WoWs: 23. 3. 2016

24

– v současné době má Furutaka pouze o 1170 nižší průměrnou DMG než Omaha, WR je prakticky stejné (Furutaka má jen o 0,4% méně, než Omaha); důvod spatřeujeme v tom, že u Furutaky přecházejí lehké křižníky v těžké, což si žádá jiný typ hraní, kdežto u Američanů je tento přechod až mezi Clevelandem a Pensacolou
– vývoj sleduje, jestli příliš mnoho hráčů nezanechává hraní s bitevními loděmi před tierem 5, kde jde už o plnohodnotné stroje; a i když ne každý hráč umí hrát bitevní lodě, WG by radši, aby se nejvíc hrály křižníky, statistiky jsou zatím v pořádku
– hráč se ptá, k čemu by se dal připodobnit tank AMX Chaffee; vývoáři odpovídají, že možná k Atlantě
– šance na detonaci munice při zásahu torpédem z letadlové lodě se nezměnila
– Arpeggio mise budou pokračovat, ale ne během března; vývoj nyní shromažďuje zpětnou vazbu, v Rusku je neutrální nebo pozitivní
– změny trasírek u AA palby se neplánují
– není v plánu ani přidat vypustit dvě letadla najednou pro lodě se dvěma katapulty
– vývoj zvažuje možnost hardcapu (pevného omezení počtu) torpédoborců pro každý tým v random bitvách; také se zvažují výrazné změny charakteristik hightier torpédoborců
– pokud jde o statistiky ve hře, vývoj plánuje v první řadě pracovat s pobitevním screenem, až později se bude upravovat obrazovka s celkovými statistikami
– na některých lodích bylo zjištěno, že modely záchranných člunů omezují možnosti střelby, proto byly záchranné čluny odebrány nebo přesunuty
– přetrénování zdarma zřejmě nebude, jde o jednu z forem podpory vývoje hry nákupem goldu
– vývoj plánuje přidat v budoucnu něco jako možnost uvíznout s vrakem na mělčině, pokud je vaše loď zničena
– pravidla pro zisk stuhy „Čisté nebe“ se měnit nebudou, jsou obtížná, ale splnitelná
– v příštích šesti týdnech by řada lodí měla dostat posílené AA, včetně např. bitevní lodi New York
– tzv. „unikátní nabídky“ (např. možnost krátkodobě testovat nové lodě, procházet tréningovými misemi, nebo získat unikární loď) bude fungovat tak, že se hráči zobrazí ve chvíli, kdy splní jistá kritéria
– systém testovacích serverů byl ve WoWs zrušen, protože na něj byla řada stížností (od nemožnosti hrát s loďmi, které mají hráči normálně v přístavu po nemožnost dostat se rozumně na vysoké tiery)

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekWoTmaniaxxl: VK 36.01 (H) – 3 vítězné znaky
Další článekGottwy CZ: Pravidla na Youtube
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

24 KOMENTÁŘŮ

  1. Hardcap torpédoborců by byl určitě fajn. Dva na bitvu a byl by klid. I když by klidne stacilo aby min vydrzely. Neco jako ve WoTku light tanky.

    • Souhlas
      Bylo by to dobré i pro torpédoborce. Je hodně otravné hrát hru s japonským torpédoborcem proti týmu s 4-5 americkým nebo ruskými torpédoborci.

      • Podle mě 2-3 DD v bitvě na každé straně je ideální stav… Zažil jsem ale bohužel i extrémy, kdy na jedné straně byl 1 sedmičkový DD a na druhé 7 včetně tří devítkových… To člověku pak hlava nebere…

    • No WG se v ukázkách chlubí 6 miliony účty na WOWS, jasan není to WOT s 130 miliony, ale asi všichni víme jaká bude realita. Jestli má WOT ještě 30 milionu aktivně hrajících lidí tak sežeru vlastní boty. 🙂

    • no wot to neni … obcas to zapnu, abych se kouknul a projel s peknym modelem lodi … po dvou hrach si uvedomim ze ta hra nedela to co chci a nebavi me.

