19. 4. 2016

    84

    – vývoj chápe, že polský tankový strom je pro polskou komunitu důležitý, přesto upozorňuje, že řada zveřejněných informací je zavádějících
    – vývoj ještě neví na 100%, jak přesně bude polský strom vypadat, protože jsou zatím ve fázi sbírání dat; podle toho, kolik jich bude, budou polské tanky buďto vyčleněny do vlastního stromu, nebo budou součástí evropského stromu
    – největší problém je s vyššími tiery a poválečnými konstrukcemi
    – data se v současné době sbírají pro polské, maďarské, švédské, italské tanky a několik další evropských národů
    – historické oddělení bylo pro data i v Varšavské vysoké škole technologické, kde se však řada informací ztratila nebo zastarala
    – příklad jednoho z 12 projektů, které ve Varšavě nalezli:

    sShydLF.jpg

    – polské tanky přijdou příští rok; tak pozdě proto, že vývoj nechce, aby to byly všechno kopie, jako Čínané
    – čínský strom byl primárně implementován, aby mohl WG vstoupit na čínský trh
    – je možné, že polské premiáky budou dříve než strom samotný
    – slavný tankový projekt Stanislawa Lema se asi ve hře neobjeví, možná jen jako součást nějakého eventu

    – předchozí zábavné módy byly úspěšné a budou se čas od času vracet
    – polský tančík TKS je stále v testování, ještě není jisté, jestli to bude tier 2 nebo 3
    – také ještě není jisté, jestli TKS bude premiový nebo standardní tank
    – je možné, že T-34/85 „Rudy“ se později přesune do polského stromu
    – v 9.15 bude buffováno 10 premiových tanků
    – mód Běsnění jako takový úspěšný nebyl, ale přinesl řadu dílčích změn, které se dají považovat za pozitivní a ve hře přetrvají
    – personalizace tanků se zatím neřeší, není na to čas
    – odstranit dělostřelectvo nebo mu dát +/- 1 MM by nic nevyřešilo
    – WG se snaží zjednodušit roli jednotlivých typů strojů ve hře
    – je pravdou, že Maus na sebe váže hodně goldové munice soupeřů
    – dělostřelecto ve hře působí těžkopádně, protože dlouho přebíjí a zpravidla dává velkou DMG; třída se proto výrazně změní
    – v současné době se pracuje na kompletním rebalancu tanků, skillů posádek a spoustě dalších detailů interface
    – ještě letos bude do hry přidána řada tanků a několik nových, resp. přepracovaných map
    – nové zvuky pracují na separátním jádře procesoru, grafickou kartu ale nezatěžují
    – vývoj pracuje na HD mapách
    – BigWorld nebyl nahrazen, protože je neustále vylepšován, hodně se zapracovalo na severové části, která není tolik vidět, ale je nejdůležitější
    – WoT na konzolích vypadá lépe než na PC verzi, ale rozdíl se vývoj snaží stahovat
    – do PC verze WoT přibyde počasí
    – vývoj zvažuje přidání pozitivního hodncení hráče hráčem, jako ve WoWs

    Sdílejte
    Předchozí článekFrancouzský zabijáček B2 740(f) znovu v eshopu
    Další článekWoWs: 19. 4. 2016
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    84 KOMENTÁŘŮ

    1. vývoj ještě neví na 100%, jak přesně bude polský strom vypadat, protože jsou zatím ve fázi sbírání dat; podle toho, kolik jich bude, budou polské tanky buďto vyčleněny do vlastního stromu, nebo budou součástí evropského stromu

      Neříkal náhodou někdo že evropský strom nebude?

