2. 5. 2016

    77

    – artyny nebudou pouze nerfované, naprosto se změní jejich koncept, stane se z nich více supportní třída; v létě bude oznámeno víc
    – WoT: Generals byly pokus převést hraní do prohlížeče, vývoj byl zastaven, ale hra běží dál
    – letos budou nějaké nové mapy, alespoň jedna, nicméně prioritou je nyní předělat staré mapy
    – scouty 10. tieru stále nejsou v plánu
    – letos bude jeden nový národ
    – Italové jsou v plánu napřesrok
    – vícevěžový mechanismus už v prototypu existuje, nicméně nevyvíjí se nijak rychle, není to priorita; první vícevěžový tank ale bude jistě T-35
    – zůstane WT E-100 ve hře? „Bude nahrazen Grille 15“
    – národnostní speciality v chování tanků budou realizovány pomocí speciálních skillů posádek
    – plovoucí tanky nebudou
    – není v plánu spojovat hry, lodě, letadla, tanky
    – během globálního rebalancu bude řešena i goldová munice
    – v letošním roce nebude možnost nakupovat různé podvozky jako modul
    – existuje myšlenka udělat PvE historickou kampaň, ovšem nebude to letos
    – seznam tanků s možností zapnout si více řad bude ve hře také
    – nový systém bonusů pro členy čet, bude fungovat na principu bitevních tierů, čili četa středního tanku 9. úrovně a lehkého tanku 8. úrovně nebude braná jako neplnohodnotná, její členové tedy budou bez bonusu
    – např. pro četu tier 1 + tier 4 + tier 4 nebudou platit žádné negativní bonusy, rozdíl není víc než 3 tiery; nicméně nedostanou samozřejmě ani žádný bonus pozitivní
    – hráči nadávají, že za sólo hraní nejsou bonusy, vývoj oponuje, že bonusy v četách budou jen a pouze za tanky stejného tieru v četě
    – podle vývojářů se pracuje na tom, aby tiery 1 do her vyšších tierů v četách vůbec nešly brát
    – někteří hráči nadávají, že počet capujících tanků, který je vyveden černě, splývá s pozadím; vývoj oponuje, že kdyby to bylo bílé, bude splývat také, jen s jinými částmi obrazovky
    – vývoj ještě jednou potvrzuje, že T-54 Lightweight skutečně nebude vůbec měněn
    – úplný přesun na nový engine nebude, půjde jen o postupnou změnu, přičemž definitivní změny budou vidět cca za dvě aktualizace
    – protože nebude méně obsahu, klient se nezmenší
    – PzKpfw V/IV nebude mít battleriery 5-7, ale omezené, tedy nižší
    – E-25 není podle statistik tak nevybalancovaná, jak se říká mezi hráči, je to nicméně premiák a zejména už není v prodeji
    – postihy hráčů, kteří jsou AFK, stále běží, na tom se nic neměnilo

    77 KOMENTÁŘŮ

    1. NOOOOO tak to jsem strašně moc zvědavý jak to bude vypadat s tím rádoby novým enginem doufám že se zlepší grafika 🙂
      v 9,15 se zlepšíly fps a to hoodně a taky grafika kouře se hodně zlepšila teď jen udělat všechny tanky do HD a mapy do HD a jsem spokojen 🙂

      • no nvm ako vy ale ja mam na teste asi o 10 cisel mensie FPS ako v 9.14 na tom istom nastaveni

      • Co pořád máte s tou grafikou? Já chci od hry především hratelnost. Doladit MM, vybalancovat artyny, dát třídám tanků jejich vlastnosti (HT pancíř, LT dohled….), to vše je pro hratelnost hry hodně důležité, ale že bude ve hře lítat ledňáček v pastelových barvách, dým bude dýmovější, listí a jehličí bude padat ze stromů po každém výstřelu, atd. na to upřímně seru. 🙁

        Jestli jsi camper a bot, tak tě chápu, ale pokud jsi normální hráč, tak to tedy nechápu.

