WoWs: 21. 4. 2016

12

– malé aktualizace budou vydávány častěji, cca měsíčně
– bug, kdy nejsou vidět kamufláže na lodích, je znám, souvisí to s optimalizací klienta
– počasí by nemělo negativně ovlivnit FPS
– v Rusku a Americe ubývá hráčů, je to tím, že byly osekány náklady na marketing
– změna systému ukládání souborů v klientovi sebou ponese několik krátkodobých problémů, vývoj chce lidem nabídnout kompenzace
– velmi brzy bude možné prohlédnout si v přístavu pancíř, nicméně vývoj se snaží nepřecpat obrazovku vším možným
– pracuje se na efektech, podle kterých poznáte, jak na tom loď je (jako je v současné době kouř, podle kterého poznáte rychlost); týkat se to bude DMG a také zaplavování
– v 0.5.6 se změní grafické rozhraní v bitvách
– je v plánu zavést více XP za spotting a capování
– velké ráže, střílející do torpédoborců AP dostanou buff, pokud jde o možnost zničení modulů, nikoli však DMG samotné lodi
– sleva na opravy 20% na hightierech bude v Rusku prodloužena o měsíc
– vývoj si stanovil jako prioritu zejména opravy současných problémů, ne přidávání obsahu
– vývoj zvažuje, že by se stromy vydávaly postupně, od lowtierů po hightiery
– v květnu bude v prodeji USS Smith

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekBlíží se omezení modifikací?
Další článekWoWs: Animace Bitvy u Jutska
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

12 KOMENTÁŘŮ

  1. – v květnu bude v prodeji USS Smith

    To asi nebude USS Smith (DD–378) Mahan-class… Toho bych bral… Tohle bude bohužel ta dvojková šlupka…

  2. „v Rusku a Americe ubývá hráčů, je to tím, že byly osekány náklady na marketing“ Co to WG vypouští za bláboly? Když ubývají, tak jsou to už ti, kteří hru hrají a osekaný marketing na ně nemá vliv.

    • ale jo ubyva znamena ze odliv hracu neni vykompenzovanej prilivem novych (omezeni marketingu) … tak jajo tak to znamena ze hraci vyzkousi a odchazi a to je problem

      • No přesně, odliv nesouvisí s marketingem a je to průser, navíc zrovna v Rusku je podle mě WoWs profláklý až až.

        • Ale souvisí. Priliv musí nejek kompenzovat, ale i předběhnout odliv. Takze marketing je velmi důležitý.

          • Tak znovu,odliv hracu nesouvisi s prichodem novych.Stare hrace marketing zamereny na lakani novych hracu vubec nezajima.Pokud odchazeji, tak je hra asi nebavi a nebude to marketingem, ale hrou. Proc neprichazeji novi hraci je neco zcela jineho.

  3. – vývoj zvažuje, že by se stromy vydávaly postupně, od lowtierů po hightiery

    Toto nechápu… WG už nechce vydělávat na lidech co se chtějí rychle dostat na desítku a konvertujou a konvertujou…?

    • no to lze pochopit celej nemeckej strom bude po prazdninach …. takhle muze bejt jedna lod klidne co 14 dni …. normalni hraci to expi a nevadi jim to …. par lidi co najezdi milion freeXP a preskoci to jsou jednotlivci a udelaji to stejne (po tech prazdninach).

      • Tak to jsi asi nepochopil mentalitu lidí co mohutně přeskakují lowtiery za volný XP… Být na toptierech PRVNÍ (nejlépe) je hlavní motivací… na nějaké přeskakování po nějakém čase se jim na to může kažej leda víš co… 🙂 Já to nedělám, ale divil bych se, že by zrovna WG tímto způsobem dobrovolně přišel o prachy za konvertování za goldy… 🙂

  4. Pro mě to nejsou dobré zprávy. Já to, dá se říct hraji kvůli obsahu, a nějaké věci jako počasí a pod. mě moc nezajímají. Takže dle mě hlavně nové národy a mapy. Jestli to bude utlumeno, tak WG ztratí dalšího hráče bez ohledu na to, kolik dá do reklamy.

  5. Nechápu proč stále vymyšlejí nějaké ptákoviny, stačí upravit to co je teď momentálně nefunkční a to je MM, kecy o aimbotovy a jiných programech ignoruji tohle je kec lidí, kteří by měli spíše hrát piškvorky.Hráči co si pořídí Tirpiz a mají pruměr dmg 20k za bitvu bych poslal hrát hry na mobil, fareramu či podobne ptakoviny.V životě za 2k bitev jsem neměl ani myšlenku na někoho kdo by použival nějaký program, už mě nebaví číst neustale dokola takové bludy.Někdo dostane 4 citky a už fňuká….Jinak k věci MM není v pořádku z jednoho prostého důvodu a to je špatné balancování hráčů a lodí.Měl by se překopat celkově výběr dosavadních hráču a to tak, že by zkušenější hračí hrali proti zkušenějším a naopak, mít v týmu 2/3 nemyslících hráču je pohroma stači neschopné DDčka či CV a je postaráno…Nevím jak by to narušilo balancování ale preferoval bych pokud možno stejne tiery ve hře, max 1-3 DD v jednom týmu, ale vždy stejný počet na obou stranách.Klidně za delší čekací dobu na hru ted se čeka placnu 1 min tk by se čekalo 3 min…za druhé skladat MM podle hodností,pruměr dmg, win rat či podobneho kriteria

Comments are closed.