15. 5. 2016

    159

    – velmi brzy budou další informace o testování globálního rebalancu
    – KV-2 má větší penetrachi HE munice, než Japonci, protože nemá takový pancíř, jako oni
    – globální rebalanc nezmění +/- 25% rozptyl na DMG a penetraci
    – americká T23 po rebalancu nebude UP, není ani teď
    – buff APCR munice na 88mm L/56 dostaly pouze československé kanóny, německé ne
    – BIA, ventilace a premium spotřebák, to všechno vylepšuje přesnost kanónu, jeho rychlost zaměření a velikost rozměření po střelebě, otáčení nebo pohybu
    – čety nedostanou víc, než 3 členy, kdo chce hrát týmové bitvy, ať hraje Týmové bitvy
    – T-35, NbFz, FCM 2C, FCM F1 atd. se do hry nedostanou, leda až bude vícevěžový mechanismus
    – na testu globálního rebalancu by měly být zastoupeny všechny skupiny hráčů, jak dobří tak špatní, jak hardcore, tak casual
    – podle vývojářů je nyní O-I lepší než KV-2
    – zvažuje se, že některé obtížněji získatelné medaile, jako Tankový Expert za zničení všech tanků ve hře, nebo Senior technický inženýr za vyzkoumání všech tanků ve hře, budou provázeny odměnou
    – po globálním rebalancu už nebude lidi dělostřelectvo tak otravovat, nebude tolik ovlivňovat bitvy a zároveň bude jeho výkon předvídatelnější
    – Patton KR nedostane buff penetrace
    – i další nepopulární premiové tanky mohou být zlevněny, jako byla 112
    – Murazor, současný šéf vývoje, bydlí na Kypru, ve služebním bytě nedaleko nové budovy WG
    – jeden z původního týmu tvůrců map se vrátil do WG, co z toho vyplývá je zřejmé
    – ceny munice na FV4202 se možná budou měnit směrem dolů, ale ne v dohledné době
    – IS-6 má po přepracování do HD lepší statistiky odrážení střel, vydrží více
    – až do globálního rebalancu se budou měnit pouze ty tanky, které jsou opravdu hodně nevyvážené, všechno ostatní bude odloženo
    – vývoj zvažuje, že spotřební vybavení se bude „načítat“, jako ve WoWs, mohli byste ho používat vícekrát, ale až po nějaké době
    – AMX M4 49 nebude standardní tank ve vývojovém stromu, bude to premiák nebo odměnový tank

    159 KOMENTÁŘŮ

    1. Artyny budou předvídatelnější.

      To jsou přeci i teď: Když nekempíš jde po tobě ať děláš co chceš. Já se tohle naučil a proto nekempím a kempit odmítám. A ať si říkaj co chtěj já nikdy neuvěřím tomu že nekempícího hráče nebudou „otravovat“.

      • přesně tak artyny střílí po aktivních hráčích má to prostý důvoj jsou častěji nasváceni, blíž tudíž i střela letí kratší dobu a většinou to bývají méně pancéřované stroje které probijí (pošlou na ránu do garáže)

      • je to pravda, když hraju moje GW, skoro nikdy prostě nestřlím pohybující se tanky, ale vybírám si stojící nebo pomalu se pohybující se, nemá cenu střílet rychle se pohybujicí,když máš asi 95% šanci že to nedáš prostě

          • to sice né ale mám dost najeto s tédéčkáma a znám jejich nejlepší pozice na mapách a když nemám po čem vystřelit, tak otestuju první kde bych já stál s pasivním spoterem a nebo s tédéčkem. A pak už se jen hrnou nadávky a čím lepší hráč, tím peprnější 🙂

          • Zkušení hráči už často dovedou odhadnout kde asi nepřítel stojí, zvláště když pitomec třeba zbourá strom a nebo i jen kus plotu… 😉

          • no, párkrát jsem s grillem zažil i kempícího experimantála, což jsem docela čuměl, co tam dělá, na druhou stranu jsem ho za to trochu „potrestal“ za 600 hp, ale v tu chvíli jsem toho týpka moc nechápal…

        • Lenže keď je veľa artyn tak svietia iba tí aktívni pohybujúci sa. Ostatni sa boja vystrcit kanon spoza kameňa.

      • Přesně přeci kempící tanky arty nevidí proto trestá pouze aktivní hráče což je naprosto neakceptovatelné !

    2. On nejaky jiny ceskoslovensky tank kromě Škody T40 ma německou L56/88?? A T40 ma navic gold HEAT… 😛

      • čemu nerozumíš, buff je jen pro platící, co si mohou dovolit střílet HEAT.

      • Tier 8 ho má taky a pokud se nebojíš investovat, je to schopný zákopcový škodič.

    3. vývoj zvažuje, že spotřební vybavení se bude „načítat“, jako ve WoWs, mohli byste ho používat vícekrát, ale až po nějaké době
      Jek tomu mám rozumět? WoWs nehraju, tak netuším o čem mluví? to jako že jedno žrádlo můžu použít víckrát? jako na další bitvy, po nějakém čase, nebo jako že jedno nářadí použiju víckrát za bitvu, třeba po dvou minutách?

      • Ano s tím ná nářadím nebo že se ti načte vícekrát hasičák

      • no jak to chápu já, tak v jedné bitvě můžeš použít několik sad nářadí a nebo hasičáků..

      • Ve WOWs můžeš použít „opravárenskou četu“ několikrát. Vždy se ti pak znovu po nějaké době načte… Ta základní zdarma se ti načte pomaleji, a ta placená (22k kreditů) o polovinu rychleji, což se mnohdy dost hodí… Osobně jezdím všechny své lodě s „goldovou“ opravou… 🙂 Další spotřebáky s omezeným počtem (třeba kouř) se může rozšířit jak díky opět „goldové verzi“ o jeden a nebo ještě o jeden díky skillu na kapitánovi… Podle mě velké + pro lodě oproti tankům…

    4. No nevím. Přijde mi, že arty zase tak op nejsou. Možná je neumím hrát ale mám pocit že artyny mají zhoršené RGN. Tolikrát kolikrát netrefim stojící plně doměřený tank je neskutečné.

      • Ale jo, jsou. Sedět na prdeli v keři a típat tečky na mapě, to kazí celý koncept WoT.

          • Uvedomuješ si komu si to napísal?Zrejme nie lebo normálny človek nenapíše zakladatelovy tejto stránky taku chu*ovinu.

        • Nesouhlasím. Na spoustě map si s arty vpodstatě nezahraješ. Navíc jak tu už bylo zmíněno, že netrefíš stojící cíl na plné doměření xkrát za bitvu, je taky k posr. Pokud je chtějí předělat, tak ať je omezí na max 3 do týmu. Větší problém vidím v prémiové munici, která degradovala roli pancíře.

        • Kolik těch teček tipnes? Já dám instant kill tak jednou za 10 bitev. A to mě nijak extra nepřijde.

          • Vzhledem k rozšířenosti Waffenträgerů jsem se vždycky zaměřil na něco bez střechy a pak to vypnul. M53/M55.

            • Jo tak to jsi byl ty!! Tak počkej až tě potkám, hned si tě najdu a s tou waflí rozstřílím 😀

            • jsem pro, ale dlouho uz s tim jezdit nebudeme 🙁 skoda dve do cety je sila

        • Jsou? Co jsou? OP prostě NE! Jsou mimo a jsou na tom špatně ale jsou nejhorší tanky ve hře, nejmíň si v nich nastřílíš, nejhorší staty na nich máš, a přesto nejvíc otravují nepřítele. A to je jejich problém

        • To ale pak kazí styl hraní predelaneho WT na kterým jste se rozplývali v testech. Artyny nejsou výmysl WG a neřekl bych že fungují jinak ale prostě 1 arta max na každé straně a je vyřešeno. Tři a více je nesmysl kazící hru.

          • presne tak…najjednoduchsie co mohli urobit a mali to urobit uz davno a dalej nech spekuluju nad cim chcu…ale nie, oni nas nechaju sa skvarit vo vlastnej stave az tak pol roka? Abo zeby s rebalancom prisli po lete?

