12. 4. 2016

    72

    – ammorack T110E4 se měnit nebude, hráči nadávají, že stroj dost bouchá
    – je možné, že 9.15 přijde už před 9. květnem, Dnem vítězství, nicméně ještě není nic jisté, bude záležet na testu
    – na ruských fórech se hráči rozčilují, že Storm hraje jen pár bitev za rok, takže nemůže hře rozumět; Storm kontruje, že všechny změny se konzultují v týmech, kde je obvykle 40 – 60 tisíc bitev na hráče
    – nicméně když se hráči Storma ptali, jestli si myslí, že 15. mise na Objekt 260 jsou v pořádku, odpověděl, že neví, že tomu nerozumí; tyto mise se každopádně měnit nebudou
    – vývoj přemýšlí, co udělat s pravidlem tří ráží („overmatch“); už mají nějaké nápady
    – Objekt 268 nebude nahrazen, jak se spekulovalo
    – hráči by rádi ve hře měli stále i zábavné módy (fotbal, závody, Karl, Měsíc), nicméně to všechno najednou by byl problém udržet správně funkční
    – globální rebalanc se bude týkat i matchmakingu a map
    – s WoT se nicméně nebude začínat od začátku, změny nebudou tak zásadní, aby je neunesla současná architektura hry
    – co se bude tvořit znovu je matchmaking
    – hlavním důvodem, proč se nezavede +/-1 MM je to, že by to rozbilo systém expení dalších tierů
    – vývoj si je vědom, že na devítkách a desítkách jezdí trochu moc medek, i na to se bude zaměřovat při rebalancu
    – vývoj nepotvrzuje, že by TD měly nějak extrémně více DMG, než ostatní třídy, jak si myslí hráči
    – podle statistik je T-22sr nevybalancovaný, proto dochází k nerfům (napište někdo do Minsku, že když rozdají tank nejlepším hráčům, tak bude mít nejlepší statistiky, i když to bude šrot – pozn. carramba66)
    – globální rebalanc se bude dotýkat i tanků, které se neexpí (nikoli nutně premiáků, možná půjde o odměnové tanky)
    – kromě T-22sr je na randomu dalších několik podobně nevybalancovaných tanků, vývoj se na ně zaměří
    – vývoj zvažuje, že by implementoval s artynami něco, jako je „battle assistant“, šikmý pohled na bitvu
    – v budoucnu se vývoj zaměří na problematiku dvojitého zapálení v jedné bitvě
    – pokud jde o švédský strom, před exotikou typu Strv 103 budou v linii (myšleno dříve) nějaké normální tanky
    – v 9.15 budou opravy překocení tanků
    – začátečníci se na mapu Province nedostanou, Mittengard je pro ně lepší

    72 KOMENTÁŘŮ

    1. Nikdo po WG nechce všechny zábavný mody najednou, staci jeden mod za měsíc a prubezne obměňovat 😛

      • Ono by stacilo udelat takovy „kalendar“ ze by jednou za rok se ten mod vracel napr. unor-zimni zuctovani,duben-karl,cerven-fotbal,srpen-chafee…..atd. a trvalo by to treba jen 1-2 tydny.

        • Ne to do hry nedavat, budou breciky k cemu to tam je a ze to je vlastne na hovno.

          • To je zase logika 🙁 Že se to pár lidem nelíbí,tak to tam nedávejte. Vždyť je nikdo nebude (a po dobu akcí ani nenutí) to hrát.

            • Určitě se bude přihlížet na slova český komunity, ubulánků a notorických stěžovatelů a kvůli tomu aby jim to náhodou nezvedalo tlak (ježišmarjá zas nějáká hrozná novinka) tak radši nic nepřidají.
              Vážně si myslíte, že je nutný (a že to má význam) si neustále na něco stěžovat? Aneb: To kyselo je moc kyselý…

      • Těch je oproti fialkam mizivy procento takze to očividně moc vliv nema.

