7. 7. 2016

    61

    Anton Pankov, výkonný producent World of Tanks a zároveň hlas hráčů ve společnosti Wargaming, odpovídal na otázky v časopise World of Tanks Magazine o tom, jak přišel k Wargaming a co čeká „Tanky“ v blízké budoucnosti. Tady je zkrácená verze.

     

    Jak vidíš budoucnost hry?

    Po krachu „Rubiconu“ jsme se zaměřili na hráče. Uskutečnily se schůzky s Victorem Kislym, s evropskými a ruskými bloggery na Kypru, mluvili jsme s hráči na Grand Final ve Varšavě a GDC v San Francisku. A došli jsme k závěru, že zárukou úspěchu World of Tanks – stručně řečeno, je velmi jednoduchá věc, dávat hráčům to, co chtějí.

    Hráč – je naším hlavním kritikem, investorem a spotřebitelem a má tedy hlasovací právo. Je třeba naslouchat komunitě, správně interpretovat jejich touhy, myšlenky a následně je realizovat. Plány do budoucna nejsou nic složitého, prostě jsme se podívali na to, co se nelíbí. V důsledku toho jsme sestavili seznam změn, které musí být opraveny předtím, než se posuneme o krok dále. Patří mezi ně vybalancování vozidel, týmů, dělostřelectva, map, výkonu a tak dále.

    V lednu a únoru jsme v kanceláři analyzovali a diskutovali o problémech a plánech rozvoje do konce roku 2016. Patch 9.15 a ty následující by měly být celkově zaměřeny na tyto problémy.

    Jak bude vypadat nový rebalanc?

    Naší hlavní prioritou je vyřešit problém rovnováhy. Práce na projektu s pracovním názvem „Balanc 2,0“, bude testována společně s hráči. Věříme, že s jejich pomocí se vydáme správným směrem.

    Sandbox bude fungovat tak dlouho, dokud se my i hráči neshodneme na tom, že obsah je připraven k vydání. To je součást naší nové filozofie: patch nemusí být vydán v naplánovaném termínu, ale až tehdy, když je zcela připraven.

    Budou nové perky pro posádky nebo upraveny ty staré?

    Perky pro posádky jsou velmi staré a je třeba je přepracovat a přidat nové, ale až po tom, co budou přepracována vozidla, protože posádka bude mít významný vliv na chování tanku.

    Myslím, za prvé, že typy zkušeností jsou zastaralé, to je zcela zřejmé. Za druhé, počet perků je nedostatečný. Všude jsou klišé: Bratři ve zbrani, Opravy a Žárovka pro velitele. Chceme představit více dovedností posádky, které by kompenzovaly jejich slabé stránky.

    A samozřejmě sníme o legendárních posádkách se specifickými schopnostmi.

    Bude vyvážení tříd vozidel?

    Základem rebalancu je „Balanc 2,0“. Ve skutečnosti se jedná o odklon od tříd vozidel k navrácení jejich skutečných rolí (podpora, svícení, atd.)

    Co se stane s dělostřelectvem?

    Dělostřelectvo skutečně potřebuje změnu, který se v současné době testuje. Obecně řečeno, domnívám se, že „Arty“ – je nejvíce jedinečná třída ve hře a je významně odlišná od ostatních. Skutečností je, že hraní s ní je velmi obtížné a dobrých hráčů s nimi je mnohem méně, než dobrých hráčů v MT, HT a jiných typech vozidel. Zároveň jsem si jistý, že „Arty“ by měly být sice účinné, ale závislé na druhých.

    Budou nové národy?

    Samozřejmě, že ano. Jeden z nich je již ve vývoji. Postupně budou přidávány nové tanky. Klíčovou otázkou je jejich vybalancování.

    Jaké změny budou na mapách?

    Provedli jsme hlasování mezi hráči a vyloučili málo populární mapy. Například opravujeme Stalingrad, pro Charkov jsme snížili pravděpodobnost vybrání. Taková hlasování byla provedena ve všech regionech. Některé mapy se změní, a některé budou vymazány. Usilujeme o to, aby hráči neměli pocit, že jsou ztraceni (v daném okamžiku existuje 42 map). Budeme se snažit, aby jich v budoucnosti zůstalo 30-35, maximálně 40.

