11. 9. 2016

    85

    Q: Nějaké novinky ohledně Polského stromu?
    A: Postupně získáváme potřebné informace ale musíte počítat s tím, že nebudou nějak brzy. Budou mít sice hodně tanků, které už jsou ve hře, ale snažíme se najít i jiné, jejich vlastní tanky.

    Q: Budou Československé těžké tanky?
    A: Můžete nějaký vyjmenovat?

    Q: Něco o E15?
    A: Nejspíš jste měl namysli E10 s hydraulickým odpružením. Nejdříve ale musíme vyřešit tyto funkce u Švédského stromu a až poté, jestli bude vše dobře fungovat, přidáme tyto funkce i jiným vozidlům.

    Q: Kdy už něco uděláte s těmi Němci, jsou strašně slabý.
    A: Mýlíš se, statisticky jsou zcela v pořádku. E 100 je excelentní tank.

    Q: Kdy opět přijde Sandbox? A uvidíme i jiné tanky než top tiery a 8 lighty?
    A: Momentálně pracujeme na zpětné vazbě. Stanovené datum prozatím nemáme.

    Q: Nějaké novinky o Japonských TD a Artileriích?
    A: Nyní máme dost informací o možných tancích pro tyto linie TD a SPG. To samé platí pro Číňany. Momentálně to ale není naší prioritou.

    Q: V Sandboxu je ta nová arty mechanika stunu. Proč tato mechanika neplatí pro vozidla vyššího kalibru?
    A: Toto je otázka vyvážení hry. Vše se bude dělat při přepracování všech artilerií.

    Q: Konkurence vpustila do her raketové tanky. Odpovíte na to nějak?
    A: Ne

    Q: Bude nějaká změna v goldové munici? Například horší parametry pro APCR munici za stříbrný?
    A: No pay to win. (Opraveno)

    Q: Poté, co jste zavedli goldovou munici za stříbrný, je hodně tanků nepoužitelných. Přesněji KV-5 a SuperPershing. Prostřelí je úplně všichni.
    A: A proto plánujeme globální rebalanc hry.

    Q: IS-7 je za trest. Pancíř má solidní, ale ten kanón je mizerný.
    A: Brzy bude změněna. Konkrétně ohledně IS-7, od té doby, co jí vlastní hooodně lidí, musíme být velmi opatrní při balancování.

    Q: Novinky o Švédských top tierech?
    A: Stíhače tanků budou mít odpružení, ale to je asi tak vše co mohu říci. O těžkých tancích také nemohu říct víc. Jediné co mohu slíbit je, že úhly depresí děl budou úchavtný.

    thearmoredpatrol.com

    Sdílejte
    Předchozí článekTest 9.16 Spuštěn
    Další článekcarramba66: Jak šel čas s World of Tanks
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    85 KOMENTÁŘŮ

    1. Že neměli těžký tanky Japonci a prakticky ani Francouzi a Číňani, to WG nevadilo…

      • Japonci měli těžký tank – ten Type 91 (III tier) opravdu existoval

      • Já jsem spíš zvědav co za sci-fi najdou do polské linie.
        To co je to tam za odborníky, už jen dokládá to, že ve WG někdo držkoval že československý strom je fail protože z poloviny jsou to klony ostatních větví. Jestli tu polovinu myslel T-34/100 tak ať si zopakuje základy matiky.

      • Měli jsme 2 těžké tanky (oba ve fázi prototypu) Škoda-III a Tatra-III
        Jakej inteligent odpovídal na ty otázky ?

    2. Budou Československé těžké tanky?—>Můžete nějaký vyjmenovat?
      Aha a že Poláci budou mít HODNĚ tanků i ty které jsou ve hře to je v poho?

    3. A takhle to vypadá když vývojáři pořádně neví, co vlastně dělají 😀

    4. Vsechnu premiovou munici za prachy(realne prachy)a je po problemu.
      Proč artyny maji premiovou munici:z penetraci 200+ takova M44 si dela na blizko prdel z nizsich tieru kdyz je pri pene 240 a 700 dmg vypne na ranu.To uz melo byt zmeneno davno.
      Vcera jsem videl akcidovo video s E5 a taky si diky premiove munici ochcaval Mause na 400 m.Se nedivim ze se typkovi nelibilo.Proč pak jezdit heavy.

