Patch notes – 20. října

0
patch notes

PTR patch notes

20. října byl aktualizován public test relm, a to změnami, které nebyly plně testovány interně v Blizzardu. Je tedy možné, že některé z těchto změn nepřejdou na normální verzi. V tomto článku bych se ráda věnovala některým z těchto změn a jejich dopadu na hru.

Jako první musím zmínit změnu v levelování. Doposud se při dosažení stého levelu resetovaly zkušenosti a tím pádem se daly rychle získávat lootboxy. Blizzard však toto mění, hlavně kvůli speciálním eventům. Nadále je tedy třeba získat 20 tisíc zkušenostních bodů pro zvýšení levelu i po dosažení nové stovky. Další ze změn, která platí pro všechny hrdiny, je zvýšení ceny ultimátních schopností o 25%. Ultimátní schopnosti dokáží otočit vývoj hry, a proto vývojáři zvětšili jejich cenu.

Změny u hrdinů jsou následující:

D.Va dostává zvýšené zdraví (z původní 100 na 200) a byla zvýšena její rychlost pohybu během střelby. Toto z ní udělá mnohem lepší volbu tanka, než byla dosud, neboť její pohyb byl střelbou výrazně omezen a zvětšené zdraví by jí mělo pomoci v boji hlavně se Zaryou, neboť její zbraň ignoruje Defense Matrix.

Další důležitá změna je Nano boost oblíbené babičky Overwatch hráčů, Any. Boost nadále nepřidává rychlost, tím pádem Reinhardt ztrácí postavení jako primární cíl této schopnosti. Pravděpodobně jej nahradí hrdinové jako Reaper a Soldier, kteří nejsou natolik závislí na pohybu. Tato změna je pochopitelná – nano boost dělá z Any jeden z nejsilnějších support hrdinů nejen v profi scéně a Ana zastiňuje další hrdiny ve stejné kategorii.

Torbjörn tento patch posílil. Scrap, používaný na výrobu armor packů, se mu nyní přidává automaticky. Tato změna sice znamená snížení scrapu, který sbírá z těl padlých nepřátel o 40%, ale měla by pomoci jeho užitečnosti již od počátku hry. Jeho kladivo také dostalo pár změn, je o 25% rychlejší, ale pokud máte tendence mlátit s ním nepřátele místo věže, dostanou o 27% méně damage než dosud.

Poslední ze změn, o které bych chtěla mluvit je Zarya. Ta je momentálně jeden z nejschopnějších tanků, obzvláště pokud hrajete sami. Její štíty, nabíjející zbraň, jsou často záchranou celého týmu. Avšak někteří hráči se vyslovili, že energie, kterou Zarya získává z vyplýtvání těchto štítů ji dělá příliš nebezpečnou. Maximální získaná energie ze štítů je tedy snížena o 20%, což Zarye stále umožňuje působit damage, ale nyní je mnohem těžší získat a udržet vyšší energii, což je cílem postavy.

V patchi byly představeny i další změny, avšak výše zmíněné mají podle mého názoru největší dopad na vývoj hry. Pokud chcete přečíst všechny změny, najdete je zde.

Šťastné střílení
Lyanthe

ZDROJus.battle.net
Sdílejte
Předchozí článekJunkenstein’s Revenge
Další článekFall 2016 Treasure II
Šéfredaktor bývalého webu WoT.cz a nyní magazínu Excalibur.cz. Jsem dlouholetý hráč World of Tanks, beta tester World of Warships, beta tester War Thunder: Ground Forces a alpha tester hry Armored Warfare.