WoWs: 20. 5. 2016

11

– americké bitevní lodě 8. – 10. tieru dostanou přepracované upgrady, aby se zvýšila jejich přesnost, která je nižší, než u japonských bitevních lodí
– Mahan a Farragut mají sníženou rychlost otáčení kormidla u B trupu z balančních důvodů
– vývoj plánujje odměňovat jak odrážení střel, tak spotting, aby se podpořilo týmové hraní
– americké křižníky mají silnou AA, na hightierech radar plus lepší dráhu střel
– Kutuzov nemá radar záměrně
– podle vývoje jsou mezi jednotlivými regiony jisté drobné rozdíly
– skill Dogfighting je ok, zůstane jak je
– výdrž DD je balanční parametr a je z dobrých důvodů vyšší, než byla v reálu
– vývoj zatím neřešil možnost zobrazovat na lodi její jméno
– nový matchmaking bude v jedné z nejbližších větších aktualizací
– z lodí, u kterých se předpokládaly změny, bylo Ishizuchi buffnuté, na Atlantě se pracuje, totéž na Yubari
– Kongo má velký dostřel se spotterem, nicméně protože vývoj nechce posilovat jeho AA, nedostane místo spottera stíhač
– turnaje v týmových bitvách byly zatím odloženy
– pracuje se na módech pro vysoké tiery
– v 0.5.7 budou velké změny modulů (upgradů)
– až budou v 0.5.6 změny na lodích, budou kompenzace, pokud jste měli topový trup B a loď dostala další topový trup C, dostanete ho zdarma, atd.
– bug s přesností sekundárních baterií bude brzy opraven
– Gearing nedostane buff, je na tom statisticky dobře
– Warspite se v dohledné době nebude měnit
– ohledně higjtier japonských DD se zatím čeká, co udělaly poslední změny; když to bude nutné, přijdou další; vývoj nechce moře plné torpéd
– team DMG se bude definitivně odebírat z útočníkovy lodi

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekDalší změny WN8?
Další článekMapy do WoT, které možná nikdy neuvidíte
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

11 KOMENTÁŘŮ

  1. „vývoj nechce moře plné torpéd“, no tak toto ma fakt rozosmialo. Zmrdali celu hru, urobili z toho World of Torpedos, vyssie tiery su v podstate nehratelne, a oni to riesia „postupnym nerfovanim a balansovanim“.
    Po rokoch skusenosti z uspechu Wot, a po trpkej skusenosti z krachu WoWp, nie su schopni napriek tomu urobit vyvazenu hru. Tak naco maju vsetky tie alfa, beta, gama, delta testy, idioti. Fakt nechapem, co si mysleli – ze hraci nebudu hrat OP high tier DDs, aby WG nemalo problem s balansom ?

      • Po dlhsej dobe som to skusil, 3 hry, na kazdej strane 5, resp.6 torpedoborcov vyssich tierov – 8,9,10.

        • Ja som tiez po dlhsej dobe skusil zopar hier, no nestretol som sa s viac ako 4 DD v teame. Asi si mal len smolu na MM 🙁 Inac som na vazkach, pretoze mal som v plane sa uctu zbavit, lebo zvolil som ine priority, ale po dobrych spravach ohladom buff-u US BB ,(8,9,10-tier) sa neviem rozhodnut 🙁 Kurnik, preco musel WG riesit prave tanky a lode? 🙁 Vojenska technika a historia je moja srdcovka 🙁

    • CV a DD jsou podle mého názoru v dnešní době nejdůležitějším faktorem ve hře ( v módu nadvláda, kde se capuje jednoznačně). Pokud má enemy tým lepší hráče DD a naši matláci okamžitě pochcípaj, je hra téměř rozhodnuta. Hraju skoro prioritně DD a pokud prohrajeme v bitvě bez CV, můžu nafackovat jedině sobě, protože jsem to prostě podělal…

  2. Takze ja odpalim torpeda, protovnika minu a spojenec se 10Km ode mne rozhodne plavat nekam do haje, vplave mi do nich nekde 12Km ode mne a ja pujdu instantne ke dnu? Dal bych to trebas tak do 4-5 Km ale dal je to fakt demence. Proc si tohle uz davno nenasadili ve WoT? Kolikrat me tam dmnt z teamu vysmahl „protoze jsem mu zabral misto ve krovi“ a z jinejch vtipnejch duvodu…

  3. Team Dmg se bude odebírat útočníkovi – už aby tohle zavedli i u Wot a byl by klid od Team killerů 🙂

    • Dobrej nápad… Už aby to bylo…To už by některý růžovky začaly trochu používat mozek než pošlou torpy z druhé řady spojeneckých lodí…

  4. Hodne me zajima ta Atlanta,.furt se pise,ze dostane zlepseni,ale opravdu si netroufam ani hadat jake,..

  5. atlante budou buffovat dostrel. uvazovalo se ze mu pridaji 0.5 km ale pak nekdo rekl ze to uz by blo moc op tak nakonec jen 0.1 km.

  6. Zajimave, DD jsem hral nejradsi tak do V tieru. Pak me zacli nudit.
    Pritom Vyzsi tiery DD jsou silne, otravne a kazi ostatnim tridam hru.
    Neni to cele nejake divne ?

Comments are closed.