23. 6. 2016

    88

    Stormove odpovede:
    – Otázka: „Nebolo by lepšie jednoducho obmedziť delostrelectvo na 1-2 kusy na tím? A urobte niečo s čatami troch SPG, napr. tie postihy v čate, ktoré ste nedávno pridali.“ Odpoveď: „SPG bude obmedzené na 3 v jednom tíme.“ (Hovorí o Sandboxe.)
    – Otázka: „Čo sa stalo s výmenou VK4502 Ausf.B za Mäuschen a VK4502 Ausf.A za VK1001 Ausf.P? Alebo ak to nemáte v pláne v blízkej budúcnosti, máte v súvislosti s touto témou iné plány?“ Odpoveď: „Zatiaľ nepadlo konečné rozhodnutie o osude Mäuschen, nebol na to čas. O variante výmeny sme ale diskutovali, avšak zatiaľ žiadne ďalšie komentáre.“
    – Otázka: „A čo splash, už to viac nie je kruh?“ Odpoveď: „Momentálne má tvar trojuholníka (Sandbox).“
    – ťažký tank FV215b bol na Sandboxe sprístupnený s nesprávnymi charakteristikami, bude vypnutý a znova pridaný po oprave

    Vývojár Yurko odpovedal na fóre Sandbox:
    – omračovanie nie je plánované pre delostrelectvo malého kalibru
    – „Hráči vždy chcú, aby ich obľúbená trieda vozidiel bola tá najlepšia. My chceme nielen aby boli triedy vyvážené, ale zároveň aby boli do určitej miery nevyhnutné pre normálnu hru.“
    – „Toto nie je posledná verzia testu, takže sa pokúste „nezabiť“ hru, neodinštalovať klienta a nedonútiť svojich viac ako 999 priateľov prestať hrať. Miesto toho radšej napíšte ako sa vám na teste hralo.“
    – „Prezradím niečo málo z nasledujúcej verzie testu. Objekt 261 postihne mierny nerf streľby. Hlavné zmeny sa prejavia v logike omračovania. Závažnosť omráčenia bude viac závisieť od vzdialenosti od dopadu náboja, čím sa výrazne zníži doba omráčenia.“
    – ekonomika na Sandboxe: zárobok 50 000 kreditov za každú bitku, +500 000 kreditov a 500 goldov každý deň
    – v súčasnosti už asistované poškodenie u SPG presahuje vlastné poškodenie. (čiže majú viac dmg na „spot“, ako nastrieľané, pozn. madman_24) Otázka, aký bude zárobok za spôsobené poškodenie, momentálne nie je relevantná. Ekonomika sa doladí neskôr.
    – veľká lekárnička znižuje čas omráčenia o 10-15%

    Odpovede Murazora:
    – Objekt 263 sa vráti v nasledujúcej verzii testovania na Sandboxe

    Zdroj: https://thearmoredpatrol.com/2016/06/23/qa-23rd-june-2016/

    Sdílejte
    Předchozí článekWar Thunder: Monstrum z Raseiniai
    Další článekKV-2 v HD rozlišení
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    88 KOMENTÁŘŮ

    1. – veľká lekárnička znižuje čas omráčenia o 10-15%
      Tak je super že se to dozvídáme až teď. A 15% je stejně málo, dát podobnou funkci protistřepinovce (30%) a lékárně (20%) a možná by to stačilo.

      • já když na mause hodin protistřepinovku tak jsem omráčen jen na 13 vteřin, a pokud mě trefí 261 nebo BC arta tak mi nedaj vubec DMG

        • Fakt ? Tak sry, hnedka to vyzkouším 😀 Jinak je super jak nás WG informuje …

          • já na to přišel tak, že jsem 3x s 261 trefil napřímo mause (u type 5 hevy to taky funguje) a vubec jsem mu nezpůsobil poškození tak se ho ptám jeslti ghost shell, a on jen odepsal že má protistřepinovku tak jsem to vyzkoušel a zatim to vypadá že konečně protistřepinovka bude mít využití. ovšem když pak ani top tier arty nezpůsobí žádné poškození těžkym tankum tak co potom artyny na nižších úrovní ? to je rovnou mohou vypnout

    2. Stejně po změnách odejde mnoho lidí, další důvod jak utrácet Goldy za velké lékarničky, výborně wg jen tak dál 🙂

      • Proč goldy ? Jestli to přidají tak tím alespoň částečně vybalancují artyny a ty lékárny furt můžeš vyhrávat za mise, speciály nebo si je koupit ve slevě za 10K. Nejraději bych artyny smazal ale tohle si myslím že je krok správným směrem. Zas tak drahý ty lékárny nejsou.

