7. 4. 2016

    70

    – po uvedení nové fyziky na ní bude dále pracováno, bude optimalizována na základě feedbacku od hráčů
    – hráči tvrdí, že HE munice z velkorážových kanónů má větší splash, podle vývoje je to omyl, nová fyzika na tyto věci nemá vliv
    – lehké tanky podle hráčů měly snížit svoji WR, podle vývoje je to spíš naopak, WR se změnilo o 0,1%, ale vzrostla najetá vzdálenost o 3-5%, spotting DMG a zvýšily se také XP
    – v 9.15 budou nějaké menší změny v osobních misích
    – tanky Tiger mají stále stejné mantlety, nebylo na nich nic měněno
    – pokud by do hry přišel švédský tank Strv 103, musela by se vypracovat nová mechanika zaměřování a ovládání
    – zaměřovač bude upraven, bude více vypadat jako ten od Jimba z modifikace (celý kruh, nikoli tečky)
    – Storm: „Distribuce map se zatím nemění, ještě na tom pracujeme. Pro lowtiery jsme museli některé mapy odstranit, třeba Malinovka, Prochorovka nebo Province pro nováčky nejsou z mnoha důvodů vhodné. Nicméně úpravy, které jsme zatím udělaly, přinesly pozitivní výsledky, více nováčků u hry zůstává.“
    – moduly na tierech 1 a 2 jsou definitivní
    – Churchill AVRE se do hry zřejmě nedostane
    – limit roku, kdy bylo vyrobeno vozidlo, nelze pro potřeby WoT přesně stanovit, nicméně je pravděpodobné, že když se nějaký tank vyrobí například v roce 1980, i kdyby splňoval požadavky hry, těžko se do ní dostane
    – aktualizace 9.15 vyřeší všechny drobné nedostatky, které přišly s 9.14
    – kromě balancování tanků bude taky zapracováno na technickém zpracování hry
    – problémy World of Tanks rozhodně nebyly způsobeny tím, že by SerB odešel z tanků na jiné projekty, nicméně změny v obsazení pozic, které se udály v poslední době, slibují nápravu starých omylů
    – pokud hráč nemůže kupovat pravidelně premium účet, je možné si koupit nějaký premiový tank nižšího tieru a farmit s ním kredity
    – +/-1 MM není v plánu ani pro lowtiery, nicméně nějaké změny MM nastanou
    – výdělky v módu Běsnění byly mnohokrát kontrolovány a statisticky byly stejné nebo vyšší než na randomu
    – DMG udělená tanku, na kterém jede jiný tank (na střeše) nebude zrušena, WG nechce, aby se takto tanky párovaly
    – řeší se spammování v chatu (např. klikání na jeden čtverec stále dokola)
    – Pz.Kpfw. V/IV, německý premiový tank 6. tieru bude mírně upravena a přesunut na 5. tier
    – zároveň budou provedeny rebalancy některých vyzkoumatelných vozidel
    – nový update nicméně nepřinese žádné velké globální úpravy celých tříd, pouze jednotlivých vozidel
    – buffy dostávají tanky, kterým padají statistiky
    – ačkoli ve WG videích už byly Objekt 268 a Objekt 140 v HD, do hry přijdou až někdy později
    – 9.15 přinese řadu oprav již existujících HD modelů
    – model počítání světla je v současné době dostatečně kvalitní
    – není v plánu umožnit lidem získat T-22sr jinde, než v osobních misích, které už běží
    – nebude možné nechat si zablokovat klikání na minimapu a menu bojových pokynů
    – pokud jste netrefili tank a střela se zapíchla do země před ním, pokud dopadla do kruhu pro zaměření, je to v pořádku, někdy se zkrátka netrefíte; pokud dopadla mimo kruh zaměření, je důvodem ztráta packetů, tedy pravděpodobně vaše připojení
    – aprílový mód ve WoT nepřinesl žádný hejt
    – 4K textury, které byly kdysi ve hře (kolem 9.0), se už pravděpodobně nevrátí (škoda, s nimi tanky vypadaly opravdu úžasně, i když to chtělo silný počítač – pozn. carramba66)
    – podpora DirectX 11 bude brzy
    – není v plánu rozdávat posměšné medaile hráčům, kteří jsou AFK, nebo odejdou z bitvy předčasně
    – penetrace 192 na T25 Pilot Number 1 je dílem balančního oddělení
    – na globálním rebalancu, stejně jako rebalancu jednotlivých tříd se už pracuje
    – vývojáři od TD obecně neočekávají, že by měla rozdávat extrémní porce DMG, ani že by měla být příliš manévrovatelná, samozřejmě mohou být výjimky
    – také se neočekává, že by hráči TD měli mít jiný skill, než hráči ostatních tříd
    – když přišel v 8.6 velký nerf artilerií, přestalo je hrát hodně hráčů a ostatní hráči je víceméně přestali vnímat

