19. 5. 2016 #1

    84

    – populární módy budou i nadále přidávány přímo do hry
    – vývoj pracuje na systému proti cheatům, ještě se ale neblíží ke konci
    – Grille 15 má omezené otáčení věže do stran nastaveno schválně, zajednou jsou za tím historické důvody a zadruhé balanční
    – v současné době se nepřemýšlí nad tím, že by Grille 15 měl premiovou munici APCR místo HEAT
    – se změnou WT E-100 na Grille 15 zůstanou skilly na posádce ty samé, co byly; nicméně vybavení bude z WT odmontováno a posádka přetrénována na Grille 15 zdarma
    – je možné, že se Grille 15 ještě před vydáním změní
    – přestože mnoho lidí před časem vyexpilo WT E-100 za free XP, nebude jim nic kompenzováno
    – vývojář odpovídal na otázky ohledně osobních misí, prý zatím nemůže mluvit o nové sezóně
    – vývoj „neví o žádné chybě na mapě Fishermans Bay“
    – vývoj potvrdil, že člověk, který kdysi pracoval na prvních mapách, se vrací do WG; společnost totiž souhlasí s tím, že mapy v poslední době byly slabší částí hry
    – po 9.14 se na mapch objevila řada míst, odkud se dala velmi dobře ovlivňovat bitva bez rizika; tato místa budou v 9.15 již nedostupná
    – v budoucnu bude možná existovat možnost vypnout jen některé zvuky
    – vývoj se bude zaměřovat na rebalanc všech tanků, zejména starších premiáků
    – TD pohled pro artilerie určitě nebude, to je věc, kterou WG přesně nechce
    – T110E5 nedostane v 9.15 nerf, to ovšem neznamená, že nedostane nerf později
    – 112 má na bojišti jiné úkoly, než IS-6, jejím jediným weakspotem byly nádrže vpředu – a ty byly opraveny
    – nikdo, kdo koupil 112 za původní cenu, nedostane kompenzaci
    – nerfy britských těžkých a některých středních tanků nebyly záměrné, vyplynuly z přepracování do HD, kdy se WG snažil je udělat historické; nicméně jejich statistiky se řeší
    – potvrzuje se, že T-54 ltwt. se měnit nebude
    – brzy se budou rebalancovat japonské tanky, ještě se nerozhodlo jak přesně
    – polský tank B.B.T.Br.Panc. bude premiák, zatím však není dodělaný
    – brzy bude na oficiálním webu vydán článek, kde se přesně popíše, jak to bude s negativními bonusy pro čety, které nesplňují pravidla MM; v budoucnu se takové čety možná vůbec nedostanou do bitvy
    – v 9.15 budou mít lepší výkon hry hráči s lepšími počítači
    – APCR na 88mm L/56 se buffovat nebude
    – důvodem, proč existují mise, je aby se lidé přihlašovali a hráli každý den
    – vývojář, který odpovídal na dotazy napsal, že nenávidí dělostřelectvo a to tak, že by ho rebalancoval nebo úplně zrušil
    – technicky by bylo možné během 30 vteřin před bitvou analyzovat výkony hráčů a pak je přeházet tak, aby oba týmy byly skutečně vyrovnané, ale WG to dělat nebude
    – v Americe se plánuje udělat podobný systém komunitních kontributorů, jako je tomu v Evropě

    Sdílejte
    Předchozí článekKomiks: Středně propečený
    Další článekManiaXXL: Replay Chieftain-T95
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    84 KOMENTÁŘŮ

    1. ,,TD pohled pro artilerie určitě nebude, to je věc, kterou WG přesně nechce,, – suhlas, palec hore

      • – vývojář, který odpovídal na dotazy napsal, že nenávidí dělostřelectvo a to tak, že by ho rebalancoval nebo úplně zrušil

        Konečně někdo 🙂

        • Já arty nehraji a taky je nenávidím, ale když se zruší, tak zase budu nenávidět zakempené silně pancéřované TD. Navíc scouti by pak úplně ztratili svojí hodnotu na bojišti. Takže já bych ve hře ty arty nechal, ale asi by to chtělo nějaký rebalanc.

