Trocha informací o mapách a PVE

0

Podařilo se mi navíc vyhrabat informace, které se týkají problémových map a taky dlouho chystaného PVE režimu. Jedná se o boj proti umělé inteligenci. Ze zkušenosti víme, že AI dokáže ve hře slušně zatopit i zkušeným hráčům.

wows_social_1

Nějaké informace k mapám

Hráči nejsou spokojeni s herním stylem na mapách vysokých tierů, kde občas stráví více než pět minut jen tím, aby se dostali na dostřel nepřátelských lodí. V plánu je uříznout části map. První test bude proveden na mapě „Atlantic“. Ta by měla být zkrácena o jeden čtverec po celém obvodu. Pokud se test vydaří, spousta map tieru 8 až 10 by pak prošlo touto modernizací.

Mapa „Shards“ není taky moc oblíbená a měla by být přepracována. Bylo v plánu, že oblasti capu budou součástí blízkých, agresivních soubojů. Nicméně hráči to moc rádi nemají.

Mapa „Shatter“ již byla poupravena, jelikož se zdála být dost obtížná. Ale i po přepracování je zde několik obtížných částí, a mapa tak bude přepracována znovu.

Tvorba map je značně omezena herním enginem, na kterém vše běží. Bude to velký oříšek, mapy bez čtverců nebudou ve hře jen tak brzy. Mohli bychom vše vymezit tvorbou map a vymezením hranic, jako to dělají sousedé. Nicméně to by vzalo příliš mnoho zdrojů výkonu, což je taky nežádoucí.

Ve hře jsou již dvě historické mapy. Nejvíce historický je samozřejmě „Ocean“, nicméně moc oblíbený není. Další je mapa „Okinawa“.

ac29ddba-6a9e-11e6-a84a-ac162d8bc1e4

Co se týče PVE

První PVE sezóna je plánována na tohle léto (červenec až srpen). Pravděpodobně bude probíhat na čtyřech mapách. Vedle primárních úkolů zde budou i sekundární, které budou navyšovat odměny. Prohra znamená nedokončení hlavního úkolu. Pokud jde o odměny, neměly by se příliš lišit od odměn za náhodné bitvy, budou srovnatelné nebo jen o něco menší.

Týmy se budou skládat ze sedmi hráčů. Budou skládány náhodně pomocí matchmakingu, nebo si hráči mohou postavit celý tým sami. Pozdější týmy budou moci poskládat sestavu do sezóny v „hard“ režimu. Tento režim pak bude daleko obtížnější, zároveň by odměny měly být adekvátní. Stejně tak týmová hra a koordinace je v tomto režimu důležitá.

Pokud chcete hrát PVE režim, bude tam dočasně k dispozici jedna mapa. Bylo a stále je předmětem diskuzí, po jak dlouhé době by měly mapy rotovat. Jednak aby si hráči mapu zapamatovali a naučili se na ni hrát, taky aby to netrvalo příliš dlouho, aby mapa nebyla moc ohraná. Zatím se mluví o týdnu. Rovněž PVE poskytne nějaké prostředky pro výuku. Místo jedné linie misí je v plánu realizovat výuky pro všechny třídy lodí.

Trocha informací o mapách a PVE
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 3 hlas/ů