Wargaming se vyjadřuje k palčivému problému s citadelami ve WoWS

5

Zdá se, že World of Warships prochází problémovou situací s citadelami. Wargaming zkoumal tento problém a vydal následující prohlášení.

27460005_2012079415785062_4971076851748684264_n


Od vydání aktualizace 0.7.2 jsme obdrželi několik zpráv týkajících se průstřelů podvodní citadelou pomocí AP střel. Zejména lodě, které mají citadelu dobře chráněnou a nízko položenou, dostávají do ni daleko více zásahů. Neplánovali jsme žádné změny týkající se tohoto problému a první zkoumání neukázalo nic mimořádného. Vaše neustálá zpětná vazba, a to i ve formátu videí, stejně jako podrobná analýza problému nám pomohla identifikovat zdroj.

V současné době dochází k chybě, která vede k většímu počtu podvodních průstřelů v několika případech. Sotva ovlivňuje celkovou efektivitu lodí, ale v těch bojích, kdy se lodě obracejí k bočním salvám AP, mohou být změny zaznamenány. Toto se ukázalo být způsobeno opravami balistiky a poškození, které jsme provedli v aktualizaci 0.7.2, ale kvůli zvláštní a vzácné povaze se neobjevil v našich pravidelných testováních.

Připravili jsme řešení, které právě testujeme a které se aplikuje při příštím restartu serveru.

Rádi bychom se omluvili za případné problémy, které by to mohly způsobit, a děkujeme vám za rozsáhlou zpětnou vazbu, která nám umožnila rychle najít chybu.

Na závěr bychom chtěli poznamenat, že jsme viděli mnoho pozitivních připomínek ohledně účinků této chyby, neboť to pravděpodobně dělalo hru dynamičtější a umožnilo více poškození citadel, které byly způsobeny několika lodím. To znamená, že zlepšení modelu poškození lodí je jednou z našich nejvyšších priorit a připravujeme řadu vylepšení. Některá náhodná vylepšení budou podrobeny rozsáhlému testování, a jakmile budeme vědět výsledky, rádi se o ně s vámi podělíme.

Wargaming se vyjadřuje k palčivému problému s citadelami ve WoWS
Ohodnoťte tento článek!
4.83 (96.67%) 6 hlas/ů

5 KOMENTÁŘŮ

  1. Co je prosim na lodi – citadela? Lode nehraju a tak mi asi neco unika …

    • Citadela – prostřední oblast lodi ukrývající ty nejdůležitější části, například motorovou místnost, kotelnu a zásobníky. Zasažení motoru nebo kotelny zastaví loď, zasažení (a proražení) zásobníků s municí způsobí její výbuch.Nevýhodou tohoto přístupu je, že proražení nejsilnějšího pancíře, kterým je obvykle citadela chráněna, není zrovna nejjednodušší.

  2. No a nějaký video by nebylo? Lodě nehraju, ale chtěl bych ten problém i vidět.

  3. Já spíš zaznamenal propady fps, ale s tím maj něco udělat zejtra. No a jedna věc je citlivost citadel, druhá je rng, protože občas je problém na pár kiláků trefit i loď, natož nějakou konkrétní část. Loď lze v podstatě jen zarámovat, ale jestli trefím 2x komoru nebo jestli, když už se něco té lodi vůbec “dotkne”,to udělá 3x ding, je na opičce.

Comments are closed.