30. 4. 2016

    71

    – možnost vyjíždět na kopce a kameny zůstane … … zatím
    – Grille nepřinese rest skillů na posádce
    – i s novou fyzikou stále musí ve hře zůstat hodnoty odporu terénu, které spoluurčují základní dynamiku stroje
    – nerf T-54 Lightweight byl zrušen, stroj se nakonec měnit vůbec nebude
    – ukázka pancířů v garáži bude později
    – scouty budou míst zatím stále stejný posun v tierech, jako doposud, tedy osmičky budou hrát s desítkami, atd.
    – na otázku, jestli se scouty dostanou až na desítku, odpověděl vývojář „bez komentáře“
    – členové čet nově dostávají bonusy, pokud jsou jejich tanky stejného tieru, pokud je naopak rozdíl 3 a více tierů, dostávají penalizaci
    – změny v odměňování členů čet si kladou za cíl dostat ze hry trollovací čety s příliš rozdílnými tiery
    – vývoj zvažuje několik buffů těžkých tanků na 9. a 10. tierech
    – KV-220 rozhodně nedostane buff, spíše nerf, vzhledem k tomu, jak je teď OP
    – po 9.15 již nebude nijak možné získat T-22sr
    – FV4005 ve hře zůstane, neplánuje se jeho výměna
    – FV215b (183) ve hře zůstane, neplánuje se jeho výměna
    – v současné době se neplánuje nic podobného, jako byl mód Nadvláda
    – vývoj intenzivně řeší problémy se zamrzáním hry na mapě Fisherman’s Bay, oprava zřejmě přijde již s 9.15
    – i když si řada hráčů stěžuje, že staré premium tanky vydělávají méně a méně, statistiky to nepotvrzují
    – Grille do hry přijde, na tom už otevřený test nic nezmění
    – většina hráčů s 9.15 bude mít vyšší výkon (potvrzuji, na testu jedu na plné detaily na 120+ FPS – pozn. carramba66)
    – 9.15 je ohledně optimalizace hry jednou z nejdůležitějších aktualizací
    – buff dostanou úplně všechny kanóny 88mm L/56

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článek9.15: Porovnání SD a HD modelů
    Další článekSupertest: Dvě nové garáže
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    71 KOMENTÁŘŮ

    1. ještě do hry přidali takouvou bezvýznamnou ale pro mě duležitou věc
      Vsynchronizavi v 75Hz to v 9.14 není a taky potvrzuju bez Vsync jedu 100fps na max

    2. T-54 ltw mě hodně potěšil, když jsem si ho konečně vyexpil 🙂 jinak grill 15 není špatnej.. ale wtčku nesahá ani po kotníky

      • no pokud máš více jádrový intel tak o dost ja jsem hrál na 60 s dropy na 30 a teď 100 bez dropů 😀 😀 😀

            • Asi to bude hodně individualní podle sestavy. Kolega tady píše nade mnou brutální nárůst a já mám I5 2500K a jedu se svým nastavením normálně kolem 60 FPS a na testu taky kolem 60 FPS. V podstatě beze změny.

            • Jo mám, ted jsem se níže dočetl, jak to funguje. Takže moje chyba, proto mám těch 60. 😀 takže to vyzkouším na testu bez té Vsync. Nicméně si vzpomínám, že jsem ji zapl tenkrát, protože při vypnutý mi obraz trošku jakoby poskakoval, takže mám asi slabou kartu.

            • Nicméně si myslím, že 60 je dostatečně a pokud to půjde furt 60 bez trhání tak to bude OK 🙂

            • Tak jsem to vyzkoušel s vypnutou Vsync a mám na testu kolem 70-80 a netrhá to už. Takže moje neznalost a nárůst tam nějaký je. 🙂

          • Tak taky nesmis mit 8-bitovou grafarnu…:-) neni to jen o prociku…ja mam Amd a hlo se mi to z 50-60 medium deataily,na 80-90 na full detaily…ale to mam nadupanou grafiku a ramky…procesor mam jinak 8 jadro…ale to ve wotku nevyuziju…na to se vic hodi intel…jinak je Amd super,ale chce to podporu vice jader…

      • já mám msi gtx 980 a intel core i5 6600k z deskou msi a nejdu pod 120 fps vypni si vertikální synchronizaci ta drží 60 fps

        • ne nedrží fps je to podle monitoru a jeho Hz a Tomasi mě to trhá taky to není GK ale monitorem já jsem si monitor přetaktoval a je to v pohodě 😀

            • Ano,i monitor lze přetaktovat.Jsou na to utility.Jde o to,vyrobit do windows nový profil s vyšším refresh rate.Pak monitor umí zobrazit místo 60 Hz třeba 75Hz a tim pádem i 75 FPS !!! Ale než to začnete někdo testovat.Upozorňuju že se tim dá monitor oddělat nadobro !

