27. 4. 2016 #2

    47

    – další premiáky mohou být rebalancovány také, ale ne ve větším měříku, rozhodně ne Löwe
    – s novým MM se zatím pouze experimentuje
    – statistiky československých tierů 9 a 10 jsou v mezích normy
    – gold za kredity sice snížil roli pancíře ve hře, ale ne tolik, jak se všeobecně soudí
    – 15. mise ze série individuálních misí se měnit nebudou
    – podpora více jader už v engine je
    – v dohledné době budou HD mapy
    – Havok nebyl zcela zrušen, ale v 9.15 samozřejmě nepřijde
    – japonské tanky, které dostaly nerf, byly statisticky příliš dobré
    – je možné, že hra bude převedena na 64bit, takže bude moci využívat více RAM
    – bonusy za odrážení pancířem v 9.15 ještě nebudou
    – PzKpfw V/IV byl přesunut na tier 5, ovšem kompenzace za vyšší ceny kamufláží nebudou
    – není v plánu umožnit vypnout překocení tanků
    – změny některých vozidel v 9.15 nejsou součástí globálního rebalancu, na kterém se pracuje; bylo však nutné je udělat už nyní
    – v 9.15 bylo hodně zpracováno na opravě pádů klienta
    – pravidlo tří ráží se měnit nebude
    – mód Nadvláda se možná vrátí po přepracování
    – boti v tréningovkách nebo tréningovky pro jednoho hráče nebudou
    – o mapách Berlín a Paříž nebylo ještě zcela rozhodnuto, je pravděpodobné, že se objeví na randomu, ale po přepracování
    – je možné, že Chieftain nakonec opravdu nebude náhradou za FV215b
    – mise na Objekt 260, kde se musí zničit dva těžké tanky o dva tiery vyšší, se měnit nebudou
    – výměna WT E-100 bude probíhat tak, že dostanete kus za kus, plus se vám přetrénuje posádká, která má stejný počet členů
    – supertesteři kritizují Grille 15, že moc svítí, vývojáři tvrdí, že má lepší camo než WT E-100
    – T-54 ltwt je testováno, je možné, že bude dále změněno
    – statistiky Grille 15 a WT E-100 budou rozdělené
    – hráč navrhuje, aby vývoj zavedl scouty 9 a 10 úrovní, vývoj oponuje, že tier 8 scouti praktiky díky svému MM rozsahu jsou desítkové tanky
    – vývoj stále testuje problémy s couváním, v 9.15 se to opravovat nebude
    – možná budou bonusy za hraní v četách, odstupňované podle tierů
    – během velkého rebalancu se bude speciální pozornost věnovat lehkým tankům

    Sdílejte
    Předchozí článekWoWs: 27. 4. 2016 #1
    Další článekStane se z Waffenträger E-100 premiák?
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    47 KOMENTÁŘŮ

    1. I Albanskej statni podnik na vyrobu pracek ma lepsi camo nez Waffle 🙂 Navic to nema plne otocnou vez a je to vyskoky jako vezak, cekal jsem neco mezi RHM a WT IV., ale tohle je fakt smutnej pribeh.

    2. no tak celkom zaujímavé novinky a hlavne ta výmena wafle za grille, len škoda že prídem asi tak o 750 goldov čo som dal na permanentnú kamufláž na waflu. :/ ale som zvedavý na grilika či bude za to stáť alebo len vystrieda odstavné miesto v garáži s waflou. 😀

      • Camo by ti měla přejít na Grille 15 taky. Vždycky to tak zatím bylo. O nic snad nepřijdeš.

    3. Tajně jsem doufal v nějakou berličku pro Loweho, tak třebas jindy 🙂

      • píše se tam že určitě ne pro lowe takže asi do 2 let nebude 😀 😀 😀

      • Na mého Lowe se v garáži už 2 roky jen práší. Můj nejhorší kauf ve WOT.

        • To já ho průběžně jezdím. No není to takový terno jak jsem od něj tenkrát čekal, ale úplná hrůza to není. Když to střídám s JT88, tak se prachy jen valí.

    4. – supertesteři kritizují Grille 15, že moc svítí, vývojáři tvrdí, že má lepší camo než WT E-100.
      Nič nemôže mať menší camo bonus ako WT.

      • Taky si myslím, že ze strany WG je to jen alibistické tvrzení. Až utečou skutečná čísla, tak se vsadím, že 704 nebo 268 budou mít o 20 – 50 % lepší bonus než G15.

        Osobně bych z G15 sundal ten zcela nesmyslný štít, který je jen jedním velkým hitboxem (nemá žádnou rozumnou funkci), a nechal top úplně otevřený jako má Crusader SP.

    5. – podpora více jader už v engine je
      Tak proč to běží na 4 jádru líp než na 8 jádru ?

      • Protože nemáš 8 jader, ale zapnutej hypertheading, který pousti jen 12,5% vykonu na jedno jádro. Naproti klasickemu 4jadru, kde mas k dispozici 25% vykonu.

          • nemáš 8 jader AMD FX má moduly po 2 vykastrovaných jadrech kde každý pár sdíli 1 výpočetní jednotku. Když jedno skorojádro naplno zatížíš tak to druhé se sním hádá pokud nemáš spešl aplikaci napsanou pro FX

            • V dobře napsaných aplikacích udrží FX krok s o hodně dražším Intelem.Co se týká toho že to neni 8 jádo.Definici 8 jader to splňuje.I když to má pro každej modul sdílené FPU tak jsou v každým modulu 2 fyzický jádra…. To ale nic nemění na tom že hňupi z WG neumí efektivně využít jakýkoli dnešní vícejádrový CPU.Warthunder s 50x lepší grafikou to dokáže a WOT ne ? Asi je někde chyba ne. Takže jestli WG tvrdí že podpora více jader už v engine je,lže ! Podpora vícejader u mně znamená že využiju všechny dostupný jádra.Ne 2 na 100% a zbytek občas.

