31. 5. 2016

    79

    – Objekt 268 ver. 5 nebude klasické vozidlo na výzkum
    – ve vývoji jsou nové mapy
    – AMX M4 mle. 49 bude standardní premiák v prodeji
    – statistiky Grille 15 po třech dnech spadly na WR 49%
    – spekulace o velkém nerfu československých tierů 9 a 10 nejsou ničím podložené
    – jsou v plánu další větve již existujících stromů
    – v 9.16 dostane ISU-130 buff
    – přestože čínské tanky mají dobré statistiky, nejsou příliš oblíbené (což je opravdu s podivem, když z 24 čínských tanků ve hře jsou 3 kopie T-34, 5 kopií IS-2/3 a 11 kopií T-54, přičemž skoro všechny ruské originály jsou lepší – pozn. carramba66)
    – mapa Prochorovka bude upravena do větší „placatosti“, nicméně ne zas tak moc
    – od doby, co se Type 59 přestal prodávat, se jeho statistiky příliš nezměnily
    – vývoj zvažuje možnost vícenásobných oprav a lékárniček, jako je tomu ve World of Warships
    – vývoj už mnohokrát zvažoval, že by lidem dal možnost zakázat si 2-4 mapy, které hráč nechce hrát, nicméně zatím se nikdy nerozhodl to implementovat, protože to sebou přinese i řadu problémů
    – vývoj je si vědom, že velký rebalanc artilerií může mít dopad na počet kempících TD, bude tuto věc pečlivě sledovat a rychle na ni reagovat
    – švédské tanky budou ještě letos, budou mít unikátní top tier (bezpohyby půjde o bezvěžový tank Strv 103 – pozn. carramba66)

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekWoWs: 31. 5. 2016
    Další článekmarty_vole: Tutoriál – Velení a taktiky
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    79 KOMENTÁŘŮ

    1. – vývoj už mnohokrát zvažoval, že by lidem dal možnost zakázat si 2-4 mapy, které hráč nechce hrát, nicméně zatím se nikdy nerozhodl to implementovat, protože to sebou přinese i řadu problémů – ano klikači by si dali peyč městské mapy

      • Nechcel by som úplný zákaz máp, ale zákaz mapy pre konkrétne vozidlo. Aj teraz mi stále rotuje dokola 6 máp, ak by som 4 mapy zakázal, nič hrozného sa nestane. Na 4 vozidlá si zakážem po jednej mape, aký problém môže vzniknúť?

        • Arty mapy jsou Malinovka, Prochorovka, Písečná řeka, částečně El Haluf, Erlenberg. IMHO nejlepší mapy ve hře. A ty by ses jich kvůli artyn vzdal? Mastil by ses jen ve městě?

      • Lidi jsou střeva a arty moc neumí tak jak je zvykem, co neumím na to nadávám. Arty bych v žádném směru neměnil, už jednou dostali veliký nerf a to jen proto že lidi bulej a neuměj..

        • Ano a proto (i když je nesnáším) tak jsem jako největší noobák dnes s M44 s HEATy naklikal ve VIII bitvě 3000 dmg (hrál jsem jen kvůli misi)

          • Ty je nesnášíš, proto hraješ OP artyny jako např. zrovna M44, kde máš 319 bitev. A ne že je hraješ, ty ještě používáš HEATy. A ještě sis tu artynu nechal pro trolling. A noobák nejseš, máš WN8 1606, WR 54%, takže nekecej. A i když jsou artyny tak jednoduché, tak máš na nich ty expert horší statistiky než na normálních tancích.

            • Horší dmg nepopírám – protože s tankem se dá zahrát víc než s klikačem. A M44 mám jen z důvodu IM i když i to extrémě žere kredity (nemám PÚ a na vydělávání jen Chi-Nu Kai a D. Maxe). Kdyby jsem nepotřeboval klikače na IM (posádka) tak bych je hned prodal.