          • Stejně po těch TD žádná arta nestříli … všechny hitujou přestřelující se HT a kličkující medka takže tak … navíc lajtka by určitě o svoují práci nepřišli 😉

            • nestrielajú lebo ich nikto nenasvietil…ak aj dobrý scout stihne nasvietit TD tak ho poväčšinou hneď dajú dole….take t28 prot alebo jgtiger 8,8 je pre arty dobrý terč ….ak dajú možnosť artynám streliť nasviecovací granát a spotnúť si zakempené Tdčko ( alebo HT,MT, Adrikeho ) tak to bude inak vyzerať….

          • Žiadny rebalanc nieje treba. Tá trieda je nevybalancovatelná. Buď budú trpieť hráči v artynách alebo hráči, ktorí proti nim hrajú. Teraz je to asi najhoršie, pretože trpia obe skupiny.

            Najjednoduchšie by bolo ich počet obmedziť na jednu. Za 50 hier mám jednu bez nich a skoro v každej sú tri, čo je naozaj smutné.

            Rebalanc nič nevyrieši. Ak to má byť niečo podobné ako v AW, tak to nebude lepšie, možno ešte horšie.

            • + 1000 🙂
              PS: Kdo chce klikat, ať si počká třeba i 10 minut nebo víc…. Když k tomu přidáme uzamčení – zneviditelnění statistik a zákaz módů, nebylo by třeba artiny rebalancovat vůbec. Problém by se sám vyřešil 🙂

            • Já hraji artyny a to docela rád (je to oddychovka pokud mám dost stresu z toho, že někam zajedu a tam mě vytrolí půlka týmu) a ta hra s nimi, i když to nevypadá, je docela náročná. Není příjemný, když se cíl pohne a v některých situacích je užitečná, pokud přistihneš kempera na pro tebe nedostupné místo. Když v chatu najdu „arty pls help“, namířím svou rouru kam chce a vypálim. Arty jsou docela dobrá support class. A co se týče modů, v rámci zachování funkčnosti mého mozku a pravého požitku ze hry je zásadně odmítám

        • Ja osobne hrám arty, ale tak tiež si myslím, že to potrebuje zmenu a rýchlo ale nie úplné zrušenie lebo keď idem s T95 tak okrem dobrých hráčov a ARTYN spredu nevie dosť veľa hráčov prebíjať

        • zrušit ale bohužel nejdou, já je taky nenávidím ,ale stačila by jedna na tým

          • jdou, stačí zmáčknout ctrl + x a ty xp, ketré v nich máte, byste měli jako free

    2. stejne moc nechapu proc nekdy se dari clovek trefi nesmysly, vyhrava jednu hru za druhou a ma senzacni serii 10-20 bitev … a jindy je to naopak, strili se do zeme, kazdej mi da spoustu modulu, a win rate je na 25% … je to nahoda nebo na tom ma WG svuj zajem a v MM jsou skryta pravidla? Proc tak zarputile odmita WG zmenit MM?

        • je tohle tak zase úplně blbost být nemusí, hra je uzpůsobena tak aby všechny tlačila k 50% WR, lepší se dostanou přes horší zůstanou pod touto hranicí, ale je veliká náhoda že když jeden den ti vše vychází a končíš z 80% WR tak druhý den dostáváš takové lopaťácké týmy a končíš kolem 30% WR, takže si na svým, a bral bych to jako náhodu, kdyby se toto nedělo docela často …

          • mě taky přijde, že RNG dostaneš „přiděleno“ na začátku bitky a podle toho ta bitka vypadá – kolikrát s KV-2 dám 3-4 snapshoty a další hru netrefím doměřenou ránu na 3m 5x po sobě…

            • jumpman38 – súhlasím s tebou, dlhodobo si to všímam, že po 2 výstreloch už viem, že rng mi v danej bitke velmi nedopraje. Zase na druhej strane v inej bitke trafím nedomiereny na 300m pohybujúci sa tank, okamžite viem, že to bude dobrá bitka… Samozrejme môže to byť iba subjektívny pocit, ale pocit je pocit 🙂

          • a ked mas tych 30% a menej tyzden po sebe??? potom 2 dni v pohode a znova 4-5 dni na hovno???

