WoWs: 1. 5. 2016

40

– japonské bitevní lodě dostanou lepší AA, nikoli však takovou, jako americké
– s nočními bitvami se experimentovalo, ale teď se vývoj soustředí na vylepšení počasí
– v 0.5.6 přijdou další možnosti zobrazit si charakteristiky v přístavu, stejně jako úpravy minimapy (dohled, nový dostřel, atd.)
– topový trup Taškentu je pouze odhad WG, skutečně nesl pouze základní trup
– výhodou děl Taškentu je relativně velký dostřel, vykoupený nižší DPM
– lodě ze začátku 20. století neladí příliš do hry, mohly by být na nízkých tierech, ale tam by byly příliš silné, takže se jich mnoho neobjeví
– na Tone se pracuje, ale zatím není jasná linie, kudy dál postupovat, takže nebude brzy
– zadní střelci na letadlech střílejí vždy pouze na letadla, která na ně zaútočila
– premiový křižník USS Portland bude zřejmě vyšší tier, než 8
– vývoj naznačil, že do hry přijde možná i premiový křižník USS Indianapolis (sesterská lodě Portlandu)
– připravuje se celosvětová soutěž o nový zaměřovač, kdo navrhne vítězný, dostane ho tím do hry a také bude odměněn

Ohodnoťte tento článek!
Sdílejte
Předchozí článekWoT: Blitz definitivně dostává +/-1 MM
Další článekGottwy CZ: Replay T95E2
Excalibur.cz
Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

40 KOMENTÁŘŮ

  1. To je veselé, tak už jsme dospěli k tomu, že za WG budou navrhovat hráči 😀 No to mě poser. Oni už jsou tak líní, že lákají hráče, aby jim to navrhli sami 😀 To je jako kdybych já řekl deseti lidem na ulici, jestli by za mě nechtěli jít do práce, že jim za to dám nějaký virtuální peníz 😀 Ale věřím, že kupce si to najde, ovcí je ve WOT hodně 😀

    • Oprava: ve WoWS, samozřejmě, ale roli to stejně nehraje. WoT je na tom podobně 🙂

    • Když WG nereaguje na tvorbu hráčů, je to špatně. Když WG dá prostor ke tvorbě hráčům, je to špatně. Některým se holt nedá zavděčit ničím 🙂

      • Ale já neříkám, že je to špatně, mě to jen pobavilo, za chvíli už budou mít jen nohy nahoře a hráči si tu hru udělají sami. Ikdyž, to vlastně za ta léta už dávno dělají, viz sbírka MODu, které si svépomocí museli vyrobit. Teprve nyní je začína WG tlačit přímo do herního klienta 😀 Škoda, ale myslím, že už je pozdě. WoT je za zenitem, a WoWS ho jen stěží kdy dosáhne. Neříkám, že jsou to špatné hry, ale vytěžily už maximum. Všechno jednou končí. A co si budem povídat, řada hráču to hraje jen proto, že tam toho mají hodně vyexpeného, nebo proto, že je to stálo dost peněz. Ovšem troufnu si říct, že ta hra už není zábavná, dokonce je mnohdy i otravná… paradoxně se asi lidé otravovat chtějí, tak jim tu otravu přejme stejně jako jim jí přeje WG 😀

    • Cruciane tak jsi si pobrečel,jenže tobě nepomůže ani svěcená voda.Pokud máš stejný nick v lodičkách jako tady tak potěš koště.Za 367 bitev na Tenryu nepotopit ani jednu loďku,to chce kumšt.I ten placenej bot podá lepší výsledky a jestli hraješ i tanky,tak se nedivím,že to na pobliku vypadá jak to vypadá

      • Stratos, tak sis pobrečel i ty, ano nick mam stejný, ve WOWS jsem nikdy neměl ambice potápět nepřátelské lodě, pokud ti jde o tu statistiku, ale pro zábavu jsem potopil za těch téměř 400 her zhruba 600 spoluhráčů, a věř mi, že s chutí. Naposledy jsem to hrál asi před půl rokem. Díval jsem se, že v EU to hraje ve špičce asi 25 000 lidí, ostatní svět je na tom ještě hůř. Takže asi tak, jako týmová hra to stojí za hovno, je to pomalé, nudné, vlastně se tam nic neděje, tak jsem se prostě bavil po svém, a kupodivu byla to daleko větší zábava topit vlastní než nepřátelské lodě. A teď si moralizuj 😀

        • Hmm pašák blahopřeju.A co jsem koukal tak ani ve WOT ty ambice nemáš moc vysoké za těch 18K bitev

          • A co s tím budeš dělat? 😀 Pane bože, není jedno jaké mám statistiky z něčeho tak bezpředmětného jako je počítačová hra? Každý se baví po svém, nedělám v těch hrách nic jiného než mi dovolují dělat. Že dostanu BAN? Ano na tom účtu co ses koukal je už asi čtvrt roku permaban. Neni nic jednoduššího než si založit nový. Celkem jich mám 19 😀 Občas se odreaguju, dám pár bitev proti vlastním a pošikanuju je. Pa jdu dělat něco smysluplného. Osobně si myslím, že tu hru příliš přeceňujete.