            • Ještě dodám, že o sobě netvrdím, že jsem noobák. Jen jsem napsal, že jsem jako noobák naklikal dmg – protože když dáš rajčeti IS-7 a Obj 261 tak dá víc dmg s Obj

        • neměnil… teď jsou nehratelný, netrefíš stodolu zevnitř ani s příručkou jak na to, a to se, jako jediná třída, spoléhají jen na svoje dělo, nemají kromě toho nic. Takže já bych je měnil. Aspoň aby s nima šlo čas od času něco trefit (dal bych tomu stejné % zásahů jako u ostatních tanků, když už teda déle nabíjí a mají mnohem horší DPM)

      • Tohle bych bral, aby na každém vozidle šla vybrat alespoň 1 mapa…

      • Hovno městské mapy. Himmelsdorf je pro artynu skvělá mapa. Nejhorší mapa na artynu je ensk.

        • Jako Himmel není tak špatnej, na to, že je to městská mapa. Ovšem pořád je o level horší, než Stepi, Westfield, Live Oaks a další otevřené mapy.

          Ensk je samozřejmě pro artynáře černá můra, je jenom pár míst, kam si stoupnout a doufat, že zůstaneš nenaspotovaný co nejdéle.

    2. „vývoj je si vědom, že velký rebalanc artilerií může mít dopad na počet kempících TD, bude tuto věc pečlivě sledovat a rychle na ni reagovat“

      Jako rly ? Hrál někdo z vývoje tu hru někdy na pubu ? vždyť když dostane hráč prochorovku se 3 artynama má 2 možnosti:
      1. nechat se zabít v 1. linii a jít na další bitvu
      2. stoupnout si do rohu mapy a čekat co mu najede před dělo ( nespotne se, tz. kempí)

      A já nekempím ani se 704 i když jsou 3 artyny, kdo chce sedět na rohu mapy nemusí hrát tu hru, ať si sedne do rohu pokoje 🙂

      • Presne. Bachorky a bludy. Kedy uz konecne pochopia velky vyvojari z WG, ze artiny strielaju po aktivnych hracov a na kemperov seru. To je problem hnusnych artin.

        • já hraju artyny a pálim po tom, co nejvíc ohrožuje můj tým. Prostě pokud uvidim že kdokoli dělá z nepřátel největší bordel, zaměřim se na něj. a pokud se naspotujou kempeři, pálim po nich jako „trest“ za to, že sedí na jednom místě a dává mi perfektní příležitost pro doručení 155mm zásilky na jeho střechu. taky odpovídám na volání o pomoc nebo když někdo požauje palbu

          • že by jedinej spravedlivej kliker? 🙂
            Pochopím, když mám TOP heavynu, že se na mě zaměří artyna, ale ne když mám light a sejme mě v plný rychlosti ikdyž kličkuju a dělám co můžu, aby ztížil míření, kdy mě není schopný trefit zakempený TD, ale artyna mě smázne…

            • po lightech v plný rychlosti nestřílim, je to plýtvání municí

            • navíc artyny byly odjakživa určený k vedení podpůrné palby na rádiový příkaz

            • na stacionární cíle = infrastrukturu, soustředění pěchoty nebo jiných měkkých cílů, protibaterijní palbu … ale nikdy ke střelbě po bodových pohyblivých cílech.

        • A po kom by asi měly střílet? Ono se „trochu“ hůř střílí na zakempená (nespotnutá ) TD a dost často nejenom je, než na aktivní hráče s ST,MT a TT. 😉 A ano hraju i arty.

            • Přesně tak… Já mám se všema třídama podobný počty bitev a když sedím v spg, rád bych střilel po stojícím TDcku, jenže… nejsou naspotovaný… A to hned souvisí s koridorama a tím, zme lighti radši jedou na dmg než na spot. Ne že bych se tomu divil. Ty problémy na sebe navazují…

            • Az WG zrovnocenni spotovany DMG s udelenym aj v zarobku a niekto upravi najviac sledovany WN8 aby hodnotil asistovanu DMG tak ako udelenu tak verim tomu ze aj hraci v LT sa zacnu mozno chovat inak…teda nejak tak ako to tu vsetci ocakavate…ale len pre vase krasne oci hrac v LT nebude koli vam tratit na zarobkoch ci hodnoteni…nech sa nikto necuduje ze skusenejsi hrac LT ide aj po DMG a ze nie je ochotny dat svoju kozu len tak v prvych minutach hry…ale tak caka na s velky rebalanc a snad sa aj v tomto smere nieco zmeni…