            PS: doteraz som arty nehral ale uz to nejaky mesiac zvazujem sak trebalo by mi tu jednu zensku z prveho balika misii 🙂

            • Nevsimej si ho to je zarytej obhajce artyn, jen mu nedoslo ze na td nikdo moc nenadava ale artyny stvou spoustu hracu, tak se wg konecne dokopal neco s nima udelat.

            • Kdyby zrušili arty, tak TD jsou další nabíledni. Zruší TD, bude se řvát na MT atd atd. Prostě pořád budou lidi nespokojený, respektive ta řvoucí menšina.

            • Na TD se nenadává, protože víš, že když tě trefil, tak můžeš trefit i ty jeho… u artyna je to jinak

            • to jumpman38. Pokud ti blikne tak jo, ale jinak smolík pacholík. Do konce hry se taky nemusí rozsvítit.

            • Řvou akorát noobi a sebestřední idioti. 99% hráčů je stejně hraje.

        • Ale maji rozptyl jak prase. Mam su 122a a v 20 bitvach mi dosla munice (max je u ni 15) a strefil jsem cca 7 krat tak mi nerikejte ze jsou op. Daji tank na ranu, ale to musi mit 200% lucky.

          • pokud je hra bez arty vypadá dobře a je zábavná ale v momentě 3 artyn v bytvě to máš 3*7=21 střel a nustále je každý 4 tank pod palbou v momentě 5 artyn to je každý 2 hráč a je to jak píšeš 35 ran za hru !!!!!! … Hra bez nich by byla nejlepší ale to by hodně zvás neuneslo

            • Jasně, zrušíme, arty, zrušíme skouty, zruší se spot a všichni si to můžou rozdávat v E 100 f2f. Idiote!

            • Neviem kto hovorí o zrušení artýn. Stačilo by ich počet obmedziť na jednu, max dve a stačilo by to.
              A k tým TDčkám. Keď ťa trafí, si za to môžeš väčšinou sám pretože je jasné na každej mape kde stoja. Nemôžu strieľať za budovy, kopce atď čiže sa im dá ľahko vyhnúť a zároveň môžeš byť v prvej línii. Artynám sa v prvej línii ťažko vyhneš.

            • EASTON_CZ_SK: suhlas, max. 1 ARTY v hre a je po probleme, kazdy priemerny hrac si ju dokaze „ustrazit“

              jmeno1: chlape, ty uz by si mal tu mal dostat trvaly BAN…

            • Jednu žádné 2, jen maximálně jednu a to jen každou druhou bitvy, ať si počkají hoďku dvě ve frontě.

            • prosím nenazívej mne „idiote“ když už tak magore ano a jak sem psal hodně z vás by to neuneslo a ty jsi nádherný příkad (proti ničemu jinému problém nemám, jen ty artylerie)

            • Tak obcas je hra bez arty taky pekne na pikacu, napriklad vcerejsi MM na stepi. Na kazde strane 8 10 tier TD a zbytek medka a naka heavyna. Sotvy vystrcis vez pres kopecek uz ti to tam posilaji prasata a wafeni. Zrovna aspon jedna arta by se tam hodila aby si nebyli tak jisti. Ta hra byla celkem dost staticka.

          • arty, TD, LT aj HT, teda cokolvek co ta da na ranu (800-2000hp) je „prasarna“, tak ako ja dnes is3 oneshot T34-3 za 1300hp (strelil som mu to zozadu do veze) mieril som na motor;)

            mna to z biedy nevytrhlo a on to tazko znasal celu hru a este aj do garaze nám pisal oplzlosti,

            arty je prudko nerfnuta, ale kedze je ich stale vela v hre,
            tak obcas sa trafia za oneshot, a pokial clovek hraje casto LEOSA, BC ci ine cukrove tanky, tak casto zaplace a aj dobre rozbehnutu hru mu to uplne pokazi a znechuti cele wot.

          • mám stejné zkušenosti..
            za těch cca 50 bitev s M41 něco(100% posádka)
            jsem dal jeden instakill+
            více jak 75% výstřelů dopadne o 5m vedle zaměřeného vozidla..

    5. Jenze u td vis ze kdyz zalezes za horizont ze te netrefi ale artyna jo. A jak rikam porad lidi by benadavali tolik kdyz by ve hre byla arta jen jedna ale sorry kdyz vemu mause ci jgpze100 a hybaj na prochorovku a 3 a vice artyn? Kdo si zahraje vic? Pomale tanky urcite ne.

      • kazdej rika jak sou arty strasne OP, ale vlastni si v bitve nehlidaj a tu strasnou palebnou silu si nechaj rozstrilet… 🙂

        • palebná síla je KV2, JgPz E100 nebo třeba IS7. ARtyny jsou RNG na pásech 🙂

          • …s hodně blbým RNG…větší kumšt zahrát s artynou,než s čímkoliv jiným…

        • Ano a pokud nepřítel „spojeneckou“ arty zničí je to super a pokud mám čas tak mu za to v chatu poděkuju. Pokud vidím že na „spojeneckou“ arty jede skaut, nechám ho nejdřív udělat jeho práci, a až teprve když jsou arty mrtvé tak si ho jedu vypnout. Artynám se musí znepříjemňovat hra jak to jen jde, protože artyny nedělají nic jiného než že znepříjemňují hru.
          A toho milovníka artyn Jmeno1 neřešte, jen prudí a jeho koníčkem je snažit se naštvat co nejvíc lidí kteří se chtějí v klidu bavit.

          • To jako necháš chcípnout vlastní Artyny? Tak pak nebreč až tě sfoukneme nepřátelská protože tu si soupeři pohlídali. Ať máš na arty jakýkoliv názor, tak je to část tvého týmu a podle toho jak se tady brečí tak dost obávaný nepřítel.

      • Sú bitky kedy si vravím prečo nieje v tíme aspoň 1 artyna ktorá by mohla vyhnať tú t29 z hulldown pozície, ale ak sú v bitke viac ako 2 arty na tím tak je to katastrofa. Podľa mňa by pomohlo keby to obmedzili na max 2 (alebo 1) artiny na tím, a kto chce hrat s artynou tak nech si počká.

    6. no uvidime jak to bude vypadat ale meli zmenit i to RNG tak na +/-15%

    7. No ja sa musím priznať, že keď je napríklad na Prochorovke jedna alebo tri artyny tak moja hra vyzerá celkom dosť inak. Ešte dve artyny sú celkom v pohode. Napríklad keď taká T92 ťa oneshotne to nie je sranda alebo ti splashne za 700+ a ešte ti niekoho zabije. Určite by sa malo niečo s tým niečo robiť.

      • Je až s podivem, že při takové frekvenci nenávisti a četnosti oneshot reportů; minimálně na tomto fóru, se WG nerozhodlo vydat nějakou vlastní statistiku úspěšnosti arty. Jistě na to nástroje mají. Samotného by mě to totiž zajímalo.

        • Keď má WG štatistiky, ktoré miesta najviac u tanku dingajú, tak počet oneshotov by nemal by problém.

        • Víš proč to nezveřejní ? Protože by po tom sklidili takovej neskutečnej hate že by jim nezbylo nic jiného než je uplně ze dne na den vymazat, bylo by to asi něco jako běsnění, WG dlouhou dobu tvrdilo jak je ten mód populární a že jejich statistiky ukazují velkou popularitu ale skutečnost samozřejmě byla uplně jiná, WG si to jen nechtělo připustit.
          A kdo by se jim divil ? Když na tom módu strávily měsíce práce a vše přišlo vniveč 😀

    8. hmm klíčový je počet arty ve hře. Jinak, celkem zastávám myšlenku, že bič boží zajišťuje moment překvapení, náhody, vzteku a mnoha dalších emocí, bez kterých by hra vypadala jak velký rodinný nákup u pokladny v lídlu. Vše by v klidu jelo a bylo by to milé, přesné a po čase nudné :). Pokud by se počet arty omezil na 1 max 2 ve hře, vše by bylo vyřešeno. Problém je klasický problém, jak to udělat, aby se vlk nažral a koza zůstala celé. Tzn jak uspokojit současnou bandu artynářů, kteří by si při omezení počtu asi moc nezahráli. Takže vznikne něco, stejně spokojenost nebude a proto mne ten jejich globalní reblblanc celkem nebaví

      • Se*u na současnou bandu artynářů. Oni sobecky jedou artyny, já sobecky jedu TD, HT, MT a LT.