    2. 4. Odrážka od konce… Serverový, ne severový, ať zas někdo nerejpe

    3. – dělostřelecto ve hře působí těžkopádně, protože dlouho přebíjí a zpravidla dává velkou DMG; třída se proto výrazně změní
      > Tak na to se těším, z artyn by se mohly stát Kaťuše…

      – v současné době se pracuje na kompletním rebalancu tanků, skillů posádek a spoustě dalších detailů interface
      > To slovo „interface“ je důležité, to je ta věc co sedí mezi klávesnicí a židlí, ta by potřebovala rebalanc jako sůl

      – vývoj zvažuje přidání pozitivního hodncení hráče hráčem, jako ve WoWs
      > myslím, že čechům postačí jen to negativní hodnocení 🙂

    4. – vývoj zvažuje přidání pozitivního hodncení hráče hráčem, jako ve WoWs — to už čtu asi potřetí

    5. a za pozitivne hodnotenie by mohli byt tiez odmeny (kontra BANy)

      ja osobne by som velmi rad rozdaval aj pozitivne feedbacky …

      • Vzals mi to přímo z úst. Představoval bych si to jako odměnu 10G za 1 hlas … a general chat by se změnil ve škemrání o reward.

        • 10G za hlas je blbost spíš 1pozitivní maže jeden negativní

          • podstata systemu by mala byt v rovnovahe.
            ak za vela negativnych dostanes BAN , potom za vela pozitivnych by si mal byt odmeneny.
            (gold, premium, munice, doplnky, kamuflaz, emblem – nemusi byt trvale, staci docasne (24-h emblem „fair-play“ napr. )

            • Bude to takový začarovaný kruh když budou odměny trvalé bude chat plný škemrání o pochvalu. To dočastně je určitě dobrý nápad, co by to mohl vyřešit, ale obávám se, že WG to jen tak nenapadne.

    6. ,,odstranit dělostřelectvo nebo mu dát +/- 1 MM by nic nevyřešilo´´ – to sa mýlia, odstrániť artiny by uvoľnilo mnohých vývojárov a pracovníkov z WG, ktorý pracujú už 2-roky na rebalanci artin. Vyriešilo by to mnohé problémy tejto hry 🙂 🙂 🙂

      • Jo a já chci, aby mi vrátili XP a kredity za ty odebrané artyny. 🙂

        • Ja ti dam facku za kazdu artynu co si vyexpil a ako bonus kopanec do guli za kazdeho hraca co si snimi vypol

          • souhlas na 1 000 0000 0000 000% a ještě bych ho za to přetáhl prknem xD

          • daj mi tvoju adresu a ja tieto tvoje silné reči prídem osobne prediskutovať… keď si dement a nevieš hrať tak to nehraj a vráť sa k Zoo Tycoon alebo Sims či Minecraft a ani do WoTnepáchni nelez….nie su skillený artynáry…všetko je to len o rng či Ťa vypne alebo netrafí…keďže si asi doteraz ko.ot zahral s artynou tak vieš ho.no o tom ….na CW je to o inom tam sa dá dať dmg často ale na publicu iba idioti ako si ty stoja 3 min. na jednom mieste a keď po nich vypáli artyna a netrafí tak sú tam ďaľšie 3 min. …..

            • Ako môže porovnávať niekto artyny na CW a na publicu.
              V CW robia presný opak. Tam odkempujú a na randome zakempujú.
              Artyny sú o skille. Možno tak 20-30% z celého gameplaya tvorí skill…to je veľmi veľa.

              Niekto sa tu oháňal aké má dobré staty s artynami. Mal na nich nahraných možno 10krát viac hier ako ja a štatistiky rovnaké. Keby boli tak strašne o skille, mal by tam mať aspoň o 50% väčší dmg. Čiže až tak o skille asi nebudú…

              A to o tom stání na jednom mieste je vtipné. Ďakujem, že si ma rozosmial, vidieť, že tomu rozumieš.

            • PS: neviem či som dobre pochopil to, o tých artynách na CW. Ak nie, tak beriem späť a ospravedlňujem sa.

            • Daj mi tvoju adresu? Ty si ale děcko, hrdina za kompem – úroveň myšlení 0

          • Jsi ubohý kretén, ale jak vidím, dokážeš s tím žít přežít.

