PUBG na Xbox One i fyzicky + úprava včerejších změn

0

Brendan “PlayerUnknown” Greene, hlavní tvůrce PUBG, v rozhovoru pro IGN na TwitchConu potvrdil, že má v plánu časem vydat svoji hru i fyzicky. Pro začátek v její Xbox verzi. Ohledně případné verze pro PC žádné vyjádření nepadlo, ale kvůli výrazné dominanci Steamu na PC trhu je fyzická kopie pro počítače spíš nepravděpodobná. Zároveň uvedl, že nemá v plánu pracovat na pokračování hry. Chce naskočit na v současnosti velmi populární filosofii “game as a service” a pravidelně zásobovat PUBG novými updaty jak s obsahem, tak úpravami herních mechanismů.

Jak je to s modrou zónou?

V odpoledních hodinách došlo také k drobnému upřesnění obsahu včerejšího patche. Poškození, které hráč dostává mimo modrou zónu, se zvyšuje přímo úměrně vzdálenosti od okraje zóny. Celková úprava poškození se pak netýká úplně prvního kruhu, který se po začátku hry vytvoří. Vývojáři si od těchto změn slibují, že se hráči budou snažit dostat do kruhu co nejrychleji a nebudou se zdržovat v modré zóně až do poslední chvíle. To vedlo ke zbytečnému natahování hry. Líbí se vám aktuální nastavení, nebo patříte spíš mezi ty, kteří se rádi zdržovali mimo kruh? Napište nám do komentářů.

 

PUBG na Xbox One i fyzicky + úprava včerejších změn
Ohodnoťte tento článek!
2.33 (46.67%) 3 hlas/ů