      • pokud to dáš pouze za goldy jak to kdysi bylo, tak je to pay2win, přitom by stačilo aby alfu prémiové munice snižili o třetinu nebo polovinu, pak by museli i opice přemýšlet, kdy ji použít nebo kdy se na to vysrat a raději doměřit weakspot …

          • Nope.

            Ono by stačilo, kdyby opravili ultra HEATy co prochází přes cokoliv, protože 90% top tier tanků má jako premiovou munici HEAT a ti kdo nemají HEAT mají APCR což je v týto hře munice o tří třídy horší.

        • A ještě dodám. Snižováni dmg premiové munice je cesta do pekel.

          Kdo si pamatuje dobu, kdy se zaváděla prémiová munice za kredity, tak si pamatuje i hlavní argument proč se tak stalo = aby stockové tanky měli alespoň nějakou šanci penetrovat a nebyly za jezdící kačenky.. A v tý době nebyly ty super ultra penetrační td, medka a heavy jaké jezdí dnes.

          Nedovedu si představit, že sníží penetraci prémiové munice třeba o 1/3 a vy střílíte s pattonem KR do mause za 160!! To by byl docela krutej fail….

          • No v současnosti je většina heavin s velkým armorem spolek ubožáků, takže ani ne.

          • No, ono by stačilo zrušit premiovou munici jako takovou a dát dělům kompletní výběr munice dle toho, co za munici ten stroj opravdu používal. standartní HE by zůstala a přibyly by:

            AP/APC/APHE/APCBC – rozdělení standartní AP munice:

            AP/APC – standartní solid střela, hlavně na menších rážích děl (do cca 57mm, popřípadě starší děla na lowtierech do 3″), poměrně slušná základní penetrace, mizerná normalizace (neochota probíjet skloněný pancíř). Malý koeficient poškození vnitřních modulů

            APHE – viz AP, nižší penetrace, vyšší poškození HP a modulů (má výbušnou slož)

            APCBC/ APCBC-HE – viz AP + APHE, ale s lepší normalizací.

            co se „premiové“ (už by samozřejmě nebyla premiová, ale spíš alternativní) munice týče:

            APCR/HVAP – vyšší penetrace a rychlost střely, o 10% pomalejší reload (tyhle věci většinou v porovnání se standartní „pomalou“ AP municí dost zasvinily hlaveň spalinama a musely se odvětrat než se závěr otevřel – je to hovadina, ale má to nejblíž k tomu, co mi připadalo jako hodnověrná metoda balancu)

            APDS – extrémně vysoká penetrace a rychlost střely, rychlejší ztráta penetrace na dálku, nižší přesnost. O nižší dmg jakožto „realistickém“ balancu se nedá mluvit, jelikož tyhle věci sice udělaly do pancíře menší dirku, ale zase naplnily vnitřek „mlhou“ ze žhavých pilin wolframu, což se dýchá asi tak příjemně jako ochuzený uran)

            HE-FlaK/HE-FRAG – HE s nižší penetrací, větším radiusem splashe.

            HESH – HE s mírně zvýšenou penetrací (tedy ne 2/3 AP jako teď, spíš tak 120-150% HE) a vyšší šancí na poškození vnitřních modulů a posádky, ale nižším potenciálním poškozením

            HEAT – v podstatě tak jako teď s „drobným“ rebalancem penetrace u některých děl (ano, dívám se na Vás, SSSR MT), ale se sníženou šancí na poškození vnitřních modulů (resp. sníženým dosahem poškození modulů, standart je 10x ráže, tady by mohlo být 5x ráže)

            • 😀 no to me pobavilo , uz tedka servery laguji jak se tam na nejakou pripitomenlou akci WG sleze vic hracu a jeste kdyby to melo pocitat tolik druhu munice tak by se to zakouslo na vzdy 😀 nehlede na rev rajcat ktere by asi za pristich deset let nepobrali na co ktera munice je… nehledejte slozite reseni panove !!! WG dela zluty dest i na ty jednoduche 😀 dulezite je bafnout tanky na prodej nechat udelat stremery dobre recenze prodat je v neuveritelne vyhodnych baliccich a zase je pak ponerfovat 🙂 nic jeneho nema cenu resit , nic jineho neplni ve WG kasu tak dobre 🙂

            • jak jsem psal vícekrát. Maximální množství goldů omezit podle tieru bitvy. V garáži bude možnost nastavit zásobu munice pro bitvy stejného tieru, T+1 a T+2 – v bitvě T+2 půjde dát třeba polovina munice goldová, v bitvě T+1 10% a bitvě svého tieru jen pár kusů. Toto by byl balanční parametr, každé vozidlo by to mělo tak aby bylo dobře vyváženo /+ stocková děla by mohla mít mnohem více goldů)

        • A ako premýšľajú opice? Vysvetlis mi to prosím? Občas pozerám national geographics ale ako myslia opice som tam ešte nevidel.