    Je rozdíl v přístupu k jednotlivým regionům?
    V posledních letech se snažíme přidat více regionálního obsahu a nových lokalit, které jsou typické. Jako příklad nám může posloužit mapa Berlína a Paříže. Československé tanky byly plánovány jako součást jednoho velkého evropského stromu, ale díky nadšení hráčů byly vydány jako samostatný strom. Kromě toho jsme hledali a rozvíjeli specifické vozidla – nyní jsou to polské tanky. Možná ne celou větev, ale některé prémiové vozy.

    Co bude do budoucna s osobními misemi?

    V 9.15 jsme zlepšili podmínky pro splnění určitých úkolů, zejména těch, které se ukázaly být velmi komplikované: například, dvojí zapálení tanku vyšší úrovně. To byly naše první kroky. Až vyřešíme největší problémy, přijde nová sezóna individuálních misí.

    Budou osobní ocenění v boji důležitější?

    Ano, pracujeme na této funkci: pokud budete hrát v týmu, který prohraje, ale získáte jednu z medailí Hrdinové bitvy, pak získáte zkušenosti a kredity jako za vítězství. Obecně řečeno, hraj pro tým a  musíš vyhrát.

    Plánujete i změnu vnějšího vzhledu tanku?

    Osobní vzhled tanku – skvělá vlastnost, která je již dlouho ve vývoji.Kromě stávajících maskovacích vzorů a emblémů, vzniknou nové příležitosti, jako navěšení větví na tank.

    Změníte sledovací systém za porušení pravidel a zavedete systém poděkování?

    Systém poděkování bude vyvinut. Slíbil to  sám Victor Kisłyj, takže realizace je skoro jistá.

    Co s hráči, kteří se úmyslně utopí nebo skočí ze skály?

    Budeme trestat takové hráče. Jak ekonomicky nebo tak, že hráč nebude moci vstoupit do další bitvy tak dlouho, dokud nebude předchozí bitva u konce. Dokončili jsme systém, který bojuje proti trolím čety (např. tier X jde do bitvy s tankem třetího stupně).

    Jaký máš názor na nehistorická místa poškození?

    Neplánujeme jejich změnu, protože se stala součástí hry. Je skutečně málo historické trefovat weakspoty na věži, abychom ji probili, ale díky tomu hráč rozvíjí své schopnosti a hledá slabé stránky nepřátelských tanků. A to mu nemůžeme vzít.

    http://rykoszet.info/wp-content/uploads/2016/07/p0NCjeSxk-s-1024×576.jpg

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekWoWs: Aktualizace 0.5.8
    Další článekSandbox: Role vozidel
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    61 KOMENTÁŘŮ

    1. Hrani s arty je obtizne a dobrych hracu s nimi je mene, nez dobrych hracu v ht/mt…………

        • Já taky ne, průměrná dmg (ovšem na testu) cca 4500 dmg/bitva. jelikož to zvládnu já, zvládne to jakýkoliv jiný debil. I když je to třeba jediná možnost pro retardované jednoruké 5 letté děti jak si zahrát WOT

      • No je to tak. Ale nic to nemění na tom, že arty dávají tanky na ránu a to není dobře. Hodně lidí si myslí, že sedneš do arty, klikáš a všechno zabíjíš a tenhle názor podporují ironická videa youtuberů o artách, kde dají třeba 3 tanky za full za bitvu. Bitvy, kde vystřelíš 10x a vždycky ti to spadne na hranu rozptylu nebo se ti přesně ten tank cukne, to už nikdo nezveřejňuje 🙂

        Každopádně, že bys dostal výherní XP při prohře, když získáš Mko… To zní dobře 🙂

        • Pokud si myslí to, co říkáš, tak jsou (censored)… To co je na arty právě nejhorší, je ta míra RNG a možný max damage, který prostě tank vypne, nebo ho udělá nepoužitelný po zbytek hry. Ne zřídka se stává to, že máš full doměřeno na motor nebo bok tanku a nic… Pak se v jiné situaci otočíš, kruh jak celej monitor a za jízdy šlehneš za full scouta v plné jízdě… No a tohle RNG prostě trestá dobré hráče, protože ačkoliv dělá vše dobře, stejně mu to není nic platné a do značné míry se tím neguje skill, který je potřebný k dobrému ovládání ostatních tříd tanků.

