely funguje tak, že pokud míříte na tank, vzdálený 500m a do rány vám vjede tank ve vzdálenosti 100mm, vy vystřelíte a trefíte ho, střela bude mít penetraci, sníženou o let 100m, nikoli 500m
    – není v plánu možnost posádce nechat naučené tanky, které už uměla (aby je neztrácela s přeškolením)
    – mechanika rozložení střel v zaměřovacím kruhu nebyla od svého uvedení v aktualizaci 8.6 měněna
    – Yurko2F (vývojář): “Rychlost střely je počítána během celé doby letu od startu až do okamžiku nárazu, nic není předpočítáváno.”
    – Jurij Pašolok (WG historik) konstatuje, že některé HD modely mají drobné odchylky od reálu, dané zejména poválečnými modernizacemi (např. SU-100 nebo ISU-152)
    – podle Storma HD tanky vypadají mnohem lépe než ty původní modely
    – na ruském serveru byl zpozorován bug, kdy tanky, které jsou pro CW zamrzlé, jdou použít, Storm to prověří
    – jeden z hráčů si stěžoval na extrémně dlouhé načítání bitvy, Storm vysvětluje, že může jít o fragmentaci pevného disku
    – Storm ohledně buffu lehkých tanků: “Zvýšíme jim dohled, respektive snížíme dohled ostatním tankům.”
    – oheň ve World of Tanks i World of Warplanes je renderován pomocí spritů (2D modely), neexistují 3D modely, jde jen o shluk 2D vrstev

    Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2014/09/26/26-9-2014/

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekGnomefather’s Sound Mods 9.3
    Další článekJak budou vypadat tankové závody?
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.