        • No, jestli jsi strávil 100 hodin u něčeho, co te nebaví, tak to čumím. Ale zkus se zamyslet nad tim, jestli to je normální…

          • Ale já neřekl, že mě ta hra nebavila, jen jsem napsal, že jsem se v ní bavil jinak – po svém. Samozřejmě, kdybych ji hrál dle toho jak si přeje WG, asi by to byla pekelná nuda. Aale takto jsem se bavil jistě víc, než ostatní 😀 Takže 100 hodin strávených mučením spoluhráču nelituji.

        • Pokud je pravda, co píšeš, tak jsi živým důkazem toho, jak špatně funguje banovací systém ve hře…

          • Přesně tak, proto jsem to i začal dělat, abych si ho ověřil, a za těch téměř 400 bitev jsem neměl ani jediný BAN. Nečekal bych, že to bude taková zábava.

    • Mozna este stihnes najst nejaku holku, polibit ju pod zakvitnutou ceresnou…hodne to ukludnuje, vazne, skus to…

    • Tak navrhnout (nakreslit) zaměřovač a implementovat ho do hry – to jsou dvě naprosto odlišné věcí, žáno… Asi nebudem polemizovat, jak je to s tvojí paralelou jít za někoho do práce.

  2. Reakce na Crucian: Vždy se najde někdo komu se NIKDY nezavděčíte!!! Spousta z vás si stěžovala že musí mít aslana aby si mohli měnit přístavy a teď jich je na výběr dost a přibývají (viz černé moře), a že vám chybějí hodiny v přístavu a Petrohrad je dodal, a že musíte mít takový a takový zaměřovač a jsou tu a ještě můžete sami dodat. Já myslím, že WG (Petrohrad) na tom dělá a že se snaží (sice strašně pomalu) nám vycházet vstříc.

  3. – topový trup Taškentu je pouze odhad WG, skutečně nesl pouze základní trup

    nemůžu si pomoct, ale ta loď je podle mě moc vynořená…Viděl jsem nějakou fotku, kde byl více potopenej… Kirov už potopili o pěknej kus, tak proč ne Tashkent?

  4. – s nočními bitvami se experimentovalo, ale teď se vývoj soustředí na vylepšení počasí
    Počasí je super, klidně by mohlo vydržet i celou bitvu…

    • Počasí se mění celou bitvu… Včera jsem hrál Sever a na začátku letní počasíčko a slunce a na konci se zatáhlo a začalo pršet tak, že jsem s Yorckem vyjel těsně před enemy Fusem, který bych normálně lokalizoval mnohem dříve… Nezbejvalo než jít na férovku čelně a potopit ho torpama… 🙂 Byl full hp a přestože ode mě koupil 6 torpéd do boku, museli ho dorazit se štěstím moje sekundárky… Takže počasí je zatím hodně zajímavé… 🙂 Ta změna viditelnosti je dost zajímavej prvek.

      • Ve většině případů se změna počasí ukáže po startu hry, ale brzy odezní. Pokud by trvalo třeba 2/3 nebo 3/3 hry:) byla by to pecka….

        • Skutečný vliv počasí na hru je zatím nasazen jen na mapě Sever, WG vyhodnotí odezvu hráčů a podle toho se počasí případně ozšíří i na jiné mapy, kde by to bylo vhodné. Na ostatních mapách je to jen grafická záležitost na začátku bitvy.

          • Přesně…Bohužel to nebyl zrovna dobrej tah od WG dávat ten startovní deštík i na jiné mapy… Spousta hráčů si myslí, že to tak má vypadatat a odezva nebude kladná… Pokud někdo hraje jen nižší tiery, tak se na mapu Sever ani nedostane a počasí neohodnotí kladně…

        • Když budeš hrát občas i vyšší tiery, tak se dostaneš na mapu Sever a užiješ si i počasíčka… 🙂

          • Vyšší je myšleno T7-10. Nejsem si jistej, jestli se T5 může dostat na mapu Sever, pokud není v nějaké trollčetě. Mám pocit, že Dva bratři jsou max. Ale nevím to jistě.

  5. Měl jsem mod na vlnobití. A to bylo žůžo.
    Dá se nastavit snadno v nějakym *.xml
    Tady to postrádam.

  6. Add:
    – japonské bitevní lodě dostanou lepší AA, nikoli však takovou, jako americké … snad si vývojáři vzpomenou i na Ishizuchi, a přidají ji alespoň jedno protiletadlové dělo 🙂
    – na Tone se pracuje, ale zatím není jasná linie, kudy dál postupovat, takže nebude brzy … není jasná linie ? Tomu nerozumím, vždyť se jedná o IJN prémiový křižník VII. tieru. O jaké linii se teda mluví? A zpoždění – vždyť se o něm ví již déle než půl roku … co na něm pořád upravují?
    – připravuje se celosvětová soutěž o nový zaměřovač, kdo navrhne vítězný, dostane ho tím do hry a také bude odměněn … to je v pohodě, možná tak někteří hráči navrhnou ještě něco lepšího než vývojáři („víc hlav víc ví“) !

  7. Vsimli ste si jeden detail ta 4 lod co je na obrazku z tej novej akcie co je oddneska je USS Indianapolis (CA-35)

Comments are closed.