PUBG poběží na všech Xboxech pouze ve 30 FPS

0

Vydání PUBG na konzole od Microsoftu se blíží, již příští úterý se dočkáme předběžného přístupu do hry a mnoho hráčů na příchod krále battle royale her čeká jako na smilování. O něco méně nadšení ale po posledních zprávách budou majitelé nejnovější a nejsilnější verze Xboxu.

V minulém týdnu se objevovaly zprávy, že se Brendan Greene a jeho lidé snaží z výkonu konzole vymáčknout maximum a rozběhnout svoji hru v nejvyšší možné kvalitě a hlavně v 60 snímcích za sekundu. Na Xboxu One X to údajně neměl být problém. Ohledně klasického Xboxu One ale panovaly jisté obavy, které se zatím ukazují jako oprávněné. Vývojáři tak stáli před těžkým rozhodnutím, zda dělit hráčskou základnu na dvě části podle frameratu, nebo zda se bude muset hra přizpůsobit nejmenšímu společnému jmenovateli. Podle posledních zpráv bude platit druhá možnost. Na všech verzích konzole pojede hra zamknutá na 30 FPS, aby všichni konzoloví hráči zůstali pohromadě a nikdo neměl během hraní výhodu, která z vyššího frameratu bezpochyby plyne.

A co dál?

Tento stav však podle vyjádření autorů není nutně trvalý, dále budou usilovat o další technická vylepšení. Je možné, že se jim časem vytoužených 60 FPS povede zprovoznit i na běžných Xboxech. Nezapomínejme, že příští týden vychází zatím jen předběžná verze hry. I když se vývojáři jistě snaží, aby jejich produkt reprezentovala co nejvěrněji, můžeme se stále do ostrého vydání dočkat jistých úprav. Jednou z nich by měly být i 4K textury a podpora HDR. Snadnější optimalizace by ale mohla autorům pomoci, aby si hra na konzolích i v nehotové verzi vedla lépe, než, občas značně rozbitá, PC verze.

PUBG poběží na všech Xboxech pouze ve 30 FPS
Ohodnoťte tento článek!
4.11 (82.22%) 9 hlas/ů