    2. OK takže rebalanc bude znamenat, že zmršej devinový a desinový medka, přidaj artinám retard assistant a možná přidaj ty „zábavný“ mody. 🙁

      • njn keci jak se poucily z chyb a hru celou poserou protoze sahnou na MM i tanky a vsechno se zmeni … navic z vysnenech tanku, ktery clovek expil protoze na ne byla chvala se stanou plecky a naopak ty co jeste nema budou vylepseny …

        .. nevim jak pro vas ale pro me jsou to sakra negativni zpravy a motivace se na to vyxxx uz tedka

        • no to ja si myslim ze nech len kludne sahaju lebo je tam toho tolko posraneho ze nejak moc horsie to byt nemoze a to ma ta hra 5 rokov taze sa nebavime o nejakych zaciatkoch…a na MM nech sahaju a poriadne nech ho osahaju lebo tam neverim ze sa da vymysliet nieco horsie nez je teraz po piatich rokoch 🙂

          ja sa na to vysrat nejak nehodlam ide leto tak mozno len pomenej sa bude hrat…ale ak by to ozaj ze zlepsili tak mozno fakt zacnem za tuto hru aj utracat co to…zatial som toh vela neutratil 🙂

      • to o tech medkach me stve…. jestli nerfnou medka 9 a 10 tieru tak uz nebudu mit co hrat… jsou to jediny co me opravdu bavi 😀

    3. Tak, zas by pro WG nemusel být takový problém porovnat statistiky T22sr s konkurenčními u každého jednotlivého hráče, když má někdo na T22sr 4k dmg a na ostatních medkách 2,8k tak, se z toho dá odhadnout že je někde problém…

    4. krome toho, ze to neni prelozene cele, tak na konci je to spatne prelozene (mozna jsou chyby i nad tim, jen jsem to prelitl a na konci mne to tuklo. V originale to je „– Province totally sucked for newbies, even the hated Mittengard is better“, tedy spise „Province byla pro nováčky nahovno, to i ten proklínaný Mittengard je lepší“. Province byla odstranena pred par patchi, tak to mohlo panu prekladateli nestymovat … 😉

      ja Province s ltr a ms1 miloval …. a kdysi s t29 jsem tam mel taky par uzasnych bitev.

    5. chceme zábavná mody!!! 😉 nemusí být všechny najednou!!
      Provincie-co to je za mapu? 1 tiery už jsem dlouho nehrál. není to náhodou přejmenovaná Kampánie?

    6. globální rebalanc – krycí název pre kompletnú prerábku dobre zarábajúcej fungujúcej hry na viacej zarábajúce detailíčky v kope – a výsledok – odíde im znovu viacej hráčov ku konkurencii
      vot eto Wot

      • Proc myslis.
        Spousta hracu naopak vola po vetsim odliseni jednotlivych narodu, ktere by melo byt soucasti rebalancu tez, tak, jak to bylo driv. 🙂

        • príde ti normálne keď ti predajú nejaké prémiové tanky a potom im zmenia vlastnosti aby si si zase kúpil iný v tom novom čase lepší
          posledná maskovaná ,,úprava presnosti streľby“ – tam bol jasný skrblíkov zámer

          • Nesouhlasím. Žádný můj premiový tank od doby zakoupení (2015) nebyl nerfnut, ba naopak byl buffnut (T54mod1 = větší penetrace) a další budou ….

            Jiná věc je, že nevlastním žadný trollí tank typu E25…

            • veď práve oni ti premiak nenerfnú oficialne a je oni to urobia cez oficialny rebalanc

    7. Nikdy jsem se změn ve WOT nebál jako toho rebalancu, co chystají. Zatím to vypadá na největší změnu od vývoje a toho se právě sakra bojím, jestli to kompletně nerozesere teď jakš takš fungující hru.

      • Určitě a podle všeho ponerfujou časem celkově medka, protože tardi co je neumí hrát si stěžujou, že jsou moc OP. Chtějí totiž stát někde na rohu a dingat jak boti v hevinách nebo jagpanterech.

        • To bohuzel jiz nelze. I stat na rohu a dingat bylo kdysi hernim stylem, proto neni nikdo hned retard! Ja treba tezaky radsi ani nehraju, protoze na co jezdit necim pomalym, co I kdyz ma pancir, kazdej to probije?

      • Myslím, že si na to můžeš vsadit, že TVP 50/51 a Škodu T 50 nerfnou 🙂 TVP 50/51 je třetí největší dmg dealer ze všech T10 medek. Nad ním je už jen Object 904 a samozřejmě kraluje T-22sr… Škoda T 50 na T9 z medek kraluje, trochu ji dýchá na paty T-55A… takže čekám do 6-12 měsíců brutální nerf.