          Jo a podle mě to co píšou neznamená to, když získáš Mko, ale válečníka, velkou ráži atd. což jsou medaile hrdina bitvy a ne Mko, což je medaile vztažená k výkonu tanku v porovnání s ostatníma ale v jiných bitvách…

          • RNG je nutné (zlo). Bez něj by si zahrálo jen pár zdatných, s ním si může zahrát každý.

          • Humpy83 : Suhlas, RNG, ktore hlavne pomaha dementov v tankoch a artynach je najvacsie zlo, pretoze prakticky neguje dobre vycvicenu posadku, na ktoru hrac dost namaka a potom zisti, ze v priamom suboji 1 vs 1 netrafi ani stodolu, alebo da sueprovi 3-4x za sebou pod DMG, pritom dement ti dava pravidelne nad DMG a pripadne ta este aj zapali, poskodi delo, municiu, zrani posadku… a to vacsinou bez mierenia…

            • serieš si sám do huby…ja hrám arty a mám skillenú posádku a aj tak pri plnom domere netrafím tank a inokedy trafím MT25 v plnej rýchlosti bez domeru na mape Ohnivý výbežok… arty je i so skillenou posádkou najhoršia na hranie a jediné čo mi znižuje staty je práve hranie s artynou a i tak sa na to neseriem ako Tí čo plačú že arty treba zrušiť lebo oni samí sú tupí aby to vedeli hrať….RNG tu pôsobí najviac zo všetkých tried… a či nadŕža červeným klikačom to sotva je pravda nakoľko taký má problém zamerať stranu nepriateľa na mape a na nízkych tieroch šikanujú len skillení artynári ( Grille, FVčko a LeFko.. )

            • OiWar : a v com si akoze „seriem do huby“??? pisal som niekde, ze treba ARTY zrusit? Ja som pisal vseobecne o RNG v tankoch a artynach. Sam si napisal „inokedy trafím MT25 v plnej rýchlosti bez domeru“, tak o co tu ide? Max 1 arty na bitku a je po probleme, tu si dokazem odsledovat…Hram hlavne s rychlimi MT a uz nespocetne krat sa mi stalo to, co tu popisujes…

        • Jj,ovela lepsie su hry kde ta dopne artynar za 8kil s brutalnym 45% skillom ked vies este hru otocit

      • mne sa v prvom rade nepaci cela koncepcia arty. Vpodstate hraju samostatny minigame, kde je rng 10x vacsie jak pri hocijakej inej situacii v hocijakom inom tanku (preto celkom nechapem ako to niekoho moze bavit odratavat 10tky sec, potom zatinat prsty: poood traf sa aspon priblizne do kruhu a dufat ze sa tank kt nema sajnu nerozhodne pohnut a pod). Na druhej strane su hraci, kt sa len modlia zeby nedostali blesk z jasneho neba. Hej, da sa proti tomu nieco robit, ale pokial clovek nechce ist vyslovene na 1 miesto v mape za velkou horou abo cim, co v niekt ani nieje, tak sa este moze viac hybat alebo viac modlit, v kazdom pripade, najma HT, pokial nejdu uplne „“za roh“, vela slova v tom ci dostanu, ci nie, nemaju.

    2. Grammar Nazi:

      Dokončili jsme systém, který bojuje proti troLLím četÁM (např. tier X jde do bitvy s tankem třetího stupně).

      • nechapu na co resi nejake dementni postihy cet , to je takovy problem nedovolit ve hre tak debilne cety skladat ? raci o tom budou zase pul roku kecat nez aby napsali dva radky kodu …. proste demence WG nic jineho. at daji vsem tankum 2x tolik HP a budou bitvy delsi jak vsichni chteji a nepudou se louskat tanky na dve tri rany.