        • není to blbost a není to o náhodě.. náhoda je náhoda, ale toto je poměrně časté..
          jak já to vidím, WG potřebuje aby hráči byly frustrovaní.. pak se ve vzteku snaží si všejijak pomoci, nahazují žrádlo a nebo nabijí zlatý „skill“.. a to je to co WG potřebuje..

          • tohle kolísání skilu není náhoda. Jsou dny, kdy jedu jak drak a jsou dny, kdy na tom samým tanku netrefím vůbec nic a winrate je hluboko pod 50%. Kolega z práce to tvrdí také. Pokud ho jeden den trápí, tak druhý den je pohoda, HB

            • Urcite to neni nahoda. MM je dle meho nazoru jednoznacne rizen. Kdysi sem daval nekdo moc pekny clanek o MM. Hrac ciste testoval a ukladal statistiky asi na 3000 bitvach na 6tieru, mel k domu pekne udelane grafy. Kdyz mas prohrat proste prohrajes, a kdyz ne, tak v dalsi urcite. Jak se dostal na urcitou uroven WR, MM okamzite zasahlo ve stylu + 2 tier etc, typ tanku, mapa. Takze za me MM je slozitej logaritmus, ktery mam plnit predem jasne ukoly, zadna nahoda.

            • Přesně. MM je řízen viz. první bitva s právě koupeným tankem a poslední před vyzkoumáním dalšího stroje.

          • Minulý týždeň som mal 11 bitiek a 10x win. Co myslite ze sa stalo nasledujúci deň? 4x po sebe prehra do troch minút a to tak ze nás tím Nadal viac ako 4 killy.tak som si povedal, no ok zoberiem bc25 a zlepsim si náladu. Nalosovalo ma medzi osmičky. Hovorím si no to bude žrádlo. Prvý stret s is3 palim do nej z boku. Prvá išla úplne mimo pomyslím si nič to, je to predsa BC. Druhá neprerazila, tretia neprerazila, štvrtá do zeme a piata prešla. V tej chvíli už bolo 1:8. Nestihol som ani nabiť a už som išiel do garáže. Tak som to vypol a išiel radšej kosiť travu. 🙂 náhoda? Nemyslím si.

        • nebudem ti protirecit lebo stael to nahoda byt kludne moze ale ja sa tiez nemozem zbavit pocitu ze niekedy ten MM ako keby fungoval ucelovo…nebavim sa o tom ze jeden den super a automaticky druhy zle ale ako keby niekedy sa fakt nejak snazil korigovat hracove vysledky tym MM nasadenim (ci aj prave preto nechcu ani pocut o +-1MM 🙂 )…
          dokazat ze to nie je cista nahoda a RNG by ale asi bolo dost obtiazne takze ostavam pri verzii ze je to cira nahoda ze to tak vypaluje :)…hracie automaty tiez nie su nahoda a ludia to hraju 😀

      • Není to nahoda. Tyto oscilace jsou soucasti hry a zasahuji do celkového WR. Je to balancni mechanismus , který stejne jako RNG „zpestruje“ hru. Sam WG priznal, ze udelat sklil MM není problém, ale delat ho nechteji neb stavajici systém jim vyhovuje. Ale uprimne to není nejak hrozne , zkuste si zahrat AW nebo WT, tam ty tymy jsou skladany ještě hur.

        • WG na tom má svůj zájem,přidělené rng,kolísání skillu,kolega z práce,složitej logaritmus,oscilace 😀 😀 😀 Vy jste fakt komedianti…. Nikdy Vás nenapadlo že ten problém je mezi klávesnicí a židlí?

