24. 11. 2014

    14

    – Maus má ve hře stejné pancéřování, jako v reálu (WG to měřilo v Kubince)
    – pancíř IS-7 je historický
    – Storm upřesnil, jak WG omezí módy, které ukazují, kdo a co po vás střílí – hra nebude do klienta posílat informaci o tom, kdo střílí, jen typ munice
    – včera Storm řekl, že nová verze engine BigWorld zapříčinila zdržení s předěláním renderování z čtverce na kruh, totéž se prý týká i nové pohybové fyziky
    – vývoj pracuje na Havoku, nicméně vypadá to, že bude odložen, protože podle Storma se potýkají s velkými výkyvy výkonu
    – Storm reagoval na srovnání IS-7 (který je pomalejší) a Objektu 260 (který je na videích poměrně rychlý) tím, že Objekt 260 může být penetrován i do středu věže
    – přepracování mechaniky HESH munice se zatím nedaří, podle Storma vývoj zatím řeší, jak to udělat, aby nebyla tato munice příliš OP, ani naopak nepoužitelná
    – podle Storma jsou hlavními argumenty proti omezení DMG goldové munice a) ztráta výdělků b) hra nebude pro typického hráče tak zábavná
    – implementace dalších typů munice do hry je poměrně komplikovaná záležitost, pro spoustu hráčů by to hru udělalo nepřehlednou, protože typický hráč je obyčejný člověk, nikoli hardcore pařan
    – Storm vysvětluje, proč je proti možnosti skrýt statistiky: “Pokud hráč skryje statistiky, znamená to, že je buďto rajče (a dostane to sežrat) nebo fialka (a nechce, aby se na něj zaměřili). A to znamená, že tihle lidé budou napadáni v chatu, stříleni spoluhráči, blokováni, atd. A to je jen jedna věc, která by nás čekala, kdybychom umožnili schovat statistiky.” (zajímavé, WG oficiálně bojuje proti XVM, ale Storm používá barevnou terminologii, která z XVM vychází, “rajče” = červená barva statistik v XVM – pozn. carramba66)
    – Storm nicméně poznamenává, že je možné skrýt statistiky skrýváním jména hráče ve hře, tato možnost bude vývojáři diskutována
    – podle Storma bylo pravidlo tří ráží “overmatch” vloženo do hry kvůli lehkým tankům
    – počítání DMG, kterou sežerou vaše pásy, už v budoucnu nebude počítána

    Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2014/11/24/24-11-2014/

    Ohodnoťte tento článek!

    14 KOMENTÁŘŮ

    1. ahoj máš tam asi překlep “Maus má ve hře stejné pancéřování, jako ve hře” opakuje se hře

    2. – počítání DMG, kterou sežerou vaše pásy, už v budoucnu nebude počítána

      to jsem jaksi nepochopil..jak, kam počítána? 🙂

      • myslím, že to souvisí s bonusem za “tankování” neboli když s HT schytáváš střely, měl bys dostávat nějaký bonus navíc (HT skoro nehraju, tak jsem se o to podrobně nezajímal). Nicméně pokud ano, tak je to skvělá zpráva pro půlku tanků které jsou nejsilnější v sidescrapu = sice tankuješ, ale podle WG ne..

    3. Božééééééé 🙂
      Zase sem se pobavil.. už to beru skoro jako sport číst ty jejich sračkózní prohlášení.. (A hlavně ty “NOVINKY”)
      např: vývoj pracuje na Havoku, nicméně vypadá to, že bude odložen
      HA HA HA HAAAAAAA 🙂 no co na to říct??? Že by AW ťuká na dvířka?

      • Taky jsem slyšel něco ťukat na dvířka. Až mi skončí PÚ na WoT, půjdu ty dveře s radostí otevřít

    4. hra nebude do klienta posílat informaci o tom, kdo střílí, jen typ munice

      jak poznam ze me strili spojenec ?

      • Asi nijak.

        A jak poznám, že po mě střílí RNG strela, ten nový balanční prvek ve hre? 🙂

    5. Jak říká jedno moudré přísloví. Z hovna bič neupleteš. Koupit engine, kterej je starej jak prase a pak se snažit do něj implementovat moderní věci může jen Běloruská parta retardovaných opic. Optimalizace na totální nule. Ten slavnej HAVOK ohlásili minulej rok a stejně mají prd. Zaspali dobu a brzo je někdo solidně přejede. Zároveň nechápu, proč na tancích honí nějaké historické parametry a přesnosti, když je tahle hra totální arkáda, která nemá s reálem vůbec nic společného a je dělaná tak, aby si mohlo zahrát každé děcko. Protože jde jen o to, podojit co největší počet hráčů a vydělat.

    Comments are closed.