            • Ještě pro doplnění mám monitor Samsung s24d300.1920x108x60Hz přetaktovaný na 70Hz.Víc se bojim.Dá se to nastavit v ovládacím panelu Nvidia pod položkou vytvořit vlastní rozlišení 🙂

    3. a ten bug kdy se tanky daj použít jako ponorky opravěj? je celkem nepříjemný když vás na arktidě huntí bulldog z ostrůvku vedle heavy úřest

    4. kv220 nerf ??…a že je op…tak to dovolte abych se zasmáááál má neskutečný veak spot celou věž.
      A pokud vím prémiové tanky by nikdy neměli dostat nerf….nebo mi jako vrátí peníze co jsem dal za nějaký stroj ,který je prémiový a koupil sem ho s nějakými parametry které teď již nebudou…to snad ne ….

      • Kam furt na takovéhle bludy chodíte? Každý stroj ve hře mohl, může a bude moct být libovolně upravován. Ty sám s tím každou aktualizaci souhlasíš.

        • se pleteš chlapče…. Premiový tank nemůže dostat nerf aníž by to nebylo nějak kompenzováno…S tím jsem si KV-220-2 nekupoval….vrátěj prachy. stačí aby se už nikdy v obchodě neobjevil…a je to vyřešený..
          PS: tenkrát dostala nerf superplečka a nabízeli zpětný odkup…. tak asi tak

          • Co to meleš ? Klidně ho mužou smazat a nic ti nemusí nahrazovat. Přečti si licenční podmínky, se kterýma si souhlasim při registraci a spuštěním hry.
            Vě většíně případu jde jen o malé nerfy, a když už je velkej, tak dávaj možnost hráčum vratit ho.

            Ale ten tvuj blud, že ho „nemužou“ nerfnout … bože … když kv220 buffovaly, taky si chtěl prachy zpátky, když tomu měnily statistiky ?

            • Co to meleš ??? Koupíš tank a oni ti ho smažou…ukaž mi to kde to píšou,.prober se, vyhodíš např. 1000kč …..do pr***e. KV-220-2 jsem koupil teď…….

            • Hele ty podmínyk jsou celkem jednostranné, ale oni můžou cokoli… když zítra skončí, vypnou servery, můžeš si tak max. po večerech povídat s výpisu z účtu..
              krom toho, tvůrce je tvůrce a může cokoli.. i kdyby se zapřísáhl že to neudělá nebo bylo dokonce soudní opatření, stačí když všem ostatním dá buff a tvýho zaplacenýho OP miláčka nechá bejt..

            • Ono ty si hlavne zadny tank nekupujes, nebrz pouze pronajimas. Precti si ty podminky, at tu ze sebe nedelas jeste vetsiho tupce. Protoze co si myslis ty v tomhle pripade nehraje moc roli. 🙂
              Se superpleckou to byla dobra vule WG, nic nahrazovat teoreticky nemuseli (ale nasrali by zbytecne lidi). Nic vic.
              Vzpomen si treba na nerfy slavneho Typa. Kompenzovali neco? Odpovez si sam.

      • … a co třeba type 59…ten už dostal nervů nepočítaně… a kdo nám to čím kompenzoval.?…

    5. – vývoj zvažuje několik buffů těžkých tanků na 9. a 10. tierech

      Chci buff ST-I, teď je moc málo OP 🙁

      • Tak já jezdím hlavně medka a lighty kvůli pohyblivosti, ale když jedu v hevině tak mi nepřijde že by potřebovaly buff. Pokud se teda nedostaneš na otevřenou mapu s artinama, ale to není věc balancu hevin, ale hovnometačů. Taky MM by měl zabezpečit aby třídy tanků byly balancovány, ale samotný 9 a10 heviny jsou podle mě OK.

        • Žeknu to takhle … ST-I nabíjí za cca 11 vteřin, T-10 za cca 10 vteřin. Přitom oaba mají stejný kanon a ST-I o nabíječe víc.

            • poznamka dobra ale tomas chcel poukazat na nieco ine s cim plne suhlasim ze ako moze ten isty naboj do toho isteho dela nabijat jeden rychlejsie ako dvaja…ale stale to moze byt preto ze si ti dvaja zavadzaju 😀

            • Vez to ma velkou…podle me se tam musi vejit i virivka 🙂 mozna proto nabiji tak dlouho :d

    6. FPS vylétly nahoru a to dost brutálně. Z 85 na cca 115.
      Já ale hraju s v-sync on, tzn. 60 FPS při pohledu z kamery a 120 FPS ve sniper modu kvůli míření.

          • Jednoduše, zapnu v-sync (bez tripple buffering) a 120 Hz.
            Bez v-sync mám v kamera módu cca 80 FPS, takže s v-sync hra vykreslí 60 snímků. Ve sniper módy mám téměř vždy 120 Hz, tak to s v-sync těch 120 snímků vykreslí.
            Mám to tak i proto, protože nepotřebuji zbytečně trápit CPU + GPU, pokud jen tak jezdím po mapě. Když delší dobu mířím, tak je hukot větráku CPU celkem slyšet, ale kdo ví, zda 120 FPS má nějaký zásadní přínos na trefování 🙂

            • já mám ten tripple bufering zaplej, bohužel ale nevím co to vlastně dělá 🙂 Nicméně chápu asi dobře, že pokud můj monitor má jen 60 Hz, tak se mě 120 netýká?