      • já bych jim dal speciální mapu, kde by se spotovali uprostřed arény a ostatní tanky do nich mohli střílet

    9. Artyny rozhodně do hry patří, sám je nemám rád, když jedu v E100. Naopak je miluji, když hraju 13 90 a lovím si je, nevo spotuji pro naše arty a sleduju, jak mi se mi přičítají asistence. Ta hra by bez nich byla nudnější…Patří do hry, občas dají IK a změní pak průběh bitvy. Někdy dostanu IK ja a můžu tak maximálné bulet, jít do garáže. A přiznám, že i mě baví rámci misí hrát arty a šikanovat ostatní tím brutálním dmg. Co se musí změnit podle mě je to,aby v bitvě byla max 1 arty a z map jako himl, uplně zmizely…

    10. At ty artiny teda rovnou odstrani a bude klid to je furt nerf na nerfem at udelaj world of artillery

    11. Kdo breci kvuli artynam, je totalni dement!
      Ja je nehraju, ale jen proto, ze kurvi staty. Vetsinou s tim totiz nic netrefis a kdyz se nahodou povede nekoho sundat na ranu, abys to sel zapit. Naopak, kdyz jsou ve hre jde si na ne dat vetsinou pozor, jezdim tam, kde nemuzou…. Takze pro me jste jen zapraskany uplakanci!

      • Tak vzhledem k tomu, že se artinou trefí i opice, což na je publicu dost častý jev, tak to u tebe bude nejspíš rukama, ale neboj klidně si je zahraj, ten špatnej reroll už ti to stejně nemůže moc pokazit 😉

        • Mluv o artynách až je budeš hrát… Já jsem se za skillera nepovažuju, ale taky si nemyslím že bych byl extra špatnej hráč, přesto se s artynou trefit prostě nejde…

        • Jasně, opice se otočí a bez přípravy vypálí a trestí se do jedoucího tanku 50 m daleko. Že by pořád opice nebo snad aimbot?

        • Retard jako ty me nevytoci. Hral jsem artyny dost, vim o cem mluvim.

    12. – T-35, NbFz, FCM 2C, FCM F1 atd. se do hry nedostanou, leda až bude vícevěžový mechanismus

      Nejsem osobně příznivcem rozšiřováním již tak dost širokých stromů, ale nějak mi nejde do hlavy tahle odpověď.. Churchilly, M3Lee, Grant… a taky to jde, tak jakýpa copak. 🙂

        • Nemáš pravdu, M3lee a Grant jsou. Mají hlavní zbraň v trupu (75mm) a ve věži kanon 45mm. Plus kulomet v horní věžičce.

          • Tak znovu. Nechteji pridavat „vicevezove“.
            M3 ma sice vez s kanonem a dalsi zbrani, ta je ale zabudovana v trupu, jak ostatne sam pises…

          • Pro troly, vícevěžovým mechanismem se ve WoT myslí to, že všechny věže, co tank má, mají funkční děla. Stačí 🙂

            • U tech tezko rict, co to vubec je, kdyz to jsou vsechno prinejlepsim papirovy tanky. To same u KV-5. 🙂
              Jinak se tomu, ze nechteji tyhle stroje do hry, moc nedivim. Za jedno se od vicevezovych systemu v realu rychle upustilo, za jedno se ve hre jejich vyhoda oproti WT stejne nemuze projevit…

            • Věžičky, ze kterých koukají malorážové kanony. Nic menšího. Stejné jako v případě T-35.

            • Narážel jsem spíš na to, že u téhle linie pořádně nikdo ani moc neví, jestli něco takového bylo skutečně v plánu, nebo to tam plácla Serbova konstrukční kancelář. S výjimkou O-I, která se jako vícevěžový tank skutečně plánovala. Co ale je po ní, to se neodvažuju ani hádat.
              Jinak de facto skončila vícevěžová větev u tanku Type 95 Heavy Tank.

    13. Mě osobně artyny až tak moc nevadí. Jediné co mi vadí je to, že pokud jsem někde v bitvě (Wn8 mam cca 2400) a na druhé straně je artyna co má xvm, tak je jasné co bude následovat. A když už toho mám po krk, vytáhnu si taktéž artynu a jdu dělat totéž 🙂

    14. Je k neuvěření, kolik existencí dokáže obhajovat filcky v bitvě. Kraviny typu „musíš se vyhejbat, můžete si za to vy…“ To jsou prostě hovna. Lidi co tu filcky obhajujou nikdy nehráli Mause, E100 nebo třeba IS7 v bitvě na krátkou vzdálenost proti 1-3 tankům nejlíp střílejících goldama. To pak je hodně velký potěšení, když už se nauhluješ, že tě filcka začne z druhý strany mapy střílet jako největší hrdina. K čemu ti je pak dobrý, že bouncneš gold z prasete, když tě pak prase s arckou za 1000 trefí stejně. Nedávno jsem hrálpouštní řeknu kde E100 v pohybu dostala full HP ammo rack od T92… Hodně fun zábava po minutě bitvy jít do garáže bez jakýkoliv šance na cokoliv. Jenom proto, že nějaká opice se baví mačkáním. Nemá to hlavu ani patu. Nemusíš se úhlovat, nepotřebuješ znát weakspoty, nepotřebuješ přemejšlet. Jen to kazí hru těm co rádi hrajou tanky. Pochybuju, že frajer s E100 mohl na pouštní řece ovlivnit to, že ho trefila filcka. Neměl ani žádnou možnost aktivní obrany. Ať se filcka rozsvítí po výstřelu a bude to ok. Počet srazit na 1 v bitvě a ponerfovat jim ráži. Klidně ať si artynáři počkat 10 minut na bitvu. Jejich role naprosto neexistuje. Rozdíly v bitvě s a bez artyn vidí každej

      • Hm…kdo „mačká“ s artou je opice…arty jsou OP…prdlajs,dle mého nejvíc zmrvené stroje))….daleko větší zlo v té hře jsou sci-fi stroje na vyšších tierech.
        Jen mně udivuje,že když si někdo“přisadí“ k názoru pár samovyvolených bohů wotka,že si tím pádem taky zvedá wnko))…
        Hraji i AW,tam jsou artyny paráda…to když zavedou ve wotku,někteří se posmolí)).

        Ale věřím tomu,že si někteří třeba časem vyřvou,aby soupeřův tým měl stroje bez munice))…prostě moc můžou hráči do té hry kecat a pak to tak vypadá,věčně se do té. hry vrtá a pak je toho nářku ještě víc…pak ty jejich neustálé změny vedou víc k ničení zábavnosti hry,než opačně.

        • Teďka v týdnu jsem zapnul WT a to je úplně něco jinýho. Artyny jako takový tam nejsou. A ta hra je totální svoboda. Prostě hraješ tanky a jsi vysmátej jak lečo. Ani, pak tam je určitej addon, jako v běsnění, ale to ti ještě značí, že po tobě půjde střelba. Naprosto ideální v tomhle ohledu. V tomhle WoT na WT nemá zatim. Protože tak jako to má WT to jde taky.

      • Dá se hrát bitva proti 1 artyně, se štěstím proti 2. Ale 3 a více… to je masochismus. Byl jsem proti nerfu artyn v 8.5 s tím, že se dobří hráči naučí hrát i s tím nerfem. Stalo se a dnes je opět možné potkat čety artyn, které praktikují soustřel. Nejsou to špatní hráči, jen ti dobří a ještě lepší. Špatní hráči je moc nehrají, proč asi …

        Natvrdo dát do MM omezení artyn na 2 do1 týmu. On si každý druhý modrák rozmyslí hrát celý večer artynu když bude muset na bitvu čekat 5-10 minut. Za hodinu dá 2 – 3 bitvy a zbytek se bude nudit.

