26. 1. 2015

    21

    – Wargaming plánuje spoločný launcher (spúšťací program) pre World of Tanks, World of Warplanes a World of Warships
    – na oficiálnych stránkach bude špeciály príspevok o zmenách presnosti v 9.6
    – dohľad tanku Firefly bude zlepšený tak, aby bol porovnateľný s dohľadom ostatných stredných tankov na jeho úrovni
    – spotovací systém bude prerobený tak, aby sa zamedzilo problému “miznutia tankov uprostred poľa”, odhadovaná doba: “keď to bude, tak to bude”
    – StuG IV bude použiteľný v historických bitkách (keď ich vráti WG do hry)
    – malé vizuálne poruchy v modeloch (napr. príliš krátke delá atď) budú opravené do vydanie aktualizácie 9.6
    – bolo by logické pridať do hry funkciu, kedy by nebolo možné vidieť siluetu nepriateľského tanku, pokiaľ by váš tank stál za dvoma kríkmi, ale Storm potvrdil, že táto funkcia nie je v hre, pretože by sa určite veľmi skoro objavil mód, ktorý by opätovne zapínal siluety
    – T57 Heavy nedostane buff
    – ramovací systém bude prerobený tak, aby bol jednoduchší a lepšie pochopiteľný
    – je možné, že v hre bude T92 Light Tank
    – je možné, že okrem nerfu dohľadu bude u TD nerfnutý aj faktor maskovania
    – žiadne plány na banovanie noobmetra (časti XVM, ktorá ukazuje zručnosť (skill) hráčov)
    – jedine distribúcia výstrelov v rámci zameriavača bude nerfnutá, ±25 RNG pre poškodenie a penetráciu sa nezmení
    – ST-I sa nezmení na tier 10. Zatiaľ.
    – ak nerf distribúcie výstrelov zapríčiní problémy u niektorých tankov s dlhým časom zamerania (T-34-3), tieto tanky dostanú buff
    – Otázka: “Storm, myslíš si, že nové vetvy technického stromu v roku 2015 prinesú hrateľnosti niečo nové?” Odpoveď: “Viacvežový mechanizmus a variabilné vybavenie by napríklad mohli hrateľnosť o niečo rozšíriť.”
    – technickým stromom európskych národov budú pravdepodobne predchádzať prémiové tanky príslušných národov (tak, ako to bolo s japonským stromom a Chi-Nu Kai)
    – niektoré delá majú odlišné priemerné poškodenie ako zvyšok diel toho istého kalibru. Tieto delá však nebudú prerobené tak, aby sa zhodovali s obvyklým priemerným poškodením.
    – viac tankov na stredných úrovniach dostane nerf alebo buff
    – problémy s bodmi zdravia (špecificky malé rozdiely v počte bodov zdravia medzi triedami tankov na vysokých úrovniach) budú ešte preskúmané
    – nová verzia herného enginu Bigworld nijak neovplyvní hrateľnosť, hráč by si nič nemal všimnúť
    – je možné, že pribudnú ďalšie možnosti nastavení pre vertikálnu stabilizáciu a dynamické efekty streľby s novou pohybovou fyzikou, avšak žiadne záruky
    – historické bitky sa vrátia do hry, ale nebude to skoro. Dôvodom je, že tento herný režim bude tak odlišný, že sa bude jednať o takmer úplne nový typ hrateľnosti.
    – na IS-3 sa pracuje. Model bol prevzatý zo stalinovskej línie IS-3 – niektoré časti sú v rôznych štádiách opravy. (neviem, čo si mám pod tým predstaviť, pozn. madman_24)
    – je úplne možné, že rôzne kusy IS-3 boli odlišné v uhloch a hrúbke panciera podvozku

    Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2015/01/26/26-1-2015/

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekcarramba66: Replay T-55A
    Další článekWoT.cz pro mobilní platformy
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    21 KOMENTÁŘŮ

    1. Tak s tím dohledem a teď camem u td lituji, že jsem si na rhm kupoval za goldy maskování:-/

      • Takže Helcat – další nerf po tom prvním brutálním nerfu, ach jo, je vidět že úsilí hráčů při získávání jednotlivých tanků je jim u prdd…. .

    2. Ja jsem rad ze zmeni dohledy a camo. Jelikoz jako lehky tank toho moc nenasvitim kdyz mi kousek za zady jede TD s vetsim dohledm:)

      • přesně, ale spíš říkám že 8. tier LT je jako rychlejší desítkové medko s horším dohledem, dělem a HPéčky, nicméně MM mají stejný 😀

    3. ať de celý wg doprdele 🙁 , tak ať zrušej td ůplně ne chuji 🙁 !