        • Osobně „nevím“ o čem píšete. Jaká goldová munice, když je to normálni munice ve hře, je sakra drahá a dost účinná.

          V podstatě i v reálném tanku máš munici, co MUSÍ penetrovat toho druhého.

          A není větší zadostiučinění, když s tankem to má pancíř papír odrazíš (a nebo nepenetruje, jen sundá pás) takový HEAT od E100… to si pak E100 rozmyslí čím do toho papíráku střílet.

          Ale neměl bych nic proti jedné ze dvou typu úprav. Buď snížit DMG na „gold“ munici a nebo omezit počet vozitelný. A nebo obě dvě podmínky.

          Ale jinak mi tato munice vůbec nevadí a z mých kanónu lítá taky…. Když neprobiju další jde gold…. ale přesto i s ním mířím, neboť není větší vopruz než když ti toho golda odrazí.

      • Zaujímavou možnosťou by bolo, keby sa v hre dali skúmať rôzne druhy munície pre rôzne typy diel so špecifickými vlastnosťami. Podľa tvojej logiky by sa z WoT stalo P2W a v prípade, že by si expil tank v základe veľakrát by si neurobil ani prd pretože by ti nepomohlo ani mierenie na weak spoty…

      • Udělat premium munici zase jen za goldy by bylo akorát větší zlo, protože by to bylo víc pay to win. Já bych to řešil ím, že každý tank by měl daný přesný počet goldů, aby se nestalo, že někdo střílí full gold.

      • ok, teď jezdím TVP VTU, jsem v jednom kuse proti X tieru. Proti E5, IS7 a pod. Kdybych nemohl naládovat goldy (platit za ně), tak by to bylo už téměř nehratelné, né, že by mi aprc s průbojností 237 nějak proti výše zmiňovaným pomohly. Ve wotku je hrozně moc koridorových map, kde prostě nemůžeš snadno někoho objet a solit ho do boku. Takový Pershing, T44, nebo třeba i to TVP VTU bez gold munice má v každý druhý hře těžký problem něco udělat. A mířit na weakspoty, to se hezky píše, ale už hůř provádí, vyjedeš 3s doměřuješ kopuly a pak možná probiješ. Na tebe nikdo doměřovat nemusí, probije tě všude, nehledě na to, že má většinou 2x větší alfu.

        • navíc se WG poměrně stará o to, aby weakspoty ze hry mizely s přechodem do HD

        • naprostý souhlas, TVP VTU jsem „rodil“ asi dva měsíce.. až měsíční akce na škodu50/51 mě dokopala ho dodělat a jít výše bez toho, že bych si VTU nechal v garáži 🙁

      • no jo, ale naše jsou prakticky předválečné, takže to budou nízké tiery. A další tiger.. japonský tiger, český tiger.. nevím jestli je to pro WG zajímavé.. já bych do něj šel, jednalo se hlavně o u nás navrženou věž se 130mm čelního pancíře, mantletem 100mm a 105mm dělem s průrazností 150-160. Jenže jsme u toho jaký tier? Věž je ausf. P tzn. o dost lepší než originální tiger, zato průraznost našeho děla je o dost nižší (větší kalibr holt).. takže na tieru VII bez omezeného MM v devítkové bitvě nesmysl. A když ho dáme na úroveň HT no.VI tzn. na tier VI tak náš má lepší armor věže, lepší dělo.. nikdo by nechtěl japonce 🙂 Podle mě na to nedojde 🙁

    5. Tak konečně natvrdo přiznali že goldová munice je problém. No to to fakticky trvalo ale 4 roky je na WG úctyhodný výkon. Teď jen jak to vyřeší, za mě hádám, že dostanou geniální nápad aby měla nižší dmg (jen že to ta ubrečená komunita navrhuje už skoro od počátku).