      • odkedy som vypol mod obrana/utok a stretnutie, mapy sa vobec netocia dookola a hravam stale ine mapy.

    3. Kdyby opravdu naslouchali a chteli vyhovet vetsine , tak omezi artu na 1 ks na každý strane, snizi jeji poskozeni o 1/3 a omezi počet goldove munice na 3ks na bitvu. A nemusi delat slozite čachry, celkovy koncept hry je porad dobry.

    4. 42 Map?????? Děláte si srandu..

      Však se mi točí max 5 denně..

      A dokozál bych ty mapy spočítat do 20.. ??
      A kde je těch 42??

      Je někjde nějaký seznam map?

      • priamo v hre ak zalozis treningovu miestnost mas na vyber, tam si ich spocitaj:) alebo wotlabs

      • Mapy se točí v cyklech – cca 5-7 map co 4 hodiny. Pokud vás mapy nudí, je možno přejít na druhý server, kde běží jiný kolotoč map.

        Jinak tedy nechápu kteří hráči si stěžují, že map je moc. Já sleduji v diskuzích, že lidi naopak chtějí víc map. Jestli tedy to je to jejich naslouchání hráčům, tak to půjde celé WoT úplně do (_!_)

        • Stačilo by zrušiť ten kolotoč a nechať mapy aby sa 42 máp náhodne striedalo. Problém vyriešený.

          • To údajně právě nejde. MM počítá nejen týmy, ale přizpůsobuje je podle mapy. Právě proto dělají ty kolotoče stejných map, protože tolik hráčů a ještě na x mapách by MM nedokázal poskládat.

            • aha uz chapu proc bezne vidim na jedne strane 5 hevin a na druhe strane ani jednu ….

            • Jj, MM si kouzlí jak se mu to hodí, aby všechny udržel ve WR kolem 50%. Ty fialky mu potvůrky pořád utíkají a naopak rajčata i přes snahu MM a RNG stejně jsou pod těmi 50%. 😉

        • neviem ci chcu viac map…skor by som povedal ze chcu nove mapy ktore by nahradili niektore nie zrovna dobre stare :)….myslim ze tu ide hlavne o tie koridorove ktore sa vseobecne netesia vecsinovej oblube a WG na to uz tiez prisiel len neviem kedy sa dockame ocakavanych zmien 🙂

      • Siegfridova linie, Murovanka, Malinovka, Severozápad, Doly, Prochorovka (ohniví výběžek), Erlenberg, Karélie, Redshire, Himmelsdorf (2x), Perlová řeka, Klidné pobřeží, Dálnice, Charkov, Poštní řeka, El-Halluf, Lakeville, Tundra, Westfield, Posvátné údolí, Ruinberg (2x), Kampánie, Útesy, Letiště, Rabářský přístav, Dragon ridge, Severogors, Dubový lesík, Step, Opatství, Bažina (asi Komarin), Vichřice, Fjordy, ENSK, Horský průsmyk, Arktida, Skrytá vesnice, Velký park.
        Asi tak, už si víc nevzpomenu, určitě některá chybí, možná se nějaká opakuje (český nebo orig.název) a určitě některou zrušily.

      • Jsou to kreténi a ruinberg, zimní ruinberg, ruinberg střetnutí počítají za tři mapy…

    5. Oni si nejako protirečia nie? Citujem:“A došli jsme k závěru, že zárukou úspěchu World of Tanks – stručně řečeno, je velmi jednoduchá věc, dávat hráčům to, co chtějí.“ a potom ďalej píšu:“Sandbox bude fungovat tak dlouho, dokud se my i hráči neshodneme na tom, že obsah je připraven k vydání.“ to vyznelo tak že oni to chcú vydať len sa toho boja a čakajú kým to väčšina hráčov príjme. Len výsledok je asi taký, so štandardným účtom sa už potom nikto neuživý a už teraz sa neoficiálne znižovali zárobky, resp. zvyšovali náklady na opravu vozidiel či náklady na muníciu. Voľakedy keď som s T29 nastrieľal a mal cez 3000 DMG tak po výdavkoch mi polovica kreditov zostala, dnes mi zostane asi tak 1/5 toho čo zarobím a až to začne dingať bez APCR a oni neupravia zárobky, tak prerobí človek aj gate a vrážať mesačne peniaze do hry, to bude robiť len gembler alebo magor z donútenia.

