World of Warships otázky na vývojáře

1

Máme zde pro vás několik otázek a odpovědí do World of Warships s “Wellone”. Mějte na paměti, že otázky byly přeloženy z ruštiny a mohlo dojít k nějakému tomu “ztracení v překladu”.

world-of-warships-wargaming-net-wows-ships-world-wg-shot-flame-fire-clouds-smoke-water-sky-ships-ship-waves-torpedo-battles

  • Momentálně funguje MM velice dobře, je dokonce spravedlivější než u tanků, nicméně i tak jsou myšlenky na nějaké vylepšení. Zatím pouze nápady, žádné oficiální oznámení.
  • Nelíbí se nám situace, kdy top tiery lodí vzdají bitvu, díky tomu trpí lodě na nižším tieru, které nejsou schopny již bitvu zvrátit.
  • Odstranění problému “o 1-2-3”. Jedná se o to, když hráči z jednoho klanu jdou do bitvy ve stejné chvíli, aby se dostali do té samé bitvy. Neříkáme, že existuje mnoho takových případů, ale když se to stane, může to zjevně přinést (ne)výhody. V budoucnu se hodláme vyhnout takovéto situaci. Pokud hráči ze stejného klanu stisknou tlačítko “Do bitvy”, aniž by byli v jednotce, budou rozházeni do různých bitev.
  • Limit torpédoborců na 4 v bitvě. To není přísné omezení a pokud jsou torpédoborce čekající ve frontě příliš dlouho, toto omezení bude přeskočeno. Ale celkové množství bitev s 5+ DD bude mnohem menší.
  • Národní a tierové balancování. Pokaždé máme národní balancování, chceme taky přidat balancování tierů.
  • Nechystáme +1/-1 MM. Každá loď může potopit jakoukoli jinou. Nagato má větší šanci zabít Ibuki, než zemřít.
  • Nicméně balancování tříd bude vylepšeno. Hlavně s ohledem na pancéřování lodí.
  • AP průstřely bez poškození budou opraveny. Takové případy, kdy některá střela probije anti-torpédovou ochranu (a nejsou tam žádné XP), dosáhne tím hlavního pancíře a další poškození již nevznikne.
  • Nemáme plány představit operace pro tiery 2-4. V budoucnu se ale mohou objevit.
  • Není zde nevyváženost mezi 3 hydro/radary, další tým dostane 1 nebo 0. Statistiky tvrdí, že pravděpodobnost je 50/50.
  • Na některých mapách jsou některé body, kde může loď zaparkovat bez šancí na vyjetí. Tento problém není systematický. Pokud se vám toto stane, udělejte snímek obrazovky a použijte hlášení o chybě. Taková “parkovací místa”, jsou opraveny okamžitě jakmile informace o nich dostanou vývojáři. Oficiální postavení je, že na mapě by neměly být žádná místa, kde byste mohli uvíznout bez možnosti vrátit se do bitvy.
World of Warships otázky na vývojáře
Ohodnoťte tento článek!
4 (80%) 1 hlas/ů

1 KOMENTÁŘ

  1. Odpočítávání- to jsem jim taky psal, odepsali něco ve smyslu víme o tom ale chceme taky zachovat možnost náhody. Je to asi o názoru, ale tahle šance je dle mého mnohem menší než že se to bude dělat záměrně. Kolikrát jdou hlavně po sobě, takže to tolik nepálí, ale když jde do tuhýho, stalose mi, že si evidentně řekli, jo, utíká tam a tam a bylo to víme kde 🙁 .Měli by to zrušit.
    Parkování- protože většinou kličkuju jak Goro před Tokyem, často to pošlu někam, odkud se, hlavně pod palbou, dostává dost těžko, ale zatím se mi naštěstí nestalo, že by to opravdu nešlo 🙂

    Jinak radary by potřebovaly PODSTATNOU úpravu, hydru by menší doladění taky nevadilo a MM +- 1 nebo bláznivé RNG ani nemluvit.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Přihlášení pomocí Wargaming.net ID