    Sdílejte
    Předchozí článekWar Thunder: Keře na tanky
    Další článeksranda27: Jak proběhl apríl ve WoT
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    70 KOMENTÁŘŮ

      • prostě tě něco trefilo za litr a ty sis toho do konce bitvy nevšiml 😀 a ani ti to nedošlo

        • asi tak, mě dneska ve dvou bitvách trefila T92 za 2000 a taky jsem si toho skoro nevšiml 🙂

    1. škoda že T-22 nepůjde získat jinak, když vydali článek o zrušení běsnění docela jsem v to doufal 😛

      • Jednoho dne – jestli je pravda co Viktor řekl – vyslyšej hlas hráčů a s heslem „Šťastný hráč“ ho daj jako odměnu do klanovek ještě :)) Nebo bude jako „historicky první X tier“ (jako byl historicky první light VIII teďka) v průjemshopu

        • do prem shopu by to byla blbost jelikož ten tank je dobrý a bude po nerfu stále dobrý stroj, hlavně si vem jak tě sere v 8 tier bitvě že si borec s wn8 6 koupil lowe a prohrál ti bitvu. vem si něco takového v tier X bitvě a jeste že si bourá domky po mapě s op medkem

          • Všechno jen spekulace a domněnky. Fakt je ten, že zrušením módu běsnění zůstane WG k dispozici tank, o jehož osudu se může rozhodnout jak chce – všechny varianty jsou možné …

            • Fakt spekulace? Já odhaduji, že cca 50% všech tier8 prémiáků řídí boti nebo lidé s inteligencí nižší počítačového programu.

          • Add „problémy World of Tanks rozhodně nebyly způsobeny tím, že by SerB odešel z tanků na jiné projekty, nicméně změny v obsazení pozic, které se udály v poslední době, slibují nápravu starých omylů“ … to je panečku věta! Z pohledu logiky .. totální nesmysl. Pokud by se snad SerB podílel na starých omylech, neslibovaly by změny v obsazení pozic, které se udály v poslední době, nápravu. Z čehož jasně vyplývá, že problémy World of Tanks rozhodně byly způsobeny tím, že SerB odešel z tanků na jiné projekty … !

    2. – +/-1 MM není v plánu ani pro lowtiery, nicméně nějaké změny MM nastanou

      To je ale chyba. Měli by to přidat hned a pro všechny tiery, protože potkat např. s Black Princem jakýkoliv devítkový tank je noční můra. :/

      • předělej osobní mise, medaile a pak to možná půjde kappa

      • Potom by museli přepracovat strašně hodně tanků protože by byly moooc OP a premium tanky s omezeným MM by přestali dávat smysl

        • premiák nemusí mať obmedzený mm ak mu dajú parametre ako tanku v normálnom strome…rozdiel potom bude že nebudeš mať + 100000 na obmedzenom mm ale nejakých 60000 bez nutnosti full goldiť

      • No, ale zase když jsi v sedmičkové bitvě, tak jsi vysmátý. A jestli se chceš přestřelovat s tankem T-7 s tankama T-9, tak není chyba v MM, ale vyloženě v tobě.

        • Já se rozhodně nechci přestřelovat s devítkama, ale někdy prostě není jiná možnost. Ujet stejně nemůžu, takže mi nezbývá nic jiného, než se začít bránit a to nejde moc dobře ani když nabiju APCR. Třeba u Type 4 Heavy si ani neškrtnu, když bych s ním zůstal poslední v bitvě.

          • Vrhaj aspon vrazedne pohlady mozno sa zlakne. Ale teraz vazne BP je super, aspon bol. Niekedy mas proste smolu na MM a tym ale to s kazdym tankom.