        • aha já a camper já nevydržím na stejném místě ani pár sekund a já problém s balancem hry nemám arty stříli no a co tak si najdu jiný spot to je učel hry a hra je taky od toho aby to byla pastva pro oči a mám wn8 1500 cca takže uplný morron nejsem 😉

        • Tak to budeš po „rebalancu“ artin otrávený jak indiánský šíp. Jed už se vaří… Ještě rád budeš vzpomínat na současné artiny 🙂

          • 🙂 🙂 🙂 Já vím, já je občas hraju a pořád tvrdím, že lepší protivník arty jako SU-14-2 která vystřelí jednou za minutu, netrefí a zase je minutu klid než ty malé svině jako FV304, co tě trekují a likvidují posádku. Ale lidi jsou hold blbí a budou si stěžovat pořád. Já jen čekám co WG vymyslelo. 😉

            • Přesně tak, protože pokud tě trefí SU-14-2 nebo něco podobného za full (sem neberu jejich střelbu „jen tak“ nebo to, když do střely určené jinému právě vjedeš), tak jsi 15-17 s stál jako kůl v plotě na jednom místě. Ale většina si to pořád nedovede připustit, což, jsme češi, chybu vždycky hledáme u druhých a ne u sebe 🙂

            • více lidí více pohledů, zajímavé že sky canceři po mě často střílí za jízdy, a představ si že i trefí, nejezdím heavyny a nekempím a dělá to 90% z nich takže nulová užitečnost pro svůj tým protože se pořád přeměřují jak trubky a to mi prosím vysvětlíš jak?

            • Ty okrem chystanej zmeny artyn nepišeš o inom.Pod kazdym člankom sa rozplyvaš ako jedny budu plakať a druhý budu šťastný.Nemusiš to stale opakovať.Už to vieme všetci po tolkych reprizach tvojho prispevku.

            • Marty nelzi, co TygrP to není heavyna??? Ajo to TygrP je vlastně TygrP…

            • tygraP jsem v životě nehrál, myslím že ho ani nemám vyzkoumanyho 🙂

        • Proč odpovídáš na jeho koment. Grafika a hratelnost nemají nic společného kromě hry samotné. Napiš svůj komentář jako další příspěvek. Vždyť se sním dá také souhlasit 😉

    2. – letos budou nějaké nové mapy, alespoň jedna, nicméně prioritou je nyní předělat staré mapy

      všechno rozvrtaj

      • A pročpak je asi předělávají? Odpověď najdeš o pár stránek vzad……

      • Rozvrtaj? Rozkopou jak pražskou spojku a nikde se nebude dát pořádně campit, snipit, spottit ani taktizovat. Pro všechny tanky si budeš muset dojet za nejbližší val, šutr, barák, koridor atd atd až nakonec schytáš pár ran nebo oneshot by arty 🙂

    3. Tak rebalanc artilerií bych viděl takto: počet nábojů snížen na 0 (nula), dohled snížen na 50m, maximální rychlost snížena na 10 km/h a hrajte si (můžou si třeba scoutovat) 🙂
      – pzn. nic jinýho si nezaslouží

      • Napovím – standardní zaměřovač bude po rebalancu ten, tolik nenáviděný battle asisstant, artinky budou rychleji nabíjet, přesněji střílet, jen ti na ránu seberou podstatně méně DMG, cca 30% současné DMG, ale plivnou to po tobě ne jednou za minutu, ale několikrát, cca dle tieru každých 15 s i méně! Stačí? 🙂

        • Už sa teším.
          O ďalší dôvod viac aby som to odinštaloval.

          • Tak jako co jsi chtěl? Furt jsi se stěžoval na one-shoty… takto one-shoty nebudou.

            Odpovídám tobě protože vím že nejsi lama ale přesto jsi změnu chtěl, když bylo předem jasné jak to dopadne.