    4. Berte to tak, že WG vrací do hry LT, které pomalu a jistě ztrácely po zavedení “neviditelných”, ale “bystrozrakých” německých TD do hry smysl. Pro hru to nebylo nic dobrého a naštěstí to vypadá, že to WG pochopil, aby “neviditelná” TD dominovala svým dohledem bojišti. Reakcí na to bylo kempení a prakticky vymření scoutů, tedy LT. Podle mého by dohled měl být seřazen takto: největší LT, TD, MT-HT, samozřejmě nějaké vyjím +/- 10 m by byly možné.

      • Tady je vidět že někdo přemýšlí protože konečně čtu normální komentář je pravda že TD jsou prasárny když si vezmu JagE100 tak spotim a LT je totálně nepotřebné takže to beru jak to je .

    5. Ne TD po 0.8.6 nejsou problém. WG to zkrátka říká a co řekne je pravda!
      To že se po mapách prohnali Ukrajinci s křovinořezy, sebralo se jim specifické cammo po výstřelu, nerfují se německé WT UFO (což neskončilo doteď), bude se nerfovat dohled a přesnost a teď ještě cammo. Ne TD nikdy nebyly problém.
      Proč mám každým patchem pocit, že se hra vrací částečně do podoby před 0.8.6? Říkali jsme že zmizí arty a lehké tanky a bude to stealth TD párty. Zkrátka TD nejsou problém…

    6. Nemám rád viacstupňové nerfy. Najprv nech nerfnú presnosť a počkajú mesiac aby videli čo to s hrou spraví. Potom nech nerfnú dohľad a počkajú čo to s hrou spraví a keď to nebude dostatok tak nech nerfnú kľudne aj to camo. Ale tanky ako t67 a marder38T doplatia na všetko lebo nemajú pancier a majú málo munície.

      • A LT, které mají plnit roli scoutů mají nějaký pancíř? Na rozdíl od TD jsou ještě ke všemu slepé…. Také mám TD, kterých se to dotkne a jsem jednoznačně pro a dávám WG palec nahoru.

    7. Tak myslím, že začíná konec této hry. Arty už jsou po smrti, protože se trefí ze 7 výstřelů 1x, TD jsou taky nepoužitelné, protože mají sníženou přesnost a po výstřelu jsou okamžitě vidět přes celou mrňavou mapu. Hru ovládají středové tanky s raketovou rychlostí a hra ztratila veškerou taktiku. Teď je to systém “hrr na ně” kdy je do 4 min. konec hry a pomalejší tanky si ani neškrtnou. MM staví úmyslně nevyrovnané týmy, aby hru ještě zrychlil a tak se z toho stávají dostihy kdy je na začátku hry rozhodnuto, která strana vyhraje. Jediné co funguje, že v každém patchi zmizí z map nějaké to křoví, kde se dá zamaskovat. Už teď ty mapy vypadají jako by byly postříkány “randapem”.

      • Po příštím patchi zůstane jediná mapa, která se bude jmenovat Solné jezero a všechny bitvy se budou odehrávat na ní 🙂

    8. Dobrý hráč se přizpůsobí, “uplakánci” budou brečet vždy, ať se děje co se děje, že? 🙂

    9. Neviem čím to je, ale keď začnem niečo expiť tak WG pošle nerf danému tanku, teraz expím samé TDčKá, predtým to boli zas artiny; začnem expiť Heavy Tanky a tie tiež nerfnú o také 4 mesiace.

    10. St-I už je skoro teď tier 10. Má nejvyší průměrný winrate z tier 9 heavyn.

    11. Neviem, prečo nenerfnú aj medká 😀 pozriem na youtube a kazde jedno video v ktorom hraju fialky je s tier 9+ medkom, samozrejme medko ma tvrdu vezu s dobrymi uhlami, aj hull niekedy odrazi ked sa zacne vrtiet s 50 stupnami/sek traverse speed, dpm 3k+, s kamofaktorom lepsim nez 75% vozidiel tej istej urovne, pohyblivostou na urovni slabsieho lighta 8. urovne,dohlad je s pouzitim optiky na urovni 440 metrov a nebolo by to spravne medko keby nedokazalo strielat na 350 metrov pri 60 kilometrovej rychlosti presne do urceneho ciela..ach jaj, ale hovoria, ake je to neuveritelne tazke hrat s medkami. potom stretne novacik v tigrovi 2 objekta 140 a je vybaveny do 30 sekund… ako fakt spravodlivost 😀 inak za nerf TD a presnosti celkovo som rad :3 len este tamtie mrchy treba ponerfovat a sicko bude v poriadku :))

    Comments are closed.