      • Ty lekarnicky naozaj kupujes za gold? nebud smiesny,sam tomu neveris..

      • pokud mas potrebu za velke spotrebni doplnky platit goldama,tak je u tebe opravdu neco hodne spatne 🙂 i kdyz pominuli fakt (a to zduraznuji) ze se daji nakoupit i za stribrnaky,tak stejne jich mam tolik,ze je spis prodavam nez kupuju (osobni mise atd). Takze bud je problem v tve hlave a nebo mas pouze potrebu neustale nadavat na to ze wg taha z lidi penize a hledas si k tomu kazdou prilezitost 🙂

      • On má k nadávaní i spešl účet 🙂 0 bitev a na tom, na kterým hraje má wb8 tak 350, víc mu jeho chytrá hlava asi nedopřeje 🙂

    3. ja s wotkem taky pomalu koncim …. misto toho aby hru vyvijeli tak za velkeho humbuku prenastavuji parametry a kdo vi za jakym ucelem …. nove navrhy se mi nelibi a nejak me to prestalo bavit se tim uz zabyvat

        • Neviem či houskar, ja mám až dve artyny z 90 tankov a tiež ma to asi prestáva baviť, voľakedy musela byť min. jedna hra denne a vždy to skončilo aspoň pri desiatich, teraz som WoT nezapol asi týždeň a čo tu čítavam, tak nejak ma to ani neláka zapínať, prečo asi???

      • Ahoj. Ja by som Sendbox kludne vývojom nazval. Co ty na to? A humbuk robia diskuteri. V podstate nie je o com. Na „buduci tyzden“ budu mat tanky na Senboxe aj tak ine parametre, takze diskuteri: „Vzhuru do bezvedomi!“ (sorry za cestinu, som zaciatocnik :-))

        • No to mi tedy vysvětli … střepinový a tlakový účinek HE munice má víceméně kruhový respektive kulový profil, tak jak jsi přišel na trojúhelník? Jestli myslíš, že se střepiny jdou od místa dopadu trychtýřem dále ve směru letu tak mysli znova. Tak se možná tříští homogenní střely, ale určitě ne nic explozivního.

          • Jedině že to byl vtípek od vývojáře, ale ze znění textu mi to moc nepřipadá.

        • chtel bych to vysvetlit i ja igissi , bud si genius jako ti ve wg (nevim sice proc je vetsina hracu oznacuje za idioty) nebo si jenom idiot ktery si tady potreboval do nekoho kopnout, podle me dementni napad pouzivat trojuhelnik misto kruhu (nedejboze koule) spociva jenom v tom ze se daleko rychleji vypocita kolize mezi trema bodama nez v kruhu, (takze uf zase nebudeme muset dat do serveru ani krejcar) dale v kruhu je jasna vzdalenost , kdezto trojuhelnik buhvijak umistneny jim zase umoznuje losovani nepredstavitelneho RNG a kazdemu krome igisse je jasne ze trojuhelnik nebde nikdy jasne definovatelny, to uz tam mohl byt raci ten kosoctverec , kazdemu hraci v miste dopadu by bylo jasne kde je , jenom by se mohl na miste vybuchu ten kosoctverec nakreslit, konecne by to davalo smysl.

          • samozrejme, ze jde o narocnost vypoctu. ani se jim nedivim, ten rozdil mezi trojuhelnikem a kruhem je obrovsky. kdo vi, jestli by to vubec nejaky ten krejcar do serveru upocital…

    4. fakt neuveritelne postrehy zo sandboxu , chcel by som vidiet vysledky ankety komu sa taketo zmeny pacia … mne teda basolutne nie. Najlepsie je na tom to , ze WG si mysli ako nam fantasticky idu v ustrety , pritom to je podla mna presne opacne.