      • Presne tak je to s tou ekonomikou, ešte pred rokom S bežným účtom som na t7 neprerobil ( A to som 50%) lama, V kreditoch A aj t8 sa celkom dala zahrať do plusu A teraz t7 aj keď vyhráme A nastrieľam som niekedy V mínuse a t8 S bežným účtom som skoro vždy na nule V kreditoch teda myslím že ak raz výhras A potom prehras tak bilancne…. Ni nič platiť im za to nebudem

      • No veď to páni a potom sa niekto čuduje ako sa tu správam a nadám ak tu wotmaniaxxl asi na objednávku samotného WG všetkým predvádza ako to treba hrať s goldovou muníciou aby ste čosi zahrali, no bodaj by som nenadával a nebol nasratý, keď politika WG sa pomaly ale isto z demokracie mení na totalitu, lebo chcú zarábať viac a viac. Chcú pomaly ale isto donútiť komunitu aby na nich utrácala, či už nakupovaním zlata, alebo rovno permanentným nakupovaním prémiových účtov. No ako nič v zlom, ale to už rovno si za tie peniaze čo by som mal dať im radšej podám, alebo hodím do automatu, aspoň mám nejakú šancu že čosi vyhrám späť, ako nezmyselne vrážať neustále peniaze do hry, aby som si trošku zahral. Ešte aspoň keby konečne poriešili to odborníci na teplú vodu z WG, že ak si kúpim účet tak aby mi plynul čas prémiového účtu len ak som prihlásený v hre a nie že ja denne využije 2 – 3 hodiny z 24 hodín, teda za mesiac(ak beriem 30 dní) využije 60 – 90 hodín(ani to nie, lebo denne nehrám) z tých 720 ktoré si reálne zaplatím. Ďakujem im teda pekne, ale ak im ide o to, donútiť hráčov im platiť(že doslova vymizne možnosť dobrovoľnosti), tak papa, obedujem tie necelé 4 roky a myslím že nebudem sám, ak sa páni z WG rozhodli ísť touto cestou nenažratosti a k tomu ešte klamú a zavádzajú a vraj nám, hráčom dávajú to čo chceme. 😀 áno, ale akurát nožom do chrbta.

        • …ano toto je pekne trafene po hlavicke a suhlasim…ale je to uz na nich samych ci sa im viac oplati aby viacej hracov do nich investovalo mensie (a si myslim ze aj rozumne prachy) alebo im fakt viac vyhovuje sucasny model kde im staci menej ludi ktori su do toho ochotni vrazat tazek EURa…niektori ludia keby si urobili sumar toho co do toho vrazili za dobu svojho hrania by sa mozno aj zacudovali aka je to polozka a co za take peniaze by clovek mal dostat…a preto aj ja sa drzim toho ze podla moznosti do nich nezainvestujem takmer nic…aj by som bol ochotny zmenit svoj postoj a filozofiu az ju budu ochotni zmenity aj oni…miesto nejakych 20EUR za 3 roky hrania by odomna mozno videli aj 30 ci 50EUR rocne ale to by sa tam fakt muselo nieco radikalne zmenit…za TV dam 6 EUR mesacne a to mam 150 programov aj s archivom a tu mam dat 10 EUR koli jednej hre ktora je dokonca aka je a pozaduje aby som este investoval viac? Nieco je prehnite v tom state Danskom (v tomto pripade skor bieloruskom 🙂 )

          • +1 zdieľame rovnaký názor na vec, ale holt nenažranosť niektorých v dnešnej dobe nepozná hraníc, len hrabať a hrabať a pri tom na komunitu roky srali, už im kopa dobrých hráčov odišla a ak nezmenia rétoriku, tak ešte viac ich odíde a bude vymaľované. 😀

    6. trochu mimo téma včera wg nejspíš rozesílal další pozvánky do sanboxu a konečně mohu i já jít trošku testovat :-))

    7. Opic s artama je fakt až moc a použitelnejch opic s artama v bitvě trestuhodně málo. Aktivně je tahle classa pro ty největší ludry co dokážou mít radost z IK tanku v hulldownu, kterej se v první lajně snaží bojovat za výhru. Jedna ruka v kalhotách a druhou mačkat myš.