        • Presne to stejne se myslim 🙂 napred tank udelaji op aby si ziskal jmeno a lidi ho chteli a pak normalni nerf a popripade tajny. Kdyby lidi remcali tak tam skrabnou globalni 🙂

        • Nemyslím. Obě škodovky jsou dnes velmi oblíbené mezi fialkami a modráky, tj. mezi nejlepšími 5% hráčů. S T50 nastřílím 4K a nemám ani první třídu. Jen co se k nim dohrabou průměrní a slabší hráči, tak jim statistiky klesnou.

          • To samé můžeš říct o T55A nemyslíš? Přesto je Škoda T50 v průměrném DMG na bitvu lepší než T55A, a obě dvě tyto medka jsou daleko (20-30%) před konkurencí (E50 atd.). Počítám, že zvýší reload celého zásobníku o cca 5-7 sekund. Na reload mezi střelami v zásobníku šahat nebudou (můj subjektivní názor), protože to činní tyto československé tanky unikátními.

            • T-55A je odměna za individuální mise, ten tank nebudou mít průměrní a slabí hráči nikdy. Vlastně ho nemám ani já, protože jsem líný cíleně jezdit mise kvůli prémiovým tankům (byť přiznávám, že mám T28 HTC).

            • Uniká ti trochu pointa, kterou si sám naznačil. Zajímavé.

              1) Budou brutálně nerfovat T-22sr, která také byla jako odměna za dost dementně navržené individuální mise. Myslím, že se shodneme na tom, že průměrné WN8 hráče mající T-22sr bude kolem 2000+ a důvod, proč T-22sr vyčnívá je právě v tom, že jí hrají převážně velice dobří hráči. Přesto bude výrazně zhoršena…

              2) Na T-55A nepotřebuješ být dobrý hráč. Musíš jen mít vhodnou techniku a štěstí. A pokud hraješ hodně, jednou ti to padne. Samozřejmě, čím víc tomu pomůžeš (skillem, technikou, četou atd), tím rychleji toho dosáhneš. Sám jsem T-55A udělal, aniž bych ty mise aktivně jezdil. Na Obj 260 mi chybí posledních 10-20 misí. A viděl jsem i hodně průměrný hráče (900-1100 WN8) drandit na randomu s Obj 260. Tzn. průměrný WN8 hráče s T-55A bude kolem 1400 a říct, že průměrní hráči nebou mít T-55A nikdy, je holý nesmysl.

              3) Že Škodu T-50 jezdí zatím ti lepší hráč a že se bude postupně průměrné WN8 hráče se Škodou T-50 snižovat, je taky celkem jasné. Ale i poté, bude Škoda T-50 stále vyčnívat nad konkurencí. To samé, ale o něco méně, platí i pro TVP 50/51. Vsadím se o co chceš, že oba tyto tanky budou nerfnuty. A ruku na srdce, víme proč.

              4) Otázkou je, jestli to nespojí, s tím hromadným rebalancem, u kterého věřím, že dost poníží medka.

            • ad 1/ T-22 je obětí Běsnění a rigging practices. Kolik lidí by hrálo Běsnění kdyby reward byl šit? Sakra málo…. Takže Běsnění končí a tudíž není třeba lákat lidi na OP T-22.
              ad 2/ Díky za názor. Takže i já mám šanci dostat T-55A 🙂 Dovolím si ale nesouhlasit, ty mise nejsou o náhodě a štěstí. Zatímco na T50 je potřeba půl mega XP a dohrabe se k němu kdejaký bot, tak na T-55A je potřeba aktivní hraní. Ergo množina špatných hráčů T50 bude vždy větší než skupina špatných hráčů T-55A. Statistiky T-55A jsou zkreslené a zůstanou zkreslené. U T50 budou klesat (když byl zaveden Rhm WT, tak na Ace tanker nestačilo ani 7K dmg … dnes stačí nějaké 4,5 – 5,5 K.
              ad 3/ T50 je dobrá díky specifickému stylu hraní. Když s ní někam blbě najedu, tak shořím jak papír. T50/51 je nemlich to samé. Rajčata samozřejmě nebudou umět čekat vzadu a budou sloužit jen jako free dmg. Podle mne pokud se bude nerfovat, tak ne hned. Po fiasku s WTE100 nebo s Fochem 155, které byly přenerfovány, si WG docela dává pozor.
              ad 4/ To je podle mne asi nejpravděpodobnější varianta případného nerfu. WG ještě loni dělalo razantní změny ve hře a dost se jim to vymstilo (bugy, techproblémy, balanc …) Ti lidé z vedení byli prý odejiti, takže nečekám, že stejně razantní budou i jejich nástupci (staré známé firmy).