      • Děde Vševěde, třeba já hraji jak Mause, tak IS7 a další těžké tanky a přesto si myslím, že arty do patří. Jediný problém je počet artyn a zásobník na B-C. Jinak díky uplakánkům jako jsi ty, jsou arty unerfovány téměř do nehratelna. Jsou tak nepřesné, nabíjejí tak dlouho a střely létají tak pomalu, že je s podivem když něco trefí.(když za bitvu stihnou alespoň 3x vystřelit (díky délce průměrné bitvy). Vlastně je to loterie, plně doměřený stojící těžký tank z boku 3x netrefím, tak se přestanu snažit a střelím po lehkém tanku bez doměření co jede plnou rychlostí 800 metrů od mé pozice., samozřejmě ho vypnu. Pokud je ve hře jedna artyna a trefí tě, je to téměř VŽDY pouze tvoje chyba. Nasvícený příliš dlouho kempíš na jednom místě, nebo dlouho jedeš rovně bez zatočení. Potom už zbývá pouze smůla, viz. příklad výše. Ale zrovna tak je smůla když dostaneš IK do munice.

        • …unerfovány do nehratelna? Tak to asi hrajeme každý jinou hru… obvykle si právě artyny v bitvě trvající přes 10 minut nastřílejí nejvíc dmg. Jasně, rajče s ní netrefí nic, ale dobří hráči dokáží s arckou i dnes rozhodnout bitvu.

          A střílení po lajtech? Tys mu chtěl jen splashem sundat pásy a netrefil ses … vlastně trefil ses tam, kams nechtěl 🙂

          • Ale jak rikas, musi se to umet. Nehraju je, protoze mi nejdou. Ale odstranit je zevhry je blbost, omezit pocet? Ok! Jsou soucast hry, to by za chvilku kdekdo brecel kvuli td.

            • Taky jsem s nimi marnej… Někdo tady níže psal, že hardcap na artyny znamená artyny v každé bitvě. To já mám už dnes … tedy včera ze 30 bitev snad jen 2 bez artyn,

          • nesouhlasím s tím že mají nejvyšší DMG… k tomu potřebuješ štěstí, stane se to tak 1 bitvu z 5 (samozřejmě počítám pouze ty co trvají déle jak 10 minut).

            A i přesto, pokud mají nejvíc, mají míň zkušenosti než zbytek tanků, protože střílí po tancích naspotované jinými. Je to prostě příliš těžké s nima dobře zahrát a „odměna“ za to je příliš malá. A přesto všechno jsou nejnenáviděnějším soupeřem, to je na nich to špatné.

            P.S.: ti co si stěžují že s lehkým spotujou a nikdo po tom nestřílí, neměli by si stěžovat na artyny, mnohdy jsou jediné co po něčem střílí (a pak je jen na štěstí jestli trefí a ty dostaneš asistenci)

            • Můj pohled na pobitevní statistky u déletrvajících bitev tieru 8-10, kterých jsou účastny artyny:

              1/ relativně hodně nastřílí cca 5-8 hráčů (víc než je jejich HP)
              2/ zbytek udělá slavnou nulu nebo udělí dmg pod 1000
              3/ v týmu byly nejméně 2, nejvíce 4 artyny
              4/ v top 5 hráčů s nejvyšším dmg jsou 1-2 artyny
              5/ nejlepší bývá nejčastěji nějaký dobrý hráč s medkem nebo agilní hevynou (110E5), méně často ratynu
              6/ druhý nebo třetí nejlepší hráč má vždy artynu
              7/ pokud jsou v četě 2-3 artyny řízené dobrými hráči (modrými a výše), tak mají každý z nich 2000+ dmg … a nepřátelské top hevyny + pomalá TD jsou ve výsledkovém listu úplně dole, protože tahle četa je rozm*dala soustřelem

              P.S. Co jezdím LT, tak se mi zdá, že se bojí střílet i artyny. Ta první, která vystřelí, taky obvykle chcípne první (protože redball a trasírky).

        • A co by si jako chtel od stroje co dava IK za 2k? Aby se trefoval porad?

        • Ty si děláš srandu viď? Arty střílej zásadně do tanků co bojujou s jinejma tankama. TDčka v křoví v 90% nikdo nestřílí bo nejsou vidět. Light se dá trefit pouze pokud jede k tobě přímo, nebo ve městě. Tam je to o blbosti to je jasný. Ale jinak na Arcky trpěj HT a MT nejvíc ze všech

          • je to tak, jsem částým terčem artyn a nikdy ve hře nekempím, jezdím medka a lighty často první linie a nestačím tomu uhýbat, ty pohádky o tom že artyny střílej po kemperech jsou jen pohádky nic víc, příkladem včerejší bitva co mě donutila vypnout wotko, 14 debilů v mým týmu stojí a nikam nejede já s medkem jezdím pravá/levá něco rozsvítím zasáhnu poodjedu a kouknu po 2 minutách hraní mám 200 HP z mých 1600 a jen proto že po mě za jízdy 2x vystřelila artyna a spleshem mi sebrala 2x po 600 HP, je tohle normální? NENí a samotné velké WG si to uvědomilo tak stejně jako ty nechápu jak můžou tu být existence co to obhajují … pár týdnů zpátky jsem ještě potřeboval jednu ženskou do kasáren tak jsem rozjel mise na artyny na t28HTC a za dva týdny hotovo a musel jsem se stydět a jak bylo frustrující když doměřenej tank netrefíš o deset metrů a pak nedoměřenej vypneš na ranu, nechutny ….!!!

            • WG práce…když budu já s tou artou,mám na ní nějakej průměr dmg za bitvu,je jedno že tragickej,a pár bitev dám svůj podprůměr,tak WG to v další pošéfuje,abych to zas srovnal))
              Tahle hra vůbec není o nějakým skillu,trefovat se z nějakých střílaček víceméně umí všeci…jde jen o to,kdo s čím a v jakým stavu hraje….doporučuju vám dočasně přejít k jiné hře,minimálně si ulevíte nervově….třeba v AW se trefíš tam,kde míříš…že neprobiješ,je věc druhá))….ale není tam to nasrání,jak u téhle loterie))
              Nicméně WoT tu hru má udělanou „nejkultovněji“,ale škodí ji tendence snaha vytvořit z toho jen čistě továrnu na peníze))
              A proto doufám,že AW nekoupí WG…udělat z té hry WoT 2,ti by dojebali i to,co se nestresové hry týče)).

            • Já když jsem začínal WoTko, tak jsem řekl, že si dojedu jednu plnohodnotnou lajnu. Vzal jsem Brity. Pak nějakej chytrák přidal arcky. Řikal jsem si, že na to kašlu. Pak přidali mise a arcky byly cesta k zisku nějaký tý odměny, tak jsem to spojil. Jsem už na GC Conq a hraju týdně 2-3 mise a jedinej důvod je counter. Není nic lepšího než buznit špínu v křoví. Není to efektivní, ale hodně to pohladí na duši, když víš, že si zkazil hru někomu, kdo jí kazí x hodin denně druhejm. Dneska s M 41 bulíkem se mi hrajou suprově mise na LT a arcky fakt jenom na buznění jinejch filcek.

              Každopádně je super, že ses objevil v diskuzi

            • Ta jeho upřímnost mne dojala. Já včera wotko nevypnul včas a ty hordy kri*lů mne převálcovaly. Takže si dám tak týden voraz.

