Zákulisní informace z Ruska, tamější vývojáři leccos vyzradili

0

Přinášíme opět nějaké zákulisní informace z ruských portálů, kde vývojáři odpovídali na otázky navíc a leccos pustili ven. Otázky si můžete přečíst níže.

Tashkent nebude mít nakonec 130 mm/55 B-2-U když se přesune na tier 9, dostanete zpět zkušenosti a kredity za daný modul.

Q: S vylepšením křižníků, které má přijít v tomto roce se dočkáme taky úpravy britských lodí, nebo i US Navy stromu?
A: Nemůžeme prozradit nic konkrétního, nicméně úpravy křižníků jsou nyní v supertestu. Chceme jejich hru více zefektivnit a taky aby letky a jejich ovládání bylo více intuitivní.

Q: Je příliš pozdě na to změnit tier lodí v hodnocených bitvách šesté sezóny? Spousta z nás si myslí, že jsou příliš velké rozdíly mezi klasickými loděmi, a loděmi prémiovými na sedmém tieru.
A: Nemáme v plánu nic měnit, a nemyslíme si, že by prémiové lodě měly nějaké zásadní výhody v hodnocených bitvách. Podívejte se například na Belfast vs Fiji. Belfast má radar a klasické HE náboje, nicméně Fiji má opravářskou sadu a torpéda. Scharnhorst a Gneisenau mají rozdílné kanóny, Leningrad a Kiev jsou kompletně dva rozdílné torpédoborce. Ano Kiev je k hovnu, zatímco Leningrad se dá jezdit. Nechápu, jak někdo může na hodnocené bitvě srovnávat radar s opravářskou sadou na totálně papírové lodi.
Změny by zasáhly herní styl daných lodí. Samozřejmě Belfast bude daleko silnější, když vezmete Fiji a pokusíte se ho hrát stejně jako Belfasta. Lodě jako takové nejsou problém.

wows-soviet-rw05

Q: Jsou nějaké plány upravit trajektorie střel v závislosti na velikosti vln?
A: Ne, nemáme v úmyslu do hry přidávat žádné další náhodné jevy ovlivňující hru, myslíme, že to není žádoucí.

Q: Dvě slova: Noční bitvy! Speciální mód v noci, využívající vyhledávajících světel by byl zajímavý, nemyslíte?
A: Neplánujeme momentálně žádný podobný mód. Již jsou ve hře cyklony, které ovlivňují viditelnost na moři.

Q: Neuvažujete o přidání další třidy lodí? Nebo je již nyní jisté, že zůstanou pouze čtyři třídy?
A: Čtyři základní třídy lodí, neurčují žádný směr, ale jak jste mohli zaznamenat s Japonskými torpédoborci a příchozími Sovětskými torpédoborci, přidáváme do hry “podtřídy” v podobě rozdělení vývojových stromů.

94b47c5e-c8cc-11e5-80b9-000c2994974d

Q: Proč se druhá věž na Z-46 neotáčí o 360 stupňů?
A: Z-46 neměla plně otočné věže vzhledem k jejich napájení.

Q: Ve skutečnosti byly na bitevních lodích věže schopny střílet individuálně, bude to možné i ve hře?
A: Nemáme to v plánu. Bylo by to příliš komplikované.

Q: Přijde nějaká změna pravděpodobnosti požárů? Požáry udělují příliš mnoho poškození a mohou hořet dokonce čtyři najednou, díky tomu se taky velmi efektivně sčítají.
A: Momentálně nic neplánujeme. Nastavení požárů je proto, aby se dalo nějakým způsobem efektivně vypořádat s velkými bitevními loděmi. Pokud vám požáry dělají problémy, používejte různé herní mechaniky, jako jsou kapitáni, signály, a různé vybavení lodí, které s požáry velice efektivně pomáhají.

wows-soviet-f2p3

Q: Proč 155 mm dělo na Mogami má stejnou rotaci věže, jako je tomu na bitevních lodích?
A: Některé designované věci jsou pro účely vyvážení hry. V tomto případě, jsme chtěli vylepšit lodní moduly, aby byly lepší než základní, takže 155 mm děla na Mogami jsou dimenzována.

Q: Přijde do hry někdy možnost zahrát si “Národ vs národ” (například hráči v Japonských lodích proti botům v Amerických lodích) pro kooperativní hru?
A: Pracujeme na kooperativních modech, nemůžeme ale zveřejnit příliš mnoho informaci. První na řadě kooperativek se nebude točit kolem národů, můžeme ale zauvažovat o použití této koncepce v dalších kooperativních modech.

Ohodnoťte tento článek!