    6. A kterej že to inteligent odpovídal na ty otázky?Toho magora by měli vykastrovat aby se to nemnožilo!!

      • No jo nějak namachrovanej, Osobně bych dal do ČS stromu jeden těžký tank a to „Tiger I“ s 75mm dělem s bubnovým zásobníkem na 5 nábojů.

        • a upřímně na co.

          Česká medka jsou daleko zábavnější než heavy tank.
          přijet s T50 k E100 fláknout mu tam tři náboje a zdrhnout, než otočí věž velmi zábavné.

    7. ako to si robia srandu prečo by nám nemohli dať ťažké tanky? Ved Číňania majú ruské ťažké tanky na čele s IS-2 čo je typický tank pre rusov ale čo už.. a o japoncoch ani nehovorím kde vyše 80% stromu pre ťažké tanky sú rozprávky dajakého japonského starého dedka čo si isto len vymyslel

      • IS-2 se do Číny vyvážel po válce, takže je pochopitelné, že ho tam dali, Němci ve hře taky mají v normálním tech tree Pz.35t a Pz.38t…

    8. Ahoj.
      Rad bych opravil špatný překlad: Murazor řekl „No Pay To Win“. Překlad není „Nezaplatíš, Nevyhraješ“, ale „Žádné placené výhry“.

    9. Mohli by vyřešit ještě MM, to je peklo a RNG +/- 25% je také moc.

      • RNG přidává prvek náhody, tj. i špatný hráč může uspět, i dobrý hráč může selhat … jako v reálném životě.

        MM je jiné téma – ve hře je proto, aby se i imbecilní děcko jednou dostalo v bitvě do toptieru a mohlo kurvit hru zbytku týmu. A pokud bitvu potahá někdo jiný, tak i slavně-neslavně zvítězit, zachovat si chuť ještě chvíli hrát a umožnit WG vydělat víc prašulí. KDYBY se MM zrušil (pravidlo +- 2 tierů), tak dobří hráči budou ještě lepší a horší hráči ještě horší. WG se po právu bojí, že by to vedlo k odlivu hráčů a taky výnosů.

        • asi stotisickrat napsana pravda a co ? me uz to sem nebavi psat, neni zadna paka jak zatlacit na wg ? roky a roky se resi porad to dokola, skousi nejake nesmyslne rebalance a nicz toho zatim …

            • tomu nevěřím.. půl roku .. s předpřípravou možná déle se WG plácalo se sandboxem. Vymysleli to, že tanky rozdělí do dalších „rolí“ typu kavalerie, přepadová vozidla atd. a jak WG píše ve svém zhodnocení byl změněný rozptyl, snížena průraznost a snížený dohled a to krásně testovali na JEDNOM tieru a to desítkách. A teď zpátky do reality, dovedete si představit hru se stávajícím MM, kdy budete hrát za scouta nebo medko – dejme tomu TVP (VIII tier) a hodí vás to do desítkové bitvy a vy budete mít na scoutu snížený dohled a na medkách sníženou průraznost? Už teď má spousta osmičkových tanků problém prostřelit desítku i na weakspotech (zrovna TVP VTU) a fakt s tím tankem vyrazíte na steč na osobní souboj s IS7 jak by WG chtělo? 🙂 Nebylo by lepší místo toho neustálého nerfování a překopávání mechanik udělat fakt systém balancování týmů co by bral v potaz kvalitu hráčů (což umí každá hloupá hra na mobil) a stavět proti sobě tanky co mají proti sobě šanci? WG se to nikdy nenaučí balancovat, proto shořely historické bitvy, běsnění atd..

          • Páka na WG je, tou pákou jsou peníze. Přestaňte platit za nekvalitní službu a uvidíte, že se to zlepší dříve než kdybyste roky plakali na forech.

        • Ale on je ten systém WG trapnej. Jeden den tě to nechá vyhrávat s prstem v nose a druhý den se můžeš stavět na šišku, dávat kolem pěti tisíc dmg za bitvu, získávat Lehvaslaivy a můžeš mít WN nad 1600 ale bude tě to dávat do týmů kdy pojedou vaši dva HT proti sedmi na městský mapě o sestavě spoluhráčů ani nemluvě (prostě červeno/oranžovo/žlutý tým proti zeleno/modro/fialovýmu to prostě nedá) apod. Sorry, ale mixování hráčů podle osobního hodnocení ve hře (a určitě by to šlo udělat sofistikovaně např. i podle počtu bitev a výkonu) má kdejaká hra na mobilním telefonu včetně lig podle zkušeností. Záměr míchat týmy podle tonáže tanků nebyl špatnej, ale po přidávání tanků to zlomilo WG vaz (po přidání superheavy japonců dopadl MM jak dopadl).