            • Proto říkám, že artyny jsou skoro nehratelné. Jak říkám: v desítkové bitvě jedna X, nebo jedna IX, nebo max. dvě VIII artyny. Na nižších úrovních stejně. Zrušit zásobník B-C. Artynám výrazně zrychlit zaměřování a výrazně zlepšit přesnost (něco jako Bert), splash snížit na 1/2 i víc, dmg klidně nechat stejnou. Pokud bude splash minimální, tak si každý může za zásah od artyny sám, když se nepohne po nasvícení. Hra s artynou (pokud budou přesné) vzhledem k době letu granátů bude o skillu, ne o RNG. A artyny opravdu budou bič na kempery.

            • Kdyby byly nehratelné, tak je nikdo nehraje. Já včera najezdil 30 bitev, bez artyn byly 2 bitvy, v 5-6 bitvách 1 artyna, zbytek 2 a více artyn. Proč ty křápy lidi vvlastně hrajou … když jsou nehratelné?!?!

      • Hraju moc rád E100 a stejně tak moc rád hraju Artyny 🙂 Nemyslím si, že by E100 byla OP, stejně tak si nemyslím a jsem o tom přesvědčen, že není OP ani jediná z artyn, která ve hře existuje. Trefit se s arty je rozhodně těžší, než se trefit s heavynou, tdčkem nebo medkem. Celkově v této hře se s něčím trefit nevyžaduje skoro žádnej skill, ty tanky jezdí pomalu, jsou poměrně velké a ta vzálenost na kterou se střílí není tak velká, aby člověk musel mít extra skill. Na větší vzdálenosti je to už trošku loterie v podobě RNG faktoru, kterej váš skill posune zase o kus do pozadí. Naopak, trefovat s arty, přes celou mapu, nedejbože cíl za pohybu je podle mě o dost těžší, když pak nabíjíte 30 s a ten miss vás pak mrzí mnohem víc. Hraju artyny, protože je to těžší a je tam velkej potenciál si dost nastřílet a ovlivnit dost hru. Zároveň je to takovej relax, protože se posunu jen o pár metrů po výstřelu a jinak vlastně jen sedím v křoví a sleduju bitvu. Příjde mi to hodně strategické, zábavné ale těžké….a to se mi na nich líbí. Když mám chuť na klasiku, vezmu si to E100 a využívám to, co o arty vím, abych nedostal… Hra bez arty by neměla cenu a byla by nudná!!! Kdo brečí, je podle mě jen dost levej 🙂

    15. Jak tu někdo mele, že arty jdou jen po kempících strojích tak ani prd, včera TVP VTU, jezdil jsem agresivně, spotoval a jejich arty 3x zkoušela jen mě až se jí to napočtvrté podařilo… KO… Za jízdy… Super.

      • Měls smůlu v tom,žes zrovna ty jsi byl ten,koho se mu tak podařilo vypnout během celodenního snažení))
        Pro něj svátek,pro tebe pešek…napiš spíše,kolik pak bylo her,kdy tě artyna vůbec netrefila…drtivá většina,že?))… no a u něj asi opačně,většina těch,co v ních zrefil kulový…a podle toho usuzuji,že důvod k remcání by měl spíše on)).

        • Ano, mas pravdu, ale uvedomujes si, ze takovych houskaru je ticice denne a ty si das rekneme 40 bitev a z tech 40 bitev chytnes 30 bitev s houskama, co te tak prudej? Tolik smuly je uz podezrely ze? Kort kdyz tech 30 bitev jezdi s papirem jako je tvp. 🙂

        • Pekna blbost co tu ted rikas…hraju odne MTcka a vcera jsem hral asi 10 bitev a pokazdy bylo ve hre min. 3x arty…snazim se hrat aktivne,ale takhle to proste nejde…skoro pokazdy strilely vsechny hned po me dokud me nevypli.Proc?Protoze jsem byl prvni spotlej,tedy aktivni plus papirovej…to ze vedle me pak byli tezaci,to je nezajimalo…na tech si totiz nevemou takovou dmg.Nerikam,taky je obcas hraju(jen kvuli misim),ale je to mor tyhle hry…

          • Přidám ještě jednu charakteristiku … měls nejvyšší WN8 z týmu? To je zaručený recept na přízeň artyn … vypnout dobré hráče jako první.

        • Můžu dělat statistiku 🙂 Ale ne, jen není pravda, že arty jdou po těch, co kempí. Včera po mě šla arty asi tak v 5 hrách ze 20? Ať nepřeháním. Hrál jsem střídavě TVP VTU a ještě Pershinga. Je zajímavé, že po mě šli i v T10 bitvě kde kousek ode mě byla zakempená IS-7… Prostě je fakt, že jdou hlavně po aktivních cílech protože ty zakempený nevidí.,..

    16. Jak uz tu nekdo neco psal, proste omezit to max na 1-2 arty na bitvu a je vymalovano. Musi to videt kazdej ze bitvy s a bez artyn jsou naprosto neco jineho. Nevim, proc wg vymyslej same bludoviny a rebalancy, co tu hru akorat dojebou. Pritom by stacilo zkusit to zprvu omezit, pak vymyslet neco jineho. Stejne tak gold munice. Vratil bych to zpet za goldy, jako to byvalo a nazdar. Chces goldit nic neresit? Tak si to zaplat, nebo jezdi cw na goldy. Vetsi motivace hrat cw, ucit se weakspoty a vratila by se role pancire a nemusely by vymyslet hromadny rebalanci, ktery stejne dopadnou tragicky. To jsem dost odbocil, ale tot muj nazor.

      • Protože chtěj vydělávat prachy. Kdyby všechny požadované změny udělali hned (tj. v dohledné době cca 3 měsíců), co by dělali potom? Čekat, upravit, čekat, upravit … jak 1742. díl seriálu Ulice. A mezi tím dojit a dojit a dojit prachy.

        Zlatej Blizzard, zlatý WoW. Ve středu dopoledne restart servrů, nové patche a průser 1x za 2 roky.

    17. nebejt osobni mise, tak housky vubec nehraju (sem hrozne levej na skauty, takze je to pro me ta snazsi moznost)….

      omezeni arty na 1-2 v teamu? dekuju nechci, takhle mam aspon porad cca 15-20 % bitev, kde nejsou arty vubec, pri nizko nastavenym limitu by byl vysledek jedinej – sice jen jedna (nebo dve) artyna ve hre, ale za to v KAZDE!

      a stejne by se naslo dost uplakanku, pro ktery by to bylo i tak moc…

      odebrat je uplne ze hry? zmenilo by s neco? ne, brekot by se akorat presunul na neco jineho (neviditelny td, moc pohyblivy mt, ht v hulldownu..), tohle je holt nedilna soucast lidske povahy… hlavne tedy u tech psychycky slabsich jedincu, ty otrkanejsi se presto dokazou prenyst nebo se s tim smirej…

      • problém je v tom že všechny ostatní tanky střílí přímo ale housky tě pálí všude a nečekaně a k tomu za plný/ půlku či půl posádky mrtví v momentě kdy se 3 housky dobře postaví nemáš se kam schovat … a klidně budu upalkánek ale artyny jsou prostě Zlo s velkým Z …

      • Ok, přeju Ti, abys každou druhou bitvu potkával četu 3 leFH18B2, co si na Tobě budou zkoušet soustřel. Každé 3 vteřiny na Tebe přiletí popelnice a doufám, že se Ti to bude LÍBIT.

    18. Arty staci obmedzit 2 na tym a max 1 na catu ako je to v lodiach s lietadlovkami. Urobit to ako v AW to asi neni stastny napad bo ked sa ma arta po vystrele rosvietit tak pomale a neohrabane arty su hned vykantrovane. Vela ludi tu place ako ich arty vypne na ranu, ale kolkym z vas plackou clikac zachranil krk ked na vas enemaci isli a uz nebolo kam cuvnut. Arty su vacsinou o stasti a vediet kam sa postavit a predmierit a vediet citat mapu. Potom je to z len clik and pray.

    19. Este jedna vec capovanie a cakanie 5s ci enemaci stihnu ci nestihnu capnut. Tiez by to mohli ako v lodiach, capnute 100% je automaticky win a nie sa modlit ci to vyjde alebo nie.