    5. Takže vývojári práve priznali, že sa im na Sandbox nepodarilo pritiahnuť dostatočné množstvo hráčov a z tých, ktorý sa na to odhodlali väčšina odchádza znechutených. Veď prečo by aj mali byť spokojní, keď vízia WG do budúcna je nejasná. Hlavne, že v prémiovom obchode ponúkajú zase ďalší balíček. Keď chcú z hry urobiť nehrateľný hnus neviem prečo sa čudujú, že ľudia odchádzajú zo Sandboxu a rovno od hry znechutení. WG nemusel nič extra robiť len počúvnuť komunitu o nič iné ich nikto neprosil a napriek tomu, že si myslia ako dobre robia, že chcú urobiť niečo pre komunitu, ktorá ich posunula tam, kde sú teraz robia presný opak. GG Wargaming. Možno by pomohlo, keby si niekto z vývojárov zahral hru osobne na publicu. Celá vec zo Sanboxom má prevažne negatívne ohlasy a tiež by ma zaujímalo, aké boli výsledky ankety, otázky a ako sa tvárili pri vyhodnocovaní výsledkov. Ak to brali štatisticky, ako to oni radi robia zistili, že hráči sú nadšení z ich plánov v Sandboxe preto odtiaľ odchádzajú ako nepriamo priznali 😀 Bravé WP

      • Jasně že se to lidem nelíbí, a proč by taky mělo že ? Všichni na to nedáváme. Sice každý na něco jiného ale i tak. WG chce vyřešit vše na jednou a vy typičtí češi a slováci na všem hledáte to špatný a podléháte názoru většiny. Tak hlavně dál brečte jak jsou mapy, artyny, HEATy, medka a další na hovno. Vám se prostě člověk nikdy nezavděčí. Možná nezvolili nejlepší řešení ale snaží se tu hru zlepšit, sice složitě ale přece.

        Tak hlavně dál brečte jak je ta hra na hovno. Když už po 4 letech s něčím WG konečně příjde odsoudíte to hned za začátku, jste fakt směšní.

        • Smiešní sú oni ty blbečku, ja som síce na nič donedávna nenadával, mne ani artyny nevadili tak ako boli, ale čo som si všímal tak väčšine vadili iba artyny, nič viac. Neviem prečo idú zvyšovať efektivitu panciera znižovaním penetrácie, ak si myslia že ľudia začnú hromadne nakupovať zlaťáky aby tu ich hru uživili tak musia byť vo WG pekne jeb*utí. Totiž o to sa ich nikto neprosil aby to robili, či dokonca idú znižovať dohľad a podobné sračky, pri tom v randome sa tá hra vôbec týmovo nehrá, tak pre koho to robia kok*ti??? Hra bola parádna tak ako bola, nič meniť nebolo treba!

          • Jo ? Tak proč elita odchází ? viz. Soudruh_Tonda a další. Proč třeba Marty_vole je tou hrou znechucený ?

            A ano, na pubu se týmově nehraje, a proč by se taky mělo ? Každej tank si vystačí sám, ať máš medko, LT, nebo i heavynu na každej tank dáváš optiku, nabiják a stabík a skilly dáváš taky všude stejný, tak proč by heavyna nemohla spotit že ? Proč by LT nemohl být DMG dealer když jeho vlastnosti ho k tomu uzpůsobují ?

            A když WG po 4 letech přizná že tu hru vyvíjeli blbě asi na tom něco bude. Tenhle rebalanc je důležitý a bez něj by WoT do roku skončilo! Alespoň pro ty hráče co chápají základní mechaniku hry, pro hráče 800 wn8 – to nic znamenat nebude, pořád budou jézdit a střílet z tanku 🙂

            • Rozhodne s dohľadom niečo treba urobiť pretože LT strácajú zmysel a ani mapy im veľmi neprajú. Marty to na jednom svojom streame zhrnul celkom dobre. Na druhú stranu je to Sandbox a otázne je, čo z toho prejde na ostrý server. Podľa mňa jediné, čo hráčov proste trápi je skúposť WG na to, čo chcú s hrou urobiť to vyvoláva u hráčov nedôveru. Skôr prevláda obava o to, že hra stratí hrateľnosť a bude viac statická. Arkádovosť a zábavnosť bude u WoTka hádam aj po rebalance.