          • Tak jistě, v jedné bitvě plně doměřit a netrefit nic a v druhé na tom samém tanku nedoměřený trefovat na 300 m za jízdy. Jistě je to chyba mezi židlí a klávesnicí 😀 Tak já se tím nestresuju, když to nejde, střílím po vlastních 😀 Prachy mě to nestojí žádné, takže ať si WG dělá co chce.

            • to ze probijes ci ne je otazka RNG. vyber mapy a spoluhracu to je Matchamaking. takze neplette jabka s hruskama. souhlasim s tim ze existuje logaritmus ktery se snazi drzet WR k 50%. ale nesouhlasim ze to prostrednictvim RNG ze neprobijes. WR se ovlivnuje prostrednictvim volby map a spoluhracu/souperu. muzes probit nebo ne, ale kdyz ti medka jedou na arty posty, heavy jedou po jednom nebo nekam do pice, nebo je balance takovy ze tanky na jedne strane rajcata v papirovych tancich a rajcata v dobre opancerovanych tak PROSTE Muzes strilet jako Lucky Luck probijet vse ale stejne do pice prohrajes a chcipnes za 3 minuty.

            • Dobre WNko si vetsinou do garaze odnesu stejne. ale pokus jde o serie proher a vyher, hure se to ovlivni, narozdil od wnka. ale i tak plati ze cim vetsi skill hrace tim vic dokaze bitev ovlivnit ve prospech vitezstvi sveho tymu. btw skuste wot tyden nehrat, garantuju vam ze po rydnu kdyz to zapnete budete mit staty jak king 🙂 wot chce aby si zase hral

          • Ten logaritmus me taky zaujal 😀 Pan je halt suteren.. 😀

          • Ty to asi moc nehrajes vid. Pred 14ti dny T29 94% a rikam si, udelam si treti znak, a ejhle, od te doby to pada dolu, pre tim na topu kazdou druhou hru, ted tak jednou za 10her. Pred tim vez dinga jako blazen, ted me na ni prostreli kazdy jouda. Dnes 20 her, 3 vyhry, nez se nekam dostanu, uz prohravame 6-1 a na topu jsem nebyl ani jednou, jestli je tohle nahoda tak zacnu asi vsazet.

            • S MoE souhlasím – je to jako s IM – máš s MT zabít 3 klikače – užij si bitvy bez nich (max s 1).
              Pancíř – to už záleží na RNG a nepříteli. RNG – vyšší roll průbojnosti. Nepřítel – průměrná průbojnost jeho děla, kam míří…

    3. Dobrý den a kdy můžeme očekávat novou verzi 9.15? děkuji za odpověď

    4. „technicky by bylo možné během 30 vteřin před bitvou analyzovat výkony hráčů a pak je přeházet tak, aby oba týmy byly skutečně vyrovnané, ale WG to dělat nebude“

      Tak hlavně že je to v jejich silách, ale asi by jim to neutáhly servery a oni asi nemaj na nový nebo výkonější … (humor)

      • Můj názor: až moc by se prodlužila doba jedné bitvy. Navíc rajčata by neměla výhodu v tom, že je server náhodně přidělí do dobrého týmu a oni by nevyhrávali bez zásluh. Typičtí boti/malá děcka s WN8 400 a winrate 44% by spadli ještě níž. Dobří hráči by si polepšili. XVM by bylo daleko nejvýznamnějším modem.

