WoWs: Test nového systému postihů

21

V aktualizaci 3.1 dostane druhá nejoblíbenější hra Wargamingu, oficiálně nespuštěná World of Warships, velmi zajímavou novou funkci, jež má zabránit udílení damage členům vlastního týmu. Systém je to opravdu vychytaný a určitě by se osvědčil i ve World of Tanks.

Celá věc spočívá v zavedení jakéhosi “koeficientu teamkillingu”. Tento koeficient má každý svůj a každému se zvyšuje o to víc, o kolik víc DMG do členů vlastního týmu nastřílí. A teď pozor, od jisté úrovně, která má zřejmě zabránit tomu, aby byli postiženi skutečně poctiví hráči, kterým jen do rány vjel člen jejich týmu, budete sami dostávat stejnou, nebo dokonce vyšší damage, než kterou sami členům týmu způsobíte.

A stejně jako to funguje nyní, koeficient můžete snížit tím, že budete střílet a ničit nepřátele.

Zajímavé, co říkáte?

Zdroj: http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/05/how-wargaming-deals-with-teamkilling-in.html

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekTest server 9.8: Nové mapy módu Nadvláda
Další článekakcido: Recenze IS-5
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

21 KOMENTÁŘŮ

    • Nevím, ale herní systém kde hraje tým hráčů proti botům, který se podle WG osvědčil ve WoWs, kde funguje patrně už od Alfy (při víkendových beta testech byl k dispozici), se ve Wot ještě neobjevil ani v rámci testování (aspoń co já vím), takže převzetí dobrého nápadu z WoWs do Wot bude patrně na dlouhé lokte…. 🙁

    • Velmi dobrý nápad, pouze bych to zvyšoval. Pokud bude někdo pokračovat ve střelbě do vlastních, dospěje do bodu kdy za ránu do spoluhráče dostane IK a ban na hodinu, pokud bude pokračovat tak na den atd.

  1. Po dobu čo to hrám som sa ešte nestretol, žeby niekto naschvál strieľal po svojich iba, ak naozaj si nevšimol, že pred neho pláva spojenec pretože pozeral cez veliteľov ďalekohľad, poprípade bol dosť blízko pri nepriateľovi a dostal nejaký ten zásah. Ale rozhodne uznávam túto vychytávku.

    • Já už jsem šel s letadlovkou ke dnu, když mě potopil vlastní torpédoborec hned po začátku, nejbližší nepřátelská loď byla 25 km a proplul asi 1 km ode mě, tak to za omyl tedy nepovažuju, leda by dotyčný byl mentálně retardovaný. Takže tento systém vítám a doufám, že se osvědčí.

      • jo vlastne som zabudol brať do úvahy tie priblbé torpéda, ktoré dokážu zabiť čokoľvek a na hocijakú vzdialenosť. Takže v tomto máš pravdu ale ako som písal hore okrem teda tých torpéd som sa v normálnej paľbe z diel na vlastných nestretol s tými torpédami áno na to som skoro zabudol.

        • Já jako hrdej kapitán torpédoborců vím, že se to občas stává že spojenci najedou do mojich torpéd, zvlášť když pouštím torpéda na dlouhou vzálenost 🙁 Ale s případem jako e WOTku kdy na začátku někdo začne střílet po vlastních nebo těm co ujedou a kilnou kempující E100 viz. carramba66 🙂 sem se v lodičkách ještě nesetkal.

    • Já jsem se s tím setkal už několikrát, většinou u sebe. 🙂
      Můj majstrštyk je zásobník z WT E-100, vysypaný do naší E-100, která kempila na základně. Samozřejmě že jsem ten zásobník ani nedostřílel, někde u čtvrté rány mě to vykoplo z bitvy. Ale ten pocit úlevy… 😀

      • 😀 jasne pri wot úplne bežne ale pri WoWs nie našťastie teda okrem tých torpéd neozaj to nepoteší ak máš full HP na konte 2 lode a nejaký nešťastník ti napáli do lode full 5 torpéd tak ide ku dnu aj keď máš bitevnú loď poprípade keď aj prežiješ si natoľko poškodený že opravy chvílu trvajú a ty už máš toľko HP že ťa zabije aj výstrel slepého vietnamčíka zo vzduchovky, ktorý ma nabité slepé náboje 😀

        • No, už jsem četl v recenzích, že se střelba do vlastních začíná objevovat I ve WoWs. Ono s přibývajícím počtem hráčů musí logicky přijít i boti, teamkilleři a další verbež. Betatesteři to berou vážně a baví je to, ale pak… 🙁

          • Pravda, ono sa to potom ukáže a teoreticky aj sám dokážeš pri dávke šťastia rozumu a dobre zhodnotenej situácie zabiť celý nepriateľský tým. Uvedme príklad síce už na top tiery ale Jamato pekná lodička, ktorá na jednu salvu dokáže naozaj zlikvidovať loď.