    8. „hlavním důvodem, proč se nezavede +/-1 MM je to, že by to rozbilo systém expení dalších tierů“
      ehm co že ? co to je za bullshit …

      • Takový MM mi ani tak nevadí, spíše nenávidím nevyrovnané týmy, např. tým složený z 6x T10 + 6x T9 + 3x T8 proti týmu, který má 3x T10 + 6x T9 + 6x T8. Kdo asi tak vyhraje? Já si tyhle nerovné týmy poznamenávám a dělám screeny. Za posledních 100 bitev jsem takových měl 4-5 … což je sakra hodně a nesvědčí to o vyladění MM systému.

    9. no sice jsem již poněkud zakonzervován a ne zcela si přeji avizovaný reblbblanc.. Zejména bude velká švanda až se z nových celkem podařených prémiových medek (t-54FP. MUTZ, Korejec) stanou šroty. Nebo až se dopachtíme na konec CZ stromu. Každopádně asi k této informaci přistoupím takto: 1. nic se nejí tak horké a kdo ví jak, co a kdy vlastně bude. Hra je tak rozsáhlá, že výsledek vůbec nemusí dopadnou, tak jednoduše, jak bylo naťuknuto výše. 2. je to jen hra a virtuální pohyblivé obrázky mají prostě pouze virtuální hodnotu 3. nejlepší je t-34, T-34-85 a T-34/100 tak to bylo a bude. Rusové si svoje milášky na středních tierech nepokazí, naopak … viz nedávno přidaná úžasná konštrukta. Takže si myslím, že to nějak mozkově dám 🙂

    10. – vývoj si je vědom, že na devítkách a desítkách jezdí trochu moc medek, i na to se bude zaměřovat při rebalancu
      docela se bojim 🙁

    11. Rebalancu se nebojím . Už mě zbývají, když nepočítám artiny , doexpit jen tři desítky . Budu si moct defacto vybrat jakýkoliv tank ve hře na hraní a tak jsem spíše zvědav , co rebalanc přinese a jak to změní samotné hraní .

    12. nechapu – jestli je dvojnasobne zapaleni za jednu bitvu proble, tak proc na to je mise??? 😀 😀

      • Ses podelal ne bobby ??? Buff artin muze vyzadovat jen retard…a jak by to vyresilo 8-10 tier ?? Tam je hodne medek ne heavyn..a kvuli cemu ?? Kvuli artinam !!!

    13. Takže má vůbec smysl kvůli t22sr dále diskutovat… dokud nebude házet kalný šrot na ostatní… bez komentáře 🙂

    14. „hlavním důvodem, proč se nezavede +/-1 MM je to, že by to rozbilo systém expení dalších tierů“ – to je bullshit s prominutim. Jen by to zabránilo rajčatům mít X tiery tak brzo a v tak hojném počtu, protože jediné s čim počítají, že si dokáží sesvačit tank o 2 tiery níž, za což dostanou expy. Dle mého TD,MT,HT +1/-1, Arty +2/-1 a LT +2/-1 na nižších tierech (do IV.) a spoteři +3/0 a tim vyřeší i to, že LT budou konečně k tomu spotit a ne kempit vzadu.

      • K tomu aby light spotil staci o hodne jednodušší změna…..zahrnout spot dmg do výpočtu WNka……sám sem se docela nasmál když sem dělal LT-15 naspotil sem s RU 8450 + 750 dmg sem rozdal a dostal sem 1000 WNko.

        • Tvorba WNka neni primárně spojena s WG. Tam jde o hratelnpost…Liht by prostě ani za mák neměl rostřílet lépe pancéřovaný tank…ať jim MM nechají, ale rapidně zhorší vlastnosti děla a penetraci a pak ok. Služební záznam spotingem ovlivníš a ten je přímo ve hře.

          • No jasně … takže lajti budou ještě víc k hovnu. Dnes medko spotí lépe, je agilnější, víc odrazí, má vyšší DPM a je pro tým přínosem. Proč jezdit s tier8 lajtem, když devítky i desítky mají přesné kanony s rychlým doměřováním? Abych někomu dělal cvičný terč?