            • Jo je to sandbox, myslím že WG tyhle absurdní hodnoty tankům dalo aby na 1. pohled bylo vidět čeho chtějí dosáhnout. Bůh ví co se na ostrej server dostane, ovšem koncepce je dobrá a hlavně o ni na SB momentálně jde.

            • Nesouhlasím. Je jasné, že pro podprůměrnéhého hráče (mne nevyjímaje) to bude zas jen ježdění v tanku, a strílení z něj, ale… a těch ALE je celkem dost.

              1) Zpomalení hry (kdo by se s tím s prominutím sral, když je to pomalé – chceme arkadu, ne slimáka a pokus o realitu).
              2) Změny charakteristik tanků tak dramatické, že už nyní vedou ke znechucení komunity. Rozhodně ale vedou k tomu, že komunita váhá s nákupem čehokoli od WG (balíčky, goldy, tanky, premium účty).
              3) Komunita si přála jen odstranit nebo omezit počet arty v bitvách na 1-2 na tým.
              4) Na publicu se skutečně týmově nehraje. Je do do jisté míry tím, že každý tank má dostatečné charakteristiky na libovolnou taktiku. Tedy vlastně ani spoluhráče nepotřebujeme. Vidím to na publicu pokaždé. Požádáš o pomoc = naser si. Jenže tím, že hru zpomalíme, přidáme role jednotlivým typům techniky dosáhneme akorát toho, že se komunita rozpadne. 90% hráčů jsou podprůměr (včetně mne). Nikdo z nich se nebude chtít na publicu otravovat s týmem a pomalým. Kde je v tom ta zábava?

              Proboha, jestli má být globální rebalanc snahou o to přinutit lidi hrát týmově, tak by se měli ve WG co nejdříve vzpamatovat. Když nebude hra zábavná, bude nás postihovat za blbosti, nebude se hrát! Je možné, že jí pak zbydou skalní příznivci, kteří budou nadšeni, ale zároveň budou malou záplatou na to, kolik do toho WG investuje času a peněz a hra tak jako tak skončí.

            • Petr karas: s tou netymovosti to nevidim tak spatne. me se teda celkem dari na publicku komunikovat a vetsinou nekdo zareaguje. samozrejme, ze bez TS efektivita spolupracujicich hraju masivne klesa, ale to neznamena, ze na publicku neexistuje tymova hra. Staci se podivat napr. na videa marty_vole. Pokud to neni vylozene video „cele sem to potahal“, tak tam vzdy nejaka spoluprace existuje.

        • Prepáč, ale asi si nesprávne poňal môj komentár. S hrou ako takou som spokojný. Môj príspevok mi nepríde ako plakanie, ale skôr nevidím logiku v tom, čo robia. Viac ako to, čo chcú urobiť a ako to chcú urobiť ma zaráža tá ich namyslenosť a arogancia. V hre mi vadili najmä tieto veci:
          – opakujúce sa mapy
          – určité mapy znemožňujú plnohodnotne sa určitým typom tankov uplatniť
          – na MM mi vadili absurdity typu 10 HT 5 TD proti 10 MT a 5 HT na prochorovke alebo malinovke a o podobné nezmysly
          – k tomu MM vadilo mi, že mapa mesto a proti sebe je 10 HT proti 10 HT lenže v jednom týme je 5 HT o dva tiery menšie
          – 3 delostrelectvá v čate
          – úloha panciera je negované gold muníciou – ale to mi až tak nevadilo

          Niekedy ťa zamrzí, že človek s xvm napíše týpkom, čo sú v čate 3 artiny – zamerajte sa na toho a toho hráča pretože má v tom teame naj wn8