        • by si sa cudoval ze WN8 400 nemaju len boti a deti :)…este viac by si sa cudoval ze su deti co maju WN8 tak 50 a su schopni vyhrat bitku aby v TOP5 a niekedy dokonca TOP…to nie je rozpravka ani domnienka to realita sice vynimocna ale zase nie uplne zriedkava 🙂

          PS: male deti aspon nevypisuju take kraviny a nepristojnosti do chatu alebo dokonca ako osobnu spravu ak to vedia akoze ti akoze viac inteligentni 🙂

          • Kdyby sis připustil možnost, že v tu chvíli za kompem nesedělo to děcko, ale jeho bratr nebo fotr, kteří obvykle hrají na svém účtu, tak bys našel i vysvětlení pro jejich „ojedinělý výkon“ v bitvě. Zbylých 99,9% bitev ale hraje jedinec, o jehož mentálních nebo motorických schopnostech silně pochybuji.

      • myslim ze v ich pripade by preskocili jeden krok…oni nevedia este poriadne rozhodit teamy rovnomerne podla techniky a kde este podla skilu :)…zamerali by sa na skill a boli by schopni skilovo urobit rovnake teamy ale na jednej strane same tier 7 a na druhej tier 8 :D…na zacitok by som prijal keby zvladli vyvazenie zlozenia techniky a potom nech vhodne prehadzuju hracov podla skillu…ale fakt aby cosi urobili s tymi 30timi hracmi pred bitkou na to uz asi netreba byt velky genius aby sa s tym nieco urobilo za par sekund aj bez tazkej ujmy na vykone ich servrov (kludne nech to daju prepocitat klientovi ktory si prvy natiahne mapu 🙂 …

      • no, to by byla ohromna zabava. stejne tymy, stejne vybalancovane tanky… fnukate tady jak trileti smradi.

    5. Public je mnohdy o nahode a stesti. A ma jednu velkou chybu. „Error 101: team not found.“ Zato v teamovka ch kdyz je dobra parta to jde dobre…

      A na tu 112 se tesim… mam ten tank rad.

    6. Jasně, na WT měl každý maskování a na Grille ho nikdo dát chtít nebude, To bude zas goldů za přetrénování skillů:-(

      • To je zase nesmysl. Camofaktor má WTE100 brutálně nízký … vlastně 0,0%. Dávat na posádku sklil maskování a na tank dávat maskovací síť je absolutní nesmysl. Ani s tímhle prostě nenaženete než pár procent (tj. z 0 na 5%), které ovšem nabušená posádka batchatu nebo O140 díky bonusům snadno překoná (viz fungování spotting systému).

        Grille má mít poměrně slušný camo bonus (až na to procento camofaktoru po výstřelu, ten je taky 0,00nic), tam se vyplatí naopak mít doplňky a skilly na maskování.

        • S tím, že se na WT nevyplatilo mít maskovačku, nesouhlasím. Že se na to na Grille bude vyplácet víc, to je samozřejmé, na druhou stranu otočná věž vs. částečně otočná věž = stejně ti camo často nebude fungovat. S WT se dalo hrát s věží dozadu, to tady nejde.

          • Jestli mám camo 0% nebo 5% nehraje žádnou roli ve chvíli, kdy proti mně stojí batchat, který má bonus ke spotu 35 – 40%. Jestli mne spotne na 445 metrech nebo na 440 metrech je bezpředmětné. Slotů a skillů je omezené množství a já jimi nebudu pltvat na zlepšení schopnosti z úrovně „naprosto příšerná“ na „zoufale příšerná“. To ty schopnosti a skilly použiju na posílení jiných atributů, které mi reálně pomohou více. Já mám JPE100 a nesnažím se na něm mít vysoký camo, protože je to prostě velká krabice, která nejde schovat. Tak jsem nasadil ventilaci, nabiják a zaměřování. Posádka potom má věci jako profík, jemné míření, bezpečné ukládání munice, … a nemá maskování. Taktika bitvy je potom jasná, žádné kempení vzadu.

            • *Jestli mne spotne na 445 metrech nebo na 440 metrech je bezpředmětné, stejně mne uvidí a nasolí mi aniž bych ho já spotnul.

            • No je dost rozdíl mezi Waflí a Prasetem. Oba mají špatné camo, ale Prase je do první linie zatímco Wafle má stát vzadu a odstřelovat. Proč? Pancíř – dobře postavený Prase dost vydrží (než přiletí gold) zatímco Wafle rychle padne.