            • Když neumíš spotit nehrej to. Lighti jsou obratní, kolikrát vidim jak si 8 tier light vysmrkne IX tier heavy jak nic. Vem si Vi a VIII tier šarvátky. V VI potkáš nejvíc lightů jak si to tam vodí a heviny jen koukaj, i zblízka podotýkám. To ti příjde ok?

            • A na koľkých mapách sa dá spotovať….Hmmm…asi na troch. A na ostatných 30tich máš robiť presne čo robiť? Asi ten cvičný cieľ.
              Porovnávať SH s randomom je totálne odveci. Tam chodíš oproti svojmu tieru kde sú lighti dosť OP.

            • Navíc lajti mají na randomu MM +3 a od tieru 5 (6?) nejsou v bitvě nasazovány jako toptier.

            • Díky za radu, ale lajty hrát budu. O můj spot strach neměj, na wotreplays.com mám někde záznam RU251 s 10K spotted dmg. K čemu je mi obratný lajt, když mám mapy v kombu Himl-Ensk-Himl-Erlenberg-Himl-Ensk-Windstorm-Ruinberg? Všechno tupé koridory a na konci stojí připravené TDčko…

        • Tak to máš naprostou pravdu. Dnešní hra taky s lt RU. .. spot 2560 , více sem toho nestihl, hra byla zase hrozně rychla, 15:4 🙂 a win 8 146 bodů. Vím ze ten spot není nic moc ale stejne ?? Pokud by spot zahrnuli do výpočtu win tak by zase skauti možná zase dělali to co dělat mají.

    15. Uz dlouho verim v brutalni nerf artyn ale ted to vypada spise na buff…artyna neni prece vubec op. .

      • hraju německé artyny občas a šroty to jsou..na to že nabijíš 40s a pak trefíš 2 ze tří a dáš třeba 2500K dmg..to je směšné. Za tu dobu prase nebo ruské Medko dá daleko větší dmg.

        • Lenze na to, aby to „ruske medko“ dalo svoju dmg , musi realne aj nieco zahrat a zaroven sa proti nemu mozes aj efektivne branit. Narozdiel od toho ,ked ti artyksindl odniekial z bazy alebo redline mrdne za full.

    16. „(napište někdo do Minsku, že když rozdají tank nejlepším hráčům, tak bude mít nejlepší statistiky, i když to bude šrot – pozn. carramba66)“

      Carrambo, nejlepší hráči nejezdí se šrotem. Ti honí statistiky a WN8 a proto jezdí s těmi tanky, kde mají větší šanci ovlivnit bitvu a uhrát vítězství.

    17. „- začátečníci se na mapu Province nedostanou, Mittengard je pro ně lepší“

      Co je tohle ze debilní blábol? Mittengard je výplod bandy kreténů, kteří si představují, že nováček ve hře dokáže rozlišovat mezi 15 nepřátelskými a 14 přátelskými tanky, které se pohybují ve městě za překážkami. Howno dokáže – newbie vidí jen věci přímo před sebou a ani ty nedokáže trefit. V nahuštěném malém prostoru NEDOKÁŽE získat přehled a na 99% ani netuší, kdo a odkud ho zabil. Tihle nováčci obvykle ani nechápou smysl minimapy a neví kam mají jet! Mittengard je přehltí informacemi a velmi pravděpodobně je jen zmate a znechutí jim další hru. Mittengard měl být daleko větší mapa BEZ PŘÍMÉHO DOHLEDU do respawnu.

      Kampánie(Province) má také svoje chyby, ale aspoň dokáže kouskovat hru, dát šanci i slabším hráčům, omezuje převahu kulometů (Mittengard je brutální v tom, že dominují kulomety a poloautomatické kanony), NUTÍ hráče zamířit a tak se naučí střílet, …

      Kampánie je malá mapa dělaná pro lowtiery …. na začátku byla pro všechny tiery a já jsem z hradu dohlédl až na respawn (s Jagdtigerem). Dnes to samé zvládne kdejaké tier 5medko s widlema, tj. ta mapa je nehratelná od tier5 výše.