          Hra ako taká mi prišla v pohode je t oarkáda a tak sa k tomu treba stavať. Nezmyselné mi pripadajú zmeny, ktoré sa chystajú urobiť nakoľko ich o to nikto neprosil. O Sandboxe som niečo zisťoval, rozprával sa s ľuďmi, ktorí to hrali videl nejaké videá, kde sa to rozoberalo niečo som si prečítal a môžem povedať, že väčšina ľudí tým zmenám nerozumie pretože vízia WG, ako chcú docieliť tie zmeny je veľmi nejasná a nemá hlavu ani pätu. Keď vezmeš do úvahy, čo väčšine hráčov vadilo a čo sa chystajú robiť oni povedz mi dáva ti to zmysel? Hra v súčasnom stave je ok. Stačilo by dať jednu arrtinu na team, nechať ich tak ako sú, upraviť mierne niektoré tanky nerfnuť dohľad, upraviť mapy, aby si užili aj lighti zvoliť vhodný pomer dmg / pen na golde a je to. Nie je treba meniť mechaniku hry možno by na to prišli aj vlastnou hlavo, ak by svoju hru hrali a počúvali komunitu. Len toľko som chcel. Ja neplačem len mi to nedáva zmysel WoTko si učite zahrám s kamošmi ak nás to bude ďalej baviť aj po rebalance tú hru mám rád a vyhovuje mi aj tak ako teraz okrem tých vecí, čo som vyššie napísal.

          • Chtějí docílit prodloužení bitev, zvýšit úlohu pancíře a celkově stav „vrátit“ o +-4 roky zpět kdy pancíř měl váhu.

            Ty mapy a vše okolo nich mě taky sere ale to se dá řešit dvěma způsoby. Buď změnit vlastnosti vozidel a mapy nechat tak jak jsou nebo přijít s novou koncepcí map, vytvořit jich alespoň 25 a vyprsknout je do světa.

            Ta druhá možnost je riskantnější. Pro WG je lepší změnit vlastnosti vozidel, munice a přepracovat dohled, aby ke spotu sloužily pouze LT a max 3 tier 10 medka. Aby Maus mohl být k tomu kvůli čemu v té hře je tzv. „YOLO“ útok, rozrazit linie a s pomocí support tanků zničit nepřítele.

            A na těch mapách by se to dalo hrát tak jak WG chce, ale nejsou k tomu uzpůsobené tanky.

            1 artyna na tým by bylo řešení, ale asi si tam chcou prosadit to svoje ochromení. furt lepší než 3x IK, skycancer, houska, pig atd. 🙂

            Mě ta hra poslední dobou sere fakt hodně a jézdit jiné tanky než E25, derp, bert, T110E5, tier 10 medka a další troll tanky fakt nemá smysl.

            • Máš pravdu vyzerá to tak, že chcú docieliť, aby sa bitky predĺžili, čo je ale v priamom rozpore s tým, čo robili do teraz. Aspon môj subjektívny dojem bol, že by boli radi, aby bitky končili do 5 minút max. Veru pokiaľ nejazdíš správny tank RNG gods a stalinpower sa ti postarajú o zábavu 😀

              K tám Mausom týždeň do zadu boli traja v čate na Malinovke v enemy teame a naše T62A v čate ich roztrieľali do prvej minúty +- a to bolo naozaj smutné.

            • a co to znamena zvysit roli pancire? jakoze vezmu tank a dostanu se do bitvy proti nepriteli, ktereho proste neprostrelim?
              Vzdyt to uz je ted! Takove O-I s 5tier bez goldu neprostrelim ani z boku, staci maly uhel! Tohleto zvaneni HT hracu me vytaci, kazda mrdka si predstavuje, ze vezme HT dojede na cap a vyhraje, protoze ja mam prece HT… fuck off!

          • Arkáda to zůstane a jak jsem psal pub. není v dobrém stavu. kooperační hraní je zbytečné, sám jsi to napsal. Ale to je špatně. Ovšem myslím že se nemá smysl o čemkoli bavit dokud nebude mm rozdělovat minimálně stejné třídy tanků …

      • Proč lidé ze SB odcházejí znechucení? – nemohu tolik goldit, OP X medka jsou nerfnutá. Já na SB hraji se všema třídama a TDčka s ráží 150 a HTčka jsou úplně o něčem jiném než na publicku a bavímě víc. Sice mi vadí E3 se 120mm dělem či Prase s avg dmg 850, ale ostatní jdou. Vadí mi nižší rychlost paprovejch medek, ale zase mají nějakej dohled (u opancéřovanejch medek obráceně).