        • Další chytrák ukaž mi jak ti WoT běhá na 4 jádrech… Stále jen jedno + na druhém zvukový engine. Ale i to je pro WG obrovský technologický posun vpřed…

          • Tak dvě jádra mi to určitě využilo už před změnou zvuk. enginu.
            Stačí to fixnout na jedno a fps padnou na polovinu.
            Co si to prvně vyzkoušet sám a potom diskutovat?

            • Rovano: pravdu mas, tomuto testovaniu som venoval asi 2 dni, testovane na dvoch CPU i5-2500K a i7-4710MQ…

    6. – bonusy za odrážení pancířem v 9.15 ještě nebudou – ten bonus nebude: tohle psali už u patche 9.8

      • Tohle mne ani moc netrápí. Ten haprující MM má daleko větší vliv.

    7. Prosím udělejte lightům normální MM a artynám dejte +3, co je to zase za blbost aby t6 light chodil do bitev proti E75, ať si proti E75 chodí artyny, taková M44 ho stejně heatama rozcupuje.

      • Scout má v prvé řadě úlohu scouta… ne syslitele DMG jak ho mnoho lidí hraje…

        • scouta? bývávalo! na většině nových map je scout k ho*nu a když už se zadaří a máš možnost ať už pasivně nebo aktivně spotovat tak máš tým plný blbů a nikdo to nestřílí, a navíc sky canceři míří a střílí po jedoucích scoutech, což je zřejmě strašně užitečná zábava pro tým …

        • na spot kaslu v 80% protoze kazda 10tka ma spot stejnej nebo lepsi a v koridorech nebo mapach, mestech je to k nicemu spotovat … vyjimka je napr prokorovka kde se scoutem zas opravdu rad spotuju. jinak i se s scoutem se da udelat slusna dmg …. jen musi bejt clovek pozornej aby si ho nikdo nevyhlid jako terc ….

    8. No jak vidím, tak budoucí patch přinese kulové.Vývojáře vyměnili, ale při tom ti noví vaří stejnej gulášek, ktery bude chutnat jen WG !!!

    9. – možná budou bonusy za hraní v četách, odstupňované podle tierů

      podle tohodle uz jsem to bral jako hotovou vec, tak jaky mozna? 🙂

      worldoftanks.eu – Verze 9.15: Náhled na supertest
      10. Při hraní v četě budete dostávat bonusové zkušenosti, jejich výše bude záviset na úrovni vozidla, se kterým bitvu odehrajete.

      • dyt je to nanic kazdej si v bitve hodi dynamickou cetu a dostane bonus …. v realu ale tyhle cety nespolupracuji ja to delam i ostatni kvuli misim …. jinak cety nemam rad radsi si hraju sam

    10. A já blbec si myslel, že hra jede na 64 bitech a ono ne. Takže sotva 2 jadra 32 bit. integrovaná grafika, prostě hra tak na lepší kalkulačku navíc od nového patche mi to spadlo víc než za poslední 4 roky, díky Wg díky a i za toho Löwa co je už jen na výstavě v garáži.

      • Zapomeň na na to. Ve správci úloh mi píše WOT vytížení jader 2,3 a 6.Zbytek jader se fláká . To samý s RAM.Zatíží se + – 3,5GB RAM a pak to vesele sype na SWAP v HDD .To mam ošéfovaný tak,že mam ze 32GB RAM daných 6GB jako RAMdisk a v něm mam pagefile.sys a cache od prohlížeče netu. Na HDD se tedy šahá jen při načítání dat.
        Hlavně že HD klient funguje jen na 64bit OS.Nechápu proč když z 64bit vůbec nic netěží.

        • Tolik mi to nikdy nebralo. Jak to testuješ?
          To už spíš se dostanu přes 2GB na videopaměti, ale na RAM ne.

    11. další premiáky mohou být rebalancovány také, ale ne ve větším měříku, rozhodně ne Löwe

      Tak do jděte doprdele! A nezapomeňte ještě přidat další buff IS-6, ať nneí tak UP…

      • Jak říkam.Podpora více jader pro mně znamená že hra využívá všechny.Ne 3 na 100% a zbytek ignoruje.

        • Je to tak, WoT v současné době rozhodně nevyužívá multicore tak, jako ostatní hry. Že na jedno jádro přesunuli zvuky je hezký, ale je to spíš taková berlička, která hlavní problém neřeší.

          Je vůbec s podivem, že toho nejsou schopni už pět let. Pět let čtu nářky na absenci multi-core, pět let čtu sliby, že to jednou bude, ale pět let to není. Čili je to enginem.

          Budeme doufat, že WoT 2 opravdu poběží na něčem jiném.

    12. Vzdycky kdyz sem někoho spotnul,udělil dmg,zaasistoval dmg,tak na obrazovce vyskočil nápis. Ted už to zas zrušili? Už to nedělá..

    13. – další premiáky mohou být rebalancovány také, ale ne ve větším měříku, rozhodně ne Löwe

      takže ďalší buff pre IS-6 😀

    14. Mohli by jste aspoň upravit ty tiery proti sobě a hlavně MM protože to je na pěst 8 tier proti 10!!!!!!

    Comments are closed.