Playerunknown’s Battlegrounds se může stát platformou s neomezeným potenciálem

Tvůrci PUBG nechtějí ustrnout pouze na Xbox One i na PC, ale míří i na další platformy, a to nejen na ty v rámci herního průmyslu jako takového.

1

Titul Playerunknown’s Battlegrounds, tedy jeden z nejúspěšnějších herních projektů nejen loňského roku, by se v dohledné době mohl podívat i za hranice dosud prozkoumaných herních platforem.

Chang Han Kim, CEO společnosti PUBG Corp, tedy původních tvůrců hry, v informačně poměrně nabitém rozhovoru pro web Inven Global přislibuje existenci značky nejen na Xbox One a na PC. V ideálním případě se totiž hra podívá na všechny známé herní platformy a nejen na ty.

Do budoucna tedy určitě není vyloučená existence hry například ani v televizi v podobě seriálu, či v kinech v rámci celovečerních snímků. Mimo to by se PUBG jakožto značka s obrovským potenciálem mohla podívat například i do komiksů či knih. A v rozhovoru zmíněná přítomnost hry na velkých turnajích je dnes již prakticky jistá. K tomu už prý navrch stihly proběhnout i prvotní námluvy s lidmi z Hollywoodu i z Netflixu, celkovým cílem týmu je každopádně vytvoření komplexní kultury.

Ta je zatím známá zejména hráčům na PC i na Xbox One, na prozatím odkládanou verzi hry pro PlayStation 4 však také dojde (a možná nejen na tu). Nejprve však musí vyprchat časová exkluzivita pojištěná Microsoftem a pak je zde také otázka dokončení hry.

Sony totiž, na rozdíl od konkurenčního Microsoftu, nemá obdobu programu předběžného přístupu a nároky na technickou kvalitu hry jsou tedy o poznání vyšší. Když k tomu přičteme dosavadní nezkušenost týmu s vývojem her pro konzolový trh, tak je jasné, že s edicí pro PS4 to zas až tak horké prozatím nebude. V přípravě však rozhodně je.

Komerční úspěch především

Tak jako tak byť i jen rozpracovaná verze hry pro Xbox One již svým komerčním úspěchem dokázala předčit očekávání týmu a doplnila tak obrovský úspěch verze hry pro PC.

Ta již během těchto svátků dokázala na Steamu dosáhnout milníku tří milionů současně hrajících, což znamená zhruba trojnásobek úplného maxima Doty 2. Ta přitom tomuto žebříčku dlouhodobě kralovala. Toto obrovské číslo nadále doplňuje neméně zajímavá cifra 1,5 milionu již rozdaných zákazů přístupů do hry. Battlegrounds zatím zkrátka láká podvodníky a neférové hráče, tvůrci však k ochraně těch poctivých přistupují svědomitě a konat tak slibují i nadále.

O kvalitách hry si každopádně může myslet každý své, úspěch a ambice však popřít rozhodně nelze a jsme tedy jen zvědaví, kam až tento úspěch povede i o jakých cifrách budeme informovat za rok či dva.

Vy už se každopádně podívejte na citované interview, kde lze mimo jiné spatřit také zajímavé obrázky pocházející přímo ze zázemí tohoto úspěšného vývojářského týmu. Ten přitom již v současnosti čítá na 300 zaměstanců.

Playerunknown’s Battlegrounds se může stát platformou s neomezeným potenciálem
Ohodnoťte tento článek!
3.8 (76%) 5 hlas/ů

1 KOMENTÁŘ

  1. “Ten přitom již v současnosti čítá na 300 zaměstanců.” isto ? ja citam, ze ich je 200 a vo finaly by ich malo byt 300…

Comments are closed.