        Mě SB baví, až na moc dlouhé omráčení od klikačů.

        • Ahoj väčšine ľudí (aspon čo som zachytil ja) sa na Sandboxe nepáčilo najmä tá vec s pohyblivosťou tankov bez panciera a že je to spomalené + to omráčenie od delostrelectva. Nemyslím si preto, že primárny dôvod ich znechutenia je, že ,,nemôžu toľko goldiť,, ale charakteristika zmien a absencia nejakej koncepcie. Pretože podľa mňa na ten balanc WG ide z opačného konca. Keď sa pozrieš na to, čo predstavitelia WG avizovali o reakciách, ktoré zachytili v rámci spätnej väzby mne najviac utkvelo v pamäti, že hráči sa v súvislosti s delostrelectvom sťažovali na zvuk penetrácie artiny alebo niečo také. Skutočne jeden z naj problémov, ktoré hráčom prekážajú.

          • No jo, rusáci 😀 Takovou absurdní kravinu „lidem vadí zvuk při ochromení“ fakt může vymyslet jen rusák, tomuhle by věřil snad jen člověk co nikdy neodehrál bitvu s něčím jiným než s artynou 😀

            Tady máš pravdu, WG nepokytuje reálné informace ale zkresluje si je, jako celou tu dobu co WoT existuje 😀 Sami si tu hru potápí, to nejdůležitější co WG potřebuje je kompletní výměna vedení 😀

    6. Proč tu hru vůbec zlepšovat, když to stejně bude hrát hromada lidí, že ?

    7. Tolko testovania len kvôli artynám.Stačilo by ich vytrepať z hry a by bolo všetko fajn.

    8. (čiže majú viac dmg na „spot“, ako nastrieľané, pozn. madman_24) proč místo „spot“ nenapíšeš asistovanou DMG, tam se vztahuje jak spot, tak detrack a sturn. a ty si zrona vybereš tu kterou arta neplni ….

    9. S tankama jsem skončil před půl rokem a po výměně desítek co mám v garáži jsem si je chtěl skusmo někdy zase prubnout… Ale, když vidim tyhle změny, které spočívají jen v schromnutí tanků, které budou muset působit na mapách co těmto změnám nestačí… nemám sebemenší chuť se k tomuto vracet. Zlatý lodičky… Skalním WOTkařům přeju pevné nervy…

      • lolo, cele WoT je o tomaby každý tank mal v hre opodstatnenie, to že je to takmer Mi, vie wg už dávno, teraz keď sa rozhodli počúvať hráčov, tak ludia zrazu zistujú, že to čo je teraz je úplne super, lebo zmeny smerujú k tomu, čo chceli hráči: aby arty nebola dealer dm, aby HT mali pancier, aby MT neboli dominatné, lenže Artckárom sa to nepáči, medkárom sa to nepáči, a dokonca ani HT sa nepáči že ich stronko pancier bude balancovaný spomalenim ich pomalého tanku, hold nikomu sa zmeny v jeho triede nepáčia s čím wg nerátalo, lebo si myslelo že hráči budú myslieť Globálne, lenže hráči sa vyprofilovali majú svoje oblúbené tanky.

        inak povedané hra je v pohode a môže byť ešte lepšia, ale vačšina hráčov je natolko rozmaznaná a neochotná prijať zmeny, že nech by urovilo Wg čokolvek, tak hráči sú furt v picci

        • Aho, přesně, WG zaspali dobu, komunita se změnila. Není to jako na začátku. Lidé jsou pohodlní a nemají vůbec důvod se přizpůsobovat. WoT není jedinou hrou na trhu, dokonce ani tou nejlepší. Nemluvím o konkurenci v žánru, ale obecně. Zábavnější je dnes kde co. Ani to nemusí být zábava elektronická. Jak se říká, „pozdě honit bycha“.

