Novinky z PUBG – aktualizace verze 1.0 pro PC

1
PUBG 1.0 je venku už dva týdny, ale vývojáři přes svátky nezaháleli. Kromě první aktualizace přispěchali i s vyjádřením k problémům, na které si během poslední doby hráči nejvíce stěžují. O většině chyb vývojáři věděli už dřívě, ale práce na 1.0 a záplatování v Xbox verzi zabralo veškerou dostupnou kapacitu studia, takže současné problémy s lagy a doskakováním pozice hráče se dostávají na řadu až nyní.
notice_thumbnail_1514427226698Po vydání 1.0 se navíc ukázalo, že aktuální verze herního enginu v některých případech způsobuje další potíže, s kterými původně nepočítali a právě jejich oprava má v tuto chvíli nejvyšší prioritu. Několika z nich se ostatně věnuje i včerejší patch, který byl tradičně doprovázen chvilkovou odstávkou serverů. V samotné infrasktruktuře serverů odhalili vývojáři několik problémů, které prodlužovaly čekání při současném připojování většího počtu hráčů.
notice_thumbnail_1513837664590
Řešení problémů s lagy a doskakování pozice hráče je stále středem pozornosti a vývojáři pokračují v pečlivé analýze a postupných opravách. Po včerejší aktualizaci přijdou na řadu interní testy – v současné době je v plánu několik opatření, včetně optimalizace samotných herních serverů.

Update #1 patch notes

Svět
  • Vyvážení výběru map, Erangel i Miramar by měly nyní mít stejnou pravděpodovnost při volbě herního prostředí
Replay
  • Záznam a killcam bude dostupný až tři minuty po smrti, aby hráči nemohli vyzradit pozici střelce svým týmovým kolegům
Opravy bugů
  • Úprava mapy Miramaru, kde dosud nebyly označené některé budovy
  • Oprava pádů hry při přehrávání záznamu
  • Záznam se nyní po restartu hry vrací na poslední přehrávanou pozici
  • Oprava problému s useklým začátkem killcam
  • Opraven problém, kdy se hráčům nepřipsaly získané BP (časem přijde i kompenzace za dosavadní potíže)
  • Vylepšená detekce poškození po pádu z výšky
  • Oprava problému s průstřelností některých stěn a plotů. Nyní by mělo být možné prostřelit všechny materiály z obou stran stejně.
Ohodnoťte tento článek!

1 KOMENTÁŘ

Comments are closed.