      Chci nekam jet, jen tak tam nedojedu. Chci neco trefit, jen tak to netrefim. Chci se otocit, no to nejde tak rychle. Chci se schovat, jen za tu skalu pojedu 2 minuty.

      nemam nic proti te hre asi nemohla bejt jina, ale je to nuda, nuda, cekani, pak jeste cekani a pak teda chvilka hry, kdo koho lip trefi a konec.

      • No, jestli se chceš schovavat za skaly, tak se nedivím, ze te to nebaví. 😛 Takových rajčat je ake ve hře vic. Ideálně tech, co vyuzivaji peek&boom.

        • Kemp zvyku z tanků se zbavuje špatně 😀 Při launchi plné jsem viděl lidi co se snažili sidescrapovat o skály 😀

          • Tuhle jsem viděl jedu kempu s atlantou spamovat ze smokescreenu z poza šutru a děsně se divil když mu tam přijely torpéda a dovolily si ho trefit xD.

          • No ono s Atlantou je občas kemp za skálou a spamování héček horním obloukem jediná možnost jak najíždějící bitevku zapalovat, ale zároveň hned nechcípnout… Pochopitelně záleží na momentální situaci…

  2. borakira napsal:

    23.3.2016 (20:15)

    Chci nekam jet, jen tak tam nedojedu. Chci neco trefit, jen tak to netrefim. Chci se otocit, no to nejde tak rychle. Chci se schovat, jen za tu skalu pojedu 2 minuty.

    nemam nic proti te hre asi nemohla bejt jina, ale je to nuda, nuda, cekani, pak jeste cekani a pak teda chvilka hry, kdo koho lip trefi a konec.

    A co bys chtel? zavody F1 na vode? tak to proste bylo v namornich bitvách. tady je ještě upraven kvůli hratelnosti dosah strelby a velikost bojiste.. taky se dost často netrefuju a lod se nekdy netoci jak bych chtěl. no a co. ve WOT je to jako lepsi? Tanky co mizeji na louce při pohybu a ještě k tomu když se priblizuji smerem ke me. obcasna nemoznost prostřelit arty a nebo scouta kanonem co by je ve skutecnosti svoji razi vyslal az nekam na Mesic……..a o cheaterech ani nemluvim. radeji dam prednost World of Warships.

    • Plně souhlasím s Wolf903, WOTkaři se zuby nehty drží toho jak WOT jede a nic na světě není lepší. WOT je těžce zacheatované až téměř nehratelné. WOWS je zatím mladé a „nedomrlé“ což sebou nese těžkosti. Já vroucně věřím, že WOWS nezavede po vzoru WOT idiotský supernáboj jenž by tu hru degradoval na úroveň WOTka.

  3. Nudim sa tak doma tak si kuknem stari ASAP diel 24 a tam v 1:30 je tank sentinel ( asi ten AC 4 Exp. kedže ma dlhe delo ) kukni te si to a pripadne niečo dodajte alebo a opravte 😀

  4. ARP mise jsou zatím OK?
    To bych ani neřekl… Zatím můžeme získat jen 3 stejné lodě s jinou texturou a kapitánky s nulovým skillem, který se nedají ani buffnout o první 3 skilly za goldy jako ostatní kapitáni (naprostej vopruz vyjet s novou lodí a kapitánkou s nulovým skillem). Jediné, co za něco stojí je ARP Myoko, do kterého se dá nacpat 16skillová kapitánka… Ale jinak mise naprosto o ničem… Čekal jsem po první vlně získaných lodí nějaké speciální mise jen splnitelné s těmato loděma… No a nic… Opět další lodě, ale co sakra s nima? Budou hezky barevný v přístavu, ale tím to končí… Chuť cvičit nulový kapitánky na stejné lodě tedy opravdu neni…

    • A přitom expenī si dosyta užívat toho dementního hlásku kterej když slyším déle jak 1 minutu mam chuť rozkousat myš sluchátka i klávesnici; )

Comments are closed.