      • Sorry, ale daleko největší rozdíly jsou mezi T-1 vs. T-3 a potom T-3 vs. T-5. Viděl bych to tak, že T-1 bude chodit opravdu jen do jedničky (MM 0), dvojky na dvojky a trojky (MM -0 +1), trojky na dvojky, trojky a čtyřky (MM -1 + 1). Čtyřky jen trojky, čtyřky a pětky (MM -1 +1). A potom už klasické MM -+2…

        • No I tanky muhou potkat jen I a II. II jen II a III. Plus IV HT mají MM do V

          • Prosímtě přečti si po sobė cos napsal. A oprav tu blbost. Když tvrdíš že 1tier muze do 1 a do 2. A pak vzápětí píšeš, že 2tier muže jen do dvojek a trojek. Tak kde pak vezmou ty 1tiery dvojky kdyz podle tebe 2tiery nemuzou potkat jednicky.

            • Nechápeš vůbec MM – MM pro II je II a III: to označuje top tier hry = bitva tier II a bojují stroje I a II tieru nebo VII bitva a jsou tam tanky V, VI a VII, protože MM: V = V – VII; VI = VI – VIII; VII – IX.

            • No pakliže reaguješ na příspěvek před sebou. Tak buď vycházíš z jeho myšlení nebo tvrzeni. A z toho vychazíš. A ve stejném smyslu pokračuješ. Pokud si pozorně přečteš co a jak to napsal. Tak uvádí MM i do minusu. Coz tys neuvedl. Tedy to máš špatně. A nebo musíš upozornit na skutečnost. Že na to jdeš od lesa a ne od rybníka jak pisatel před tebou. Kdyby si někdy scháněl práci poohlídnise v politice. Tam blbnou hlavu lidem stejně jako ty.

            • podstatný je, že trojky i čtyrky jsou super. a když se takhle potkaj dvě čtyrky s jedničkou…… 🙂

            • Radsej si nastuduj fungovanie MM, obmedzeny MM, MM pre scoutou a vynimky z MM a neotravuj tu spamom..

        • podobně tu funguje na blitzu a vyhovuje mi to. a pz.5-4 bude na 5 tieru dost slušná na blitzu tak je a dokíže dost ovlivnit bitvu hlavnš tým svám podvozkem a hmotnostý ( dobře ramuje)

    3. 8.6. byla blahodárná náplast ve WoT s rebalancem arcek
      Co se týče změn osobních misí, tak doufám, že třeba zhovadilosti jako 3 klikačky zničený medkem dostanou trochu změn, nebo 2x zapálení tanku… Není moc misí co by změnu potřebovaly, ale jsou tam.
      Běsnění je škoda, ale bylo jeho odstraněnínevyhnutelný. Lidi to hráli jenom kvůli odměnám, ne kvůli modu, jako takovýmu. Sice bylo fajn mít 3 tanky na bitvě a trošku si zahrát větší řežbu, ale ty fronty na bitvu to negovaly totálně.

      Na změny v 9.15, 16, 17 jsem opravdu hodně zvědavej …

      • Všechny mise které nezávisí na hráči, ale na náhodě jsou frustrující. Např. teď se snažím zničit dvě TD o tier vyšší. Ze stovky her jsem v nepřátelském týmu měl tuto šanci třikrát. Netřeba dodávat, že minimálně jeden z těch odborníků v TD vždy zdechnul jako první na druhém konci mapy než jsem byl já. Kdyby mise zněla nastřílejte 1200 dmg do nepřátelského TD, které je tier výše, měl bych tu misi splněnou nejméně 5x.

        • Personální mise jsou výmyslem kreténů. LT-15 na T28 HTC jsem dělal 3 měsíce a najezdil asi 400 bitev, protože chytnout dobrou mapu, slušný tým, rudý tým plný rajčat s dostatečným HP poolem … to je šance 0,00nic.

          • LT15 na HTC je v pohode, zadny rudy tymy nepotrebujes a muzes strilet i ty sam.

    4. – vývojáři od TD obecně neočekávají, že by měla rozdávat extrémní porce DMG

      Tak proč je v osobních misích na obj.260 podmínka, nastřílet neskutečných 8000 dmg?

      • Tak jako nastřílet 8k s desítkou se rozhodně dá. A na to jak je ta odměna dobrá (obj. 260) to trochu sedí, podle mě

      • To rozhodně není neskutečné … nastřílet 8.000 s X TDčkem není až takovej problém … ale Obj 260 není tank pro každého hráče … musíš si ho zasloužit a na to aby sis ho zasloužil musíš něco ukázat, když to nedokážeš tak hold nebudeš mít Obj 260 protože na to prostě nemáš … ty mise na ten tank jsou naprosto v pořádku …

        • Já už půl roku vysím na zapalovací misi, ostatní mám splněno, myslíš si že zapálit tank je o skillu ? Já myslím že ne.