    7. Artiny, artiny, teď budu špatným prorokem, ale myslím, vlastně už vím, že pro tzv. artiplačky, alias hráče s Adrikeho syndromem, bude rebalanc artin jen „Pyrrhovým vítězstvím“. Proč? To poznáte sami a garantuji vám, že ještě budete chtít, aby se vrátily zpět artiny sice s brutální damage, velmi nepřesní a s dlouhým reloadem, než to co přijde…. 🙂
      PS: O tom, jak to bude s artinami, již bylo rozhodnuto a přeji všem hodně štěstí až k tomu dojde 🙂

      • Vidím to uplne rovnako. Radsej nech po mne streli arty obcas s velkou hrozbou ako mi spamovat moduly a posádku.
        Keby im dali MM, ze by nemohli byt na tope, nieco ako skautom, som uplne spokojny….

      • Nvm co má WG v úmyslu s arty provést a je mi to už dneska v podstatě šumák. Každopádně vyhodit je úplně pryč, či nadhodit -bitva bez/s arty button- by pomohlo asi nejvíc. Nejlepší hry byly dicky ty bez housek. Jak kdyby se celá mapa najednou provzdušnila…takových nových možností kudy a jak vést boj…

        • Je fakt, že bitvy bez arty jsou živější. Jak je ve hře arty, většinou je to kolem tří kousků na bitvu, tak každej zaleze za nejbližší šutr a nehneš snim ani párem volů.

        • že vás to kňučení kolem artyn pořád baví!!!! Už se opakujete jako WG!! Podle mě je to živé až až battle cca 5 min a je konec!!! Soupeř vyhrál 15:3!!! Sakra jak to má být sakra ještě živější!!!!

        • Jen aby to byl NERF 🙂 🙂 🙂 Protože on to ve skutečnosti bude buff, ale to sami poznáte 🙂

          • Tipujem, ze to bude jak v aw, presnejsie, rychly rld, mensi dmg, odhalenie pozicie po vystrelu, mierenie iba z pohladu ala aw/battle assitent…tak jak to pisali na tomto webe v clanku typu q\a asi par mesiacov zpatky…ale nech uz spravia cokolvek, ja sa prisposobim 😀

    8. Ježíši ten Polský tanko projekt to je něco jako „kozokůň“ už jen to že to ukázali si dělají prdel a Ti PL retardi to budou chtit i s tou funkční protiletadlovou věží, boha jeho WG za co …..

      • Neboj oni pšonci budou střílet tou protiletadlovou věží a nadávat v četu jak nic netrefjej 🙂

    9. Nejlepší balanc arty by byl:
      – Max jedna arty v týmu
      – Snížit max poškození na polovinu (max 1000)
      – Po výstřelu by byla její pozice na mapě odhalena
      – Několik sekud před zásahem arty granátu by se hráči zobrazilo, že je cílem ostřelování
      – ostranění zaměřovače když nejsou v sniper modu (žádný TD style)

      • Tak první tři body ano, ty druhé dva určitě ne. Už takhle se mi stává, že nějakej zm… po mě jde celou bitvu, jen někde vystrčím nos hned to bouchá a ještě aby mi u toho furt kvičelo nějaké upozornění… A co ti co hrajou pomalé HT nebo TDčka? Dost na tom, že hrají takový šrot a ještě by jim kvičelo celou hru, že na ně čumí kripl ze satelitu. By z toho chudáci zešíleli.
        A zaměřovač, proč jim ho brát? Co by to mělo vyřešit? Stejně nakonec se většina těch kriplů utopí nebo odpráskne o zeď. To zvládnou i bez zaměřovače.

        Já si myslí, že nejlepší rebalanc artyn by byl, kdyby artyny s ostatními tanky mohly jen do CW a na random vůbec, nebo bych jim udělat bitvu 15×15 jen artyny. Tam by si ti zmr… mohli zalézt do křoví po celé mapě a střílet jen po sobě. Stejně jako o třídu v randomu o ně nikdo nestojí, svůj účel plní jen a jen v CW, tak co?! A byl by klid!

      • Ale kdyby se udělal limit jedna artina, tak by byla fronta arty furt plná a nikdy bys nedostal hru bez artiny a to by byla dost škoda. Zkuste taky trochu přemejšlet.