        • až dá WG možnosť nasviecovacích granátov pre artyny tak si blbé TDčko nasvietim aj sám a druhú mu tam pošlem hneď ako nabijem…a potom budú idioti s TDčkami plakať na WG webe že sa majú artyny rebalancovať…..už sa to tu niekoľkokrát spomínalo že na artyny má RNG má najväčší dopad a iba namodovaný cheateri si honia na one kill shootoch a dmg nad 4000…normálnemu artynárovi sa dmg nad 4k podarý s nižším tierom ( 678 ) zriedkavo…

        • to není nic těžkého nekempit s scorpionem dostal jsem na test serveru hlídku a povraždil všechny 9ky na méně než 200 metrů on ten tank když byl vydán tak jinak hrát nešel protože ta přesnost byla strašná, stejnou taktiku jsem měl s RHM kde mě ta přesnost taky štvala

    3. – jsou v plánu další větve již existujících stromů
      doufám, že tím myslí linii chieftain 😉

    4. – vývoj je si vědom, že velký rebalanc artilerií může mít dopad na počet kempících TD, bude tuto věc pečlivě sledovat a rychle na ni reagovat

      Počet se spíš sníží, ne? Vždyť artyny akorát podporují kempení, protože když nekempìte, smahne vás na ránu a máte po srandě.

    5. Zrovna jsem vyzkoumal Grille 15 a to jsem chtěl WT E100 , no opravdu zatím kupovat nebudu, jen svítí a je to papír a design ten se fakt nepoved, řekl bych nejošklivější ve wot.

      • Já měl opačný problém. WT auf E100 jsem pořídil asi dva dny před tím než mu dali ten velký nerf. Vůbec se mi s ním nedařilo, nezvládal jsem ho, všichni po něm šli jen co jsem na minimapě problikl, nakonec jsem s ním jezdil jen chvilku a prodal. A teď přišel Grille15. Znovu jsem za něj ty kredity vysolil a jsem nadmíru spokojen. Zatím co s WT auf E100 jsem se bál pohnou tak s Grille15 jezdím téměř jako medko 😀

        • Jo máš pravdu, to je jediný co má ta rychlost, ale vypadá jak sada na ryby 🙂

            • pochopil, kdyby ho neprodal tak by mu to automaticky vyměnili a neztratil by 3 mil. kreditů

          • Co je na tom divnýho? Koupil WT E100, to dostalo za dva dny nerf. Nedařilo se mu s ním tak ho po chvíli prodal. Po delší době byl ohlášen Grille a nakonec přidám do hry, což byl důvod koupit a vyzkoušet.

    6. a nějaké zprávy o tom údajném skill MM by nebyly? tohle si strčte někam 😛

    7. To jsem rád že nám zatím Škodovky nenerfnou.
      Už mi to s nimi začíná jít a bylo by zlé kdyby mě hned při rozjezdu rozbili kolečko 😉

    8. ale na druhú stranu by som to aj tuna čakal,pretože v jednom staršom videu (dátum upútavky) žiaľ nepametam na budúcnosť WoTka nás wargaming upozorňuje či vábi na tanky s pancierom,pohyblivosťou a palebnou silou a akej sa nám ani len nesnívalo a ako končil tento koment počas ,, traileru “ ,tak sa tam na mape Himelsdorf tuším pri vlajke rútil tank takmer podobný tanku MAMUT s C&C 3 Tiberium Wars
      a akurát mal 2 delá tesne nad sebou a nie vedľa seba ako spomínaný MAMUT 🙂 …

    9. Vyvoj bude sledovat, jestli moc nekempi TD :-D, nevim ale vyvoj nic neuhlida jinak by uz davno neco udela s arty problemem. Arty jsou postrach vsech tanku, a prave hodne lidi kempi aby od nich nedostali. Je docela hnus kdyz jedu s M103 full HP a nejednou bum a jdu garaz, jeste pred tim se me ten clovek vysmeje, pritom on sedi na jednom miste celou hru nemusi se uhlovat a dokonce ani hybat.

