Plány na PUBG verzi označenou 2.0 prozatím rozhodně neexistují

0

Plná verze PC edice Playerunknown’s Battlegrounds je venku, na té konzolové se pilně pracuje a vylaďuje a komunita i nadále neutěšeně roste. Logicky se tedy naskýtá otázka týkající se toho, co se vlastně bude dít nadále a zda a kdy se dočkáme edice označené 2.0.

Datum vydání takto označené edice přitom ještě není ani pevně stanovené a stejně tak ruku v ruce s tímto faktem neexistují ani jakékoli konkrétní plány. Dle hlavy PUBG Corporation prý momentálně není na světě ještě ani takzvaná roadmapa jako taková. Cílem je totiž prvně dokončení i dotažení hry jako takové a opuštění zónu předběžného přístupu na všech platformách.

Další milníky a dílčí cíle vývoje jsou tedy prozatím upozaděny. Namísto přesné specifikace (případné) verze 2.0 se tedy tvůrci soustřeďují na současnou situaci a slibují na to konto také nutnou flexibilitu.

Informace každopádně pocházejí z rozhovoru Chang Han Kima pro magazín GamesIndustry.biz. A tam se ovšem hovoří i o další budoucnosti jako takové a pokud máte tu chvíli a budoucnost PUBG vás zajímá, tak pročtení určitě doporučujeme.

Filmová klasika se z PUBG zřejmě hned tak nestane

Vedle toho Chang Han Kim poněkud trefně vysvětluje, proč se v brzké době s největší pravděpodobností nedočkáme ani celovečerního snímku na motivy tohoto titulu.

Na vině je dle něj hned několikero faktů. Mezi ty patří absence hlavní postavy i stěžejního příběhu, opomenout nelze ani to, že tím hlavním tahákem hry je nepředvídatelnost a trvalé napětí. A něco takového může být řádně obtížné přenést na stříbrné plátno.

PUBG zkrátka i nadále zůstává zejména on-line hrou, a o jako takovou je zapotřebí zejména pečovat. Spolu s tím Chang Han Kim zmiňuje plánované otevření pobočky týmu v Amsterdamu s tím, že další ještě budou následovat.

Plány na PUBG verzi označenou 2.0 prozatím rozhodně neexistují
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 1 hlas/ů