            • Povedal som miliónkrát, že chyba nieje v artynách ale v ich počte.
              A keď si mám predstaviť to, že proti mne budú tri FV204 v každej hre na desiatej úrovni, tak to radšej nechám tak.

            • Ale nejde omezit počet nějaké třídy a ostatní nechat tak. Proč pak neomezit počet TD, heavin, lajtů (Chci normálně se pohybovat aniž by mě furt nějaký lajt spotil, chci taky něco penetrovat, když budou pořád heaviny nebudu moci, chci se moci volně pohybovat aniž by mě nějaké TD pořád snajpovalo, atd atd.)

              Jestli nějaká třída se musí omezovat a ostatní ne, pak je špatně balancovaná a musí se změnit. Doufám že rebalanc právě přinese to, že počet nebude důležitý, ale znalosti/štěstí toho, kdo je řídí, ovlivní hru.

            • Jediným normálnym riešením je obmedzenie ich počtu.
              Každý rebalanc dopadne zle, presne ako v AW.
              Artyny sú nevybalancovatelné pri terajších vlastnostiach. Buď môžu byť príliš slabé, silné alebo z väčšej časti o šťastí ako je tomu dnes.

          • Ale vždyť si to hráči sami na WG vymodlili…… 🙂
            PS: Nic osobního, ale vybrečeli si to hlavně hráči s velkým „H“, tedy ti od zelené výše (ti co lezou na fora, public to nezajímá). Prý, ať to upraví jako v AW, a AW má lepší systém artin, atd., atd..Ty komentáře se najdou jak tady tak na ofic. forech.Teď dostanou to co chtěli a bude breku ještě více. Rebalanc artin bude Pyrrhovo vítězství hráčů trpících „Adrikeho syndromem“, alias artiplaček.

            • nevím, kdo to chtěl udělat jako v AW, pokud vím, u nás v klanu a co znám tak většina hráčů by uvítala rebalanc takový jaký jsem napsal – prostě zrušení těch sraček

            • Artina má ve hře svojí roli, osobně bych je ponechal tak jak jsou. ALE OMEZIL BYCH JE POUZE NA JEDNU NA BITVU, kdo je chce hrát, musel by si počkat ve frontě. Přirozeně by jich postupně ubylo a byl by klid. Jednoduché řešení. Samozřejmě upravit osobní mise, ale to je proti jejich rebalancu maličkost.

            • tak bylo by ro rozhodně lepší a určitě i lepší než to, aby stříleli častěji a byly přesnější a nebo aby ubírali skill posádce, nebo co že to má dělat…

            • Prosimtě, a ty už jako víš o finální podobě? Neví to nikdo, info WG vypustí až v létě a tady už se to zas hroti. Říkáš 30% za min nez15s. Opravdu, kde jsi k tomu takhle přesně přišel? Akorát tu vyvolavas hádky založený na polopravdach.

            • Čas ukáže jaké mám informace. Odkud je beru, to je čistě moje věc, zdroj nikdy neprozradím. S tím se musíte zkrátka smířit. Pokud si projdeš i moje staré příspěvky co jsem tu kdy psal, můžeš je porovnat s tím, kdy bylo oficiální info a zda se to ve hře objevilo či nikoliv. Příklad? Naposledy třeba MM 2.0, psal jsem tady o něm dříve a hle, nedávno jej oficiálně potvrdil i WG. Že by náhoda 🙂

            • Hmmh, nevím jak na WOT prohlížet něčí příspěvky takže to asi neudělam. A co že přesně je MM2.0? Nikdy jsem o tom neslyšel, chvíli jsem hledal ale taky nic, poučíš mě?

            • MM 2.0 – je nový MM (to je zkratka pro matchmaking), který by do hry měl vstoupit ještě letos, někdy koncem léta, spíše na podzim. Oficiálně jej nedávno potvrdil A. Pankov. Kdo to je snad vysvětlovat nemusím.
              PS: Ostatně, půjde-li vše podle plánu, tak na podzim, při „nějakém“ gamefestu se dočkáte i ještě většího překvapení ze strany WG. Tou dobou to ale již bude určitě prosáknuté 🙂

        • Už se těším. Zase bude o důvod víc je jezdit. Nejen kvůli misím a Adrikemu.