    10. Podle mých krátkých zkušeností (několik bitev) na Sandboxu, průměrný hráč nijak zásadně změny nepocítí. Nehledě na to, že jak se tu správně píše: příští týden může být všechno úplně jinak. Takže nechápu ty vzrušený diskuze a prohlášení „odcházím z WoT“. Beru to jako, že si dotyčný potřebuje ulevit, aby se cítil líp.

    11. Hru jiz vpodstate cca pul roku nehraji, neni cas. Videl jsem video od Toncka3 ze sandboxu a uprimne nechapu, co vam na tom damy vadi. Ze neni konec bitvy za 4 minuty, ze neprostrelite s medkem tezky tank zepredu, ze je potreba vice pouzivat mozek nez tupe palit tuny „premiove“ munice? Ja osobne si tankovou bitvu predstavuji trochu vice jako takticky match, kde je treba spolupracovat se svymi spojenci. A ne jako dmg race. Soucasny stav publiku je, podle me, o tom, kdo ma vetsi dps, pripadne autoloader, o tom kdo jezdi fullpremiaumammo. Pancir tam zadnou velkou roli jiz nehraje. Coz je podle meho docela skoda. Vsak jsou to tanky sakra. A jak vsichni vite, je to jen test a vse muze byt UPLNE jinak. A ano, omraceni by mohlo byt drobet kratsi. A ne, nejsem kid, ne nejsem rajcak. Nejakou peknou diskuzi uvitam. Na hate komenty a nadavky reagovat nebudu. Peace…

      • Svojim komenrarem uz ocekavas nadavky. Zajimalo by me jestli to mudro pises prave kvuli tomu. Proc s tebou diskutovat, kdyz fakticky nehrajes… Mozna dodrzuj pitny rezim v tomto teplem dni.

        • Ano, prvni kritik je zde. Dekuji za Tvuj prinosny komentar. Ale je uplne o ho..e.
          20bitev za tyden si zahraji. Myslel jsem to tak,ze se naucastnim zadnych klanovych akci a podobne. Publik jeste zapnu na par bitev tydne zapnu.
          O muj pitny rezim nemej peci. O ten se postaram sam. Trole jeden…

      • Tak si sa opísal píčovín a to je všetko hlavne že pol roka nehraješ a najviac si ma pobavil s tou spoluprácou so spojencami, áno s 10 ročnými deťmi z celého sveta môžeš spolupracovať akurát tak hovno blbečku.

      • Ale nám přeci nic nevadí 🙂 Prostě jim jen nepošleme žádné penízky, počkáme co vyplodí, a ten rok prostě budem hrát i něco jiného, nebo chodit víc ven. Pak se vrátíme, kouknem, jak to dopadlo a uvidíme, jestli je kvůli čemu se ke hře vracet.

      • asi mas proste smulu nebo co. goldova munice se rozhodne po tunach nepali a breci na to jenom mrdky v HT.

    12. – Otázka: „Nebolo by lepšie jednoducho obmedziť delostrelectvo na 1-2 kusy na tím? A urobte niečo s čatami troch SPG, napr. tie postihy v čate, ktoré ste nedávno pridali.“ Odpoveď: „SPG bude obmedzené na 3 v jednom tíme.“ (Hovorí o Sandboxe.) – nefunguje

      – omračovanie nie je plánované pre delostrelectvo malého kalibru – já bych to dal od kalibru 460 mm (ano vím, že takvé děla ve hře nejsou a proto bych to dal od této ráže)

    13. Je to chujovina. Celý snažení sandboxu je, aby se více podpořili špatní hráči. Jenom prostě aby ty jejich heviny víc dingaly a ty retardi nemuseli umět nic. Přitom průměrný a lepší hráč si dnes na pancíř nemusí stěžovat, protože ho dokáže využít a má na hevinách stejně dobrý výsledky jako na medkách. Jen přibude těch pitomců co někde uprostřed pole točej dělíčkama těch svých hevinek a z otočky trefujou na co ukážou. Za mě hrozně špatný na snadboxu, osobně mě nebaví penetrovat každou pátou ránu. Prý „Zmenšení dopadu chyb hráče v bitvě“. Zkuste si to přeložit a vyjde vám podpora polobotů.