            • Pokud má monitor jen 60 Hz tak nevykreslí cokoliv nad 60 FPS.Naopak je to spíš na škodu a zbytečně to žere energii a topí grafika i CPU.Lepší je mít furt 60 FPS než aby to lítalo sem a tam.Když snímky padaji v rozmezí 80-50 tak je vidět trhání.Na stálých 60 ne.

      • Díky moc, už jsem si našel dobrý článěk a naštudoval to částečně. Dokázal jsem z něj snad pochopit proč píšeš, že máš vypnutý tripplebufering a z jakého důvodu máš těch 60 a 120. pro mě je nicméně lepší volba Vsync s tripple buferingem, aby nedocházelo k takovým propadům FPS pokud moje karta nestíhá. Alespon myslím, že to tak je. )
        dík

    7. Já jsem tak rád že už dávno nahraju tuhle sračku to jsou odpovědi jak z pomocné školy WOT je SRAČKA!!!! Ať žije Armored Warfare!!!

    8. A co chtěli u T 54Ltw nerfovat?to aby byl v t10 bitvách(90% MM) úplně k hovnu?

      • O vteřinu horší reload ale lepší aimtime, jenže nejvíc by se to projevilo v cw a odradech

        • kludne to tak mohli urobit aspon by to nebol tak tazko preferovany lajt v CW a doslo by viac aj na ostatne 🙂 …ale ked nic tak nic sak nic hrozne sa tym neudeje (myslim ze aj po takomto nerfe by sme ho v CW stale dost videli lebo nie je vsetko len o DPM…)

          PS: moj subjektivny pocit ze jak vela tento tank vidno v CW tak o to menej ho vidno na publiku…no hold vsetko ma svoje plusy a minusy tazke asi sa nejedna o ziadne tazke OP a nerf nie je nevyhnutny

          • Pole mne jsou randomy a CW/SH dvě odlišné hry, byť se stejnými tanky a na stejných mapách. Extrémní odlišnosti jsou v taktice i strategii, tudíž by pro WG bylo lepší mít 2 balance – jeden pro random, druhý pro CW + přepínač v garáži. Něco jako speciální mod Běsnění. Ono byto nebylo nic nového, takové WoW má switch na PvP/PvE build už 10 let.

            • asi tak nejak…dokonca by som povedal ze tri typy lebo este su tam teamovky kde je skladba teamu a aj taktika zase o cosi ina nez pri CW/SH a random je kapitola sama o sebe :)…a nie raz plati ze urcity tank co nie je vhodny do teamoviek ci CW/SH je dobry na randome alebo opacne…najviac by som vypichol LT…kdezto v randome si s LT na 99% vzdy v bitkach vyysich tieroch tak v CW/SH ci teamovke slightom mozes hrat na jeho vlastnej urovni…no a vybalncuj tank tak aby to vyhovovalo tam aj tam…aj z tohto titulu by som ja osobne prijal MM+-1 lebo sa tym random priblizi viac k CW/SH a balanc urcitych tankov bude jednotnejsi…

            • No jo, ale MM +-1 snížíš winrate té hromadě rajčat. Dnes je rajče na spodku = pro tým nic pořádného neudělá a přinejlepším nic nezkazí – bitvu mu vyhraje někdo jiný. Rajče je spokojené, přece vyhrálo…

              A teď si představ bitvu s MM+-1 = počet tanků schopných výrazně ovlivnit bitvu se zvedne až o 1/3 = kanónenfutr na spodku tabulky zmizí a téměř každý bude schopen střelit a probít. Vzroste síla a význam těch, kdo umí hrát a mají lepší než průměrné výkony. Dobrý hráč ovlivňuje výsledek bitvy více, čím výše je v teamlistu. Dnes tráví dobrý hráč cca 1/3 času v bitvách, kde je o 2 tiery níže, 1/3 času je o 1 tier níže a cca 1/3 je v toptieru (pokud hraje normální distribuci – tj. všechny možné tiery od 3 do 10). S posunem MM na +-1 by měl rozdělení cca 1/2 a 1/2. Tj. stoupne jeho šance dostat bitvu, kde jeho tank bude platným soupeřem = lepší výsledek pro něj, větší WN8, více dmg atd atd. Protože je ale HP pool omezený, počet tanků nepřítele taky … kdo na tom prodělá? Rajče přirozeně, rajče, které bude mít winrate ne 46- 49%, ale spadne někam ke 40%. Kolik z těch rajčat tohle bude chtít snášet?

              Osobně bych si přál mít MM taky jen +-1, ale ne vše je černobílé.

    Comments are closed.