          • A s tou částečně otočnou věží … 100 stupňů odměru Ti přijde málo? Objekt 416 má 110 stupňů a taky se s ním dá slušně hrát (a k tomu příšernou depresi děla).

            • Ano, oproti WT je to málo, protože WT jsem často hrál tak, že jsem někam zasunul předek, otočil věž o nějakých 150° a tak jsem pokryl obrovské části map. Třeba na Jižním pobřeží to takhle hrál každej.

              No a to přesně s Grille 15 nejde. Viz. grafika, s tím můžeš tak akorát sidescrapovat, což je s pancířem 0,0 taktika na pytel…

            • Grille couvá 20 km/h a má docela živý rozjezd. Tak budeš sidescrapovat. Vystrkovat zadek jako u WTE100 je řešení z nouze ctnost, ne přednost. Stejně jako je nouzové řešení couvání u WT auf Pz IV (aby člověk využil větší depresi kanonu dozadu).

              Každopádně Grille vyžaduje jiný styl hraní než WTE100.

            • Je to obrovská nevýhoda mít u papírového tanku malý rozměr. Nevím co se tady snažíš obhajovat, ten tank je tím dost pohřbenej a může akorát tak kempit

            • Kiposh: A hrál jsi ho na testu aspoň? Abys věděl o čem vůbec mluvíš… Za mne mohu říci, že po 50 bitvách s Grille na CT vím v čem je to TD dobré. Kupodivu ani ta vysoká lafetace kanonu + vysoký štít nejsou až takový strašák jak jsem se původně bál. I středně přesné kanony na 300+ metrů mají problém trefit jen ten štít. To, že je hodně úzký, hodně lidí nezná a dost granátů letí mimo.

            • Grille sice couvá a má živý rozjezd, ale s tím si při 50° na obě strany nevystačíš, ty musíš ještě trochu zatočit. A to je průser, jak se začne s Grillem točit, tak se prakticky zastaví.

            • Ano, to zatáčení je špatné a jedn z věcí, které by zasloužily buff (vedle reload time).

            • Ano CT stahuji hned jak výjde, je to už déle co jsem to teda zkoušel ale vím že jsem na to dost nadával že všude ukazuji předek abych si vůbec vystřelil

    7. Ad japonské těžké tanky:

      Otázka směřovaná k WG byla daleko obsáhlejší, tj. něco jako „tiery 3-4 potřebují buff, tiery 5-8 potřebují nerf a tiery 9-10 jsou nejhorší ve své kategorii. Co s tím chcete dělat?“

      Odpověď ve stylu „už se nějaké změny dějí v 9.15“

    8. Vypočítat kvalitu hráčů a proházet týmy? Proč by to WG dělal. Dnes opět ohraná písnička s 4/15 a 15/4. Hra trvá čtyři minuty a jde se na další.
      Siegfriedova linie – útok. Na levé straně útočícího týmu je v prvních vteřinách hry nasvícena artyna, projíždějícím LT. Obrana takovou nevýhodu nemá. Všechny obranné arty už míří předem do míst, kde začínají útočníci…

      • To je tím, že mapu před lety dělali ve chvíli, kdy jiné módy (obrana, střetnutí, útok) nebyly plánovány. Mapa je udělaná symetricky v ose sever-jih, ale asymetricky v ose západ-východ. Proto v módu útok selhává.

        Osobně nehraju nic jiného než standard (na 2 báze), protože Siegfriedka není jediná mapa, která je po jiné módy těžce nevybalancovaná.

    9. To je zase novinek 🙂
      Tahle věta je geniální: „– důvodem, proč existují mise, je aby se lidé přihlašovali a hráli každý den“
      😀 To je jako říci, chceme mít co nejvíce závislých lidí na wot 😀

      • Překlad do češtiny je velmi zkrácený a z ruštiny byl nejdříve přeložen do angličtiny. V překladu se toho mohlo dost ztratit (nedávám vinu překladateli).