      • Vcera jsem malem rozzvykal klavesnici…hraju si s centek 7/1 mam nastrileno 4500,se mnou jeste zije arty…proti me 5 tanku,z toho 4 na ranu a full tiger 2…rikam si to pujde,nasvitim si je a pres vez si je postupne vyndam…zabiju ty 3 tanky na ranu.Potom na me najizdi tiger a co se nestane,plesk za full,garaz…mohli jsme vyhrat,ale ne rajce stojici celou hru nekde v sejfu si klikne a rozhodne hru…takhle to proste byt nema…

    10. staty grille 15 spadly… jak necekane… kdyz uz ho konecne z garaze vytahli i rajcata 😀 ja si nestezuju, jen jsem si musel na desitkach zmenit ammo loadout 😀

    11. Mne sa práve zdajú Čínske tanky lepšie ako Ruské. napr. IS-2 vs IS: IS-2 má HEATY, a stredné tanky ako sú WZ-120 majú celkom krásny alpha damage narozdiel od T-54 ktorá má dobrý dpm

      • Činske tanky maju preto take dobre štatistiky pretože ich vačšinou hrajú už lepší, skusenejší hráči ktori po vyexpeni „tradičných“ technologických stromoch si povedali že chcu dačo nové tak začnú expit činanov. napr WZ 111 1-4 ma najvyšší win rate zo všetkých tier 9 heavyn. Samozrejme WZ je fantastický stroj, mám ho radčej než T-10, pretože alfa – aj ked uznavam T-10 je vo všetkom ostatnom lepšia, ale preto ma najvyšši winrate lebo ten tank hraju povačšinou lepší hrači čo sa o takej E-75 či rusakoch povedat nedá…

        • Taky bych to tak viděl. To už si většinou udělaj lepší hráči, kteří mají vyexpeno a nudí se. Berou to jako výzvu a dokážou s tím zahrát.

    12. Pokud jsou 3/4 lidi totalni dementi tak firma může dodat cokoliv a je to nehratelne
      .Takže vaše inteligentni rozhovory jsou uplně k ničemu.

    13. Já pořád nechápu, proč by měl mít rebalanc artyn vliv na kempící TD? Problém přece neni nasvícený TD zničit, ať je kdekoliv. Buď sou slabě pancéřovaný a když maj pancíř, tak sou pomalý. Problém je přece v tom je najít a nasvítit, ne?

    14. Já bych si radši zakázal artiny kdyby to šlo, než mapy. a omezil gold munici na cca 5ks na tank, zlepšil ekonomiku co se týče prodělávání na úrovni 9 a 10. nízkých tierů jsem už najezen už bych si zajezdil i v mausu ale nemohu šetřím na is7 tak musímím hrát dokola 5, 6, 7. už nemusím užívám si desítky v AW chall. 2 ADTU bez stresů z prodělků.

    15. „mapa Prochorovka bude upravena do větší „placatosti“, nicméně ne zas tak moc“

      Již byla „zploštěna“. Proti mapě Fiery Salient (druhá a novější Prochorovka) je klasická Prochorovka výrazně plošší ve sloupcích 1-2.

    16. Uvítal bych, kdyby WG poslal dotazník: vyberte 2 nejvíc nevybalancované mapy. Tak by se vývoj dozvěděl které mapy by bylo dobré předělat.
      (za mě Ruinberg/Wintersberg a Prochorovka/Fiery Salient)
      Místo toho posílají dotazník: „jak se Vám líbí grafika“ apod.

    17. – statistiky Grille 15 po třech dnech spadly na WR 49%
      Otázka smeruje ku grille 15 aj keď som s tou výmenou nesúhlasil, lebo sme dostali úplne iné tdčko pre ktoré som si išiel pôvodne. Zaujímalo by ma kam priradili skúsenosti, ktoré som potreboval pri WT auf E100 na to aby som ho mal v tope. Trebalo totiž vyexpiť ešte húfnicu. Táto možnosť pri zmene tanku na grille 15 zmizla.

    18. Unikátní bude – až se nad sebou samým konečně celý slavný WGéčko zamyslí a konečně si uvědomí co je ve skutečnosti zač (a že to nebude ve výsledku nic pěkného – naopak – odporného) !

    Comments are closed.