23. 08. 2016

    35

    – Hlavnou úlohou v novom móde je pomôcť pohybujúcemu sa tanku Mark I obsadiť nepriateľskú základňu. Hráči budú ovládať kolesové vozidlo – konkrétne to bude obrnené vozidlo “Lanchester”.
    – Herný mód bude obsahovať mnoho nových herných prvkov.
    – Kolesá obrneného auta sa budú dať zničiť.
    – Tento event bude pre viacero platforiem.
    – Zostavenie tímu bude menšie ako 15vs15.
    – Prípravy na udalosť 100 rokov tankov začali už dávno, na konci minulého roka. Nikto nemôže tvrdiť, že mód súvisí s hrou Battlefield 1. Jeho vývoj začal ešte pred ohlásením.
    – Švédi už majú materiál pre vetvu delostrelectva, niekoľko stredných tankov a dokonca aj ľahkých tankov. Národ má do budúcnosti veľký potenciál.
    – Švédsko je na rozdiel od niektorých iných národov dobré po vizuálnej stránke aj po stránke hrateľnosti. Je to podobné ako pri pridaní Francúzska.
    – Všetko bude závisieť na odpružení, hydraulické (tier 9-10, môže byť tiež implementované aj pre tier 8).
    – V súčasnosti máme niekoľko prototypov mechanizmu odpruženia.
    – Ak hráči schvália tento neobvyklý mechanizmus, bolo by možné ho pridať aj na ďalšie tanky (napríklad na STB-1).
    – To, či tank dostane zásobník alebo nie je záležitosťou herného dizajnu a balansovania.
    – Niektoré švédske stíhače tankov by sa mohli pohybovať rovnako rýchlo dopredu aj dozadu.
    – Pripravujeme druhú fázu Sandboxu, vytiahli sme najmä to, čo sa hráčom v prvej fáze nepáčilo. Druhá fáza začne v polovici jesene (podzimu).
    – Tvrdo pracujeme na MM. Hlavnou úlohou je nevytvárať nevyrovnané tímy a nehnevať hráčov. Je možné, že bude testovaný v jeseni, pravdepodobne na verejnom teste, no nevieme to povedať s istotou.
    – V patchi 9.16 prídu aj vylepšenia zvuku. Väčšia rozmanitosť kalibrov, viacero nastavení.
    – Mapa “Paríž” bude mať pozičné bitky, ale s možnosti pre útok.
    – “Stalingrad” bude prepracovaný, mapa je krásna no má problémy v hrateľnosti.
    – Budeme pokračovať v pridávaní módov: budú pridané viacriadková garáž (tank carousel) a damage log.
    – Systém viditeľnosti bude vylepšený – odhaľovanie a vykresľovanie. Viac informácií bude k dispozícií v septembri (září). Tieto zmeny budú na strane servera aj klienta. Budú odstránené teleporty.

    Zdroj: https://thearmoredpatrol.com/2016/08/21/maxim-chuvalov-gamescom-qa/

    Ohodnoťte tento článek!

    35 KOMENTÁŘŮ

    1. Prosim nejakeho pyromana, jdi do archivu a spal vsechny materialy tykajici se svedskych artyn! Diky!

          • bitvy trvají jen 3 minuty, max 4. tak je to pak jedno 😀 s GCčkem když vyjde mapa tak má člověk max 3 pokusy na výstřel a 2x to potrolí RNG

        • To je poho kámo.
          Než vůbec nabije nabije, tak bitva už dáno skončí.

          Bylo by ostatně zajímavý, mít možnost přerušení nabíjení třeba v polovině a použít třeba jenom tři náboje ze šesti a zkrátit tak čas nabíjení třeba na 60%. Pro všechny tanky. To by pak byl velice zajímavej “Gun Handling”.

          • z technického hlediska nevím jestli to je vůbec možné…sice jo, hra, ale přece jenom NĚJAKÁ ta historická přesnost musí být

            • Jednoduse receno zadna historicka presnost nehrajeme simulator ale arkadu

    2. – Ak hráči schvália tento neobvyklý mechanizmus, bolo by možné ho pridať aj na ďalšie tanky (napríklad na STB-1).
      co je zláštní mechanismus na STB?

      • Hydropneumatické odpružení – zjednodušeně lze u některých tanku (speciálně S tank, Challenger 2 apod.) změnit světlost podvozku – tank lze naučit “tančit”. Docela by mě zajímalo jak se s tím popasují – především ale s tím, že S tank se ve skutečnosti otáčel rychleji než byla rotace věže a podvozku u Leoparda 1 dohromady.