      • capovaní je taky jedne zvěcí která ti může skazit den pokaždé nějací pitomci co se dostnou k enemy / naší bázi a začnou capovat … už mě to s nimi nebaví (a nejlepší mód na to je střetnutí – proto ho nehraji, proč nemůže být nějaký mód bez capu ? )

        • Protože cap je jedinej způsob jak vyhrát bitvu? Když vidím, že opačné křídlo padlo, mám odjet do vody a nechat je vyhrát?

        • Protože když zůstane na jedné straně lehký tank a na druhé těžký tank, bude to skoro vždy remíza —> prohra pro oba týmy.

          • Ale zavedl bych, že capovat půjde pouze tehdy, když nepříteli bude zbývat pět a méně tanků. Včera jsem měl bitvu, kde můj tým začal capovat a geniální (rozuměj totálně vypatlaný) tým nepřítele vesele jel dál a nikdo nebránil. Výsledek: vítězství za stavu 1-0. Opravdu zábavná bitva to byla.

            • Nesouhlasím. Některé bitvy jsou tak rychlé, že o 5 tanků se dá přijít během 15 vteřin a odhadovat, kdy capovat nebo necapovat + čekat na vymření 2/3 týmu lze jen hodně těžko… je to opruz navíc.

            • A já zase nesouhlasím s tím, aby bitvu vyhrál jednoznačně poražený tým, kterému zůstanou tři tanky co za celou bitvu nic nenastřílí a jen se někde projíždějí. A tým kterému zbude 13 pomalých tanků prohraje, přestože někde statečně bojoval a prostřílel si cestu přes 12 nepřátel.

            • Čingischán prý kdysi prohlásil, že je lepší být na místě s 10 muži než být daleko s 10 000 muži. Hraje se na obsazení vlajky, tj. kdo je ve správný čas na správném místě…

              P.S. Lemming trains nemám rád.

            • Já ti uvedu jiný příklad. Opravdu si snad někdo myslí, že by SSSR prohrál válku v případě, že by němci dobili Moskvu? Fakt by se okamžitě vzdali? Samozřejmě že ne. Dokud by rusové měli dost vojáků a zásoby, válka by neskončila. Nebo by Němci nedošli až k Vladivostoku, případně pokud by neměli takovou převahu že další odpor by byl marný.
              Proto by mělo být capování znemožněno, pokud nepříteli bude zbývat víc než čtyři tanky. (Aby Kolobanovka byla zasloužená a nešlo jí získat trapně za cap, jako jsem jí získal já – nejsem na to hrdý).

            • K té historické exkurzi: Němci nikdy neměli v úmyslu dobýt celý SSSR, podle archívů jim šlo o evropskou část SSSR, tedy část s majoritou obyvatel a průmyslu. Teď pouvažujte, co by se stalo, kdyby Wehrmacht dobyl vše až po plánovanou linii Astrachaň- Saratov-Nižnij Novgorod, Jaroslavl-Archangelsk. Jaké by byly možnosti Rudé armády poté, co by neměla dostatek lidí materiálu i dodávek z Lend-Lease.

              Ve skutečné válce nejde o totální vítězství ale o zbavení protivníka schopnosti vést válku dál. Nepotřebujete plošné bombardování civilů, chemickou válku aj. Prostě mu seberete lidi nebo zdroje potřebné provedení války.

    20. Vy, kteří tu nadáváte, že artyny jen kazí hru a naznačujete, že to mají moc lehké, byste se měli podívat, jak jsou na tom hráči s artynama oproti jiným třídám výkonově. DRTIVÁ většina má lepší staty s HT, LT, TD a MT….Wake up. Jo je na nic když jsou 3 TX arty v jedné bitvě. Ale to je problém WG. Jinak jsou artyny vpohodě. Taky dostávám na prdel, ale je to moje chyba, nebo prosté smůla. Vsadím se, že ti, co tu bulí pak stejně ve hře patří k těm, kteří se nestydí psát v chatu poznámky právě artynám ve svým týmu a chtít po nich po spamování T sejmout nékoho, koho neumí sami sejmout Tady se vám pak hodí, co? Jste trapní. Artyny je support a kdyby ti lidi s tim skillem jezdili v is7 tak brečíte zase tam…Ubohost

      • souhlas. zajimave by bylo vedet, kolik tech artyhateru arty alespon obcas v posledni dobe hrali. pochybuji ze ano. argumetovat vysledky z 10+ minut trvajicich bitev? vetsina bitev je o hodne kratsich a tak si v arty nestihnes „zastrilet“ diky reloadu 40+ vterin. pohodlne by stacilo omezit pocet na dve a byl by klid. myslim ze nejsem mega lama a momentalne jezdim nasobky na trech artach a vysledky na nich na WN8 rozhodne pozitivni vliv nemaji. IK se obcas povede, ale v pomeru k tomu, kolikrat to po domereni leti naprosto jinam / behem 2-3 vterin letu projektilu se cil posune a cekani na nabiti prijde vnivec …?

        • Přesně, přesnost s arty je šílená i v plným zaměření. Kolikrát mám i takové bitvy, kdy s arty vpodstatě jen utíkám na jiné pozice, protože můj tým zkrátka někdy nechápe, že nechat otevřenou druhou půlku mapy znamená smrt pro artyny a většinou i velkej průser pro team, kdy rushující LT a MT se najednou ocitnou v zádech našich TD a následně HT, kteří si mysleli, jak lehké to budou mít 13 vs 7 a ono je to najednou GG a pak jim zbyde jen čas na jejich slavné „noob arty, no help“. Jako já hraju arty celkem rád a když dám IK, beru to jako když se mi povede Hrdina…Hry, které za něco stojí musí být vyrovnané, na otevřené mapě a déle trvající…a takových teda moc není!!! Já hraju spíš solo a random. Velmi často potkávám čety top tierů, kteří si přišli zlepšit staty, kooperují a přemýšlí u toho. Pak dokážou vyhrát i celkem marný bitvy…Jak k tomu příjde někdo, kdo tuhle možnost nemá? Když mám artynu, tak se snažím samožřejmě takový čety trestat, aby náš tým neměl takový problémy…Lidi už se celkem naučili spotovat pro team, TD už taky vétšinou ví, co se od nich čeká atd..zkrátka díky youtuberům a streamům se podle mě kvalita her trošku zlepšila…Ale na co se zapomíná, a to vím, z vlastní zkušenosti, že cca 98% hráčů neumí pracovat s tím, když marknu cíl a zahlásím, kolik s ještě nabíjím. A že mi takovej cíl cílené podrží na pásech….to ani ve snu. Jsem nucenej házet blind shoty, counterovat enemy arty, nebo to zkoušet bez doměření. Víte kolik IK bych pomocí spojenců, kteří by mi takhle pomohli, udélal? Místo toho zahlásím, že útočím na cíl, nabito za 3 s a jen vidím, jak ten náš blb místo toho, aby počkal, umře, cíl mi zhasne a udělám prd…A to bývají situace, které rozodují bitvy. Takže vy uplakánci, raději u toho víc myslete, sleduje na koho střílíme, nechcípejte zvytečně a shazujte pásy, pak budete mít díky svým artynám lepší winrate a snad nebudete tak podráždění. A kdo čeká, že v bitvě v E 100 nastřílí 4k a neutrpí ani ránu, vyhraje každou bitvu a bude mít wnko vysněně barvy, je mimo. A kdo dostane IK od arty, tak je to buď: náhoda jak prase, nebo jedinec bež žárovky, který na sebe nechá artynu 6 s plně zaměřit, počká další 4 vteřiny na letící náboj a svoji smrt svádí na OP arty a idiot WG jste šašci

      • Ano protože artyny nejsou vůbec uzpůsobené k tomu mít dobré staty.
        -Mají snad DPM ? NE
        -Mají snad přesnost ? NE
        -Mají snad pene ? NE
        -Mají snad obrovskou DMG na HEčku ? A hele, ANO !
        -Mají snad abnormálně velký splah DMG ? ANO !
        -Mají snad RNG na trefu a probití 100% ? ANO !
        -Je jejich výkon v bitvě z 99% ovlivněn RNG ? A hele, ANO !
        -Jsou pro tým takovou podporou jako např. další medko nebo když už tak třeba JgPz E100 ? NE
        -Dokáží jednomu člověku za 3/4 minuty zkurvit bitvu z base ? ANO !