          • Já osobně jsem se s úmyslným zabíjením ve WoWs ještě nesetkal (nepočítám nějaká špatně mířená torpéda, kdy ti do nich někdo vjede). Ale je pravdou, že s tím jak se tam dostává víc lidí, tak tenhle je tam taky očekávám.

          • Je to jednoduché, střelba do vlastních se ve WoWs začala rozmáhat s tím, jak přišla možnost si účast v bete koupit v předprodeji.

      • to se mas cim chlubit… nekdo neunesl prohru,tak jsi ji vybil na chudackovi s E100…klade se otazka kdo tim uskodil vic tymu…uprimne neni nikde dano,ze musis jezdit tak,jak to nejaky specialista dal na youtube…nedavno jsem taky zakempil s E100 u zakladny a nehnul se celou bitvu a vyhral jsem to… a proc?…protoze jsem narozdil od tech mrtvej chytrolinu, kteri mi psali ze jsem noob a hevy neni td,pochopil ze pri obrane v rezimu utok,neni moc chytre jet sebevrazedny rush…zakladnu jsem udrzel,cas vyprsel a vitezstvi a o to jde,ne?…

        • No, pokud jsi nestal na K1, tak jo. Taky jsme tak vyhráli Písečnou řeku obranu, protože jsme měli na K1 AFK SU-8 a soupeř ho včas nenašel. Borec ještě dostal Kolobana. 🙂 Ale mít tu možnost, tak ho taky rozstřílím. 🙂

        • Až na to, že kempit zakládnu v režimu obrana taky není recept na vítězství. Důležité je obsadit klíčové pozice a kontrolovat mapu podle toho, jak se vyvíjí situace. Pak se stane, že v nějaké situaci 4 nepřátelé přehrají 3 tvé hráče v poměru 3:1…a kdyby si tam se svým kanonem a HP byl, tak ta situace skončí opačně.
          Je to hodně situační, ale ze skušenosti s publicem…nejhorší typ hráče je ten, co kempí bázi 10 minut ve chvíli, kdy se situace vyvine tak, že by tam byl užitečný, tak odjede pryč…nejlépe někam dopředu umřít.

          A většina “specialistů” dává na youtube dobré rady, jako třeba střílet na weakspoty a používat mozek…

    • Tak zrovna vcera som mal v tyme spojenca ktory nas Hetzerom pekne nasival zozadu. Na mna mu presla jedna rana, 3x som odingal, kolega s inym tankom nemal tolko stastia a jemu ubral 3/4 HPeciek. Ked na nas zacal tlacit super tak stal hetzer predomnou a chcel zdrhnut. V tom som mu zabranil a vyuzil som ho na krytie lebo na nic ine nebol suci. Nakolko po bitke bol okamzite offline predpokladm ze ho nahlasali viaceri spoluhraci a dostal IK

  2. no ok …. ale videl jsem jak tank umyslne narazel do vlastnich SPG (byli to 2 v cete co takhle srali ostatni) ale nestrilel po nich => camo bonus ze site pryc, rozhozene mireni, a me se stalo ze me s medkem vytlacilo TD z pozice kterea se mu na odstrelovani proste libila a vzal si ji … takze kdo si bude chtit dal lecit sve problemy na ostatnich dal muze

  3. no a u lodi se stalo i me ze torpedem mirim na nepratelskou lod odpalim je a lod v teamu zmenila smer a vjela primo do toho …. proste mit moznost ty torpeda deaktivovat / odpalit driv by se hodila pro takovehle nestastne nahody … sam jsem se musel nekolikrat vyhnout torpedum od lodi v teamu …. neni to uplne doresene. U letadlovky si vyberu radeji uplne osamoceny cil pokud je, nez abych riskoval koho zasahnu …. proste ne vzdycky je to umyslne … upozorneni ze nekdo v teamu zameruje lod a ja jsem v oblasti zamerovani by se taky hodila. To ze mam blizko jinyho torpedoborce mozna vidim (pri strelbe se fakt nedivam na minimapu ale mirim a sleduju kam to jde abych mireni upravil) ale ze zrovna odpali torpeda nemam sanci poznat …. a ze me neumyslne zasahne a potopi me a ze teda potopi i sebe no skvele a dve lode jsou ze hry venku a pritom by to treba dohrali s nim a vyhrali … takze nevim jestli super napad

    • No to chápu, stalo se i mě, ale ne 25 km od nepřítele a nenapálil jsem vlastní loď kompletní salvou torpéd z bezprostřední vzdálenosti …… Pak prostě jdou všechny pochyby o omylu stranou……

Comments are closed.