          • nejde to tak udelat – PROTOZE WG ! kazdy kdo umi cist psat pocitat , ma diru do zadku a je aspon zlutej ti da presne za pravdu , ale pro WG je jednodussi sledovat tvuj WR a podle toho te hazet mezi neknubaky, vic jak polovinu hracu totiz nezajimaji tady nase debaty nezajima je vubec nic krome toho ze chteji hrat jak oni rikaji pro zabavu, tzn jedou dopredu nekoho jednou streli, pak radostne do nekoho vrazi a je po nich, a ten zbytek tymu to za ne bud zahraje nebo ne, me to sere taky nehorazne tady ty dementni bitvy 15:5 kde ma 6 lidi v tymu nulu, po dvou minutach 5:0 skauti skapani a je rozhodnuto…. ale WG to neche resit , maji magicke RNG ktere to vyresi. Jak muze mit trictvrte serveru WR 50% ? hranice mezi dobrym hracem a uplnym debilem je 10% v poctu vyher… a to me sere asi nejvic 😀

            • ….aby jste se z těch vašich čísel nepodělali….ještě že většina hráčů to má na háku….na Pubu nezobrazovat statistiky a byl by klid….ta hra je dojebaná jen kvůli barvičkářům-jejich stížnosti-a co by byl klid tady na wot.cz….90% jízlivostí tu píšou ti samovyvolení polobozi….

            • Všechno jde udělat. ALE

              Ano MM kdy na jedné straně je 8 modro-fialových a na druhé straně jsi ty jeden zelenej a ostatní jsou tomatos je hodně zlé. Zvláště když to máš 20x za sebou.

              Ale tak to je. Zkus jiný tier….. Jiný tank,,, jinou hru…..

              A upřímně, nejsem ani modrej ani fialovej, jsem žlutej na hranici zeleného…. a proto mne velmi baví, když potkám modro-fialového geroje, a vysadím ho z tanku.

              Spíše bych uvítal změnu v hodnocení XP,… za modré/fialové hráče bych dával bonus, třeba 100% navíc v expech za DMG a zabití….

          • recent day wn8 1600 a davat 5000 dmg… hmm … ty asi hrajes nejakou jinou hru 🙂 protoze to moc nevychazi 🙂

    10. Mozna by stacilo, kdyby byla jen omezen pocet goldu na tank a to tak ze by mohl tvorit jen utcitou cast munice napr.: 10-20%
      To by teoreticky mohlo vyresit problem s goldama 🙂

      • Omezení premium munice se již zkoušelo v historických bitvách. Byl to neúspěch, protože lidi nechtěli hrát tanky, které byly na spodku tabulky a přitom neměly žádnou reálnou šanci prostřelit protivníkovy těžké tanky.

        A já se tomu ani nedivím – mít limit 5 APCR/HEAT ve chvíli, kdy člověk má proti sobě četu 3 Mausů nebo např. T30 zakopané v hulldwnu?

        • Co takhle kompromis, nějaké procento za nábojů za poloviční cenu než je teď (10-20% dle tanku a počtu munice) a kdo chce víc tak ať platí 2-5x víc dle množství. Pak jen málo hráču bude jezdit full 2-2 neb -200k až -500k za bitvu skoro nikdo nedá.

          • No, některé to neodradí. Zejména hráče velkých a silných klanů, kteří dostávají goldy za provincie v CW. To by WG muselo totálně překopat CW… a tamní odměny totálně oddělit od randomů a týmovek. Moje představa by byla, že v CW by baly za výkony úplně jiná měna, kterou by se platilo jen v CW za munici, vybavení, opravy, … Tím odsekneš lidi, kteří dnes hrají full gold ne proto, že by byli reálně milionáři, ale proto, že mají dobré koryto z CW.

            Teprve potom můžeš uvažovat o zdražení munice, protože se skutečně dotkne všech hráčů.

            • To máš úplnou pravdu neb top klany jsou skoro pořád ty samé a top hráči je jen střídají.