      • – Všetko bude závisieť na odpružení, hydraulické (tier 9-10, môže byť tiež implementované aj pre tier 8).
        – V súčasnosti máme niekoľko prototypov mechanizmu odpruženia.
        – Ak hráči schvália tento neobvyklý mechanizmus, bolo by možné ho pridať aj na ďalšie tanky (napríklad na STB-1).

        Co na tom není k pochopení?

      • V podstatě to samý, co bude na Strv 103B, nějaká hydraulika, která ještě kousek víc zdvihne zadek, takže budeš mít například místo 10° deprese děla 14°.

        • to zase ne, STB mělo právě hodně malou depresi děla a dohánělo to tím hydropneumatickým podvozkem, z důvodu hratelnosti a balancu dostalo ve hře -10°, jestli však dostane hydropneum. podvozek, tak můžeme čekat snížení deprese kanónu v rámci věže a dorovnání do současných -10° funkcí podvozku

    3. Je fakt vtipný, že WG ví o problému s klikačskejma rakovinama a oni chtějí přidávat další, oni si s tou vodkou nedaj pokoj.

      • Bohužel s arty nikdy nic neudělají.Současný stav jim vyhovuje,rajčata jsou šťastná,že můžou vypnout tank fialového cheatera na ránu.A v hypnotickém stavu té haluz rány utíkají za maminkou škemrajíc o peníze do hry,protože střílí goldy, na které si svojí skvělou hrou nevydělají.
        Rage muže začít klikači 🙂

        • úplne si vedla!
          WG ARTY nezruší pre inú vec,
          arty hrajú starý ludia na sklonku života,
          a to im dáva chuť do života, keď môžu vypnúť mladého junáka v rozkvete sil. Takzže tak WG robí obrovskú radosť seniorom,
          ale po tom čo sa deri naučili písať a začali hromadne vyplakávať na fórachh na zlé ARTY,
          tak seniorom prišlo lúto, že šikanujú malé deti, tak poslali WG návrh na zmenu.

          TO prečo to tak DLHO trvá je sposobené tým,
          že seniori počas hrania často chodia na záchod (nie každý má na plienky), potom radi pri tom jedia, a sem tam si aj pospia.
          TAKŽE urobiť arty rychlopalnou nevyhovuje nikomu, takže sa hladá iná varianta.

          uvažuje sa nad módom PvE & PvP, kde by hráči boli len v skautoch a artynách a zvytok by boli boti.

          • Ono hrať arty je super relax. 40s nič, potom vystreliť a sledovať sazku sportku rng 🙂

            Napr.minule som dingol batchat s 300mm AP pene.
            Alebo 7x za sebou miss, lebo veď prečo nie? 🙂

    4. – Budeme pokračovať v pridávaní módov: budú pridané viacriadková garáž (tank carousel) a damage log.
      – Systém viditeľnosti bude vylepšený – odhaľovanie a vykresľovanie. Viac informácií bude k dispozícií v septembri (září). Tieto zmeny budú na strane servera aj klienta. Budú odstránené teleporty.

      Tak na toto sa tesim … keby som nevedel ze WG je najvacsia slubotechna 🙂 Ale fakt .. chce sa mi na to tesit …
      Tak sa tesim …

    5. – “Stalingrad” bude prepracovaný, mapa je krásna no má problémy v hrateľnosti.
      To je jako bych řekl, to auto je úplně super, akorát nejezdí a nikdo ho nechce. 🙂

      • lolík, pokial písali, že tvorba mapy im zaberie 9 mesiacov, tak to znamená, že v tej mape majú kooopec spláchnutej výplaty.

        Takže lacnejšie ich vyde mapu prepracovať,
        akto tvoriť novú.

    6. Pokud neudělají něco s EU servrama tak tu hru můžou časem stejně zabalit, protože nakonec většina lidí uteče někam jinam.

    7. A jak to vlastně vypadá s Havokem? Už to hodili do koše nebo na něm pořád ještě pracují? Pamatuji si že někdy na konci roku 2013 nebo 2014 bylo video, které představovalo plány na další rok a ono kde nic tu nic 🙂

      • Jako vše podstatné co by hru zlepšilo. Jenže z toho podstatného obratem vyvařit prachy. No hráčská základna klesá, případně je nahrazována stále horšími hráči. Docela by mě zajímal počet a průměrná platba hráču v roce 2013 / 14 / 15 / 16. Mám vážné obavy, že už to nebude co to bývalo a těžko se to zlepší.

        • Proto začali dělat prémiáky co jsou stejné nebo lepší než standardní tanky, jako mutz, is3a, scorpion G a pod. Jak tak pozoruju kolik těch scorpionů jezdí, tato taktika se jim vyplácí.

    Comments are closed.