      Ostatní je pouze opakování se už řečenejch věcí od WG za poslední 3 měsíce. Vyvážení, nasloucháme, balanc 2.0, sraz na Kypru, nový osobní mise neumíme udělat dřív jak za 6let, polský koňský síly přidáme do hry taky… Poslední dobou ve WG neřikaj lautr nic zajímavýho. Pořád dokola všichni stejná básnička

    8. Nevim teda uplne presne, kterym hracum chteji tema planovanyma zmenama vyjit vstric, ja to teda nejsem. Snizovat pocet map? Wtf? Misto toho, aby 10 pridali, jich 10 uberou? Arty je velmi obtizna na hrani? Nevim, co presne chlapec bere, ale vzal bych si toho za 2 tisice.. zjevne dobrej matros..

      • Ruská droga -> krokodýl. Vydžudžli si to. Matro jako svině. Arty jsou těžký na hraní pro autisty a lobotomiky. Co se týká map, tak Stalingrad klidně oželim. Stejně tak Charkov, kterej mi padá zásadně, když vyjedu s lightem.

        • Ukaž mi hráče, který je s artynama lepší než s normálníma tankama. A ukaž mi skutečného artyskillera. Věřím, že i ty s artynama máš podstatně horší statistiky, než s ostatníma tankama.

          • Na to, aby byl nekdo s artynou opravdu dobrej, je potreba uz neco umet, o tom zadna, souhlas, ale na takove to „domaci klikani“ staci mit cca 2 mozkove bunky a 1 prst a ve finale se vysledek artyskillera a bezneho klikace az tak lisit nebudou, paseku jsou schopny nadelat oba vicemene stejnou. Problem artyn je, ze jsou otravny, kdyz hraje clovek proti nim a jsou otravny, kdyz clovek hraje za ne. Jsou proste spatne jako celek, je to opruz pro toho, kdo 10x netrefi domerenej cil a je to opruz pro toho, kdo dostane jednou za 10 bitev IK, nebo se na nem 2 minuty ukaji sestkovy fv nebo lef. Zmena artyn, tak jak jsou ted na piskovisti nic z toho neresi, naopak pridava opruz v podobe omraceni. Jestli tohle je cesta, jak vyjit hracum vstric, tak opakuju, ze to neni cesta pro me. Trochu mi ten rozhovor pripomina projev libovolnyho od reality odtrzenyho europolitika.

    9. Taky nechápu, kdo řekl míně map je lépe ?? WTF ?????????????? WG ??????????

    10. Aaaa panove z Beloruska objevili ameriku : zárukou úspěchu World of Tanks – stručně řečeno, je velmi jednoduchá věc, dávat hráčům to, co chtějí.
      No to jim to trvalo, jen jestli se tim budou ridit.

      • Ak si to čítal ďalej, tak ti muselo dôjsť že sú to len ich kecy, na jednej strane kecajú že sa radia komunitou, na druhej strane si robia a budú zrejme čo chcú a vyhovárať sa na komunitu, že veď to ste chceli. 😀 Ľuda roky nadávajú na artyny(aj to neviem prečo) a oni idú mrtviť všetko, celú hru a vymýšľať si rolu tankov(ktorá tam je už aj dnes) a rolu panciera(ktorá tam je rovnako aj dnes), len chcú proste donútiť hráčov aby na nich utrácali chechtáky a vraj nám idú dávať to čo chcem.

        • tobě přijde divný, že chtěj za svojí práci peníze? Ty děláš zadarmo? I když podle jména možná ano….

          • nikto nebude robit zadarmo ale tiez by si maly zhodnotit kolko by chceli a za aku kvalitnu pracu…na nejaku vynimku neplatim nic preto ich cennik neodpoveda ponukanym sluzbam a tovaru a ine veci ani rozoberat nebudem…fak mas pocit ze 10EUR mesacne za ponukanu sluzbu je adekvatnych a to ta este tlacia aby si minal dalsie prachy? Mne teda nie.