          • Je to o dvou věcech … ta hlavní je skill … ta druhá dobře si zvolit tank … já tu misi udělal během těch 15 misí na Obj 260 celkem 7x … stačí vědět kam tanky střílet a najíždět si tak abys je tam mohl střílet … na to je potřeba skill … pak potřebuješ ideálně tank kterej bude rychle pálit … takovejch medek je halda … pak už je to jen o snaze …

            • Ano jezdím t54e1 najizdim do boku a zadku pak s cromwellem a t40 jsou to média se špatnou peněz střelba do motoru je nutnost má s nimi velký dmg. Zápalu ji často ale ne dvakrát po sobě l

          • Já to udělal na prase jednou. Prostě jsem kydal goldem z T-54 do korby Objekta 140 a dvě rány po sobě prostě blafnul. Ta mise je taky slušnej vopruz, ale jde. Ale lovit 3 arty medkem, kde půlka artyn chcípne na counter od jiný arcky, nebo je sejde light co tam je o chvíli dřív, nebo pak arcka co se dá snapshotem…. Navíc tahle mise se nedá ochcat četou, že by sis vzal další arty do party… Jednou jsem měl bitvu na letišti kde bylo 5 arcek (snad po roce a půl taková bitva) a když jsem trefoval tu třetí, tak mi tam padnul ghostshell a arcka se mi vytlemila a s dalšíma 3 klikačkama si mě potahali s posledníma 150hp…. prostě mise totálka na náhodu a nic víc… Nebo je fajn střílet na arcku a nechat jí 3 hp kvůli malýmu dmg a pak ti jí sežere nějakej carda s klikačkou… trpělivost ale mám a hold budu muset hodně zkoušet, nebo doufat ve změnu

          • Jenže já Obj 260 v garáži už nákej ten měsíc mám 😉 ale na publicu ho už po cca 20 bitvách nejezdím a ti co ho maj mi jistě rozumí proč … protože jakmile je někde Obj 260 tak všichni nepřátele maj hned focus na něj … a je jim jedno že ten Maus vedle tebe má jen 230 HP, ta T110E4 vedle má 170 HP … radši pálej do Obj 260, kterej má 80% HP … je to svělej tank, ne že ne ale všichni nepřátelé vyhledávaj jen tebe protože ti závidí nebo si myslej, že potřebujou zničit ten tank aby dostali tankové eso … až na to že do těchto medailí se nepočítají odměnová a prémiová vozidla …

            • Ne, oni mají XVM a vědí, že rajče v Mausovi nebo citron v E4 jsou daleko méně nebezpeční než fialka v Obj 260.

            • Nemusí mít ani xvm … už jen to že mám Obj 260 naznačuje, že jsem pravděpodobně lepší hráč než ostatní a tudíž je lepší pálit do Obj 260, kterej má haldu HP a nezabít ho než zničit 2 lemply vedle mě a najet na mě v dobré přesile … k čemu mi je skvělej pancíř a dobrá pohyblivost když mě stejně zničí … ale ne protože by ten tank ty střely nevydržel, ale protože těch střel je takové množství, že si prostě některé už tu cestu skrz najdou …

            • Boha jeho, mohl by jsi do té bitvy naklusat i s IS-8 Ball a byl by jsi mi u zadnice. Vůbec nerozlišuji, co je kdo za tank. Utočím po tanku, který mě nejvíc ohrožuje. A jestli mě nejvíc budeš ohrožovat s Obj. 260, tak to prostě chytáš. A jestli nemáš Mause, tak nevíš o čem mluvíš…

    5. Docela vtipný že se rebalancují premiové tanky a polovina z nic jsou premiáky co na EU servery de facto nejezdí. Například ten výše zmiňovaný Pz.Kpfw. V/IV jsem za minulý rok viděl snad jen 2x. Jo je to vtipný.

      • Vtipný? To je snad logické že tank, který je naprostý šrot—> nikdo ho nehraje, potřebuje rebalanc. Až to bude hratelný tank, začne ho hrát víc hráčů.

