1. 6. 2016 #2

    43

    – bitvy 50×50 byly testovány a výsledky testů byly pozitivní
    – vývoj řeší, co s četami, kde se vyskytují scouti vysokých úrovní, jde svým způsobem o obcházení systému MM
    – vývoj se nezmiňuje o scoutech 10. tieru, jediný, kdo je zatím řešil, byl Jurij Pašolok
    – mapy budou s velkým rebalancem upravovány také
    – československé tanky si vedou dobře, ale jsou statisticky v limitu
    – vývoj zvažoval možnost zakázat artynám vstupování do čet, ale zavrhl to, protože problém s arty by to nevyřešilo; ta myšlenka je však stále živá
    – osobní mise, které se týkají artyn a lehkých tanků, budou po globálním rebalancu přepracovány také
    – vývoj WoT vedli v posledních dvou letech lidé, kteří z Wargamingu už odešli
    – T-64 do World of Tanks nepřijde
    – použitelnost dělostřelectva se zvýší díky jeho novým schopnostem

    Ohodnoťte tento článek!

    43 KOMENTÁŘŮ

    1. – bitvy 50×50 byly testovány a výsledky testů byly pozitivní

      To by ma zaujímalo čo bude v takej bitve robit FV215b(183) s tými jeho 12-timi nábojmi. Viem si ale tieto bitvy predstaviť trebárs so základňou spojencou, na ktorej by sa dopĺňala munícia.

      • Tak ak by to vyšlo po globalnom rebalance tak by to urobili tak aby mala viacej municie. Určite by to nepustili s 12 nabojmi na 50×50

      • 50/50 povede ke ztrate fps pri sposte explozi na slabsich compech to bude nehratelne

    2. co znamena, ze se pouzitelnost delostrelectva zvysi? to uz snad neni normalni, ne?

      • normální? Artyny jsou momentálně nehratelné. Ano, pro ne-artynáře jsou artyny zlo. Jenže pro artynu je strašně těžké zahrát dobře. 90% bitev dáš víc DMG s jiným tankem než s artynou.
        Proto je to nevyvážené. Musí to být buď „velký zásah“ pro oba, nebo pro oba něco nezanedbatelného (v tomto ohledu jsou FV 304 a Bishop dobře balancované)

        • S klikačem je těžké zahrál? Tak proč i rajčata s 8k bitev a wn8 300 naklikají 3000 dmg a s tankem mají max dmg 1500?
          Vždyť si stačí stoupnout do rohu a klikat nic víc – extrémě těžký. O zbytku rozhoduje RNG.

          • Panečku, že to ale ten kečupák dává každou bitvu s artynou, co? A divný je, proč potom nehraje jenom artyny, když je to tak snadné a nemá fialové staty? Asi není tak snadné ty 3k nastřílet. Ale artyplačky budou zkrátka stále brečet jak jsou arty OP.

            • fialové staty na arti nemáš proto, protože požadavky na dmg se určují z průměru všech her. Tzn., že jsou vysoké, protože nějaký dmg v artinách dají i úplné lamy. Artiny nemají problém dávat dmg, jenom ho mají problém dávat konstantně, protože celá ta klasa je postavená na RNG a ne na skillu.

          • Pojd mi to ukázat…. s VIII arty za bitvu 3000DMG to bych chtěl aspoň jednou vidět…..

            Možná tak s X arty když máš štěstí a 2x se trefíš.

            Ano budu-li mít 5perk posádku tak je to možné, ale to asi nebudu tomatos artynos….

            Hoď sem replay s arty jak to dokážeš, uvidíme. zda vystřelíš aspoň 2x než tě smahne artyna soupeře, bo do toho rohu letí rana na slepo….

      • Tak hlavne ze info mas spravne. Muzes zacit rovnou psat pro wot.cz
        Kdo ma furt tve info hledat v komentech :d

    3. T-64 do World of Tanks nepřijde
      nechápu jaké důvody, doufám že né kvůli tomu že je to podle nich moderní tank, od leoparda 1 je jen pár let myslím že by to mohla být dobrá náhrada za obj 430

        • ve wot 2 je mi ukradená, tank který je možná o 5 let mladší jak tank co je ve wot a to možná najdu i stejně starý tak tam nedají, britské tanky jako chieftain které plánují dávat do hry mají dělo které nesly abramsy ale T64 která patří k legendám ruských obrňenců poválečné doby tak nedají. Ono když poukářu na AW tak T64 tam jezdí po boku leoparda 1 a M60.

    4. Bitvy 50:50? Ok, po 3 minutach to stejne zase bude 50:1… Vetsi bitvy = vic dementu ve svym tymu 🙁

    5. – vývoj řeší, co s četami, kde se vyskytují scouti vysokých úrovní, jde svým způsobem o obcházení systému MM

      co je tím myšleno?

      • Také jsem to příliš nepochopil. Kdyby to někdo dokázal vysvětlit, byl bych rád.

      • Tak třeba když dáš E-25 v četě s Bulldogem (americkým). Dá ti to bonus ke zkušenostem, ale přitom je to fail četa jak cyp. Takhle to chápu já, snad se nemýlím.

      • vezmeš K2 do čety se scoutem, který tě vytáhne výš než +2 tier. U nás v klanu běžná zábava.

    6. „– použitelnost dělostřelectva se zvýší díky jeho novým schopnostem“ – tak a tohle je co ? buď špatný překlad nebo někdo lobuje za rakoviny ??!! tak či tak, tahle věta nepotěší 🙂

        • Což v případě osvětlovací munice vzbudí víc řevu než přímá rána. Sedíš si jako scout v keříčku, spotuješ a najednou „Budiž světlo!“ bum, bum, bum a jsi v garáži. A neuděláš s tím vůbec nic.

          • ale to by se mi líbilo. Pak by ty arty měly smysl.
            Když už se netrefí tak aspoň ať posvítí, nebo zadýmí….

            Stejně mi chybí Kaťuša….

    7. (Pisu z mobilu) ty artyny to je asi mysleno ze bude konecne naky reseni tech artyn.Akorat to spatne prezentovaly

    8. Ja si taktiez myslim,ze tych 50×50 je myslene na kilometre a nie na pocet hracov.Ze by inspiracia velkymi mapami od WT

      • To nedaj – nechtěli dát mapy 1.5 x 1.5 km z důvodu Mause, ATček, T95 a dalších šneků

        • a co kdyz posunou spawn pro tyto tanky blize nez u rychlejsich jako je to ted jen víc. ?

        • přímá úměra mapě by byl počet hráčů v bitvě. 50×50 a k tomu 35:35 a pohoda

          • a mnoho zábavy při hledání, když to dojde k finále 2 na 2…

            • Tenhle problém měl bejt být v řešení už mechanikou hry. 1 na 1 poslední tank měl bejt už jako standart spotnutej třeba po 3 minutách bez spotu. Tim by se šlo na jistý konce a ne na 6 minutový schovávání v křoví atd

    Comments are closed.