      • Ruku na srdce, kampánie opravdu pro úplné nováčky nebyla. Byla to strašně zakempená mapa, kde nováčci chcípli hned, protože nevěděli ani co se děje. A zústali jen ti zkušenější co si někde kempili v křovíčku s binem, optikou či maskovačkou a hrálo se jen o to, komu rupnou dříve nervy. Měl jsem kampánii hrozně rád, kvůli ní, jsem zůstal na LTraktoru po prvních pár set bitev. Musím ale uznat, že právě kampánie mě naučila minimálně mechaniku spoting systému, kdežto Mittengard je mapa celkem o ničem.

        • No právě, Kampánie se svojí členitostí dávala větší šanci na přežití než placatá Malinovka i než Mittengard. Navíc stačilo udělat malou chybu a protivník dokázal otočit bitvu a z 8:3 byl výsledek 8:15. V tomto ohledu taky hráče připravila na to, co bude následovat na vyšších tierech…

          P.S. FCM36P40 byl ideální stroj pro Kampánii.

    18. vela ludi vela nazorov vel uhlov pohladu…aj tak len mozeme cakat co pre na s uvaria ja by som sa z toho vsetkeho pristavil tom ze:

      hlavním důvodem, proč se nezavede +/-1 MM je to, že by to rozbilo systém expení dalších tierů

      evidentne strasne vseobecna odpoved bez detailov a clovek si moze akurat domyslat ze ako by to vlastne naburalo system expenia…pre mna osobne je dolezitejsie ze bitka bude vyrovnanejsia a teda aj zabavnejsia nez ako to ovplyvni system expenia ktory stale mozu dodatocne prisposobit…pohnojili tu ovela dolezitejsie veci nez je toto si myslim…hrat napriklad s HT o dva tieri nizsim nedajboze este v stocku je fakt zazitok za ktory bi si clovek chcel dokonca aj zaplatit :)…akoze chlapci strasne logicky rozmyslaju ale sak oni chu na tom zarobit a nie ja 🙂

      • No to ze mas tank se zakladnim delem a jses bezne o dva tiery vyssi bitve te motivuje preexpit to nebo utracet za goldy a to je vyssi prijem z hracu. A je to pekne promyslene protoze preexpit muzes delo nebo celou lajnu az k 10tce takze nabidka pro kazdeho ….. 🙂 a zduvodnovat to nebudou ze stejnych duvodu

        • ze takto nutene chcu aspon od casti hracov vytiahnut nejake prachy naviac je logicke len ci to nie je nakoniec kontraproduktivne…lebo nieco naviac od ludi mozno vytiahnu ale ci to nie je menej nez co by dostali od tych co sa na wot vykaslali alebo koli takejto veci a x podobnym nie su do wot vrazit vobec nic alebo vrazaju menej nez by boli ochotni…lebo plati sa aj za kvalitu sluzieb a v tomto oni dost pokrivkavaju mam pocit…mozno ine vychodisko nemaju lebo to kvalitne ani nevedia a tak musia vyuzivat ine donucovacie prostriedky 🙂 …ale co si budeme hovorit takto nefunguje len WG ze? 🙂

          PS: ja osobne som teda expenie za nejake velke peniaze neurychloval…aj ked minule ma uz asi zlomili lebo som kupil jeden premiak a 3 premiove dni 😀 ale to len motyka vystrelila s pravidelnym prisunom EuRacov odomna pri takomto stave nemozu pocitat

    19. „- the matchmaker is being remade from scratch, it will come this year“

      Takže nový MM bude v létě 2017. Když začínají od začátku, tak to bude jeden velký porod.

    20. Problematika dvojtého zapálení? To jakože nepůjde zapálit jeden tank v bitvě 2x? To je docela blbý,vzhledem k tomu,že jsem zaseklej na misi pro střeďáky,kdy mám 2x v bitvě zapálit tank… 😀

    21. – hlavním důvodem, proč se nezavede +/-1 MM je to, že by to rozbilo systém expení dalších tierů
      No spíš to bude tím že jsou tanky na stejném tieru nevybalancované a museli by s nima zase něco dělat protože lighty by rozsekaly vše co se dá . Lighty sou OP jako prase a taky to tak ve hře vypadá místo aby spotovaly tak na spot serou honí co se dá a rozsekají o 2 tiery vyšší heavy. Podle mne by měly být light tanky ze slabou pene jen nasvěcovat a kanon by měly mít jen na obranu pokud je najde jiný light nebo na ničeni arty ale do heavy by neměly dokázat udělat nic a medkům by se měly mít strach se postavit face to face teď je to spíš naopak.

    Comments are closed.