      • Ešte si zabudol zdvojnásobiť nabíjanie,50%rng a znížiť pohyblivosť na polovicu. A ešte zdvojnásobiť zameriavame 😀

    10. No nevim, me prijde docela zajimavej, jako tier X by nemusel bejt spatnej. Stejny zverstvo jako MAUS nebo Type 5 Heavy. A velikosti se blizi k Jgpz. E100 tak proc ho tam nedat.

      • Maus alespoň vazne existoval tak to beru ale ty japonci to je fantasmagorie 🙂

      • Jo, za siemky nechci hrát už jenom z principu, kuwa. I tu posádku jsem si nechal jenom kvůli BIA a radši ji přejmenoval, abych tam neměl pšonky.

    11. Neviete nahodou či chcu pridať aj nove misie?? Nejak som dlhšiu dobu ani nehral ani nečital čo nové na tejto stránke tak nie som v obraze

    12. Dokud wg nepochopi ze problem nejsou artyny ale preOPeny medka tak se ta hra nikam nehne…nerv vyech parametru medek a tridy budou vyrovnany zase…

      • Jasny po milionty druhy…..medka jsou op jak sviň protože maj všechno: dělo i mobilitu. Protože pokud jsem nucenej hrát na 90% map na přestřelovanou s HT v uličce tak skoro jakákoli změna je nemyslitelná. Až budu na 90% map mít možnost to ht nebo zakempený td objet atd tak ať jim sníží pene atd do tý doby ať se na to vys…..

        • no jasny ze medka jsou OP, kdyz te jako.malyho kluka vyndaji kazdou bitvu 😀 tak se nauc hrat na prednosti HT nebo TD a bude to lepsi, uvidis. ale dokud se nenaucis hrat s HT tak nenadavej na jiny tridy tanku 😀 jen mej na pameti ze tohle neni mysleno zle 😀

      • Ale ovno, žádné přeOP medka. Problém je v tom, že se WG snaží zavděčit hlavně novým hráčům a retardům. Proto začal dojebáv.. mapy, aby si i tací zahráli. Takže většina map jsou dva, maximálně tři koridory (z nichž pro jistotu je alespoň jeden hodně do kopce, aby tě to odradilo), kam takoví mohou najet rychle se vystřílet a šup další hra. No a protože na na takových mapách si nezahraje nikdo kromě HT, tak začali dělat „rebalanci“ a tím dojeb..li úplně všechno. Takže pokud nezmění mapy, tak aby opravdu všechny tanky měly to svoje využití, tak jsou všechny rebalanci k hounu. Protože teď vzít medkům jejich děla, tak jsou k ničemu jako lighty a vůbec nic by to nevyřešilo. Jen by „dobalancovali“ další třídu k nehratelnosti a nemyslím, že by tohle byl cíl. Teda pro retardy v hevynách ano, ale jinak…

    13. Konečne pribudne počasie.Otázka je ešte kolko im to bude trvať než to implementujú do hry…

    14. cele wot je na nic luzer gembler lama je o ničem pred 2 roky to bola pohoda a dnes des samej mod kaslu bay bay wot

    15. a co takhle dát biskavici nebo jak se jmenuje pásy? akorát by byl ve WOT další ToG a Serb by byl happy že zase něco nakreslil. 🙂

    16. Polský tanky? :DDDDDDDDDDDDDDDD z čeho? max by byl asi 10Tp víc fakt nwm

      • A proč? Na konzolich je počasí normálně a neni to špatný. Je to jen na efekt.

    17. no… co rict? ja Rudyho koupil jako rusky medko na trenovani posadky a tky protoze t34 85 je muj oblibeny tank 😀 jestli ti hajzlove presunou tenhle uzasny tank do nejakeho plesniveho polskeho stromu tak budu zadat vraceni penez. Proste Rudy patri rusakum ( i v serialu bojoval jako soucast Rude armady) tak at WG nezkousi takovy blbosti. 😀

    Comments are closed.