15. 11. 2014

    7

    – střely jsou ve hře brané jako bod, nikoli jako objekt; díky tomu mohou střely projít i dírami, které jsou menší, než je ráže střely
    – vývojáři se stále rozhodují co s T-44/85
    – je možné, že T-34/85M bude k dispozici ještě před koncem roku
    – vývojáři nebudou zveřejňovat, kde jsou rozmístěny moduly v tanku (jako ve War Thunder), nicméně bude v garáži něco jako “Armor inspector”
    – možnost poškození ammoracku nebude ze hry odstraněna
    – některé kanóny nemají stejnou DMG jako jiné kanóny stejné ráže; WG to opraví co možná nejdříve poté, co bude mít k dispozici historické informace
    – jeden z hráčů konstatoval, že některé tanky mají vyšší šanci dostat některé mapy, například Chaffee a Stalingrad; zajímavá odpověď (Yurko2F): “Pro tanky, které jste uvedl jako příklad, to neplatí”. (takže pro jiné to platí? – pozn. carramba66)
    – Porscheho těžké tanky mají brané pásy jako silnější pancíř čistě jako kompenzaci jiných charakteristik
    – Storm potvrdil, že současný (nový) ramming systém nefunguje správně, bude přepracován a bude odstraněn vliv jednoho jediného bodu, na kterém se tanky dotýkají, dobudoucna se bude počítat nominální hodnota celé strany pancíře tak, jak je zobrazen v garáži
    – T-44 v HD? Až to bude, tak to bude.

    Zdroj: http://ftr.wot-news.com/2014/11/15/15-11-2014/

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekNové informace od “Evilly” Pankova
    Další článekcarramba66: Replay IS-3
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    7 KOMENTÁŘŮ

    1. Njn už zbejvá až oznámí že nový engin,a to už měl vyjít v 9.3-9.4 a furt nic njn kdo by to do WG neřekl.

    2. LOL bod sest, to jako ze musej sehnat kolik ty dela ve skutecnosti ubirali hpcek nebo co?

    3. Podle zákulisních informací se s novým enginem čeká až na úplně “novou verzi” hry, což by mohl být pracovní patch 10, který je připravován mimo aktualizace hry a uveden bude těsně před nebo po vydání konkurenta AW. WarThunder není a nikdy nebude pro WG konkurent, je určen pro jiné hráče, a po pravdě řečeno hodně si toho od WoT převzal, aby jej vůbec někdo hrál… Kdo nevěří, ať si jej sám vyzkouší, ale většina těch, co tam utekli za “lepším” se vrátila zpět. Ostatně rajčata jsou všude a ve WT není spolupráce mezi hráči skoro žádná, vlastně vůbec žádná, každý jede sám za sebe a má na hru tři pokusy, fuj

      • Máš naprostou pravdu. War Thunder jsem zkusil a je to o ničem a to co popisuješ, je pravda. Uvidíme, jaký bude Armored Warfare. WoT těží z toho, že momentálně nic lepšího není. Až bude, asi pěkně utřou…

        • No, já si myslím, že přijdou o část hráčů, zejména rajčat. Ta budou rozdělena mezi obě hry a bude to spravedlivé 🙂 . Osobně si myslím, že neustálé oddalování Havoc a dalších velkých změn opravdu přijde až s AW. Do té doby stále mají čas, což oni vědí, a hru vylepšují jaksi vedle mimo neustálé patche. Bojí se toho, že stejně jako WT od nich už to lepší přebral, mohl by se AW poučit i z jejich chyb a uvést dokonalejší hru. Doufám, že to tak opravdu je a my budeme mít dvě krásné hry plné tanků s možností na výběr, zda modernu nebo historii.

          • WT je samozřejmě dost jiná hra, ale má spoustu komfortních prvků, které pokud implementuje AW a spojí to s hratelností WOT, tak sbohem a šáteček. Hra samozřejmě ještě několik let poběží, ale zkušení hráči, kteří už mají vyzkoumáno a odehráno vše, půjdou logicky za lepším a platit budou prémiové účty a speciální měnu u AW. Hrát WOT třeba nepřestanou, ale peníze se přesunou jinam a to WG pocítí velmi výrazně.

    4. Ahoj caramba ako dám podnet wg ? Chcel by som im dať podnet na, to aby zrobily že by tanky pri “oddinganí” urobyli taký efekt že by bol výbuch ohnostoroja (vieš ćo myslím ). A ešte vieš nejaké vianočné video.

    Comments are closed.