      • Konečne rozumný názor, presne tak kto má rozum kryje sa za prekážkami, mení pozície, čiže ani artyny naňho nemajú, proste toto je o šikovnosti a inteligencií a nie že sandbox ako to tu poniektorí sopľoši píšu a hlavným cieľom WG je aby ľudia nakupovali zlaťáky a prémiové účty, aby sa uživili, no môžem ich zvysoka jebať!

    14. Ten sandbox to už je postavený na hlavu ještě jsem v žádný hře neviděl aby dělostřelectvo omráčilo tank, to rovnou můžou udělat větev tanků z budoucnosti a WG akorát bude nahrávat těm uřvanejm smradům co neumí ani prostřelit tank, tak wg si začne hrát s balancem tanků a na zkušený hráče se vyprdne, hlavně aby se zelenáčí měli dobře aby mohly utrácet nějaký ty penízky.

    15. Mno v té haldě kritik, aby se prase vyznalo. Za mě co jsem zkusil Sandbox, tak z toho nemám špatný pocit. Nakonec mám i pocit, že hraji s tankem a ne s papírovým modelem na pískovišti, který lítá jako vítr. Jenom doladit artyny (nejlépe omezit počet) a nebude to špatné. A teď hrrrr do mě.

      • Konečně někdo s podobným názorem. Ještě se uvidí co z toho vlastně bude, ale snad konečně každá třída bude mít pořádné uplatnění a hlavě jiný herní styl. Za mě rozhodně krok dobrým směrem.

    16. Mám z toho všeho pocit, že WG pro samou úpornou snahu o rebalanc hry přestaává vidět okolo sebe a zapomíná na to hlavní – WoT je především hra a musí lidi bavit. Vůbec si nemyslím, že směr, který je ze sandboxu jednoznačně patrný, je směr k větší zábavnosti a k tomu, aby přitáhl lidi… spíš naopak. Řekl bych, že status quo je pořád o parník lepší, než perfektně vybalancovaná otrava.

      • Proč myslíš že to lidi po rebalancu přestane bavit? Mě osobně nebaví současný stav, kdy téměř nemá smysl hrát těžké tanky když medka jsou OP. Lehké tanky nejsou díky medkům ke spotování, ale hrají se jako dmg dealeři. TD jsou obzvlášť díky nové fyzice s prominutím k poblití (když zastavíte z jízdy v zoom módu tak to švenkne doleva). Artyny jsou frustrující, protože nabíjíte věčnost, doměřujete déle než spousta tanků přebíjí a přesnost je taková, že nezbývá než doufat že střela dopadne alespoň do sektoru mapy kam míříte. Podle mě je změna zapotřebí a uvidíme jak se s tím WG vypořádá.

          • a kde prosim tě? Vždyť má pravdu, že MT (především 10ky) jsou naprosto mimo realitu a reálně někde na tieru 11-12 (jako IS-7). Porovnání
            MT je pohyblivější
            MT má větší pene
            MT má lepší DPM
            MT má lepší dohled
            naproti tomu
            HT má lepší „pancíř“, kterej ti při jejich pene stejně většinou prostřelej buď AP, nebo goldem…
            Takže jedinej blábol v týhle debatě je jen ten tvůj výblitek bez argumentu….

    17. Chápem tie negatívne ohlasy, ale píšete ako keby tie zmeny boli už definitívne. Prosím uvedomte si že je to dlhodobé testovanie a celú hru nemôžete prerobiť za 1 mesiac, to je nezmysel. Zmenia staty vášho obľúbeného vozidla, no a čo? Iným vozidlám tie staty zmenia tiež, pochopte že nebudete v nevýhode… Do teraz tie tanky buffovali a nerfovali po jednom a bolo to na ho*no. Nepáči sa vám aktuálne nastavenie sandboxu? -> napíšte konštruktívny feedback pre WG, čo by ste zmenili a prečo… namiesto toho nariekania tu

    18. Je mi Vas niektorych strasne luto. Arogancia, slepota a nevdacnost nepozna hranic.

    19. Tak mě sandbox bavi rozhodně vic je prostě lepši než klasicka hra tažaci vydrži rozhodně vic lt je na vetši vzdalenost tak neprobijou

    Comments are closed.