      • no jo to ale neříkaj žádnou novinku, kdyby nebyly IM tak tu hru spoustu lidí už nehraje včetně mě, ted když už mám t55a v garáži tak jediný důvod jsou tydenní mise nebo maratony, jinak není motivace

    10. polský tank B.B.T.Br.Panc. bude premiák, zatím však není dodělaný
      Samozřejmě, dokud bude dřevěný. Jen pozor na třísky a suky 😉

    11. Az ty artyny uplňe dojebou,,a ty budeš nekde z heavynou nahanět zakempene TD,ktere bude mit ještě k tomu dobrý pančìř,rád si vzpomeneš na Artynu,která by ti pomohla.
      Až přìjde rebalanc tak ti artyna pomuže neboj,pošle ti tam kouřovy granat,aby ses mohl schovat a pak ujet,protože to zakempené TD nikdy nezničìš,to mi věř.
      Taky nemám rad arty,taky me oneschotujou,otravuju,ale občas jsou užitečtné.
      Akorat bych jim vzal TD pohled ,ten užměli vzìt davno,to je velmi zlá věc.

      • A dalsi dost velky problem je treba T54 a jeji und OP gold naboje z pene 330 mm.
        Kazde špatny hrač jede od začatku full gold…dneska třeba v himellzdorfu ,kdyz jsem videl hrače z Mausem jak si ho dava T54 ze 400 m čelně do veže z chudák se uhloval seč mohl,,,a frajer na druhé straně se mu jen smál,,tak mi ho bylo fakt lìto a zavověň se mi chtělo blýt..z toho co jsem viděl.
        Doufem,že brzy přìjde aktualizace,kde fakt vyznam pancìře na heavynach nabere poradných obratek..a konečne vezmou te posrane T54 ty jejì gold naboje z vymyslenou penetraci..a daji naboje z max pene 260-270…

      • Koukám, nějaká novinka. Arty má sniper mod? Sakra 6k bitev a ještě jsem si toho nevšiml.

    12. nevím co mate proti artynam tech oneshot killu není zase tolik jak si myslite a RNG funguje dostatecne abych nebyl takovy zabijak, souhlasim s omezenim na max 2 arty, ale taky by mohli omezit pocty MT nebo LT protoze smecka LT, MT je daleko smrtelnejsi nez ty arty a to na jakemkoliv tieru

      • Jenže s LT a MT se dá bojovat, ale jak chceš zničit něco co tě kliká na 800 metrů?

    13. Dobre teda, ak beriem IS-6 ako prvosledový tank, chce mi prosím niekto vysvetliť aké úkoly má112? Nemyslím, že by sa mala kempiť, za medko ho taky díky ROF nelze pokladať, camo a dohlad povedzme ok ale že by mala spotiť to som si nie istý…tak prezraďte prosím…

    14. 112 urcitě nenì tank do prvnì linie,,vana tě nepodržì,hořìš pořad,hořìš stale,a kopulka na veži je taky super slabina..oproti IS6 zaostává snad ve všem.
      To už je lepšì T34-3…:-)

    15. Nejaka informace ohledne perma camo na wafli? Hodi se rovnou na grille nebo bude ve skladu nebo o ni prijdu uplne?

    16. „technicky by bylo možné během 30 vteřin před bitvou analyzovat výkony hráčů a pak je přeházet tak, aby oba týmy byly skutečně vyrovnané, ale WG to dělat nebude“…..to je mi jasný, že WG s tím nic dělat nebude, ale kdyby jo, tak by bitvy vypadaly daleko zajímavěji, a i by zaplnili větší čas bitvy, žádná rychlovka, při které si člověk moc nezahraje….pak to tak vypadá na konci bitvy v seznamové tabulce hráčů obou týmů, kde i nejlepší hráč vítězného týmu nedostane moc XP 🙁

    Comments are closed.