          • Prajem veľa šťastia. Som rád keď je niekto šťastný, síce je to na úkor iného ale čo už.

            • Na úkor čeho prosím? Že to přestaneš hrát ty? Pamatuju lepší časy artyn a nikdo nikde neplakal tak jako se to děje nyní.

            • Tipujem, že si šťastný keď niekoho trafíš. A väčšinou je ten, ktorého trafíš nešťastný. Čiže si šťastný na úkor toho, že on je nešťastný.
              Ak je niekto rád, že ho trafí artyna, tak mu to neberiem ale pochybujem, že ich je veľa.

              Ja som nič o prestaní hrania nehovoril tebe, čiže nechápem prečo to vyťahuješ.

              Pamätám si na tie časy a pochybujem, že by menili niečo, čo funguje. Vtedy sa plakalo, plače sa aj teraz a aj sa plakať bude. Zbytočné rozpytvávať túto tému. K ničomu to nevedie.

            • To je pravděpodobně šťastný každý kdo WoT hraje a někomu dá pecku nebo někoho vykostí. To je základní princip her všeobecně.
              Stejně tak budou určitě pokaždé happy ti, co narazí na arty a mají free dmg. LT by určo mohli vyprávět.

              EASTON_CZ_SK napsal:
              2.5.2016 (20:13)
              Už sa teším.
              O ďalší dôvod viac aby som to odinštaloval. Z toho jsem pochopil, že ukončíš činnost. Pokud jsem to pochopil jinak, omlouvám se.

            • Ďakujem, že si to pochopil.

              A ako som povedal, nebolo to písané tebe.
              Mne terajšie artyny nevadia, ale vadí mi ich počet. Keď budú ešte lepšie, ich počet sa zvýši. Na to som narážal.

        • To je úplně jednoduchý.Mod na reload ARTY mi ukáže jak dlouho nabíjí.Budu přesně vědět že můžu pálit a pak zalezu za kamen.Počkam než trefí někoho jinýho a zase mam klid.A rajčata s ARTYnama budou taky šťastný když budu mít redball a zlikviduju je než něco nastřílí.Popřípadě trasírky který jsou vidět i když ARTY neni spotnutá taky napoví přibližně kde je.Nehledě na to,že jsou tu i mody z warpacku který umí zobrazit ARTY na minimapě hned po výstřelu.Nestačilo by jim prostě snížit poškození a omezit to na 1vs1 ?Samozřejmě ARTY čety zakázat úplně ? Nebo systém ohlašování ARTY útoku jako to má Armored Warfare ? Reálná ARTY dostala souřadnice kam střílet.Viděl bych jako řešení že kliknu požaduji střelbu a ARTY bude střílet na ten tank.Ne že bude koukat po mapě jak pták co kde spadne nebo kde je tank se 200HP a sama si tam vystřelí.To je prostě kravina.Nebo mělo dělostřelectvo za války drony s kamerou aby vidělo kam střílet ?

          • Když myslíš? Konec módů se kvapem blíží, je to blíž než si dokážeš představit 🙂

            • Gta online taky nepodporuje mody a pres to padaji na kazdym serveru z nebe penize,kravy a litaji ufo.Rusaci si cestu najdou 🙂

            • Pravdu díš, už se testují módy bez instalace do adresáře s hrou. Zatím jsou pouze placené, ale kdo ví……

    4. Postih afk hracu, no pokud v tom neni nejaka pravidelnost, ze by to nekdo delal schvalne, tal uz je potrestany tim, ze mu hra vypadla. Pak je otazka, zda za to dale trestat. Zejmena, kdyz to neni vina hrace. Ja byh to nejak extra netrestal.