              A ty doplňky na CW je super nápad, něco jako je v AW slot na vybavení v PVE. Navíc se používají pořád do kola to samé, velké opravy, lékárnička hasičák a jídlo. Olej, omezení výkonu a podobně, vůbec nevím kdy jsem to užil naposled.

              A to samé by mohlo být i s integrovaným vybavením. Na T4 kdo má bino má značnou výhodu.

              Opravdu jsem zvědaví co mám přnese budoucnost, než vybalancují cca 500 tanků tak to zabere víc času než HD modely.

            • hmm nejsi tak trochu dement? myslis ze plytvame goldama z CWcek a kupujem si za to premiovou munici?

        • A myslíš že ti ti goldy pomůžou proti T30 zakopané v hulldowu? S nějakým průměrným 8 tier tankem si můžeš nechat zdát o tom že bys ho prorazil i s goldem….

          • Na T30 v hulldownu používám HE munici, nikoliv APCR či jiný gold

            A dokážu tu T30 tím pěkně nasrat…. sice dostane jen za 115DMG ale když mu sejmeš po třetí velitele…. tak většinou vyjede, a je můj holomek

      • Nelze omezovat hráče kolik prémiové munice chtějí vozit. Třeba taková Hvězda smrti by mohla vozit jeden „gold“?
        Navíc nízké tiery (třeba 8 proti 10) by měly téměř nulovou šanci, nebo nedej bože tanky ve stocku.
        Podle mě by bylo možné řešení toto:
        standardní granát stojí např. 100 creditů
        prémiový bude stát 5000 creditů
        V bitvě pojedeš s tierem 8 a vystřelíš „gold“ proti tieru 10, po bitvě se ti odečte jen 100 creditů, ne 5000.
        Vystřelíš „gold“ na tier 9, po bitvě se ti odečte např. 1000 creditů
        Vystřelíš „gold“ na tier 8, po bitvě se ti odečte 4000 creditů
        Vystřelíš „gold“ na nižší tier, odečte se 5000 creditů.
        Samozřejmě je to návrh, ceny by se musely vybalancovat tak, aby borci co na tieru 10 jedou full „gold“ byli po bitvě tak 200k v mínusu.

        • to je špatně, goldy vozím v každém tanku 2-5ks a láduju je jen když jde do tuhého (tzn. konec bitvy, když jsme zůstali třeba dva na dva, když nám kempuje bázi někdo, koho potřebuju decapnout a prostřelím ho nebo v případě, že mám čelně tank, co nemám šanci se svojí penetrací bez goldu prorazit). Problém je s tím přebitím naládovaného náboje. Kolikrát se ale stane, že můj „gold“ cíl třeba zacouvá a mě do zorného pole vlítne třeba scout nebo medko a klidně o ty dva tiery níž – hele upřímně kvůli tomu ten gold nebudu přebíjet (kor třeba u tanku který nabíjí deset sekund) a pustím ten gold i do toho menšího. Bohužel to je situace, kdy ten postižený jantar nejvíc řve „gold noob“, ale nedochází mu, že je sám hlupák, když vjel mezi dva bojující HT/TD. Nejlepší řešení je u goldů ponechat lepší penetraci, ale snížit oproti normální munici způsobené poškození. Taktéž a to odpovídá realitě u APCR munice snížit na vzdálenost průraznost.

          • A právě o tom to je. Máš nabitý „gold“ a najednou se přiřítí papírák. Tak holt si buď přebiješ, nebo zaplatíš, volba je na tobě. Navíc na přebití existuje perk.

            • jj, prebijej … nez prebijes je ltcko o 300 metru jinde… omg to sou uvahy 🙂

            • tak to chytne goldem a jdu dál. Rozhodně nebudu přebíjet.

              Navíc mám pár tanku dnes, co klasicou munici ani moc nevozí a nebo tak jen v omezeném počtu.

              Skus si s T54ltwt jezdit bez goldu ? kdy protože jsi LT tak jsi 99% lowtier a proti tobě je jen a jen X tier….

              A kecy o tom, že má jen svítit, jsou hloupé, neboť posledně s RU kdybych nezačal řádit jak černá ruka, a nevyvalil prakticky všechnu munici (zbyly mi 3 náboje HE) tak ta bitva byla prohraná.