        Tohle je jen maličký seznámeček co mě teď napadlo.
        Btw. Artynu mám (best + S51) a mám taky KV2. Ano KV2 je heavyna ale co jí skutečně rozděluje od artyny ? KV2 totiž nemá arty pohled a aby někoho mohla poškrábat musí ho nejprve vidět. A co platí ve WoT u jiných tříd ? když ty vidíš nepřítele je veliká pravděpodobnost že on vidí tebe 🙂
        Ale artyny se tomuhle jaksi vyhýbají.

        Dále, moje chyba je když se nechám trefit za 900 HEčkem od KV2 f2f, ale určitě není moje chyba když jsem za vrakem, kameněm či rovnou skálou a artyna mi pošle z base za 1 000 a ani nebyl v mém vykreslovacím poli.

        Pokračujeme: Artyna je support ? NE ! Support poskytuje obrovskou ničivou (palebnou) podporu z blízka nebo z dálky (to je celkem fuk) a tenhle „support“ spolehlivě dostane pod palbu větší skupinu nepřátel a postupně je zaltačí nebo zpomalí jejich postup (doposud to funguje) Problém nastává teď. Hráč vystřelí, granát si pod kontrolu přebírá ten hajzl RNG a protože máš kruh většinou 3-5x větší než cíl tak nikdo krom RNGčka nemá vliv na dráhu jeho letu.

        Výsledek: Artyna neposkytuje dostatečně spolehlivou palebnou podporu a tudíž jeho úkol „support“ nemůže být splněn.

        Ve WoT se dá říct support třeba E25, JgPz E100, nebo vlastně jakémukoli jinému standartnímu tanku ( mohlo by se říci s klasickým dělem, tedy bez houfnice).

        Ještě jsi psal dole že si márkneš cíl a nabíjíš třeba 15s. A co jako ? jak já mám vědět že ta střela ten tank trefí ? Nevíš to ani ty, ani já, ví to jen server a z něj tu informaci jen tak nevymáčkneš. Kdyby jsi byl v medku a chtěl jsi to třeba prase obtočit tak ti ho mile rád napásuju a budu na tech pásech držet dokud k němu nepřijedeš, pak si ho samozřejmě taky sfarmim. Ale taková kooperacce je možná jen v četě nebo když se potkají 2 hráči myslící (tj. tech +- 5%)

        Myslím že jsem to shrnul vše, prostě není správné aby jsi ty v četě heavyn pushoval a odstřelovali tě artyny HEčkama co ti dají na splash klidně litr.

        Kdyby je předělali na něco jako super TD na způsob SU-152, KV2 Sturm tiger (nebo jak se jmenuje ta velká kravina co do té hry nepřijde) neměl bych s tím asi více méně problém.

        • Už nebudu psát story. Podle mě artyny jsou maximálně tak support, rozhodně to není žádný carry ani nic do čeho sedneš a máš už jen proto velkou šanci, že je to arty na výhru. Spíš naopak. Splash za 1000 do heavyny? Jasně, „jedna paní povídala“ Artyny to mají nejtěžší z celé hry, podle mě. Proto to skoro nikdo nehraje, proto s tím nemá SKORO nikdo dobrý staty, proto to všem KURVÍ XVM, z toho plyne, žě mnohem větší brek si zaslouží jiný tanky a ne nadarmo WG odstraňuje shity jako WT auf, nerfuje v každým patchi několik strojů atd atd. Nerfuje někdo artyny? Ne, protože jsou prostě pro většinu nehratelný. Z toho pak jednoduše plyne ta závist, když se najde někdo šikovněj, kdo to s tím umí a RNG mu přeje. A pro upřesnění. Support jsou obecně TDčka a Artyny. To co píšeš je tvůj názor. Pravda leží ve statech WOTka Arty vs ostatní stroje…To mluví za vše, není to OP, je to spíš o štěstí. To, že to většina nehraje, furt neznamená, že to do hry nepatří. Hra by bez nich byla nuda, absolutní nuda. Něco jako kdyby ve hře nebylo RNG….prostě nudná NUDA. Mají svoji roli. A promin, na to tvoje „jak mám vědět, že ta rána ten tank trefí“ je zase mimo…Tady jde o princip, o tu snahu toho druhýho, že se snaží kooperovat, počká si na můj výstřel a když to missnu, tak má smůlu, chcípne…ale furt je to lepší, než chcípnout jak debil aniž by to zkusil…Proč spolu může pracovat scout a TD a na arty každej sere? Protože to lidi neznají, nikdo to neukazuje na YT, nestreamuje… Ale pro mě je to výzva, já nemám rád jednoduchý věci a tanky. IS3 je pro mě nuda, která si zaslouží mnohem větší kritiku než nejaký podělaný artyny. A takovejch tanků pro nooby je tam víc…Ale chápu, že lidi mají rádi výhry. Já mám prostě radost z toho, že jim to natřu s něčím, na co se těší až si to hečkem vyžerou a mají z toho prdel. Proto to ty lidi tak moc sere…je v tom jen ta hnusná lidská povaha 🙂 Artyny jsou prostě fajn, nehraju je nějak moc, ale mám je dost rád. A to, že dostanu od artyny za 1000, nebo dokonce IK, na to si ani nepamatuju..a ANO jezdím v E100. Víckrát dostanu od prasete. Poslední reakce na to tvoje f2f…jestli myslíš vážně, že je fér, aby artyna nemohla střílet z krytu, tak nevím proč to vlastně hraješ. Dělostřelectvo je součást hry a každej ví, že střílí na dálku a samozřejmě o něm nikdo neví. Už to tak je, tak nevím co se řeší. A pokud bys to aspoň trochu hrál, tak víš, že se ve většině her stejně spotneš. A každej moc dobře ví, že artyna co se jednou spotne, je vlastně mrtvá. Takže tohle je kompenzace za to, že mají výhodu toho krytu po dlouhou dobu.

          • nepsal bych splash za1000 kdybych ho nedostal, bylo to s IS4 odGůčiho a T92 🙂 Taky mě s IS4 probila HEčkem Su14-2, to je asi taky v pořádku že ? Furt se oháníš statama, ale artyny nejsou od toho aby měli dobré staty. Buď se trefí a ten cíl bude nasranej a artynář Happy, když se artynář netrefí bude nasranej on a trefu prostě neovlivní.
            Co řeším ? hratelnost, já tu hru chci HRÁT a ne se krčit za skálou jen abych nedostal HEčkem za litr přes celou mapu a nbejlépe 3x, protože většinou na t10 bitvách jsou 3 artyny. A jak jsem psal já odmítám nehrát a proto vždycky budu tlačit útok jakoby artyny v bitvě nebyli a to že mi tu bitvu někdo zkurví za to může jne WG,hráči vlastně ne, oni jen využívají mechaniky která je ale špatně nastavená a něco by s tím měli udělat, jestli to ovšem jde „rebalancovat“ za mě NE ! A aryny se spotnou vždy až na konci bitvy prpotože ani LT se k nim nedostane protože mapa mu to nedovolí.