    5. Sliby chyby – a chyby a hnus v tom co nastane … ostatně jako vždy … !!!

    6. čili četa středního tanku 9. úrovně a lehkého tanku 8. úrovně nebude braná jako neplnohodnotná,

      Nebude brána jako neplnohodnotná? Není tam těch zaporu moc?

        • Ale pak tam psali, že „její členové tedy budou bez bonusu“ – takže to znamená, že bude brána normálně, ale pak nevím, proč nebudou mít bonus, ale každopádně se tam nehodí slovo „tedy“.

        • Nebude brána jako neplnohodnotná je v pohodě, spíš mi nedává smysl ten zbytek… Když teda jde o četu plnohodnotnou, proč „budou její členové bez bonusu“? Chápal jsem to tak, že každý, kdo jezdí ve správně sestavené četě, bude dostávat nějaký bonus..

      • správně, mělo by tam být „její členové tedy nezůstanou bez nonusu“, tj. že členové čety 9. ST a 8. LT ten bonus DOSTANOU 🙂 Aspoň tak to chápu já a takhle bych to soudil, proč by ten bonus neměli dostávat když osmičkový scout je v podstatě devítka podle MM

      • Tak to se opravdu můžeš těšit, záleží jestli hraješ za artiny nebo je nenávidíš. 🙂 Ti první se budou radovat, ti druzí budou ještě více brečet

        • No když je rebalancujou tak že je přestanou hrát rudý hovna a individua s tisícema bitev na artynách tak mi to bude stačit + omezení 1 na bitvu.

          • Takže kdo je má hrát? Fialky s 0k bitev, tj. rerolly? To jsou ty co nejvíc nadávají na tým, střílí po spojencích když se jim něco nelíbí a když chcípnou začnou říkat nepřátelům pozice spojenců… nehledě na tom že tě blokujou, tlačí, jako by jsi tam vůbec nebyl.

    7. Letos bude jeden nový národ … Siemka budou konečně bečet štěstím.

    8. Nevíte někdo jestli bude tenhle rok možnost si nějakým způsobem pořídit Type 95?? Za odpověď děkujuu

        • jéžišmarjáá soráč máš pravdu díky psal sem to po nočníí 🙂 a děkuji za odpověď

      • Pokud myslíš Type 59 – tak jedině nějaký kód z občasné aukce, počítej ale, že tě vyjde hodně nad 50.000,-Kč. Poslední veřejná dražba byla dokonce někde kolem 100.000,-Kč (akce pro polské veterány nebo tak něco – rok 2015). Druhou možností je účast v soutěžích nejen od WG – naposledy třeba tady na WoT 🙂

    9. Dobře novej engine nebude(vhápu, že to jsou roky práce, ikdyž to už mohlo taky bejt hotový), ale co ten repas bude znamenat doháje. Podporu multiGPU asi těžko, lepší práci s RAM? Podporu multiCPU? Udělat zvuk na jedno a zbytek na druhý, když mám zbylejch 6 jater zdechlejch je pořád totéž. Utáhnu to i jednim výkonu mám kopec, ale navo to dělaj tak složitě. Hlavně kdyby řekli co přesně to přinese za efekt a co nás to bude stát…

    10. Docela jsem zvědavý, jak chtějí předělat artynky s rážemi od 200 mm.

      Myslím si, že předělat potřebují, já hraji pouze 2 na mise fv304 a su14 2 a hraje se to fakt blbě, přesto jsou to stroje, kteří vám zkazí hru.

      Na konci hry je ani moc nelovím, radši napadnu nějakou heavy s co nejvíc hp do zadku, než riskovat konfrontaci s 200 mm laufem a 400 hpčky.

      Měli by jim hpčka přidat, pomalý krámy nahradit něčím s 150 mm laufem, zrychlit je, přidat více druhů nábojů, dát jim battle asistant a nakonec to nejlepší: po výstřelu je odmaskovat !

      No nic musí to vymyslet tak, aby byli spokojení všichni.

    Comments are closed.