    6. Storm: „Distribuce map se zatím nemění, ještě na tom pracujeme. Pro lowtiery jsme museli některé mapy odstranit, třeba Malinovka, Prochorovka nebo Province pro nováčky nejsou z mnoha důvodů vhodné. Nicméně úpravy, které jsme zatím udělaly, přinesly pozitivní výsledky, více nováčků u hry zůstává.“

      A proto jste nováčkům nechali takový sh1t jako je The_Pit. Zlatá Province, tam nebylo možné do 15 vteřin vidět na respawn…

      • Malinovka a Province, dvě skvělý mapy, kvůli kterým tuhle hru hraju. Na nich se vždycky dalo něco uhrát dobrou strategií, bez ohledu na neschopnost spoluhráčů.

        • No Kampánie (Provance) odašla ve stejném patchi jako Perlová řeka a Skrytá vesnice a to už je pár měsíců

    7. – vývojáři od TD obecně neočekávají, že by měla rozdávat extrémní porce DMG, ani že by měla být příliš manévrovatelná, samozřejmě mohou být výjimky

      Tak co by měli dělat? Free DMG?

    8. No jsem zvědav na tohle ( v 9.15 budou nějaké menší změny v osobních misích) ….

      na ruském foru jsem se dočetl jak jeden hráč hrál jednu misi cca 60 na pokusu 🙂 měl zničit dvě TD o úroveň výše … jenže těch 60 misí mu to ani jednou nenabídlo tuto možnost …. zkrátka vás ten systém hlídá 🙂

      • To je jasné – znič s MT 3 artyny – krásné 2 týdny hraní s MT v bitvách bez či s 1 klikačem – jednou za cca 25 dva klikači

      • Já to teď taky plním, mohl jsem to udělat s cromwellem B ale chybělo mi asi 25 dmg do sekundárky 🙁 FeelsBadMan

      • Tak zrovna tudle misi zrovna jedu a je to docela problém. Znič 2× TD o 1+ a udel 2000 DMG. Nastrilet 2000 DMG problém není ale potkat ty 2 TD už ano, takových her je opravdu hodně, hodně málo. Je velmi zvláštní když si vemu E5 tak je tam 10 TD dost ale když hraju se skoda t 50 tak jako na potvoru jen jedno 10 TD nebo žádné. Je to velmi, velmi zvláštní. 😉 😉

      • ale to je jasny, pokud se clovek o neco snazi je citlivejsi na neuspech … proste jezdete bez ohledu na OM … a oni se na pozadi nekdy splni … a ano nejake specialitky OM se musi trochu resit

        • Máš naprostou pravdu, člověk je pokud se o něco snaží na nektere věci citlivý. Na druhou stranu když máš udělat misi- LT- udel spot + poškození 7000 DMG adt……. a takovou malinovku nebo prochorovku ni to nedá + – 110 her je to k nasraní. 😉

      • Až budete s medkem dělat závěrečnou misi na Obj 260 tak začněte plakat o TDčkách …

    9. Toho Churchila ARVE by mohly přidat, bylo by to velice zajímavé 🙂

    10. Kdyby dali mm 1-+ pro vsechny meli by vic lidi to si myslim alespon ja vetsinu kvuli tomu odchazi ze hry vetsina hracu boj proti tierum o 2 tiery vic je vetsinou proste marny to je alespon muz nazor (pisu z mobilu)

      • A to, že píšeš z mobilu tě omlouvá za tvou naprostou demenci?
        Taky píšu z mobilu, ale neni problem, si to po sobě přečíst… Kdybys to udelal… Tvůj příspěvek by tu nikdy nebyl!

    11. Ahoj, může mi někdo vysvětlit co znamená hned první věta o tanku na tanku a že si wg nepřeje takovéto párování? Díky

      • Daly by se tak skládat kombinace, které by byly těžko porazitelné, třeba Jgpz E-100, který se veze na T95 a podobně. Už dřív se objevily taktiky, kdy například T30 jela těsně za T95, která jí kryla spodek. Taková taktika je například na Himmelsdorfu velice výhodná…

        • Takhle jsme vystříleli uličku smrti T95 a za ní E75. Chudáci vůbec nevěděli, co se děje. 😀 😀 😀

        • Moc díky za vysvětlení. Ještě jsem takto na sobě tanky nepotkal a doufám, že dlouho nepotkám. Bylo by to setkání smrtící.

    12. – když přišel v 8.6 velký nerf artilerií, přestalo je hrát hodně hráčů a ostatní hráči je víceméně přestali vnímat

      co je tohle za sračkoidní větu? To má být výmluva proto, že artyny jsou teď ok?

    Comments are closed.