            • Pokud jsi dobrej hráč, sleduješ hru, víš kdy artyna vystřelí, víš koho asi focusuje, víš, jestli svítíš, víš jakej má zhruba reload. Mě bys znát artysafe místa. Pokud ale sleduješ jen cíle, na který můžeš, nediv se. Proto chci artyny, ta hra je s něma těžší a rozlišuje lepší hráče od průměrných. A fakt sorry, kolikrát dostaneš IK od arty, nespotnutej? Je to náhoda, asi jako když ti bouchne munice, to je prosté faktor, kterej tu hru dělá nepředvídatelnou…Hoření, to stejný. Sakra co vám je? Mnohem větší problémy udělá zakempená hvězda, nebo prase, který nabíjí 20s a ten 1k dmg prostě fakt dá!!! A je to stejně zakempený a navíc pancéřovaný protivník. Kdo má trpělivost a skill si vyjezdit prase, hvězdu, nebo arty a chce občas dát velkej dmg, tak se jednou dočká a je jasný, že to nebude nikomu příjemný. Pokud máš hloupej team, kterej nemá scouty schopný odhalit artynu, nebo nemáš arty, která necounteruje enemy, tak je to o tom, že ses ocitl ve špatným teamu a je to na tobě. A pokud to neumíš podržet úplně sám, což je velmi hard, tak prostě GG smiř se. Špatný jsou jem lidi, ne tanky ani mapy. Ano, jsou mapy, kde se nedá moc hezky strategicky hrát, jsou neoblíbené a zbytečně negují potenciál hrát teamově…viz opatství. Ale zase, pokud jsi dobrej, umíš se přizpůsobit, jen ta bitva bude nuda. Fakt se zamyslete. Tahle hra potřebuje jinej mm, max 1 top tier arty na bitvu nebo max 2 nižšího tieru na bitvu. Spravit to převracení tanků. Celkově udělat konečný změny v buffech a nerfech všech strojů a už to tak nechat, protože člověk se třeba těší na nějakej stroj a než ho získá, je úplně jinej. Trošku upravit osobní mise, tak, aby ty ůkoly nebyl čistě jen o náhodě (2x zapálit)…a další detaily. Achjo

          • Darwinova cena je tvoje, fakt.

            Neuhluješ artynu.
            Neznáš weakspoty.
            Neznáš mapy.
            Neubráníš si sám.
            Nenasvítíš si sám.

            Jenom mačkáš myš. Jsi jednorukej šimpanz v křoví co za bitvu dá splash v rozmezí 0- x,000dmg. Nejvíc bych blil z takovejch jako ty, který maj 6 výstřelů, žádnej hit a když zbyde poslední ve hře tak dá ultra rng noob aurou a IK vyhraje bitvu. A proč? Protože prostě rng. Za normálních okolností by si dal miss a byl stejně k ničemu, jako vždycky, ale když ti noob aura bude přát tak zkurvíš bitvu někomu, kdo možná celou hru vykazuje potenciál a snahu hrát jako člověk. Oto tu jde. Přínos v bitvě od filcky je v 90% nulovej. A můžu ti svítit s M41 desítky, ale čekat než ty se jednou za 10 minut trefíš tak to tě seru. To radši jedu tam kde mi pomůžou tanky. Že ty se trefíš jednou za 5 minut za 50dmg splashem je sice krásný, ale ty sedíš v křoví a nemusíš svoje hpčka vystavovat palbě červenýho týmu. To ty nevidíš, že jeden hit do lightu od E100 může bejt konečná. Ty vidíš svojí filcku z kamery NASA a večeříš rohlíky s paštikou. A to je další důvod, proč na vás každej nadává. Ziskovost pro tým je nic. NIC.

            • Jsi nemocný, podprůměrný a zhrzený jedinec. Já hraju arty jen kvůli misím a občas, když mám chuť. Reagovat na tvůj názor rozhodně nemá cenu, protože je více než jasné, že jsi další ovečka ze stáda, která měčí tu samou písničku, kterou pochytil od ostatních. S Artynama mám hry, který dokážu ppdržet díky spotingu sám tím, že trefuju. V X tier bitvách, který jsou vyrovnaný umím být top dmg dealer a není to vůbec náhoda. Z toho plyne, že pokud mám slušnej team, podržím hru. A věř mi, že pro takovej výkon se musím s artynou snažit mnohem víc, než v nějaké heavyně, která je k takovým výkonům předurčená!!!! Já tu obhajuju artynáře právě proto, že tihle lidi jdou do bitvy s tím, že jsou už od začátku závislý na teamu, neudélají sami vůbec nic! Proto jsou support, stejně jako nějaká isu, nebo prase. Můžou dost pomoct, ale když nemají kolem sebe team, jsou k ničemu. Fakt nechápu, kde se bere tohle zlo, takhle stupidně nadávat na tak zesranou roli je naprosto zaostalé. Jsi další krátkozraký jedinec, kterej jen zpívá tu samou písničku, aby mohl omluvit svoji neschopnost něco uhrát. Já prostě vím svoje, a taky vím, že když se mi daří rozdávat, můj team to ocení a to mi udělá radost. Dost často lovím enemy artyny, pokud to má smysl a i když si za bitvu nastřílím třeba jen 600, 3x missnu a zkurvím si ty vaše pojebaný staty, tak mi to pořád stojí za to a tím, že enemy arty sundám, ušetřím svůj team o velkej problém. Já u té hry přemýšlím a neženu se za každou cenu za tím, abych měl nejvíc killů a nastřílel si. Ta hra není jen o tom. A na závěr, jsem velkým milovníkem amx 13 90, spotuju hodné rád, je to další strategická role, která umí nepřímo vyhrát bitvu, díky ostatním a také proto, že znám hru za arty, svůj spotting směřuju na místa, kde artyny můžou. Pokud vystavuješ za scouta svoje HPčka, nedejbože E 100 tak je víc než jasné, že nejsi dobrý scout. Já za scouta žiju nejdýl ze všech vých tanků. Spotuju samozřejmě mozkem a díky binu a dohledu nad 400 není potřeba se rozsvicovat E100, která je v první linii…když se dostanu do problému, je to v 90% enemy scout a tyhle trady se dají v klidu přežít. No, nemá to a tebou cenu, jsi prosté jinej. Nauč se mechaniky, nehraj scouty, nepiš blbosti lidem v artynách a zapni mozek…Artyny jso to poslední co ve wotku není OK. Na další tvoji stádovou písničku neodepisuju, na to příjdeš sám.

    21. kazdou 3 hru umírám od arty i instakill se jim často zadaří (třeba dostanu jednu ránu a mám dole 500hp a pak mě trefí arty
      je to opruz a velkej, zvlast kdyz se clovek rozjede a nejaka blbost ho vypne
      ok 1 arty na hru a zmensit poskozeni (modul,posadka) a nemam problem
      3 arty znamenaji perma camping schovanej za necim a hra treba ve meste se smrskne na -> zustat v ulicce kde na me nemuzou a je to otresne nudny, nevyuziji HT ani TD… Za obratna medka a scouty nehram…

      dale mi prijde ze kdyz mam jako jedinej stat zleny z 15 hracu a podobne, stavam se primarnim tercem (-2 tier, mnohem vice lepsich cilu) a stejne to smazi do me.. predevsim kdyz sou 2-3 tak uz je to opruz
      nekdo to nazival focusovanim ci jak a dost me to zacina vadit. V tymu nemam slusnyho spoluhrace, vic me to haze do + tieru kde toho tolik neudelam a jeste do toho se stavam primarnim tercem. Treba za VII se na me vrhne IX s VIII i kdyz vsude kolem maji premanentnejsi cile.
      nedokazu si predstavit modrasky a fialky co zazivaj na randomu za hony na ne…… pfff

    22. ako to tu čítam, dostal som chuť zahrať s artynou, dúfam že ponbiektorých stretnem v hre, čaute.. 😀

    23. Mimochodom nespratny Spratku, maš s artynami odohrate 6% bitiek, vyhratych okolo 50%, v ziadnej z nich nedosahujes ani len problizne priemernu hodnotu wn8, A vtych co mas aspon 50 bitiek odohratych, len s bishopom mas winrate väčší ako priemerny, kde sú tie oP artyny????

    24. Až jednou konečně „vývoj“ nebude pouze a jenom zvažovat a zůstávat u toho tak to bude třebas i k něčemu prospěšné, ale to se tu nikdy nestane a vše vždy zůstane tam kde to je vždycky a to u velkého „H“ !!!

    Comments are closed.