          • Nie nedelám zadarmo blbečku ale neviem čo si oni o sebe myslia, že niekto im mesačne bude povinne soliť ich polievočku???? Blbcov sa nájde určite dosť(zdegenerované deti zbohatlíkov a závisláci), ale tí inteligentnejší to prestanú hrať a vyserú sa im na to a zostanú to hrať len sračky a gambleri a potom snáď dôjde aj tebe bblečku že bez tej zlatej strednej komunity už ta hra bude úplne o ničom(nehrateľná) a preto sami sebe pília vo WG konár pod sebou. Čiže nejde tu o to že zadarmo, ale že hru idú pretvárať po tom ako si dotiahli určitú komunitu ktorá do teraz nebola nútená k ničom a teraz ich chcú nútiť, tak toto nedopadne dobre. Ak chceli na tom ryžovať mali od začiatku a iným spôsobom ako takým že ľuďom upravujú hru a robia ju doslova inou, aby ľudí donútili k tomu aby na nich utrácali. Ak nevieš o čo mi stále ide tak si retardovaný sopľoš. Inak človeče ja ešte nemám 30 rokov, ale vďaka môjmu chemicko technologickému vzdelaniu zarábam za mesiac viac než tvoj otec zarába za pol roka, ale tu ide o princíp. Keby som toto robil so svojimi zahraničnými obchodnými partnermi čo sa chystá WG, doslova komunitu ojebať(aj o tom je môj nick, kam spejeme), tak by som sa tak dobre ako sa mám, nikdy nemal. Čo sa týka môjho nickname ten je len pre hlupákov ako si ty a odvádzanie pozornosti blbečku, ale to ty zrejme nikdy nepochopíš, keď si vo svojej hlave kripel.

    11. Nerozumím tomu, proč je zesebevraždění se považováno za něco, co je nutné trestat. Pokud vím, že jsem v bezradné situaci, jede na mě smečka soupeře a já jsem poslední, který stejně nemá šanci něco zvrátit, proč mám někomu dát na podnose své HP, aby si do mě střelil? Za války bylo bráno za akt cti, pokud nechtěl voják padnout do zajetí a vzal si místo toho život. Dnes za to budeme naopak pokutovat? Divná doba, divné názory lidí.

      • Tak jdi do války a odpal se v tanku ty lojzo. Tady se hraje na rozdávání dmg a ničení tanků ne o to kdo kde udělá sepuku, jako akt cti. Tady je to známka toho, jak jsi pokrytecká lama, že bys přes celou mapu chtěl dávat IK v artách, ale pak se trefit nedáš ani za nic. Na tebe a takový jako ty je ten postih ještě málo

        • Ja im DMG nedám tak či tak aj za cenu pokút sa utopím, či skočím zo skaly. 😀 Mám v piči celý WG aj ich pokuty. 😀

    12. Ve WOT – nemá nikdo hlas, protože je za každou cenu nechce nikdo slyšet, možná pokud byste jim vysolili pěknej balík prašulek, pak možná a za dobrýho počasí i JOO !!!

      • verim tomu ze nez zareaguju na niekoho prispevok na fore ci helpdesku skontroluju kolko danny hrac do nich investuju a podlo toho ma danny prispevok vahu :)…takze chlapci zavrime klapacky prestanme si stazovat a pekne sa hybat…nech nie sme lahky ciel ked uz to hrame zadarmo :)…

        • Tak zadarmo to úplne nehrám, možno aj pár 100€ som do nich za tie roky vrazil, hlavne na niektoré prémiové tanky, ale stále je to lepšie na báze dobrovoľnosti a nie že ma budú nútiť cez nejakú zvýšenú efektivitu panciera aby som nakupoval mesiac čo mesiac buď goldy, alebo prémiové účty aby som si mohol z času na čas zahrať ich hru, čiže WG si to vďaka svojej politike sám pekne hnoji a padne nakoniec riadne na hubu.

    Comments are closed.