              Byl jsem s artynou poslední tank, a za stavu 2:8 (a z těch jejich 8mi byly 4 X a z toho dvě IS7, byť pobité ale živé) v náš neprospěch nebyla jiná možnost, než naládovat gold a využívat maximum co RU umí, rychlost a přesnost (relativní pojem, střílet za jízdy přesně)

      • Život je boj o živobytí. Přece tu hru nebudou provozovat zadarmo???

        • nikto nevravi ze nieco musi byt zadarmo len by som chcel vidiet kde by boli keby to bola ciste platena hra…a druha vec je ta ze ked za nieco uz zapltim tak by to malo mat nejaku svoju kvalitu…a v tomto smere je cele WG dost predrazene :)…zaplatiti cez 40 EUR za „jeden“ virtualny tank ku ktoremu nedostanes ani upominekovy predmet a zvycajne ani to nie je nejake terno a este trpni ci ti ho nahodou nenerfnu to je faaakt odpovedajuca hodnota…no co uz, niekto chlasta a niekto bavi tanky :)…a niekto ma na tanky malo casu (pripadne chce v zivote robit aj ine veci) tak plati tiez aby mal nejaky progres :)…podla mna ludia ktori si za to pravidelne platia nedostavaju adekvatnu hodnotu v hre…no ale ked je dopyt tak je to vlastne OK…zacnem predavat hovno v alobale…co ze smrdi ale jak sa to pekne trbliece 😀

    11. Nechápu co tu furt řešíte z goldama :DD

      Myslím že mnohem víc tu hru ovlivní to jestli hráč umí přemýšlet a né to že střílí goldy :DD

      Na tohle si stěžují jen plačky a rajčata……Nikdo jiný….

    12. vyhravam aj ked neplatim…samozrejme ide to o cosi tazsie…ale takto to ludom flusnut do ksichtu je marketing jak bejk :)…ale stazovat si nemozeme lebo aj ked nezaplatim (nieco malo som ale pustil zase) tak nie som len pohyblivy terc lebo aj strielat mozem aj cca odhadom kazda druha prerazi v priemere 🙂 …a niekedy na niektorych tankov v niektorych vynimoznych pripadoch aj golda vypalim ale inak na 99% palim konvencnymi 🙂

    13. jo IS-7, která je v Rusku modla, tak ta bude muset být po rebalancu OP 😀

    14. Jak to myslel s tou E-100? Že je to excelentní cíl pro artyny? Nebo že ho excelentně ukroutí i průměrný.medka? 🙂

      • NN

        Myslel to tak že pro hráče co nemají v hlavě nasráno je excelentní a pro zbytek je k ničemu.(Tak je to vlastně s každým tankem , kromě artyn, tam je totiž potřeba „skill“)

        • já to myslel ironicky 🙂 Ale i tak si myslím, že exceletní hráč má trochu s E100 problém na otevřený mapě při artyparty a ani nepotěší, když jede jedna E100 s dalším HT kámošem proti sedmi jiným HT na Himmlu a tým je tak skvělej, že jim umožní vpadnout i do zad.. ale je pravda, že to není problém E100.

    15. Už nechápu proč se pořád řeší goldy a arty. já myslim, že takhle je to v pořádku, když chceš lepší munici připlatíš ale samo se nezamíří. Našvtve když tě arty dá na ránu, ale to už ke hře patří taky musej mít svůj podíl na hře jinak by tam byli zbytečný. Uplně by stačilo kdyby se zrušili všechny mody a hrálo by se uplně jinak. Já osobně hraju bez modů a bez goldu a nemůžu říct že bych si nezahrál.

      • po dalším update v podstatě nebudu mít důvod instalovat mody. Bude mi chybět pouze jediná věc, možnost nastavit default zoom na 4x

        Vše ostatní ve hře má být, myslím to, co z těch modu aslain vlastně zapínám

    16. Nemám rád ak niekto páli full gold na všetko čo sa hýbe a sem tam už ani nehýbe, ale aj sám nejaký ten gold, ak treba použijem. A artynky? Na mapách ako Prochorovka alebo iných otvorených sa hra, v ktorej nie sú artyny, alebo je len jedná končia minimálne 2x častejšie remízou ako tie, kde je artýn 2 a viac. A situácia E100 a podobných tankov na otvorených mapách? O nič horšia ako Rhm či Grille a artyny v mapách typu Himmelsdorff. Ono je to správne, ak sú mapy odlišného typu, ono to totiž núti aj premýšľať a to veľa ľudí bolí…

    Comments are closed.